.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi ... 150ps i w zwyż
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=51605
Strona 1 z 1

Autor:  LUk_TRN [ 18.gru.2006 15:39:01 ]
Tytuł:  Audi ... 150ps i w zwyż

obecnie uzytkuje Alfa Romeo 156 1,9 JTDm (ok. 145km)
lecz mam w planach ponownie "wrocic" do AUDI
rozwazam 3 modele
TT(1,8t Q)
A8(3,7 lub 4,2)
A6 (1,8 T , 2,4 2,8 lub 4,2)
najbardziej skłanał bym sie do kupna Audi TT , głownie jest to spowodowane wygladem tego auta i osiagami jak i rowniez tym iz auto posiada silnik 1,8(mysle ze podczas spokojnej jazdy powinien być w miare ekonomiczny)
Dodam ze na auto wydam maX 40000zł -
jesli ktorys z was posiada TT czy tez aud(a6 / a8)i z silnikiem (2,8 / 4,2) prosił bym
o porade ... i czy wogole warto sie pakowac w 4,2

Autor:  hans [ 18.gru.2006 15:44:03 ]
Tytuł: 

jezeli nie pracujesz za 1000 pln miesiecznie to warto interesowac sie 4.2 zeby 1.8T jezdzilo tak jak 4.2 trzeba zdrowo je dofinansowac. niemniej jednak jezeliszukalbys 4.2 to mimo wszystko proponuje szukac manuala a w przypadku A8 to juz masz za malo siana za sprawne auto. natomiast A6 czy S6 z lat 97-99 to juz wlasciwy przedzial cenowy. ostatnio widzialem S6plus za takie pieniadze a to juz jest prawdziwy pocisk a zarazem sleeper bo w budzie C4 ma 326 KM i jest w avancie

Autor:  s2power [ 18.gru.2006 18:06:07 ]
Tytuł: 

Hans, pomijajac "rozwoj" mocy to takie C4 jezdzi podobnie jesli chodzi o czasy do TT w najmocniejszym wariancie 1.8 T. Tylko, ze to jest wielka limo a TT to taki gokart, choc jezdzi sie tym bardzo przyjemnie, pod warunkiem ze samemu lub we dwojke. Mnie TT podobalo sie zawsze, bardzo designerski samochodzik i wnetrze po prostu przelomowe w motoryzacji, za to jest troszke klaustrofobiczne i jak ktos nie lubi czuc kazdego kamyka na asfalcie to lepszym wyborem bedzie inna buda (wieksza). Reasumujac jak chcesz maly szybki jezdzik to TT, jak chcesz cos szybkiego i wygodnego to 4.2. Spalanie jak jezdzilem TT mialem na poziomie 15 l srednio 98Pb. W 4.2 ponizej tez raczej nie zejdziesz.

Autor:  ozzy [ 18.gru.2006 20:00:41 ]
Tytuł: 

Hey w mojej opinii jeżeli chccesz mieć coś w miarę swieżego a na dodatek ma to być zapierdalak (tak wnosze po Twoich faworytach) to wepchaj się w silniczek 2.7T najepiej w S4. 40 kpln może ciut wiecej moze ciut mniej powinno wystarczyć. Mozna tez zainwestować w A6 C5 ale to juz grubsza forsa.Dziwi mnie to, ale spogladajac na dane techniczne modeli 4.2 w zależności od rocznika widać straszne rozrzuty w przyspieszeniu i osiągach, niektóre jak na 300koni przytsało są.....tak jakkby hmmn :zly: :zly: :zly: ....
A6 2.8 mam osobiścier i skracając do meritum...fajna,komfortowa i prestiżowa furka, jeździć jeździ ale jak chodzi o sandał to jeszcze to nie jest TO

P.S. Tylko uważaj na "heretyków" baskecika i meszruma ;) ;)

Autor:  hans [ 18.gru.2006 22:06:02 ]
Tytuł: 

zeby bylo jasne. 4.2 idzie zejsc ponizej 10 nawet tylko treba chciec natomiast jezeli sie chce podeptac to i 25 wezmie wiec rozrzut jest duzy ale wszystko ostatecznie zalezy od kierowcy. przecietnie mozna sie trzymac miedzy 14 a 18 i i tak nikt nie bedzie w stanie Cie wyprzedzic :peace: a roznice w przyspieszeniach moga wynikac z tego ze silnikow 4.2 bylo kilka wersji poczawszy od najstarszej 280 konnej poprzez 300konne z A8mek , 310 konne z pozniejszych A8mek z silnikiem 5V dalej idac 326 w S6plus z C4 az po topowe 340 KM we wczesnych S6 i S8 i 360 KM w S6 i S8 z silnikami 5V... o najnowszych wynalazkach nie mowie bo to liga mistrzow sama w sobie

Autor:  Lightmen [ 18.gru.2006 22:13:15 ]
Tytuł: 

hans napisał(a):
zeby bylo jasne. 4.2 idzie zejsc ponizej 10 nawet


oj tu to troszke cie ponioslo :): :diabel:

Autor:  hans [ 18.gru.2006 22:15:43 ]
Tytuł: 

ale nie w automacie :peace:

Autor:  oliwer78 [ 18.gru.2006 22:27:21 ]
Tytuł: 

zatwardzialy milosnik budy C4 doradza oczywiscie s6 plus. Tez bym je mial, jakby mi takie zaimportowali. na polskie drogi to ideal.
Druga ewentualnosc to S8, ale w 40tpln to nie bardzo.
Bierz S6 Plus i jeszcze zaskorniaki zostana.
Powodzenia.

Autor:  BiLu [ 19.gru.2006 17:25:42 ]
Tytuł: 

A8 sa obecnie tanie jak barszcz ;)

Autor:  LUk_TRN [ 13.mar.2007 22:12:14 ]
Tytuł: 

witam . po dlugich poszukiwaniach i eksperymentach nadal smigam moją włoszką. po ogledzinach kilkunastu aut doszedłem do wnioski ze w gre wchodzą a6 <C5> i a8. przeraza mnie troche spalanie 4,2 Q ma ktos taki bolid zagazowany?? wiem ze troche szkoda ale... duzo jezdze i chcial bym skupiac sie na przyjemnosci z jazdy a nie na wirach w baku;) myslałem tez nad 2,8 ale czy w budzie A8 daje rade??
A teraz odnosnie A6 .... 1,8 T :) 2,4 2,8 ??? spalanie. . . zagazowanie itp... identyko watpliwosci co przy a8.

Autor:  cygaro-avant [ 14.mar.2007 11:57:00 ]
Tytuł: 

LUk_TRN napisał(a):
przeraza mnie troche spalanie 4,2 Q ma ktos taki bolid zagazowany?? wiem ze troche szkoda ale... duzo jezdze i chcial bym skupiac sie na przyjemnosci z jazdy a nie na wirach w baku;)

A słyszałeś ty kiedyś o A8 3,3 V8 TDI Quattro :peace:

Autor:  Simpson [ 14.mar.2007 12:00:58 ]
Tytuł: 

Wiele osób ma zagazowane V8mki i dopóki jest to dobra instalacja to nie sprawia żadnych problemów a osiągi są praktycznie nie zmienione :peace:

Autor:  Combi [ 14.mar.2007 12:26:42 ]
Tytuł: 

Pracowałem na stacji, codziennie tankowała jakaś A8 i wszystkie oczywiście gaz. Nie słyszałem, żeby ktoś narzekał po założeniu dobrej instalacji.

Autor:  LUk_TRN [ 14.mar.2007 19:22:59 ]
Tytuł: 

cygaro-avant napisał(a):
LUk_TRN napisał(a):
przeraza mnie troche spalanie 4,2 Q ma ktos taki bolid zagazowany?? wiem ze troche szkoda ale... duzo jezdze i chcial bym skupiac sie na przyjemnosci z jazdy a nie na wirach w baku;)

A słyszałeś ty kiedyś o A8 3,3 V8 TDI Quattro :peace:

nio o 3,3 nie ale 4,2 TDI(2006) miałem przyjemnosc jechac ;) ale to juz nie ten przedział cenowy .

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/