.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A6 C5 AFN Avant - co wy na to ?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=52347
Strona 1 z 3

Autor:  christo_ [ 03.sty.2007 10:09:47 ]
Tytuł:  A6 C5 AFN Avant - co wy na to ?

Witajcie

Chcialem kupic A4 w avancie 131ps ale troche malo miejsca z tylu. Chyba zdecyduje sie na A6 w avancie z motorkiem AFN z roku 1999r. ma klimatronic, pelna elektryke, na moje oko nie dotkniety, przebieg 204 tys . Ksiazka serwisowa.
AFN daje rade w takiej ciezkiej krowce ? Nie chce sie scigac tylko potrzebuje wieksze autko, oszczedne, nieawaryjne i z klasą :diabel:

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... d6c358f2e9

co przy tym przebiegu (zakladajc ze oryginalny - jestem w trakcie sprawdzania) trzeba bedzie zrobic oprócz rozrzadu ?

Autor:  Baskecior [ 03.sty.2007 10:14:51 ]
Tytuł: 

Do bezawaryjnego i bardzo oszczędnego toczenia się wystarczy. ;)

Autor:  christo_ [ 03.sty.2007 10:20:45 ]
Tytuł: 

a jak zaaplikuje mały wirusik ;) ?

Autor:  Baskecior [ 03.sty.2007 10:28:12 ]
Tytuł: 

130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

Autor:  meszrum [ 03.sty.2007 11:40:21 ]
Tytuł: 

dosyc drogi jak na ten rocznik.
w D mozna znalezc dobrze wyposazone 2.5TDI z 2001/2002 za 12 000€.

Autor:  spanky [ 03.sty.2007 13:02:48 ]
Tytuł: 

baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:

Autor:  meszrum [ 03.sty.2007 16:00:00 ]
Tytuł: 

spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:


coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia...

:517:

Autor:  Baskecior [ 03.sty.2007 16:24:47 ]
Tytuł: 

spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:

Założył sobie c(h)ipa i szpanuje :): ;)

Autor:  christo_ [ 03.sty.2007 17:56:40 ]
Tytuł: 

juz zrobilem maly wywiad po VIN i okazuje sie ze niemiaszki cofnely licznik :|
Prawdopodobnie ma przejechane na dzien dzisiejszy cos pod 270-300tys
jutro jade na pelna diagnostyke silnika do serwisu a potem do diagnosty na test zawieszenia - na co zwrocic uwage przy motorze i przy zawieszeniu ?

Autor:  spanky [ 03.sty.2007 19:18:43 ]
Tytuł: 

meszrum napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:


coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia...

:517:


uwierz mi ze do A4 ta nazwa tez pasuje ... ;-)

baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:

Założył sobie c(h)ipa i szpanuje :): ;)


he he he ... kupiles A4 2 miesiace po mnie ... tyle samo daje Ci na wirusika ... :peace:

Autor:  Baskecior [ 03.sty.2007 20:15:16 ]
Tytuł: 

spanky napisał(a):
meszrum napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:


coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia...

:517:


uwierz mi ze do A4 ta nazwa tez pasuje ... ;-)

baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:

Założył sobie c(h)ipa i szpanuje :): ;)


he he he ... kupiles A4 2 miesiace po mnie ... tyle samo daje Ci na wirusika ... :peace:

:peace:

Autor:  christo_ [ 04.sty.2007 15:54:07 ]
Tytuł: 

ha no i kupilem :peace:
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla.
Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ
i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ?

Autor:  meszrum [ 04.sty.2007 16:42:04 ]
Tytuł: 

christo_ napisał(a):
ha no i kupilem :peace:
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla.
Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ
i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ?


jechac na czyszczenie.
same moga sie popsuc, ale nigdy naprawic.

Autor:  christo_ [ 04.sty.2007 18:38:42 ]
Tytuł: 

ile moze kosztoac srednio tak przyjemnosc ? ( czyszczenie kierownic - przeglad turbiny ) - macie namiar na kogos solidnego i niedrogiego od audi/VW w poblizu nowego sacza ? (małopolska)

Autor:  KrzysiekR [ 04.sty.2007 23:15:17 ]
Tytuł: 

christo_ napisał(a):
ha no i kupilem :peace:
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla.
Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ
i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ?


Standard może być N75 :peace:

Autor:  Mauzer [ 05.sty.2007 01:55:58 ]
Tytuł: 

jedź tam gdzie regenerują turbiny i powiedz o co chodzi, chyba że masz pare kluczy, weźmiesz dzień urlopu i sam zrobisz :peace:

dlaczego zepsułeś forum? :diabel:

Autor:  christo_ [ 05.sty.2007 03:34:53 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
dlaczego zepsułeś forum? :diabel:

.... ja nie chciałem .... samo sie tak zrobiło buuuuu :506:

:diabel:

Autor:  christo_ [ 13.sty.2007 22:34:53 ]
Tytuł: 

Panowie wiec podusmowanie :
- wymiana : pasek rozrzadu , napinacz, rolka, paski od klimy, alternatora, pompa wodna, olej silnik (Valvoline 10W40 maxlife) filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, olej w skrzyni (Valvoline 75W90), plyn do chlodnicy, plyn do wspomagania, plyn hamulcowy
(materialy dobrych firm m.in. contitech, SKF, INA, Febi itp) - koszt 850zł

Wyczyszczone kierownice w turbince + robocizna - 350zl

autko smiga jak diabeł :622: - az z ciekawosci kiedys pojade na hamownie bo wydaje mi sie ze jak na 110KM i wage 1600kg to on cos za szybko przyspiesza :diabel:
ile kosztuje taka przyjemnosc na hamowni ?

Autor:  Waldemar_W [ 13.sty.2007 22:50:02 ]
Tytuł: 

Tez mam takie wrazenie (AFN w C5). 110 koni w takiej kolubrynie nie powinno tak szybko sie przemieszczac. Ale wedlug mnie to zasluga ogolnie silnikow TDI ktore sa dosyc brutalne :) Najgorzej zebrac sie spod swiatel, pozniej po zapieciu trojki jest juz tylko lepiej. Xantia 2.0 HDi 110 koni prawie dostala lupnia, pas sie niestety skonczyl :) Z ciekawosci testowales v-max ?

Autor:  christo_ [ 13.sty.2007 22:55:44 ]
Tytuł: 

jeszcze nie testowalem - ale w najblizszym tygodniu dam ognia bo juz rozrzad , oliwa i filtry wymienione a poprzedni wlasciciel-starszy Pan notabene- jezdzil po 1 lub 2 km po miescie od wlaczenia do zgaszenia silnika i pewnie nagaru i innego syfu pelno - wiec zapodam niuni małe dmuchanko motoru :peace:

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/