.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 C5 AFN Avant - co wy na to ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=52347 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | christo_ [ 03.sty.2007 10:09:47 ] |
Tytuł: | A6 C5 AFN Avant - co wy na to ? |
Witajcie Chcialem kupic A4 w avancie 131ps ale troche malo miejsca z tylu. Chyba zdecyduje sie na A6 w avancie z motorkiem AFN z roku 1999r. ma klimatronic, pelna elektryke, na moje oko nie dotkniety, przebieg 204 tys . Ksiazka serwisowa. AFN daje rade w takiej ciezkiej krowce ? Nie chce sie scigac tylko potrzebuje wieksze autko, oszczedne, nieawaryjne i z klasą ![]() http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... d6c358f2e9 co przy tym przebiegu (zakladajc ze oryginalny - jestem w trakcie sprawdzania) trzeba bedzie zrobic oprócz rozrzadu ? |
Autor: | Baskecior [ 03.sty.2007 10:14:51 ] |
Tytuł: | |
Do bezawaryjnego i bardzo oszczędnego toczenia się wystarczy. ![]() |
Autor: | christo_ [ 03.sty.2007 10:20:45 ] |
Tytuł: | |
a jak zaaplikuje mały wirusik ![]() |
Autor: | Baskecior [ 03.sty.2007 10:28:12 ] |
Tytuł: | |
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ![]() |
Autor: | meszrum [ 03.sty.2007 11:40:21 ] |
Tytuł: | |
dosyc drogi jak na ten rocznik. w D mozna znalezc dobrze wyposazone 2.5TDI z 2001/2002 za 12 000€. |
Autor: | spanky [ 03.sty.2007 13:02:48 ] |
Tytuł: | |
baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć
![]() to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() |
Autor: | meszrum [ 03.sty.2007 16:00:00 ] |
Tytuł: | |
spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ![]() to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia... ![]() |
Autor: | Baskecior [ 03.sty.2007 16:24:47 ] |
Tytuł: | |
spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ![]() to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() Założył sobie c(h)ipa i szpanuje ![]() ![]() |
Autor: | christo_ [ 03.sty.2007 17:56:40 ] |
Tytuł: | |
juz zrobilem maly wywiad po VIN i okazuje sie ze niemiaszki cofnely licznik ![]() Prawdopodobnie ma przejechane na dzien dzisiejszy cos pod 270-300tys jutro jade na pelna diagnostyke silnika do serwisu a potem do diagnosty na test zawieszenia - na co zwrocic uwage przy motorze i przy zawieszeniu ? |
Autor: | spanky [ 03.sty.2007 19:18:43 ] |
Tytuł: | |
meszrum napisał(a): spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ![]() to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia... ![]() uwierz mi ze do A4 ta nazwa tez pasuje ... ![]() baskecik napisał(a): spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ![]() to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() Założył sobie c(h)ipa i szpanuje ![]() ![]() he he he ... kupiles A4 2 miesiace po mnie ... tyle samo daje Ci na wirusika ... ![]() |
Autor: | Baskecior [ 03.sty.2007 20:15:16 ] |
Tytuł: | |
spanky napisał(a): meszrum napisał(a): spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ![]() to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia... ![]() uwierz mi ze do A4 ta nazwa tez pasuje ... ![]() baskecik napisał(a): spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ![]() to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() Założył sobie c(h)ipa i szpanuje ![]() ![]() he he he ... kupiles A4 2 miesiace po mnie ... tyle samo daje Ci na wirusika ... ![]() ![]() |
Autor: | christo_ [ 04.sty.2007 15:54:07 ] |
Tytuł: | |
ha no i kupilem ![]() Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla. Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ? |
Autor: | meszrum [ 04.sty.2007 16:42:04 ] |
Tytuł: | |
christo_ napisał(a): ha no i kupilem
![]() Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla. Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ? jechac na czyszczenie. same moga sie popsuc, ale nigdy naprawic. |
Autor: | christo_ [ 04.sty.2007 18:38:42 ] |
Tytuł: | |
ile moze kosztoac srednio tak przyjemnosc ? ( czyszczenie kierownic - przeglad turbiny ) - macie namiar na kogos solidnego i niedrogiego od audi/VW w poblizu nowego sacza ? (małopolska) |
Autor: | KrzysiekR [ 04.sty.2007 23:15:17 ] |
Tytuł: | |
christo_ napisał(a): ha no i kupilem
![]() Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla. Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ? Standard może być N75 ![]() |
Autor: | Mauzer [ 05.sty.2007 01:55:58 ] |
Tytuł: | |
jedź tam gdzie regenerują turbiny i powiedz o co chodzi, chyba że masz pare kluczy, weźmiesz dzień urlopu i sam zrobisz ![]() dlaczego zepsułeś forum? ![]() |
Autor: | christo_ [ 05.sty.2007 03:34:53 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): dlaczego zepsułeś forum?
![]() .... ja nie chciałem .... samo sie tak zrobiło buuuuu ![]() ![]() |
Autor: | christo_ [ 13.sty.2007 22:34:53 ] |
Tytuł: | |
Panowie wiec podusmowanie : - wymiana : pasek rozrzadu , napinacz, rolka, paski od klimy, alternatora, pompa wodna, olej silnik (Valvoline 10W40 maxlife) filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, olej w skrzyni (Valvoline 75W90), plyn do chlodnicy, plyn do wspomagania, plyn hamulcowy (materialy dobrych firm m.in. contitech, SKF, INA, Febi itp) - koszt 850zł Wyczyszczone kierownice w turbince + robocizna - 350zl autko smiga jak diabeł ![]() ![]() ile kosztuje taka przyjemnosc na hamowni ? |
Autor: | Waldemar_W [ 13.sty.2007 22:50:02 ] |
Tytuł: | |
Tez mam takie wrazenie (AFN w C5). 110 koni w takiej kolubrynie nie powinno tak szybko sie przemieszczac. Ale wedlug mnie to zasluga ogolnie silnikow TDI ktore sa dosyc brutalne ![]() ![]() |
Autor: | christo_ [ 13.sty.2007 22:55:44 ] |
Tytuł: | |
jeszcze nie testowalem - ale w najblizszym tygodniu dam ognia bo juz rozrzad , oliwa i filtry wymienione a poprzedni wlasciciel-starszy Pan notabene- jezdzil po 1 lub 2 km po miescie od wlaczenia do zgaszenia silnika i pewnie nagaru i innego syfu pelno - wiec zapodam niuni małe dmuchanko motoru ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |