.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[a4 b5 2.5 tdi 99] czy warto z przebiegiem 220 za 30 tys? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=53671 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kapalek [ 25.sty.2007 18:33:54 ] |
Tytuł: | [a4 b5 2.5 tdi 99] czy warto z przebiegiem 220 za 30 tys? |
jak w temacie. przebieg oryginalny, wnętrze mało zuzyte. co przy takim przebiegu szykuje sie do zmiany najczęściej? czy warto takie auto z napedem na jedną oś? ile wytrzymuje ta 6biegowa skrzynia? byłbym wdzięczny za wszelkie opinie. |
Autor: | ZiPi [ 26.sty.2007 17:02:58 ] |
Tytuł: | |
Witam ! Jesli auto nie bylo bite, to po jego diagnostyce sam stwierdzisz czy warto. Skrzynią biegow bym sie nie przejmowal. Przy tym przebiegu, do roboty bedzie rozrzad, zawieszenie i pewnie hamulce, ale to zawsze sie robi po kupnie uzywanego auta. Quattro jest zarazliwe, moim nastepnym samochodem bedzie Audi z jedynie slusznym napędem Ale jesli Ci oska nie przeszkadza, to nie widze problemu. Ps. Przedstaw sie w dziale NEWBIE ! |
Autor: | wacha [ 26.sty.2007 17:19:37 ] |
Tytuł: | |
ja wole miec udokumentowany przebieg 200 tys km niz nieudokumentowany 100 tys km.... wlasnie tym sie kierowalem przy zakupie mojej C5 , miala udokumentowany przebieg 250 tys km , a w srodku prawie zero oznak zuzycia , wygladala wenatrz 100 razy lepiej niz nie jedna jaka ogladalem z neieudokumentowanym przebiegiem 100 tys ostatnio mierzylem cisnienie w cylindrach i jest ideanlne na wszystkich 6 , emisja spalin wzorowa , a teraz ma najechane ponad 260 tys km |
Autor: | Sprinter [ 26.sty.2007 23:30:04 ] |
Tytuł: | |
Co sięszykuje do wymiany ? Pewnie hydraulika zaworowa cała, a jak ciekawie trafisz to jeszcze wałki rozrządu. Do zmiany rozrząd, a poza tym reszta wyjdzie na vag'u i oględzinach technicznych. Za sam rozrząd bulniesz ze 2500zł, do tego olej i inne płyny, jak hydraulika to kolejne 2,5 kafla, jeśli dojdą wałki to kolejne 5-6 tysi. Jeszcze jakieś pytania co do kosztów w 2.5TDI V6 ? Wszystko to gdybania, ale jeśli na 30 tysiącach kończy się twoja kasa i nie masz nic w rezerwie, to nie tykaj tego auta. Nooo chyba, że liczysz na tą odrobinę szczęścia, która da Ci w pełni sprawne 8 letnie auto z przebiegiem może 220, a może 300kkm. Potwierdziłeś ten przebieg w bazie audi ? |
Autor: | kapalek [ 29.sty.2007 17:10:12 ] |
Tytuł: | |
ze zmianą rozrządu to widaomo zawsze sie trzeba liczyć ale chyab możńa to zrobić za 1500 juz poza aso jak czytałem na forum gdzieś. co do tej hydrauliki to jakie jest mniej więcje prawdopodobieństwo że od razu będę to musiał zrobić?duze diesle to raczej zywotne silniki nie? przebieg jest potwierdzony tylko książką serwisową. ale zuzycie wnętrza nie jest wielkie. |
Autor: | Baskecior [ 29.sty.2007 17:30:41 ] |
Tytuł: | |
kapalek napisał(a): ze zmianą rozrządu to widaomo zawsze sie trzeba liczyć ale chyab możńa to zrobić za 1500 juz poza aso jak czytałem na forum gdzieś. co do tej hydrauliki to jakie jest mniej więcje prawdopodobieństwo że od razu będę to musiał zrobić?duze diesle to raczej zywotne silniki nie? przebieg jest potwierdzony tylko książką serwisową. ale zuzycie wnętrza nie jest wielkie.
Łudzisz się kolego nadzieją a ta jest kiepskim wykładnikiem przeszłości i przyszłości pojazdu. Omijaj 2,5 TDI V6 z roczników < 2003 , Sprinter dobrze radzi |
Autor: | kapalek [ 29.sty.2007 20:12:46 ] |
Tytuł: | |
dzięki, dzięki za opinie faktycznie wiecej złego niż dobrego czytam o tych motorach. pewnie zdecyduje sie na beznzyne 1.8t choć z roczników 1999-2000 bardzo mała podaż tych aut jak widze. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |