.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
B4 avant quattro - swietokrzyskie https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=53806 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | smoła [ 28.sty.2007 17:25:35 ] |
Tytuł: | B4 avant quattro - swietokrzyskie |
Cześć. Czy ktoś zna to Audi?? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2132560 |
Autor: | Dred [ 28.sty.2007 18:45:18 ] |
Tytuł: | |
ja bym sobie odpuścił auto na zimnym silniku trzyma 2 bary dużo za mało wiec silnik już nie jest w najlepszym stanie tylna klapa też jakoś tak kiepsko spasowana |
Autor: | jmm [ 28.sty.2007 20:09:32 ] |
Tytuł: | |
Czy ja wiem czy silnik zimy Temp oleju juz ponad 60C, a wskaznik temp wody czesto pada w 80tkach |
Autor: | matys80 [ 28.sty.2007 21:45:21 ] |
Tytuł: | |
Przy takiej temperaturze u mnie jest ok.3,5-4 bara |
Autor: | yooo25 [ 28.sty.2007 23:57:43 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): ja bym sobie odpuścił auto na zimnym silniku trzyma 2 bary dużo za mało prosze was kurde bo jak csie to czyta to rece i nogi opadaja. Chłopie nie oceniaj jak nie widziałes. Wróżka jestes czy co że zobaczyles jedna fote a juz walisz opinie
wiec silnik już nie jest w najlepszym stanie tylna klapa też jakoś tak kiepsko spasowana "smoła" jedz obejrzyj albo poproś kogos z forum zeby podjechał a nie temat zaraz o fotach rozwinie sie na maxa Bradzo to b4 mi sie podoba, linie ma, kolor OK naped sluszny |
Autor: | Kornel [ 29.sty.2007 01:17:27 ] |
Tytuł: | |
Do ciśnienia oleju to bym się nie czepiał. Ja u siebie mam podobne przy tej temperaturze a podczas jazdy 4,5 bara wystarczy tylko troszkę dodać gazu a ciśnienie rośnie, widziałem dużo gorsze samochody i też jeździły bez żadnych problemów. Tylko nie wiedziłem jeszcze 80 z silnikiem 2.3 które miało by dwie rurki z tłumika zawsze była 1 a 2 wystepowały w V6-ach, chyba, że się mylę, albo ktoś coś zmieniał. |
Autor: | Mauzer [ 29.sty.2007 10:24:46 ] |
Tytuł: | |
avant bez relingów = kupa |
Autor: | yooo25 [ 29.sty.2007 10:52:47 ] |
Tytuł: | |
KorNoLio napisał(a): Do ciśnienia oleju to bym się nie czepiał. Ja u siebie mam podobne przy tej temperaturze a podczas jazdy 4,5 bara wystarczy tylko troszkę dodać gazu a ciśnienie rośnie, widziałem dużo gorsze samochody i też jeździły bez żadnych problemów. mało widziałes szkoda ze nie ogldałes nigdy 2.3 quattro to bys widziałe że one włąsnie posidaja takie lufy
Tylko nie wiedziłem jeszcze 80 z silnikiem 2.3 które miało by dwie rurki z tłumika zawsze była 1 a 2 wystepowały w V6-ach, chyba, że się mylę, albo ktoś coś zmieniał. |
Autor: | gitmar [ 29.sty.2007 12:07:25 ] |
Tytuł: | |
ja również bym się nie czepiał tak tego ciśnienia. U mnie w V6 wskaźnik co prawda pokazuje przy tej temp. więcej ale przy wyższych temp. zaniża. Manometr pokazuje tak jak trzeba. Więc nie sugerował bym się wskazaniami tego zegarka ponieważ często są one niedokładne |
Autor: | Iks [ 29.sty.2007 15:21:33 ] |
Tytuł: | |
u mnie w 2.3 jak byl zalany slaby olej to tez tak wskazywalo a silnik byl OK yooo25 napisał(a): szkoda ze nie ogldałes nigdy 2.3 quattro to bys widziałe że one włąsnie posidaja takie lufy
ale chyba tylko w kupecie? |
Autor: | jmm [ 29.sty.2007 15:25:49 ] |
Tytuł: | |
2.3Q, 2.6/2.6Q i 2.8/2.8Q zawsze miały dwururkę z tyłu |
Autor: | Kornel [ 29.sty.2007 16:05:02 ] |
Tytuł: | |
yooo25 napisał(a): KorNoLio napisał(a): Do ciśnienia oleju to bym się nie czepiał. Ja u siebie mam podobne przy tej temperaturze a podczas jazdy 4,5 bara wystarczy tylko troszkę dodać gazu a ciśnienie rośnie, widziałem dużo gorsze samochody i też jeździły bez żadnych problemów. mało widziałes szkoda ze nie ogldałes nigdy 2.3 quattro to bys widziałe że one włąsnie posidaja takie lufyTylko nie wiedziłem jeszcze 80 z silnikiem 2.3 które miało by dwie rurki z tłumika zawsze była 1 a 2 wystepowały w V6-ach, chyba, że się mylę, albo ktoś coś zmieniał. Teraz juz wiem, głowy mi wyleciało, że nawet b3 w quattro miały dwie rurki. |
Autor: | Dred [ 29.sty.2007 20:14:50 ] |
Tytuł: | |
sory ale na zimnym motorze przy zdrowym silniku powinno być 4.5 5 barów na rozgrzanym 2 bary , chyba że czujnik temp ma walnięty wtedy ok z ciśnieniem co do dodawania gazu to normalne że rośnie tak Yo wale opinie , bo od tego jest to forum i dziele się swoimi spostrzeżeniami |
Autor: | myszon90 [ 29.sty.2007 21:15:40 ] |
Tytuł: | |
Zdjęcia nie wyglądają zachęcająco, ale foty jedno a real drugie... Mi się opcja bardzo podoba, no i przede wszystkim motor, kolor tez spoko..... Nic tylko jechać i zobaczyć.... |
Autor: | yooo25 [ 29.sty.2007 22:49:30 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): sory ale na zimnym motorze przy zdrowym silniku powinno być 4.5 5 barów na rozgrzanym 2 bary , chyba że czujnik temp ma walnięty wtedy ok z ciśnieniem takie każdy ma prawo
co do dodawania gazu to normalne że rośnie tak Yo wale opinie , bo od tego jest to forum i dziele się swoimi spostrzeżeniami |
Autor: | Dred [ 29.sty.2007 23:09:01 ] |
Tytuł: | |
wiesz generalnie i tak auta nie kupuje się ze zdjęć choć niektórzy to robią w ciemno biorąc auto ale to raczej do kilku tysi jeżeli kolega nie przejedzie się autem nie prześwietli go od A do Z to nie bedzie pewien co kupuje. wiec nie róbmy już jakiegoś zamieszania Smoła poproś gościa o jakieś dokładniejsze fotki i fotki silnika a także jakiegoś klubowicza , qry ma niedaleko aby oblookał auto na żywca i stwierdził czy jest sens abyś jechał czy nie |
Autor: | rafal_online [ 29.sty.2007 23:23:33 ] |
Tytuł: | |
Ja bym jeszcze rzucil okiem jakiej jakosci instalacja gazowa skalano ten silnik. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |