.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 quattro 180KM https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=54041 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Blinkey mr2 [ 01.lut.2007 16:14:38 ] |
Tytuł: | A6 quattro 180KM |
Witam Wszystkich, mój pierwszy post i odrazu pytanie. Zamierzam się na ten egzemplarz: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2178317 Być może ktoś z Was już go oglądał? Jak oceniacie wygląd po zdjęciach? Może jakieś sugestie dotyczące tego modelu? Avant dlatego, że ma być rodzinny. Diesel i automat bo na codzienne dojazdy do miasta i po mieście. Quattro, bo drogi tam gdzie mam zamiar zamieszkać nie są w zimie odśnieżane. Co Wy na to? Pozdrawiam Blinkey MR2 |
Autor: | qbaA6 [ 01.lut.2007 16:33:06 ] |
Tytuł: | |
ladne autko, ladny, wypas, dobry silnik i sluszny naped:) Po fotkach nie mozna nic powiedzec, trzeba w realu obejzec, ale prezentuje sie ladnie ![]() PS. ostatnio ogladalem a6 avant z 2002r, na fotkach wygladalo ladnie, a okazalo sie, ze pojawia sie "rudy" |
Autor: | Baskecior [ 01.lut.2007 16:53:46 ] |
Tytuł: | Re: A6 Quattro 180KM |
Blinkey mr2 napisał(a): Witam Wszystkich,
mój pierwszy post i odrazu pytanie. Zamierzam się na ten egzemplarz: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2178317 Być może ktoś z Was już go oglądał? Jak oceniacie wygląd po zdjęciach? Może jakieś sugestie dotyczące tego modelu? Avant dlatego, że ma być rodzinny. Diesel i automat bo na codzienne dojazdy do miasta i po mieście. Quattro, bo drogi tam gdzie mam zamiar zamieszkać nie są w zimie odśnieżane. Co Wy na to? Pozdrawiam Blinkey MR2 Piękna kombinacja: A6/AKE/quattro/automat. Powtórzę to co zawsze: bez madrej głowy i VAG-COM`a nie kupuje się TDI. Ogledziny zacznij od pełnej doagnostyki silnika i układów elektroniki. Następnie ogledziny na kanale i przejażdzka. Szczegóły diagnozowania znajdziesz na forum , łacznie z filmem instruktazowym. |
Autor: | Dred [ 01.lut.2007 19:57:20 ] |
Tytuł: | |
ciekawe że ma 166 tysi i nie ma naklejonej wlepki o rozrządzie a powinna być ![]() ![]() generalnie ładnie wygląda ( jak większość na zdjęciach ) teraz trzeba pojechać obejrzeć przetestować i zdiagnozować auto nie zapominając o kanale. |
Autor: | Blinkey mr2 [ 01.lut.2007 23:08:49 ] |
Tytuł: | |
Dziękuję za informacje i sugestie. Jutro postaram się go obejrzeć i jeżeli będzie faktycznie taki stan jak na fotkach to spróbuję umówić się na sobotę do Audi w Lubinie. Jedne co mi przeszkadza w tym aucie to ta tapicerka. ![]() ![]() Ta kierownica to z tworzywa??? ![]() ![]() Jakie wady (albo raczej braki) można stwierdzić w wyposażeniu na pierwszy rzut oka? Szczerze mówiąc jeździłem kiedyś tylko Audi 90 Coupe z silnikiem 2.3. ![]() ![]() ![]() Czy to prawda, że wymiana rozrządu w tym Audi kosztuje 3500 PLN? ![]() Pozdrawiam Blinkey MR2 |
Autor: | Dred [ 01.lut.2007 23:59:13 ] |
Tytuł: | |
tu wyglada na kierownice bez skóry więc to tworzywo ( a ono jest mocno nieprzyjemne - jesli jest takie same jak w najnowszych modelach) tak rozrząd w ASO kosztuje koło 3500 koła ale nie pamietam czy z wymiana czy bez ![]() |
Autor: | Blinkey mr2 [ 04.lut.2007 01:00:42 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() Jestem pełen podziwu znajomości tematu niektórych użytkowników. Jednocześnie euforia zakupu dużego wygodnego samochodu rodzinnego gaśnie wraz z każdym postem dotyczącym 2.5 TDI. ![]() ![]() Może zacznę od początku. ![]() Prywatnie jestem zagorzałym fanem japońskiej techniki. W mojej rodzinie większość samochodów nosi znaczek Toyoty. Są to taczki które sprawdzają się zarówno jako auto do miasta, małe auto rodzinne czy auto sportowe. 2 tygodnie temu sprzedałem 3 letniego Yarisa mojej żony i postanowiliśmy kupić duże auto rodzinne. W tym roku czeka nas przeprowadzka za miasto więc wszystko powinno wyglądać jak najbardziej rodzinnie. ![]() ![]() ![]() Po kilku próbach uruchomiania kontaktów wśród znajomych z Toyoty doszedłem do wniosku, że sam sobie pojadę do Niemcowa i przywiozę Avensisa na gwarancji z przebiegiem maksymalnie 80 tkm. Niestety. Tu też ściana. Pierwszy upatrzony był już sprzedany zanim wysiadłem z samolotu w Düsseldorfie. ![]() Przyzwyczajony jestem do aut w których wiadomo gdzie jest stacyjka, wlew paliwa i ksiązka serwisowa. Takiego auta szukam też aktualnie. Kolega niedawno zakupił A6 Avanta Quattro 2,5 V6 z 2004 roku z przebiegiem ponad 200.000 km. Był zachwycony wykonaniem, nic nie robił przy mechanice tylko stwierdził, że za słaby i zawirusował go (chyba) w Krakowie. Potem przesiadł się na nowiutkiego Paska 2.0 D z napędem na 4 koła i klęknął. ![]() Pomyślałem sobie: hmmmm. to może i ja się skuszę na Audi? W końcu to wyższa półka od mojego służbowego grzechotnika VW Tourana a z niego w sumie i tak jestem zadowolony. Jest to coprawda już drugi, pierwszy był 1.9 niezbyt udany bo to to, to tamto padało (włącznie z turbiną) ale wszystko było wynikiem morderczej jazdy po autobahnach w Niemcowie. Teraz jest 2.0 z DSG i naprawdę jestem z niego zadowolony. Dlatego też podjąłem decyzję o grzechotniku. Sam dźwięk silnika daje wrażenie, że auto jest tanie w eksploatacji. ![]() ![]() Kolejna rzecz która mnie przeraża to jednak inny wątek. Prywatnie mam jeszcze taką zabawkę w którą włożyłem dużo serca (i kasy) i której używam raczej tylko w lecie - Toyotę MR2. Rok produkcji 1990, więc jest to już "babcia". Kupując ją nastawiony byłem na doprowadzenie jej do takiego stanu, że miała dorównywać tym ze zdjęć w katalogach z tamtych lat. Przebieg był dość duży (ponad 220.000 km) ale stwierdziłem, że jak wolnossący padnie to nawet lepiej bo zrobię swapa na oryginalny japoński 3S-GTE z turbiną i 245 kucami. Nawet chętnie pomogę mu paść. ![]() ![]() Reasumując: Z jakim silnikiem i jaki najlepiej rocznik za rozsądną cenę mam kupić z Audi A6 Quattro z automatem tak, żebym nie musiałbym robić niechcianych remontów? Autem ma jeździć większość czasu moja żona dowożąc małego do przedszkola i jeżdżąc do pracy. Przebiegi roczne to maksymalnie 25 tkm. Obstawiam, że istnieje jakiś diesel w Audi z pięknym dźwiękiem który ma 6 cylindrów i duży zapas mocy? Auta nie mam zamiaru wirusować bo do ścigania się mam coś innego. Czy wszystkie silniki 2.5 V6, nawet te 180 KM są tak "niebezpieczne"? Czy trudno nauczyć się odczytywania diagnostyki z VAG COMem? Mam około 2 tygodnie czasu do następnego wyjazdu do Niemiec a popróbować mógłbym sobie na moim Touranie? ![]() No i ostatnia wątpliwość. Obawiam się teraz jeszcze bardziej "okazji" z Niemiec. Mam wrażenie, że są to wszystko samochody których silniki skazane są na powolną i bolesną (dla portfela nowego właściciela) śmierć. Takie, których właściciele poznali już wyrok i chcą je teraz szybko upłynnić. ![]() A tutaj był mój następny kandydat: oferta B-011 http://www.florian-automobile.de/index. ... e=angebote |
Autor: | Jack [ 04.lut.2007 01:41:56 ] |
Tytuł: | |
Lepiej patrz za A6 z silniczkiem 2,7 tdi 132 kw bo one chyba wychodzily od 2003 roku pod koniec . Dolozyc pare groszy ale jestes pewien ze nie trzeba bedzie sie martwic o ewentualne naprawy. Osobiscie nie polecam automatow z paru powodow , pomimo tego ze sa przyjemne do jazdy. ![]() |
Autor: | Blinkey mr2 [ 04.lut.2007 09:12:07 ] |
Tytuł: | |
Z tego co zauważyłem, to 2.7 TDI jest tylko wkładany do ostatniej budy a to nie jest kwestia paru groszy tylko 15.000 Euro więcej. ![]() |
Autor: | meszrum [ 04.lut.2007 09:19:59 ] |
Tytuł: | |
Jack, 2.7TDI pojawiło się a.d. 2004 i występuje tylko w C6... Blinkey mr2, o diagnostyce poczytasz tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 . co do samego silnika - posiadam dwa A6 z takimi silnikami. nie są to awaryjne auta, są bardzo drogie w [prawidłowej] eksploatacji, nie są oszczędne. największą ich wadą jest poprzedni właściciel - jeżeli trafisz egzemplarz, na którym ktoś oszczędzał - koszty mogą być wielkie. największą wadą tego silnika jest długi okres rozgrzewania się - nie wolno wówczas przekraczać 2500rpm [z uwagi na turbinę i wałki...]. w jeździe miejskiej oznacza to, że większość tras będziesz pokonywać na niedogrzanym silniku... osobiście szukałbym 2.4Q albo 3.0Q. używanych samochodów szukaj na http://www.mobile.de . to chyba najpoważniejsza strona. przed wyjazdem dzwoń i rezerwuj samochód. |
Autor: | Blinkey mr2 [ 04.lut.2007 10:31:05 ] |
Tytuł: | |
Gdzie mogę znaleźć dane techniczne 2.5 TDI, 2.4 i 3.0? Tak żeby porównać kilka parametrów i zużycie? Szukałem już w necie ale tam raczej są dane dotyczące najnowszego modelu. |
Autor: | meszrum [ 04.lut.2007 10:53:58 ] |
Tytuł: | |
tutaj: http://www.audi.de/audi/de/de2/gebrauch ... avant.html |
Autor: | Blinkey mr2 [ 08.lut.2007 00:43:31 ] |
Tytuł: | A może 3.0? |
No to poważnie zastanawiam się nad 3.0. ![]() ![]() |
Autor: | Piotruś [ 08.lut.2007 00:52:06 ] |
Tytuł: | |
Poszukaj sobie wątku sprzed kilku miesięcy na temat silnika 3.0 . Ja jestem fanatykiem diesla ![]() |
Autor: | wowo [ 08.lut.2007 08:43:18 ] |
Tytuł: | |
Zawirusowane 3.0 TDI jest bardzo szybkie ![]() |
Autor: | Piotruś [ 08.lut.2007 08:50:23 ] |
Tytuł: | |
wowo napisał(a): Zawirusowane 3.0 TDI jest bardzo szybkie
![]() Kolega "Blinkey mr2" zniechęcił się do 2.5TDi i skierował zainteresowanie na "benzyny". Dlatego pytanie dotyczy silnika benzynowego 3.0 ![]() Swoją drogą ![]() ![]() ![]() |
Autor: | wowo [ 08.lut.2007 09:05:00 ] |
Tytuł: | |
eeee, przecież nie ma to jak troche dymku i klekotu ![]() |
Autor: | Blinkey mr2 [ 08.lut.2007 19:47:22 ] |
Tytuł: | |
Nie zrozumcie mnie źle ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Za tydzień pojadę do Niemcowa na parę dni to napewno coś przytargam. Cały czas kusi mnie jeszcze Volvo V70. ![]() EDIT: Aha. Dzwoniłem do znajomego z serwisu Audi i mówił mi, że wymiana paska w 3.0 to koszt rzędu 2-2,5 tPLN. Dostępność częśći jest podobno dobra bo jest kilka A4 z takim samym motorkiem. Z drugiej strony: co to znaczy dostępność części? Jak potrzebowałem listwę boczną do MR2 to nie było takiej ani w Wawie ani w magazynie centralnym na Europę a dostałem ją w 5 dni z Japonii. ![]() ![]() ![]() W Volkswagenie w Niemcowie jest takie coś jak zamówienie overnight. Jak zamówisz przed godziną 17 to na drugi dzień rano jest część w serwisie. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Blinkey mr2 [ 19.lut.2007 20:48:12 ] |
Tytuł: | |
A może 2.7T? Jutro jadę obejrzeć 3.0. Obydwa są sumie w takiej samej cenie. Z tym, że 3.0 jest z listopada 2002 a 2.7T z lipca 2003. 3.0 ma najechane 117.000 a 2.7T 150.000. Wyposażeniowo to dwa światy bo 2.7 ma i szarą skórkę i dużą nawi i sterowanie w kierownicy. Gdyby za obydwa zapłacić złodziejską akcyzę jaką narzuca ojczyzna to koszty wahają się w granicach 65.000 PLN. Co Wy na to? |
Autor: | Loop [ 19.lut.2007 22:10:39 ] |
Tytuł: | |
Witaj ![]() Myśle,że 2,7 T byłoby ciekawsze,jeżeli oba kosztują podobnie. Ja zakupiłem ostatnio coś takiego i jestem bardzo zadowolony, głownie dzięki małemu przebiegowi: http://allegro.pl/show_item.php?item=158861204 Pomimo 150 kucyków nieźle sie zbiera,wole nie myśleć jak przyjemnie jeździ się 2,7 T. ![]() Pozdrawiam. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |