.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi A6 Allroad 2,5 TDI https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=54173 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Jurand77 [ 03.lut.2007 22:11:08 ] |
Tytuł: | Audi A6 Allroad 2,5 TDI |
Witam, Jestem nowym użytkownikiem, lecz przeglądam wasze forum już dobre 3 miesiące. Na wstępie chce wam powiedzieć ze odwalacie kawał dobrej roboty i dużo pomogło mi to forum. Ale dość już tego słodzenia ![]() ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Jack [ 04.lut.2007 01:50:01 ] |
Tytuł: | |
Skoro myslisz o autku w przedziale od 22 -25 tys EUR wiec popatrz za A6 z silnikiem 2,7 tdi i bedziesz zadowolony. A4 z tym samym motorem wyjdzie troche taniej. Allroad to fajne auto , bardzo praktyczne i przyjemne w prowadzeniu pomimo duzego przeswitu. Nie polecam automatow ![]() |
Autor: | Baskecior [ 04.lut.2007 02:00:11 ] |
Tytuł: | |
Allroad z AKE to połączenie gracji, pięknej linii, potężnego momentu rodem z doskonałego motoru oraz indywidualnego charakteru pojazdu jakim jest właśnie Allroad ... Bierz go bez zastanawiania się i słuchania wszechwiedzących zaciemniaczy Słońca, którzy zaraz wcisną ci 4,2 na gazie i 2 mixerach ... |
Autor: | Mauzer [ 04.lut.2007 05:16:46 ] |
Tytuł: | |
baskecik napisał(a): Allroad z AKE to połączenie gracji, pięknej linii, potężnego momentu rodem z doskonałego motoru oraz indywidualnego charakteru pojazdu jakim jest właśnie Allroad ...
Bierz go bez zastanawiania się i słuchania wszechwiedzących zaciemniaczy Słońca, którzy zaraz wcisną ci 4,2 na gazie i 2 mixerach ... ....które mimo to zmiata wszytko z drogi co ma na klapie Tdi ![]() co to za moment który trwa przez niecałe 2000obr co? @Basket motyla noga weź już zluzuj kapcie z tymi turbokiblami, przejedź sie normalnym starym 4.2 choćby w automacie to cie odejda omamy ![]() ![]() p.s moja wypowiedź nie miała za zadanie w jakiś sposób pokazać wyższości jednego nad drugim...niepodobają mi się tylko takie głupie wcinki kolegi z piętra wyżej - skończ waść, wstydu oszczędź ![]() |
Autor: | Jurand77 [ 04.lut.2007 11:11:53 ] |
Tytuł: | |
Ale ta A6 z 2,7 tdi to już jest nowy model? Jeśli tak to odpada. Nie mam ochoty pilnować jej jak oczka w głowie. Albo co gorsza obudzić się dwa dni po zakupie i stwierdzić "czegoś mi brak, czegoś widzieć żądam" ![]() ![]() P.S Za 3 lata sa jacyś chętni do kupna tego samochodu? ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Dred [ 04.lut.2007 12:07:12 ] |
Tytuł: | |
Allroad z 2.5 TDI w tipie nie jeździ jesli chcesz coś co w miare się przemieszcza to ok nie licz na małe spalanie , bo to ponad dyche wciągnie bez najmniejszego problemu w porównaniu do zwykłej C5 jest to droższe w utrzymaniu chociażby na same hamulce przednie są większe i droższe ja na Twoim miejscu poszukałbym jakiegoś A4 1.9 TDI AWX czyli 130 PS i w manualu te auta często mają w serii około 140 145 koni wiec taki allroad zobaczy Cię z tyłu ![]() |
Autor: | Lightmen [ 04.lut.2007 12:11:11 ] |
Tytuł: | |
O ile dobrze zrozumielem to kupujesz autko pod dużą presja dziewczyny ktora powiedziala ze ma byc A4 a to jest wyraznie A6....a nawet wieksze od A6 (wyzsze i masywniejsze) wiec nierozumiem dlaczego robisz na opak....moze spytaj sie dziewczyny czy w takim chcialaby pojezdzic a wtedy spytaj sie o dalsze szczegoly....bo sie okaze ze wylejemy tu moze informacji prawdziwych i domniemanych a dziewczyna powie NIE! to po co to cale pisanie???? ![]() |
Autor: | Jurand77 [ 04.lut.2007 13:02:47 ] |
Tytuł: | |
Moja kochana stwierdziła, że brzydki ale może być. Samochód bedzie używany w tygodniu w mieście a w weekend poza miastem. Czyli sugerujecie żeby sobie odpuścić? U mnie w mięście stoi taki sam w komisie. Ale chyba nie dadzą sie przejechać... |
Autor: | Baskecior [ 04.lut.2007 13:09:36 ] |
Tytuł: | |
Jurand77: weź pod uwagę jeszcze jeden aspekt. Jeśli jesteś słusznego wzrostu A4 będzie dla Ciebie za ciasne, jeżeli zaś nie przeszkadza ci ciasnota i wszechobecna bliskość plastiku, kup sobie A4. Jeśli A4 to z silnikiem AVF (130 KM PD , 6 biegów), ale koniecznie w quattro. 305 Nm w tym silniku i napęd na jedną oś kończy się paleniem gumy przy szybkim starcie .... ![]() |
Autor: | Dred [ 04.lut.2007 13:11:34 ] |
Tytuł: | |
jak już stoi taki w komisie to wygladaj na bardzo zainteresowanego i zobacz czy takie Audi bedzie Tobie pasowało szkoda że to jest stary typ pneumatyki (yulko podnosi opuszcza ,a nie usztywnia) |
Autor: | Jurand77 [ 04.lut.2007 13:30:45 ] |
Tytuł: | |
Baskecik mam 190 cm wzrostu. Moja dziewczyna 178cm. Nie siedziałem nigdy w a4 ale wiem, że z tyłu jest masakra. A6 miałem okazje jeździć i było super. To ile to spali w mieście? Jakie ma przyspieszenie? Z 10 sekund? A przegląd co 20 tysiecy? Chyba jutro sie wybiore do tego komisu... |
Autor: | meszrum [ 04.lut.2007 13:33:58 ] |
Tytuł: | |
Jurand77 napisał(a): Moja dziewczyna 178cm.
prosimy o photo gallery. ![]() |
Autor: | Baskecior [ 04.lut.2007 13:43:56 ] |
Tytuł: | |
Jurand77 napisał(a): Baskecik mam 190 cm wzrostu. Moja dziewczyna 178cm. Nie siedziałem nigdy w a4 ale wiem, że z tyłu jest masakra. A6 miałem okazje jeździć i było super. To ile to spali w mieście? Jakie ma przyspieszenie? Z 10 sekund? A przegląd co 20 tysiecy? Chyba jutro sie wybiore do tego komisu...
Jako egzemplarz , który rownież ma 190 cm zdecydowanie odradzam A4 ![]() ![]() NIe wspomnę o tym ,że za mną raczej nikt wysoki nie pojedzie ![]() Szukaj A6 lub Allroad`a. Przyspieszenie będzie miało takie jak sobie zażyczysz u pana tunera (oczywiście w pewnym ograniczonym zakresie) ![]() |
Autor: | Jurand77 [ 04.lut.2007 14:02:10 ] |
Tytuł: | |
Czy ten przebieg(125 tysięcy) jest jakimś wysiłkiem dla tego motoru czy zawieszenia? Nie chciałbym spędzać większości wolnego czasu w serwisie. Co do przyspieszenia czytalem ze wynosi 10 sekund. Czy to możliwe? Ten potwór waży 1800 kg ![]() |
Autor: | Jack [ 04.lut.2007 14:14:02 ] |
Tytuł: | |
Zobacz za autem typu offroad . Super jest Q7 ale cena dosyc wysoka, dlatego polecam Tourega a dla dziewczyny kup A4 i bedzie zadowolona ![]() |
Autor: | Baskecior [ 04.lut.2007 14:19:42 ] |
Tytuł: | |
Jurand77 napisał(a): Czy ten przebieg(125 tysięcy) jest jakimś wysiłkiem dla tego motoru czy zawieszenia? Nie chciałbym spędzać większości wolnego czasu w serwisie. Co do przyspieszenia czytalem ze wynosi 10 sekund. Czy to możliwe? Ten potwór waży 1800 kg
![]() 125 kkm (jesli realne) nie jest niczym szczególnym dla TDI (nawet 2,5 TDI). Co do stanu zawieszenia - wszystko zależy od poprzednika, ale w polskich warunkach raczej trzeba być przygotowanym na wizyty w warsztacie ![]() |
Autor: | Jurand77 [ 04.lut.2007 15:35:06 ] |
Tytuł: | |
Na dwa samochody mnie nie stać. Touareg za drogi więc odpada. Wlaściciel samochodu to jakiś prezes z trójmiasta który kupił sobie nowego allroada i tego sprzedaje. Podobno jezdził nim tylko do pracy i regularnie serwisował. |
Autor: | Piotruś [ 04.lut.2007 23:06:52 ] |
Tytuł: | |
Jack napisał(a): Allroad to fajne auto , bardzo praktyczne i przyjemne w prowadzeniu pomimo duzego przeswitu. Nie polecam automatow ![]() A ja wręcz przeciwnie - uważam, że automat pasuje do tego auta o wiele lepiej niż manual. I jakoś nie brak mu dynamiki pomimo wysokiej masy własnej. Wysoki prześwit absolutnie w niczym nie przeszkadza (to chyba skutek szerszego rozstawu kół z szerokimi oponami) ![]() Jurand77 napisał(a): Co do silnilka to chce diesla z dwoch powodów(nie wiem czy słusznych). Mniej pali w miescie, i ma wysoki moment obrotowy. Na codzień poruszam się w górach mniejszych większych i to się sprawdza. A jak dowali śniegu (jak tydzień temu 1,5m w 3 dni) to sami rozumiecie. To największa zaleta Allroad-a ![]() ![]() Jurand77 napisał(a): Co do silnilka to chce diesla z dwoch powodów(nie wiem czy słusznych). Mniej pali w miescie, i ma wysoki moment obrotowy. Na codzień poruszam się w górach mniejszych większych i to się sprawdza. A jak dowali śniegu (jak tydzień temu 1,5m w 3 dni) to sami rozumiecie. Jurand77 napisał(a): Naczytalem się o tym 2,5 tdi ze drogi w eksplatacji. Ten samochód ma przebieg 125 tysięcy. Mam zamiar zrobic nim w ciagu 3 lat okolo 100 tysęcy. W ogłoszeniu brak informacji na temat rozrządu. Jeśli dotąd nie został wymieniony ![]() ![]() ![]() Allroad z silnikem BAU zużywa niecały litr mniej (tak mi się przynajmniej wydaje ale zbyt mało kilometrów dotąd pokonałem, żeby stwierdzić to ponad wszelką wątpliwość). Niestety ![]() Dred napisał(a): w porównaniu do zwykłej C5 jest to droższe w utrzymaniu chociażby na same hamulce przednie są większe i droższe No pewnie ![]() ![]() ![]() Dred napisał(a): ja na Twoim miejscu poszukałbym jakiegoś A4 1.9 TDI AWX czyli 130 PS i w manualu te auta często mają w serii około 140 145 koni wiec taki allroad zobaczy Cię z tyłu ![]() A ja ![]() ![]() ![]() ![]() Nie jest prawdą, że AWX objeżdża Allroada AKE "jak chce". Ja przynajmniej jeszcze na takiego kozaka nie trafiłem. Być może 2.0TDi/170PS miałoby tu coś do zaoferowania ale jest ich narazie zbyt mało żeby cokolwiek stwierdzić w tym temacie ... . Faktycznie można powiedzieć, że Allroad "w tipie nie jeżdzi" ... ale patrząc oczyma usera kilkulitrowej benzyny sportowo "ustawionej". Natomiast z pozycji >70% innych uczestników ruchu ![]() Dred napisał(a): szkoda że to jest stary typ pneumatyki (yulko podnosi opuszcza ,a nie usztywnia) 1. To jest PNEUMATYKA (szukając na siłe nieco hydrauliki może znalazłoby się w amortyzatorach ![]() 2. Różnica pomiędzy pneumatyką modeli C5 vs C6 zawiera się wyłącznie w "dodatkowej", gazowo-hydraulicznej poduszce, umieszczonej nad miechem pneumatycznym ("takim samym" jak w C5). Ta "dodatkowa poduszka" służy wyłącznie w poprawie tłumienia w ustawieniu "komfort". "Sportfahrwerk" działa praktycznie tak samo jak w C5 ... . meszrum napisał(a): Jurand77 napisał(a): Moja dziewczyna 178cm. prosimy o photo gallery. ![]() Pomyślałem dokładnie to samo ![]() ![]() ![]() ![]() Jurand77 napisał(a): Czy ten przebieg(125 tysięcy) jest jakimś wysiłkiem dla tego motoru czy zawieszenia? Nie chciałbym spędzać większości wolnego czasu w serwisie. Co do przyspieszenia czytalem ze wynosi 10 sekund. Czy to możliwe? Ten potwór waży 1800 kg ![]() Stan zawieszeń zależy wyłącznie od poprzedniego użytkownika. Spektrum wytrzymałości mozna założyć w przedziale od 60 - 200 tyś.km. ... . Poprostu musisz to sobie sprawdzić ... . Silnik w aucie od 1-go własciciela powinien być "cud-miód", pod warunkiem wymiany rozrządu i wyżej wspomnainej hydrauliki zaworowej. Jesli nie zaniedbasz tych czynności ![]() ![]() Dynamika silnika ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() baskecik napisał(a): Co do stanu zawieszenia - wszystko zależy od poprzednika, ale w polskich warunkach raczej trzeba być przygotowanym na wizyty w warsztacie ![]() Wystarczy jeździć z głową. Wahacze z Allroada tylko wyglądają tak samo jak z A4 ... . Jurand77 napisał(a): Wlaściciel samochodu to jakiś prezes z trójmiasta który kupił sobie nowego allroada i tego sprzedaje. Podobno jezdził nim tylko do pracy i regularnie serwisował.
Na Twoim miejscu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Jurand77 [ 04.lut.2007 23:41:32 ] |
Tytuł: | |
Panie Piotrze...Ale się Pan rozpisał...Wielkie dzięki ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Piotruś [ 05.lut.2007 00:04:54 ] |
Tytuł: | |
Jurand77 napisał(a): Jak ten samochód sprawdzić?? Ja osobiście nie mogę(ponad 600 kilometrów do Gdańska), podobno leasingodawca wysyła rzeczoznawce z dekry i człowiek dokładnie z kompem i wszystkim sprawdza auto. Ale na ile to będzie miarodajne i czy zrobi test dynamiczny?
Zacznijmy od tego, że używanego samochodu tej wartości pod żadnym pozorem, w zadnym wypadku i w żadnym razie ![]() ![]() ![]() ![]() Ryzyko wtopy jest wiewyobrazalnie duże ![]() ![]() Prawidłowej weryfikacji na milion %%% nie dokona ani ASO, ani tym bardziej rzeczoznawca z DEKRY ![]() ![]() ![]() Uwierz mi ![]() ![]() ![]() ASO ![]() Wnioski do własnej oceny. Ja - na Twoim miejscu - wydałbym nawet 1000 zł. i wysłał tam "własnego" fachowca ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |