.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 TDI AFN 2000rok https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=54264 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Salieri [ 05.lut.2007 13:24:42 ] |
Tytuł: | A6 TDI AFN 2000rok |
Witam, znalazlem fajna sztuke A6 (jest to chyba C5?) avant, z AFN'em pod maska i w zwiazku z zamiarem kupna mam pare pytanek: 1. Czy powinna byc w tym samochodzie kontrolka check? po przekreceniu kluczyka nie zapala sie ona. Kolega podpowiada mi ze raczej ta wersja nie ma systemu check control. Tak ejst naprawde? Gdzie znajduje sie gniazdo VAGa aby looknac jakies ewentualne zapisane bledy? 2. Ile do 100 ma a6tka z tym silnikiem i ciezka avantowa buda? 3. Po odpaleniu na zimnym silniku, silnik chodzil jakies 5min potem lekko dalem mu gazu tak do 3-3,5tys obr potem pod rura wydechowa na ziemi byly jakby takie kropki z sadzy. Tak ma byc czy nie? W mojej vectrze 2.0 DTI nie ma takiego zjawiska. W piatek lub sobote jade ja ogladac i byc moze kupic wiec dziekuje z gory za rady na co zwrocic uwage 8) z gory dziekuje i pozdrawiam |
Autor: | Baskecior [ 05.lut.2007 14:10:54 ] |
Tytuł: | Re: A6 TDI AFN 2000rok |
Salieri napisał(a): Witam,
znalazlem fajna sztuke A6 (jest to chyba C5?) avant, z AFN'em pod maska i w zwiazku z zamiarem kupna mam pare pytanek: 1. Czy powinna byc w tym samochodzie kontrolka check? po przekreceniu kluczyka nie zapala sie ona. Kolega podpowiada mi ze raczej ta wersja nie ma systemu check control. Tak ejst naprawde? Gdzie znajduje sie gniazdo VAGa aby looknac jakies ewentualne zapisane bledy? 2. Ile do 100 ma a6tka z tym silnikiem i ciezka avantowa buda? 3. Po odpaleniu na zimnym silniku, silnik chodzil jakies 5min potem lekko dalem mu gazu tak do 3-3,5tys obr potem pod rura wydechowa na ziemi byly jakby takie kropki z sadzy. Tak ma byc czy nie? W mojej vectrze 2.0 DTI nie ma takiego zjawiska. W piatek lub sobote jade ja ogladac i byc moze kupic wiec dziekuje z gory za rady na co zwrocic uwage 8) z gory dziekuje i pozdrawiam 1. Nie. Rolę check engine przejmuje migająca kontrolka świeć żarowych 2. Duuuuużo, ok 13 sekund 3. Tttm, zwłaszcza jeśli ma 250-300 tys km przebiegu PS: bez VAG`a w ogóle nie przymierzaj się do kupna TDI |
Autor: | Salieri [ 06.lut.2007 22:54:22 ] |
Tytuł: | |
ok, moja vectra ze 100km pod maska ma prawie 14 wiec nie ma tragiedii Hm, przebieg jest niby udokumentowany i wynosi 180tys km (auto z 200roku). A gdzie tam jest gniazdo vaga zeby sie wpiac? |
Autor: | Baskecior [ 06.lut.2007 23:49:11 ] |
Tytuł: | |
C5 ma gniazdo na lewo od kolumny kierownicy na spodzie dolnej osłony plastikowej, ułozone ok 45 st do wnętrza pojazdu (imo beznadziejnie,przewód plącze sie pod nogami ) |
Autor: | meszrum [ 06.lut.2007 23:59:02 ] |
Tytuł: | |
[/url] zawsze można przerzucić przewód nad kolumną kierownicy... ...ale wtedy trudno zmnienia się biegi... ...ale kto powiedział, że trzeba je zmieniać? - diagnostykę robimy i tak na jednym biegu... |
Autor: | Salieri [ 07.lut.2007 23:28:33 ] |
Tytuł: | |
ok, dzieki chlopaki w piatek lub sobote jade nim pojezdzic troche i vaga podpiac... zobaczymy co tam siedzi co do tej sadzy na chodniku-to co moze byc do wymiany zeby tak nie "sadzil"? i jakie mniej wiecej koszta? czy VAG wykarze takie drobne nieprawidlowosci? |
Autor: | wowo [ 08.lut.2007 08:46:42 ] |
Tytuł: | |
Pewnie chodzi o korekcję wtrysku. Jeśli mieści sie w normie to zapewne nie brać do bani, tylko latać. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |