.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Opinie na temat Audi A6 Quattro - Proszę o radę https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=54304 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Cichy! [ 05.lut.2007 22:52:41 ] |
Tytuł: | Opinie na temat Audi A6 Quattro - Proszę o radę |
Witam. Kolega chce kupić ( dołączyć do naszego grona ) Audi A6 w Avancie i w QUATTRO. Rocznik koło 1999 Najlepiej w Diesel.u I tu mam pytanko. Jaki motorek najlepiej wybrać, na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie takiego autka.?? Wiem że to notoryczne pytanie ale myślę że warto jednak się dopytać użytkowników o opinie i uwagi na temat tego modelu. Pozdrawiam. |
Autor: | lenoks [ 05.lut.2007 23:09:37 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli diesel , Avant i Quattro to może byc AKE 180 kucy tyko, że dopiero w 2000 roku wyszły pierwsze. |
Autor: | ADAM 12 [ 05.lut.2007 23:17:49 ] |
Tytuł: | |
Z silnikiem 4,2 by było miło 2,5 TDi nie bardzo.Za dużo z tym kłopotów. |
Autor: | Roger_35 [ 06.lut.2007 13:19:47 ] |
Tytuł: | |
Po 2001 z 2,5 TDI kłopotów żadnych (wersje po liftingu). Oliwa regularnie co 15 tysi i wszystko jest ok. Motory przed liftingiem miały problem z wycierającymi się wałkami rozrządu a to duży koszt. Jeśli masz konkretne pytania zapraszam. |
Autor: | Sprinter [ 06.lut.2007 14:44:40 ] |
Tytuł: | |
Roger_35 napisał(a): Po 2001 z 2,5 TDI kłopotów żadnych (wersje po liftingu). Oliwa regularnie co 15 tysi i wszystko jest ok. Motory przed liftingiem miały problem z wycierającymi się wałkami rozrządu a to duży koszt. Jeśli masz konkretne pytania zapraszam.
Mylisz się bardzo z tymi poprawkami po 2001r., bardzo optymistycznie podchodzisz do tematu Na prawdę dobrze, to się zrobiło po 2004r. z V6 w TDI. |
Autor: | meszrum [ 06.lut.2007 14:51:08 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): Roger_35 napisał(a): Po 2001 z 2,5 TDI kłopotów żadnych (wersje po liftingu). Oliwa regularnie co 15 tysi i wszystko jest ok. Motory przed liftingiem miały problem z wycierającymi się wałkami rozrządu a to duży koszt. Jeśli masz konkretne pytania zapraszam. Mylisz się bardzo z tymi poprawkami po 2001r., bardzo optymistycznie podchodzisz do tematu Na prawdę dobrze, to się zrobiło po 2004r. z V6 w TDI. najlepsze wałki były montowane w latach 1997-1999 [wczesny]. nadal stoję na stanowisku, że 90% sukcesu/tragedii odn. wałków zależy od formy eksploatacji. wiele V6 było uzywanych, z racji momentu, jako ciągnik przyczepy ze zwierzęciem powszechnie zwanym koniem. |
Autor: | Cichy! [ 07.lut.2007 13:13:25 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za odpowiedzi. A jak się ma sprawa z benzyniakami w automacie |
Autor: | wacha [ 07.lut.2007 19:04:41 ] |
Tytuł: | |
Ja w ogole bym radzil szukac tylko 4.2 lub 2.7 Bi Turbo w Quattro pozostale wersje sa za slabe do tego autka |
Autor: | meszrum [ 07.lut.2007 19:48:24 ] |
Tytuł: | |
2.7BT odpada ze względu na 2 turbiny - po co sobie utrudniać zycie? poza tym, trudniej sprzedać potem 2.7BT z racji niezagazowalności, która to, jak wiadomo, jest priorytetem wyboru silnika w państwie, w którym gazuje się nawet rowery... |
Autor: | Lightmen [ 07.lut.2007 21:04:03 ] |
Tytuł: | |
meszrum napisał(a): 2.7BT odpada ze względu na 2 turbiny - po co sobie utrudniać zycie?
poza tym, trudniej sprzedać potem 2.7BT z racji niezagazowalności, która to, jak wiadomo, jest priorytetem wyboru silnika w państwie, w którym gazuje się nawet rowery... hehehehehe dobre |
Autor: | egzekutor30 [ 08.lut.2007 02:54:36 ] |
Tytuł: | |
Z tym 2.7 albo 4.2 to troche przesada to nie są silniki dla zwykłego uzytkownika tylko dla fascynatów ja mysle że 2.5 150KM w zupełnosci wystarczy rakieta to może to nie jest ale daje rade mój ojciec niedawno sprawił sobie coś takiego 99 r na Tipie i wkreca się lepiej jak moje 2.8. Ma przejechane 190ts i wałki są w idealnym stanie ( sprawdzane ). |
Autor: | wowo [ 08.lut.2007 08:45:37 ] |
Tytuł: | |
To na 100% coś nie ten teges z tym twoim 2.8. |
Autor: | Piotruś [ 08.lut.2007 13:08:38 ] |
Tytuł: | |
meszrum napisał(a): wiele V6 było uzywanych, z racji momentu, jako ciągnik przyczepy ze zwierzęciem powszechnie zwanym koniem.
To fakt, że wiele egzemplarzy V6-tek z założenia było kupowanych jako "konie pociągowe" m.in. do wożenia ("ciągania") prawdziwych koni . Tylko jaki to ma związek z obciążeniem na styku wałek dźwignia zaworowa |
Autor: | egzekutor30 [ 08.lut.2007 16:30:30 ] |
Tytuł: | |
To nie moje pierwsze audi 2.8 i musze przyznać że fajnie sie tym jezdzi ale rakieta to to nie jest nie wiem jak chodzi ten 2.8 30V. |
Autor: | wacha [ 08.lut.2007 16:55:11 ] |
Tytuł: | |
wowo napisał(a): To na 100% coś nie ten teges z tym twoim 2.8.
dobrze prawisz , bo ja polykam 2.5 TDI na sniadanie |
Autor: | Cichy! [ 08.lut.2007 23:08:58 ] |
Tytuł: | |
wacha napisał(a): Ja w ogole bym radzil szukac tylko 4.2 lub 2.7 Bi Turbo w Quattro
pozostale wersje sa za slabe do tego autka 2.7 BT kolega miał okazje sie ostatnio przejechać i był pod wrażeniem . Myśle jednak że Meszrum ma racje i nie ma co sobie życia utrudniać z 2ma turbinkami. ( ma to być autko rodzinne). |
Autor: | Mauzer [ 08.lut.2007 23:38:59 ] |
Tytuł: | |
wowo napisał(a): To na 100% coś nie ten teges z tym twoim 2.8.
a które 2.8 w polskich realiach użytkowych jest teges - zaniedbane, zagazowane w przeszłości....puźniej gadają że 2.5Tdi objeżdza 2.8 jak chce - wystarczy poparzec na dane katalogowe, może wtedy komuś komu zależy na silniku, zapali się lampka w głowie że należałoby w końcu zadbac o silnik |
Autor: | Dred [ 09.lut.2007 08:23:12 ] |
Tytuł: | |
panowie przypominam że rozmawiamy na temat opinii o 2.5tdi a dokładnie qre 2.5 TDI a nie o 2.8 , 2.7 BT czy 4.2 posty odbiegające od tematu będą kasowane , wiec prosze wrócić do meritum |
Autor: | wowo [ 09.lut.2007 08:23:40 ] |
Tytuł: | |
Mauzer jak to które?? Moje Coupetowe !!! |
Autor: | luki79 [ 11.lut.2007 22:43:05 ] |
Tytuł: | |
ja też jestem na kupnie A6/S6 (tyle tylko że interesuje mnie 4,2) dlatego sporo szukam info na ten temat - słyszałem, że katalogowy opis spalania (około 20 l) jest mało precyzyjny i to autko może spalić nawet 35 litrów!! mam nadzieję, że mnie wyprowadzicie z błędu - ale tak słyszałem Poza tym podobno tiptronic'i (nie mówiąc już o multitronicach) siadają co 150 tys km Remont: 4000 zeta..... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |