.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Jakie Audi 100 C4 kupić? 2,0 2,3 2,6 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=54975 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | ciochu [ 17.lut.2007 22:25:15 ] |
Tytuł: | Jakie Audi 100 C4 kupić? 2,0 2,3 2,6 |
Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc w zakupie Audi 100 C4 kombi z silnikiem benzynowym. Mam problem - nie wiem jaki motor wybrać. Na pewno będę chciał go przerobić na gaz, albo już taki kupić. Na co muszę zwrócić uwagę przy zakupie, jak sprawdzić, czy silnik nie jest zajechany i czy nie został dolany "doktor". Który z wymienionych silników najlepiej nadaje się do przerobienia na gaz (gaz najprawdopodobniej będzie drugiej generacji). Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin |
Autor: | Monster [ 17.lut.2007 23:05:47 ] |
Tytuł: | |
Najpierw zapraszam TU a potem przedstawić się TU Te 3 silniki jeżeli chodzi o gaz to ogólnie kibel... ![]() A jeżeli mówisz o drugiej generacji to w zasadzie sam sobie ograniczasz wybór do 2.0 (a i tak cudów nie będzie). II generacja + BLOS może sobie poradzić, ale może być ciężko ze zmieszczeniem BLOSa w instalacji. 2.3 - mechaniczny wtrysk, co kwalifikuje go do IIIciej generacji (wtrysk ciągły), ale niestety ciężko znaleźć dobrego gazownika od tego (ja szukam i szukam...). Ewentualnie II + BLOS, są takie 2-3 samochody w klubie. 2.6 - niewdzięczny bardzo do gazowania, II generacja to zupełna porażka do tego silnika. Sekwencja też nie bardzo bo kolektor jest do bani. Jeżeli chcesz zagazować to paradoksalnie najlepszym silnikiem jest 2.8 + sekwencja i możesz latać. Chociaż yooo25 miał już 2 sztuki 2.8 z gazem IIgiej generacji i jeździł bez większych zastrzeżeń. Co do sprawdzania silników - najlepiej zabierz kogoś kto się zna na danej jednostce ![]() |
Autor: | Jack [ 17.lut.2007 23:06:32 ] |
Tytuł: | |
Jedynie 2,3 lub 2,8 , to moje zdanie i praktyka ![]() |
Autor: | Monster [ 17.lut.2007 23:08:51 ] |
Tytuł: | |
Możesz rozwinąć swoją praktykę z zagazowanym 2,3 bo jestem zainteresowany ? ![]() |
Autor: | Mauzer [ 17.lut.2007 23:22:03 ] |
Tytuł: | |
że niby co ma kolektor w abc do sekwencji bo nie kumam czaczy? |
Autor: | Jack [ 17.lut.2007 23:24:36 ] |
Tytuł: | |
Dawno to bylo na BRC , specjalna klapka na gumie od przeplywomierza i silniczek krokowy na wezu od parownika do mixera. Chodzilo fajnie nie bylo problemow ale vmax na gazie odbiegal znacznie od vmax na benzynce. Pali srednio 12 gazu. Wiecej nie pisze poniewaz w temacie gazowniczym jestem troche slaby ![]() |
Autor: | Johny [ 18.lut.2007 00:28:40 ] |
Tytuł: | |
Ja bym polecal 2.6 lub 2.8 plus sekwencja skoro ma byc gaz. Przy sekwencji nie ma znaczenia jaki kolektor tam jest czy plastik czy metal ![]() |
Autor: | ciochu [ 18.lut.2007 10:33:12 ] |
Tytuł: | |
Witam, mam propozycjię kupna C4 2.8 z gazem II generacjji. Z tego co wiem to ma walniety czujnik położenia wałka i czujnik ABS. W silniku został zamątowany kolektor metalowy. Silnik nie posiada osłon, ale jak twierdzi cały rozrząd z rolkani i napinaczem został zmieniony na nowy. Właściciel twierdzi że po mieście pali gazu 15-16L (czy to prawda?) Tu podaje link do strony http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2149883 Szkoda tylko że niema zdjęcia silnika. Pozdrawiam Marcin |
Autor: | yooo25 [ 18.lut.2007 11:32:15 ] |
Tytuł: | |
uuu z tego co posiujesz to jest na maxa grat a nie auto do smigania. jesli uwazasz że kupisz porządna 100 quattro za takie pieniądze to rzycze ci powodzenia |
Autor: | sero c4 [ 18.lut.2007 20:44:38 ] |
Tytuł: | |
ciochu napisał(a): Witam, mam propozycjię kupna C4 2.8 z gazem II generacjji. Z tego co wiem to ma walniety czujnik położenia wałka i czujnik ABS. W silniku został zamątowany kolektor metalowy. Silnik nie posiada osłon, ale jak twierdzi cały rozrząd z rolkani i napinaczem został zmieniony na nowy. Właściciel twierdzi że po mieście pali gazu 15-16L (czy to prawda?) Tu podaje link do strony http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2149883 Daj spokój z tym kiblem , skoro zamontowany jest metalowy kolektor to jest 2,6 motor, a gość pisze w ogłoszeniu 2.8 i faktytcznie wiele osób może nabrać bo kto się nie zna to szuka różnicy tylko w kolektorze a co np. ze skracaniem dolotu w takiej przeróbce itp. Szkoda tylko że niema zdjęcia silnika. Pozdrawiam Marcin ![]() |
Autor: | kkarol [ 18.lut.2007 21:09:25 ] |
Tytuł: | |
widzialem to auto jak bylo do sprzedania w Mielcu - totalny szrot!! kolektor metalowy wyglada jakby zrobiony byl z kaloryfera, wszystkie plastiki pod maska popekane połamane , korozja na drzwiach tylnej klapie , blotnikach itp auto mialo uszkodzona glowice, gotowalo wode silowniki od klapy od poloneza caro ;d tragedia |
Autor: | gitmar [ 18.lut.2007 22:02:40 ] |
Tytuł: | |
jeśli chodzi o silnik, radzę 2.8 AAH. Będzie to najrozsądniejszy wybór. Jak zakładać gaz to najlepiej sekwencję, już za 3000zł można to zrobić. Spalanie jak na to auto, dosyć przyzwoite. Sam mam takie auto więc wiem co piszę ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ciochu [ 18.lut.2007 23:27:18 ] |
Tytuł: | |
Witam, bardzo dziekuję wszystkim za odpowiedzi udzioelone. Czytając na Forum opinie na temet silników najprawdopodobniej będę sie skłaniał przy zakupie Audi z silnikiem 2,6 oczywiście tylko w kombi i z gazem. Ile taka jednostka może spalać gazu? I bardzo wielka prożba, piszecie o różnych typach danego silnika (AAR, AAH, jakos tak ![]() Pozdrawiam Marcin |
Autor: | sebolec [ 18.lut.2007 23:34:39 ] |
Tytuł: | |
Silniki, o które pytasz to ABC tj., 2,6 150KM; oraz AAH czyli 2,8 174KM. Oczywiście oba V6, spalanie podobne, osiągi na korzyść tego drugiego. ![]() |
Autor: | yooo25 [ 18.lut.2007 23:47:55 ] |
Tytuł: | |
2,8 smiga ale na sekwencji ![]() U siebie w 2.6 nie mam Lpg i wyłoje kazda 2.8 z LPG II generacji ![]() ![]() a co do kupna auta to trzymaj się zasady: "taniego mięsa to psy nie jedza" jak tanio kupisz to bedziesz wiecej czasu spedzał chodzac na nogach a auto bedzie u mechanika wiecznie. I jak porównasz wydatki + kupno tańszego auta bedzie sie = duzo wiekszy koszt ![]() hehe 100 C4 avant za 8000 ![]() ![]() ![]() |
Autor: | gitmar [ 18.lut.2007 23:54:46 ] |
Tytuł: | |
ciochu napisał(a): Witam, bardzo dziekuję wszystkim za odpowiedzi udzioelone. Czytając na Forum opinie na temet silników najprawdopodobniej będę sie skłaniał przy zakupie Audi z silnikiem 2,6 oczywiście tylko w kombi i z gazem. Ile taka jednostka może spalać gazu? I bardzo wielka prożba, piszecie o różnych typach danego silnika (AAR, AAH, jakos tak
![]() Pozdrawiam Marcin na Twoim miejscu skłaniał bym się jednak ku silnikowi 2.8 AAH. Spalanie właściwie to samo co w 2.6 ABC a moc większa i mniej problemów z zagazowaniem. Do 2.6 włożysz jedynie sekwencję. Na zwykłym gazie II generacji jeździć to nie będzie i masz niemal pewne że będzie strzelać i niszczyć silnik krok po kroku. Przy 2.8 jeśli będziesz jednak żałował kasy na sekwencję to istnieje możliwość założenia zwykłej instalki, ewentualnie + BLOS. Nie upierał bym się na Twoim miejscu przy Avancie, sedan ma bardzo duży i pakowny bagażnik, butla ładnie wchdzi za tylne siedzenie i po otwarciu bagażnika właściwie jej nie widać. W Avancie albo blokujesz miejsce, albo wozisz koło zapasowe które zawsze będzie przeszkadzać przy przewożeniu czegoś ![]() ![]() |
Autor: | gitmar [ 18.lut.2007 23:58:18 ] |
Tytuł: | |
yooo25 napisał(a): 2,8 smiga ale na sekwencji
![]() U siebie w 2.6 nie mam Lpg i wyłoje kazda 2.8 z LPG II generacji ![]() ![]() a co do kupna auta to trzymaj się zasady: "taniego mięsa to psy nie jedza" jak tanio kupisz to bedziesz wiecej czasu spedzał chodzac na nogach a auto bedzie u mechanika wiecznie. I jak porównasz wydatki + kupno tańszego auta bedzie sie = duzo wiekszy koszt ![]() hehe 100 C4 avant za 8000 ![]() ![]() ![]() nic dodać, nic ująć. Do autora wątku - słuchaj tych którzy jeżdżą, bądź jeździli dłużej takim autem ![]() |
Autor: | mAlIbOr [ 19.lut.2007 01:42:13 ] |
Tytuł: | |
Ja sam smigam 2.3 133KM oznaczenie AAR ale polecam Ci silnik 2.8 O niebo lepsiejsze osiagi, nie brzmi moze tak fajnie jak R5 ale V6 tez fajny jest no i jego podstawowa zaleta to to ze jest to wtrysk elektroniczny a nie mechaniczny ![]() |
Autor: | yooo25 [ 19.lut.2007 10:25:08 ] |
Tytuł: | |
mAlIbOr napisał(a): Ja sam smigam 2.3 133KM oznaczenie AAR ale polecam Ci silnik 2.8 O niebo lepsiejsze osiagi, nie brzmi moze tak fajnie jak R5 ale V6 tez fajny jest no i jego podstawowa zaleta to to ze jest to wtrysk elektroniczny a nie mechaniczny a po czym tak sądzisz o 2.6 bo co miałes czy wiesz co koledzy mówią...... i wszytko wiesz. Ale lepiej znać sie widząc V na obrazku niz posiadać ![]() ![]() Brawa dla kolego za idealną znajomosc tematu |
Autor: | Góral [ 19.lut.2007 12:55:04 ] |
Tytuł: | |
yooo25 napisał(a): mAlIbOr napisał(a): Ja sam smigam 2.3 133KM oznaczenie AAR ale polecam Ci silnik 2.8 O niebo lepsiejsze osiagi, nie brzmi moze tak fajnie jak R5 ale V6 tez fajny jest no i jego podstawowa zaleta to to ze jest to wtrysk elektroniczny a nie mechaniczny a po czym tak sądzisz o 2.6 bo co miałes czy wiesz co koledzy mówią...... i wszytko wiesz. Ale lepiej znać sie widząc V na obrazku niz posiadać ![]() ![]() Brawa dla kolego za idealną znajomosc tematu ja wiem ![]() ![]() ![]() Kiedy "wyloisz" moje na gazie? ![]() ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |