.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi 80 B4 Coupe 2,3NG
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=55263
Strona 1 z 1

Autor:  Adagio [ 22.lut.2007 23:25:36 ]
Tytuł:  Audi 80 B4 Coupe 2,3NG

Hej hej. Już kiedyś rozważałem kupno Audi 80, w TDI i się już radziłem tutaj zgromadzonych, jednak po kilku miesiącach wygląda na to że celem moim padnie B4 Coupe w silniku 2,3NG.

Chciałbym abyście mi powiedzieli coś o wyborze takiego auta. Oczywiście kwestie wyglądu mnie mniej interesują ale moje niepewności dotyczą silnika. Ze względów finansowych jestem zmuszony poszukać egzemplarza zagazowanego. Jak sie ten silnik zachowuje na LPG. Gdzieś wyczytałem że nie za bardzo NG lubi się z LPG, ale widze że jest wielu użytkowników tego silnika tankujących na stacjach gaz. Jakie spalanie? Jak moc i reakcje silnika? Czy dużo problemów moge napotkać?

Dzięki z góry za pomoc. Pozdrawiam :)

Autor:  Milo [ 22.lut.2007 23:44:57 ]
Tytuł: 

Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro

Autor:  Mauzer [ 22.lut.2007 23:56:12 ]
Tytuł: 

Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.

Autor:  yooo25 [ 23.lut.2007 00:14:29 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.
i 100 razy ładniej brzmi :D

Autor:  Milo [ 23.lut.2007 00:25:56 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.


Jak się nie myle ABK ma inny wtrysk niż NG

Autor:  emcior [ 23.lut.2007 11:01:28 ]
Tytuł: 

Ng daje sie latwo zablosowac i wtedy to ma rece i nogi , a 4 gary nigdy nie beda lepsze od 5 :>

Autor:  Mauzer [ 23.lut.2007 12:00:39 ]
Tytuł: 

Milo napisał(a):
Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.


Jak się nie myle ABK ma inny wtrysk niż NG


sry, miałem na myśli 2.0 z b3'ki

Autor:  Milo [ 23.lut.2007 12:04:50 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.


Jak się nie myle ABK ma inny wtrysk niż NG


sry, miałem na myśli 2.0 z b3'ki
:piwo:

Autor:  Maridk [ 23.lut.2007 12:29:37 ]
Tytuł: 

Digifant z gazem daje radę. Czego dowodem było auto Krawata.

Autor:  martab99 [ 23.lut.2007 12:48:34 ]
Tytuł: 

Maridk napisał(a):
Digifant z gazem daje radę. Czego dowodem było auto Krawata.


To jeszcze spytaj Krawata czy drugi raz by sie w to "ubrał" :diabel:

Autor:  KORU [ 23.lut.2007 14:23:11 ]
Tytuł: 

Digifanty jezdza na gazie ale do czasu. Trzeba dobrze ustawic instalacje, bo albo jezdza dobrze na gazie albo na benzynie. Nieoficjalnie wiem ze Krawat sprzedal juz dawno swoje B4 cos tam tez robil z silnikiem, a teraz to jezdzi Honda Civic VTEC :D

Autor:  foxbat [ 23.lut.2007 22:22:50 ]
Tytuł: 

jak kupisz zdrowy NG to sam go zagazuj, wtedy MOŻE będzie dobrze chodził. Ale kupić zdrowe NG to spore wyzwanie, tak samo dużym wyzwaniem jest doprowadzić NG do satysfakcjonujacego stanu... i nie mówię tu o kosztach ale o wiedzy którą musi posiadać właściciel (ewentualnie mechanik) żeby silnik zdiagnozować i naprawić. Za to poprawnie obsługiwany NG odwdzięcza się niezłymi osiągami. pięknym dźwiękiem i umiarkowanym spalaniem....

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/