.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 Avant Quattro 2.7T 2003r. https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=55368 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Blinkey mr2 [ 25.lut.2007 08:53:07 ] |
Tytuł: | A6 Avant Quattro 2.7T 2003r. |
Czy ktoś orientuje się co należy sprawdzić przy zakupie auta z takim silnikiem? Stanu turbin chyba raczej nie sprawdzę ale może jakieś sugestie? EDIT: może sprecyzuję o co mi chodzi: http://www.ccautomobil.de/bilder_alle_k ... bilder.htm Pozdrawiam Blinkey mr2 |
Autor: | meszrum [ 25.lut.2007 10:10:41 ] |
Tytuł: | Re: A6 Avant Quattro 2.7T 2003r. |
Blinkey mr2 napisał(a): Stanu turbin chyba raczej nie sprawdzę ale może jakieś sugestie?
a dlaczego nie? to jest akurat najprostsze... |
Autor: | Blinkey mr2 [ 25.lut.2007 10:25:22 ] |
Tytuł: | |
Tylko po ciśnieniu? |
Autor: | meszrum [ 25.lut.2007 11:28:36 ] |
Tytuł: | |
VAG[-Com] pozwola na dokładną diagnostykę całego układu doładowania. ciśnienie to punkt wyjścia - jeżeli jest prawidłowe, to nie ma sensu poszukiwać innych usterek turbiny. |
Autor: | Blinkey mr2 [ 25.lut.2007 13:42:55 ] |
Tytuł: | |
A jest jakiś sposób na sprawdzenie ciśnienia bez podłączania VAG Coma? Mam ten moduł który podłącza się do auta ale kupowałem go z myślą o TDI. Nie wiem, czy ten sam pasuje. |
Autor: | wowo [ 25.lut.2007 19:26:05 ] |
Tytuł: | |
Pasuje |
Autor: | Blinkey mr2 [ 28.lut.2007 01:34:57 ] |
Tytuł: | |
No i tak kupiłem 2.4. Jak usłyszałem, że wymiana sprężarek kosztuje 5000 Euronów to mi buty spadły. Nie jest to atleta pierwszej wody ale musi wystarczyć. |
Autor: | meszrum [ 28.lut.2007 12:25:02 ] |
Tytuł: | |
2.4? napisz coś więcej... może fotostory? |
Autor: | Blinkey mr2 [ 28.lut.2007 20:30:29 ] |
Tytuł: | |
Niebawem zapiszę się do Waszej paczki. Narazie parę fotek wrzuciłem na nasze forum. W najbliższym czasie napewno zarzucę Was milionem pytań. Tu jest link. http://www.mr2.pl/forum/showthread.php? ... genumber=1 |
Autor: | RESO [ 01.mar.2007 16:18:03 ] |
Tytuł: | |
Jest quattro jest dobrze PIĘKNA |
Autor: | MJ [ 01.mar.2007 19:03:15 ] |
Tytuł: | |
Ladny srodeczke!!! zreszta cale autko ladne! Pozdro MJ |
Autor: | DeS [ 01.mar.2007 19:36:23 ] |
Tytuł: | |
Bzdurny mit o turbinach przesądził o zakupie turlającego się auta |
Autor: | ZiPi [ 01.mar.2007 20:18:23 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Bzdurny mit o turbinach przesądził o zakupie turlającego się auta Turla to sie moje 2.0E w budzie C-4
Bardzo fajny samochod kupiłes, dla kobitki w sam raz. |
Autor: | Blinkey mr2 [ 01.mar.2007 23:51:49 ] |
Tytuł: | |
Dzięki Panowie. Jak narazie jestem bardzo zadowolony. @DeS Nie tyle bzdurny mit ile doświadczenie z turbinami przesądziło o zakupie wolnossącego. Nie będę teraz pisał elaboratu ale silnik z turbiną lub nawet dwoma też chciałbym mieć. Warunek jest tylko jeden: to ja będę od nowości tym samochodem jeździł i obchodził się z turbiną jak należy. W moim głupim grzechotniku załatwiłem nieświadomie turbinę na cacy. A jeżeli chodzi o turlanie się to po części masz rację. Nie spodziewałem się jednak "cudu nad Wisłą" od silnika z takim momentem obrotowym i mocą prawie taką samą jak mój dwumiejscowy ścigacz. Zauważyłem na autostradzie, że moc tego silnika czuć w dolnym zakresie obrotów i w górnym. W średnim rozpędza się jak staruszka na pasach. Gdybym znalazł ciekawy egzemplarz 3.0 to napewno nie zastanawiałbym się nad jego kupnem. Tak zresztą planowałem. Niestety. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Zaskoczyło mnie trochę spalanie. Na autostradzie przy prędkościach 140-160, czasem 180 i dwóch 40 minutowych korkach średnio wyszło 9,7 litra. Myślałem, że będzie dużo więcej. Kto mi może powiedzieć co to jest Pro Line Style i Pro Line Business? Takie określenia pojawiają się w opisie wyposażenia auta. I jeszcze jedno. Taka szuflada pod zmieniarką w bagażniku to na co jest? Wygląda to tak jakby czegoś tam brakowało. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |