.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Poszukuje Audi A6 (155 lub 163 KM) po FL lub A4 1,9TDI
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=55571
Strona 1 z 1

Autor:  letallec [ 28.lut.2007 20:19:08 ]
Tytuł:  Poszukuje Audi A6 (155 lub 163 KM) po FL lub A4 1,9TDI

Interesuja mnie roczniki 2001-2003 po face lifting'u.


Ogladalem

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2285677

fajne, ale przebieg powyzej 300000(sprawdzony w ASO), mimo innych zapewnien sprzedajacego . Ma ktos cos ciekawego, lub ktos ogladal fajna sztuke? Najlepiej gdzies blisko Warszawy lub w promieniu do 100km. Nie pogardze rowniez fajna A4 do 45000PLN z 1,9TDI, ale tylko z historia w ASO Audi. Wskazana automatyczna skrzynia biegow i tempomat. Dzieki za informacje. Pozdrawiam

Autor:  meszrum [ 01.mar.2007 00:32:33 ]
Tytuł: 

uwierz mi na słowo [i lokalną sławę ;) ], że nie chcesz multitronic'a. co innego tiptronic, ale ten znajdziesz tylko w modelu 180konnym.
multitronic jest skrzynią, której nikt w zasadzie w pl nie jest w stanie naprawić, a niestety usterki zdarzają się nader często po przekroczeniu 120 000km.
zdecydowanie manualna skrzynia.
...albo 180 konna wersja.

Autor:  GrzesB [ 01.mar.2007 09:30:44 ]
Tytuł: 

meszrum napisał(a):
uwierz mi na słowo [i lokalną sławę ;) ], że nie chcesz multitronic'a. co innego tiptronic, ale ten znajdziesz tylko w modelu 180konnym.
multitronic jest skrzynią, której nikt w zasadzie w pl nie jest w stanie naprawić, a niestety usterki zdarzają się nader często po przekroczeniu 120 000km.
zdecydowanie manualna skrzynia.
...albo 180 konna wersja.


meszrum ma rację! Patrz koniecznie na silnik, jak nie ma 180KM to jest z multitronikiem a to skrzynia bezstopniowa i z tego co wiem dość awaryjna. Koszty naprawy w ASO (tzn. wymiany, no nie naprawiają :): ) są astronomiczne, a samochodem się wcale fajnie nie jeździ. Automatowi nie mówię nie, ale multitronik stanowczo odradzam!

Autor:  meszrum [ 01.mar.2007 11:28:36 ]
Tytuł: 

koszt skrzyni multitronic w ASO [pod warunkiem, że popsutą zostawiamy] to ponad 24 000 PLN.

do autora wątku:
rozważ, mój drogi, zakup jednostki benzynowej. mam/miałem 3 sztuki 2.5TDI - uważam, że to dobrze jeżdzące silniki, lecz z obserwacji forum wynika, że niesamowicie łatwo jest kupić bardzo wyeksploatowaną jednostkę, co powoduje, że zanim zaczniesz cieszyć się używaniem pojazdu, będzie Cię czekać wydatek nawet rzędu 10 000 PLN.
C5 z silnikami diesel'a mają srednie przebiegi w EU rzędu 60 000 - 70 000 km rocznie. nie ma się czemu dziwić - diesel to silnik stworzony do pracy.

szukałbym benzyny 2.4 albo 3.0. co wolnossące, to wolnossące.

Autor:  Dred [ 01.mar.2007 13:13:57 ]
Tytuł: 

MULTITRONIKOWI mówimy stanowczo NIE!!!!
nawet dealerzy w salonach odradzają tę skrzynię

szukaj manuala z 180 PS pod maską jeśli ma być diesel
Mechanicy strasznie narzekają na te silniki mimo że są dość popularne -> one po prostu ciekną

Autor:  letallec [ 01.mar.2007 21:34:17 ]
Tytuł: 

no to nie fajnie. Czytalem sporo postow na AKP i nabralem pewnego dystansu do tego silnika, ale skoro Wy odradzacie to sie chyba zdecyduje na A4 1,9TDI. Jakiego oznaczenia silnika szukac (oczywiscie 130KM) oraz jakie robi przebiegi ten silnik?

Chociaz multitronic w aucie z linka dzialal idealnie, a przebieg silnika wynosil ponad 300000km. Jak to wytlumaczyc?
multitronic jest zajefajny, bo naprawde zmienia biegi idealnie i pieknie redukuje, w szczegolnosci na "manualu".Zakochalem sie i nie moge zapomniec

Hmm...180KM to za duze spalanie , jak dla mnie. Widzialem w Slomczynie AKN(co prawda multi+quattro) i srednie spalanie mial na poziomie 11,7l/100km. Troche duze zwazywszy przejazd z Wawa ->Slomczyn. Dlatego postawilem na AYM lub 163KM( nie pamietam oznaczenia) wersje. Wiecie cos o spalaniu w tych jednostkach? Nastawilem sie na diesla ze wzgledu na oszczednosc, a tu widze ze pali 12l, co mnie od razu zrazilo.
Tak wiec szukam dalej w okolicach Warszawa, ale juz a4 lub a6 z silniczkiem 1,9TDI(130KM)

MUCIOS GRACJAS!!!
letallec

Autor:  hektor [ 01.mar.2007 23:50:40 ]
Tytuł: 

letallec napisał(a):
Hmm...180KM to za duze spalanie , jak dla mnie. Widzialem w Slomczynie AKN(co prawda multi+quattro) i srednie spalanie mial na poziomie 11,7l/100km. Troche duze zwazywszy przejazd z Wawa ->Slomczyn. Dlatego postawilem na AYM lub 163KM( nie pamietam oznaczenia) wersje. Wiecie cos o spalaniu w tych jednostkach? Nastawilem sie na diesla ze wzgledu na oszczednosc, a tu widze ze pali 12l, co mnie od razu zrazilo.
Tak wiec szukam dalej w okolicach Warszawa, ale juz a4 lub a6 z silniczkiem 1,9TDI(130KM)


:galy:
Chcesz oszczędzać ? To musisz kupic inny samochód. Te wozy nie są do oszczędzania, a już na pewno nie w wersjach V6. Kup Skode i będziesz się cieszył tanią eksploatacją.

Autor:  robwawa [ 02.mar.2007 07:42:39 ]
Tytuł: 

Witam, Robert z Warszawy, też zastanawiam się nad tym samochodem, ale zmartwił mnie ten przebieg. Własciciel telefonicznie zapewniał że wszystko jest udokumentowane, wymiana rozrządu, oleje i inne sprawy łącznie z przebiegiem. Poza tym do ASO można jechać i sprawdzić - tak mówił!!!

Autor:  Baskecior [ 02.mar.2007 08:24:15 ]
Tytuł: 

letallec napisał(a):
no to nie fajnie. Czytalem sporo postow na AKP i nabralem pewnego dystansu do tego silnika, ale skoro Wy odradzacie to sie chyba zdecyduje na A4 1,9TDI. Jakiego oznaczenia silnika szukac (oczywiscie 130KM) oraz jakie robi przebiegi ten silnik?

Chociaz multitronic w aucie z linka dzialal idealnie, a przebieg silnika wynosil ponad 300000km. Jak to wytlumaczyc?
multitronic jest zajefajny, bo naprawde zmienia biegi idealnie i pieknie redukuje, w szczegolnosci na "manualu".Zakochalem sie i nie moge zapomniec

Hmm...180KM to za duze spalanie , jak dla mnie. Widzialem w Slomczynie AKN(co prawda multi+quattro) i srednie spalanie mial na poziomie 11,7l/100km. Troche duze zwazywszy przejazd z Wawa ->Slomczyn. Dlatego postawilem na AYM lub 163KM( nie pamietam oznaczenia) wersje. Wiecie cos o spalaniu w tych jednostkach? Nastawilem sie na diesla ze wzgledu na oszczednosc, a tu widze ze pali 12l, co mnie od razu zrazilo.
Tak wiec szukam dalej w okolicach Warszawa, ale juz a4 lub a6 z silniczkiem 1,9TDI(130KM)

MUCIOS GRACJAS!!!
letallec

Szukaj silnika AVF z 6-biegową skrzynią biegów. (1,9 TDI 130 KM PD).

Autor:  Dred [ 02.mar.2007 09:12:20 ]
Tytuł: 

letallec napisał(a):
skoro Wy odradzacie to sie chyba zdecyduje na A4 1,9TDI. Jakiego oznaczenia silnika szukac (oczywiscie 130KM)

AWX bardzo fajny silniczek w B6 :D
letallec napisał(a):
Widzialem w Slomczynie AKN(co prawda multi+quattro) i srednie spalanie mial na poziomie 11,7l/100km.


chyba kolego musisz się jeszce dużo nauczyć , bo to nie był na bank multitronic tylko TIPTRONIC (multi nie występuje z napędem Q i łatwo go odróżnić, jak przerzucisz na tryb zmiany ręcznej to jest 7 biegów, a nie 6 jak w tiptroniku)

wiec może Ty szukasz tiptrona, a nie multi :D

Autor:  letallec [ 02.mar.2007 20:09:45 ]
Tytuł: 

Dzieki za taki odzew na mojego posta(tym bardziej jestem wdzieczny, ze odezwali sie WIELCY tego forum:)), wiec juz staram sie odpisac wszystkim.
robwawa
jak chcesz to mam wydruki z ASO Audi. Co do stanu auta, to poza silnikiem jest bardzo dobry.Silnik na zimno chodzi tragicznie(jeszcze gorzej odpala). Po rozgrzaniu jest w miare ok, ale nie recze jak zaraz trzeba bedzie go robic. Jak chcesz go przebadac raz jeszcze to mam wszystkie wydruki i oddam Ci je za polowe tego co zaplacilem :diabel: w ASO.Zapraszam, promocja!!!!
DRED
pewnie ze musze sie jeszcze pouczyc, bo wchodze w ta marke. Moze to i tip, ale wygladal jak multi, z tym ze mial tryb "S". Nie mial natomiast 4, 3, tak jak stary TIP. Czyli jaka diagnoza?


STATUS SZUKANIA AUDI
mam juz jeden upatrzony, tylko czy ktos ma juz jakies info najego temat? Moze ktos go ogladal, sprawdzal w ASO, VAG'iem.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2275459


Czy ktos moglby podjechac ze mna i sprawdzic go VAG'iem. Nie posiadam takiego urzadzenia, a nie chce kupowac calkowicie w ciemno. Oczywiscie odplatnie :diabel:, gdyz jest to dla mnie wielka przysluga.

AWX czy AVF - oto jest pytanie? ktos ma pojecie o awaryjnosci tych jednostek, bo parametry techniczne sobie znajde. DZIEKI WIELKIE, MUCIOS GRACJAS
letallec

Autor:  Dred [ 02.mar.2007 20:46:24 ]
Tytuł: 

z samego wygladu nie odróżnisz czy to jest TIP czy MuLTI
stare TIPY miały właśnie 432 i funkcję sekfencjii
natomiast te nowe czy to TIP czy MULTI wygladają tak samo P R N D S i sekfencja tyle że w multi masz 7 biegów (jeśli to tak można nazwać)
ps gdzie sprawdzałeś to auto??

Autor:  meszrum [ 02.mar.2007 22:00:51 ]
Tytuł: 

letallec napisał(a):


na 17tkach ponad 100 000 km po wawie... :):

Autor:  Baskecior [ 03.mar.2007 09:21:27 ]
Tytuł: 

letallec napisał(a):

AWX czy AVF - oto jest pytanie? ktos ma pojecie o awaryjnosci tych jednostek, bo parametry techniczne sobie znajde. DZIEKI WIELKIE, MUCIOS GRACJAS
letallec

AVF ma 6 biegów i wyższy moment obrotowy.

Autor:  letallec [ 11.mar.2007 12:04:30 ]
Tytuł: 

http://staszowski.otomoto.pl/index.php? ... d=C2358859

Z zewnatrz i wewnatrz troche podrapany, ale .... Czy ktos ma pojecie czy wyciek oleju jest objawem jakiejs powaznej awarii(zauwazylem wycieki po prawej i lewej stronie silnika AWX)? Czy moze wystarczy uszczelnienie i bedzie nadal latal. Z tego co sie naczytalem na tym forum to wycieki spowodowane sa zapchaniem odmy, lub innymi drobnymi incydentami.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/