.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 10:04:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Poszukuje Audi A6 (155 lub 163 KM) po FL lub A4 1,9TDI
PostNapisane: 28.lut.2007 20:19:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2007 21:22:05
Posty: 9
Lokalizacja: Wa-wa
Interesuja mnie roczniki 2001-2003 po face lifting'u.


Ogladalem

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2285677

fajne, ale przebieg powyzej 300000(sprawdzony w ASO), mimo innych zapewnien sprzedajacego . Ma ktos cos ciekawego, lub ktos ogladal fajna sztuke? Najlepiej gdzies blisko Warszawy lub w promieniu do 100km. Nie pogardze rowniez fajna A4 do 45000PLN z 1,9TDI, ale tylko z historia w ASO Audi. Wskazana automatyczna skrzynia biegow i tempomat. Dzieki za informacje. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 00:32:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
uwierz mi na słowo [i lokalną sławę ;) ], że nie chcesz multitronic'a. co innego tiptronic, ale ten znajdziesz tylko w modelu 180konnym.
multitronic jest skrzynią, której nikt w zasadzie w pl nie jest w stanie naprawić, a niestety usterki zdarzają się nader często po przekroczeniu 120 000km.
zdecydowanie manualna skrzynia.
...albo 180 konna wersja.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 09:30:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
meszrum napisał(a):
uwierz mi na słowo [i lokalną sławę ;) ], że nie chcesz multitronic'a. co innego tiptronic, ale ten znajdziesz tylko w modelu 180konnym.
multitronic jest skrzynią, której nikt w zasadzie w pl nie jest w stanie naprawić, a niestety usterki zdarzają się nader często po przekroczeniu 120 000km.
zdecydowanie manualna skrzynia.
...albo 180 konna wersja.


meszrum ma rację! Patrz koniecznie na silnik, jak nie ma 180KM to jest z multitronikiem a to skrzynia bezstopniowa i z tego co wiem dość awaryjna. Koszty naprawy w ASO (tzn. wymiany, no nie naprawiają :): ) są astronomiczne, a samochodem się wcale fajnie nie jeździ. Automatowi nie mówię nie, ale multitronik stanowczo odradzam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 11:28:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
koszt skrzyni multitronic w ASO [pod warunkiem, że popsutą zostawiamy] to ponad 24 000 PLN.

do autora wątku:
rozważ, mój drogi, zakup jednostki benzynowej. mam/miałem 3 sztuki 2.5TDI - uważam, że to dobrze jeżdzące silniki, lecz z obserwacji forum wynika, że niesamowicie łatwo jest kupić bardzo wyeksploatowaną jednostkę, co powoduje, że zanim zaczniesz cieszyć się używaniem pojazdu, będzie Cię czekać wydatek nawet rzędu 10 000 PLN.
C5 z silnikami diesel'a mają srednie przebiegi w EU rzędu 60 000 - 70 000 km rocznie. nie ma się czemu dziwić - diesel to silnik stworzony do pracy.

szukałbym benzyny 2.4 albo 3.0. co wolnossące, to wolnossące.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 13:13:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
MULTITRONIKOWI mówimy stanowczo NIE!!!!
nawet dealerzy w salonach odradzają tę skrzynię

szukaj manuala z 180 PS pod maską jeśli ma być diesel
Mechanicy strasznie narzekają na te silniki mimo że są dość popularne -> one po prostu ciekną

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 21:34:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2007 21:22:05
Posty: 9
Lokalizacja: Wa-wa
no to nie fajnie. Czytalem sporo postow na AKP i nabralem pewnego dystansu do tego silnika, ale skoro Wy odradzacie to sie chyba zdecyduje na A4 1,9TDI. Jakiego oznaczenia silnika szukac (oczywiscie 130KM) oraz jakie robi przebiegi ten silnik?

Chociaz multitronic w aucie z linka dzialal idealnie, a przebieg silnika wynosil ponad 300000km. Jak to wytlumaczyc?
multitronic jest zajefajny, bo naprawde zmienia biegi idealnie i pieknie redukuje, w szczegolnosci na "manualu".Zakochalem sie i nie moge zapomniec

Hmm...180KM to za duze spalanie , jak dla mnie. Widzialem w Slomczynie AKN(co prawda multi+quattro) i srednie spalanie mial na poziomie 11,7l/100km. Troche duze zwazywszy przejazd z Wawa ->Slomczyn. Dlatego postawilem na AYM lub 163KM( nie pamietam oznaczenia) wersje. Wiecie cos o spalaniu w tych jednostkach? Nastawilem sie na diesla ze wzgledu na oszczednosc, a tu widze ze pali 12l, co mnie od razu zrazilo.
Tak wiec szukam dalej w okolicach Warszawa, ale juz a4 lub a6 z silniczkiem 1,9TDI(130KM)

MUCIOS GRACJAS!!!
letallec


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 23:50:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
letallec napisał(a):
Hmm...180KM to za duze spalanie , jak dla mnie. Widzialem w Slomczynie AKN(co prawda multi+quattro) i srednie spalanie mial na poziomie 11,7l/100km. Troche duze zwazywszy przejazd z Wawa ->Slomczyn. Dlatego postawilem na AYM lub 163KM( nie pamietam oznaczenia) wersje. Wiecie cos o spalaniu w tych jednostkach? Nastawilem sie na diesla ze wzgledu na oszczednosc, a tu widze ze pali 12l, co mnie od razu zrazilo.
Tak wiec szukam dalej w okolicach Warszawa, ale juz a4 lub a6 z silniczkiem 1,9TDI(130KM)


:galy:
Chcesz oszczędzać ? To musisz kupic inny samochód. Te wozy nie są do oszczędzania, a już na pewno nie w wersjach V6. Kup Skode i będziesz się cieszył tanią eksploatacją.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 07:42:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2007 07:38:47
Posty: 1
Witam, Robert z Warszawy, też zastanawiam się nad tym samochodem, ale zmartwił mnie ten przebieg. Własciciel telefonicznie zapewniał że wszystko jest udokumentowane, wymiana rozrządu, oleje i inne sprawy łącznie z przebiegiem. Poza tym do ASO można jechać i sprawdzić - tak mówił!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 08:24:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
letallec napisał(a):
no to nie fajnie. Czytalem sporo postow na AKP i nabralem pewnego dystansu do tego silnika, ale skoro Wy odradzacie to sie chyba zdecyduje na A4 1,9TDI. Jakiego oznaczenia silnika szukac (oczywiscie 130KM) oraz jakie robi przebiegi ten silnik?

Chociaz multitronic w aucie z linka dzialal idealnie, a przebieg silnika wynosil ponad 300000km. Jak to wytlumaczyc?
multitronic jest zajefajny, bo naprawde zmienia biegi idealnie i pieknie redukuje, w szczegolnosci na "manualu".Zakochalem sie i nie moge zapomniec

Hmm...180KM to za duze spalanie , jak dla mnie. Widzialem w Slomczynie AKN(co prawda multi+quattro) i srednie spalanie mial na poziomie 11,7l/100km. Troche duze zwazywszy przejazd z Wawa ->Slomczyn. Dlatego postawilem na AYM lub 163KM( nie pamietam oznaczenia) wersje. Wiecie cos o spalaniu w tych jednostkach? Nastawilem sie na diesla ze wzgledu na oszczednosc, a tu widze ze pali 12l, co mnie od razu zrazilo.
Tak wiec szukam dalej w okolicach Warszawa, ale juz a4 lub a6 z silniczkiem 1,9TDI(130KM)

MUCIOS GRACJAS!!!
letallec

Szukaj silnika AVF z 6-biegową skrzynią biegów. (1,9 TDI 130 KM PD).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 09:12:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
letallec napisał(a):
skoro Wy odradzacie to sie chyba zdecyduje na A4 1,9TDI. Jakiego oznaczenia silnika szukac (oczywiscie 130KM)

AWX bardzo fajny silniczek w B6 :D
letallec napisał(a):
Widzialem w Slomczynie AKN(co prawda multi+quattro) i srednie spalanie mial na poziomie 11,7l/100km.


chyba kolego musisz się jeszce dużo nauczyć , bo to nie był na bank multitronic tylko TIPTRONIC (multi nie występuje z napędem Q i łatwo go odróżnić, jak przerzucisz na tryb zmiany ręcznej to jest 7 biegów, a nie 6 jak w tiptroniku)

wiec może Ty szukasz tiptrona, a nie multi :D

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 20:09:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2007 21:22:05
Posty: 9
Lokalizacja: Wa-wa
Dzieki za taki odzew na mojego posta(tym bardziej jestem wdzieczny, ze odezwali sie WIELCY tego forum:)), wiec juz staram sie odpisac wszystkim.
robwawa
jak chcesz to mam wydruki z ASO Audi. Co do stanu auta, to poza silnikiem jest bardzo dobry.Silnik na zimno chodzi tragicznie(jeszcze gorzej odpala). Po rozgrzaniu jest w miare ok, ale nie recze jak zaraz trzeba bedzie go robic. Jak chcesz go przebadac raz jeszcze to mam wszystkie wydruki i oddam Ci je za polowe tego co zaplacilem :diabel: w ASO.Zapraszam, promocja!!!!
DRED
pewnie ze musze sie jeszcze pouczyc, bo wchodze w ta marke. Moze to i tip, ale wygladal jak multi, z tym ze mial tryb "S". Nie mial natomiast 4, 3, tak jak stary TIP. Czyli jaka diagnoza?


STATUS SZUKANIA AUDI
mam juz jeden upatrzony, tylko czy ktos ma juz jakies info najego temat? Moze ktos go ogladal, sprawdzal w ASO, VAG'iem.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2275459


Czy ktos moglby podjechac ze mna i sprawdzic go VAG'iem. Nie posiadam takiego urzadzenia, a nie chce kupowac calkowicie w ciemno. Oczywiscie odplatnie :diabel:, gdyz jest to dla mnie wielka przysluga.

AWX czy AVF - oto jest pytanie? ktos ma pojecie o awaryjnosci tych jednostek, bo parametry techniczne sobie znajde. DZIEKI WIELKIE, MUCIOS GRACJAS
letallec


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 20:46:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
z samego wygladu nie odróżnisz czy to jest TIP czy MuLTI
stare TIPY miały właśnie 432 i funkcję sekfencjii
natomiast te nowe czy to TIP czy MULTI wygladają tak samo P R N D S i sekfencja tyle że w multi masz 7 biegów (jeśli to tak można nazwać)
ps gdzie sprawdzałeś to auto??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 22:00:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
letallec napisał(a):


na 17tkach ponad 100 000 km po wawie... :):

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2007 09:21:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
letallec napisał(a):

AWX czy AVF - oto jest pytanie? ktos ma pojecie o awaryjnosci tych jednostek, bo parametry techniczne sobie znajde. DZIEKI WIELKIE, MUCIOS GRACJAS
letallec

AVF ma 6 biegów i wyższy moment obrotowy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2007 12:04:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2007 21:22:05
Posty: 9
Lokalizacja: Wa-wa
http://staszowski.otomoto.pl/index.php? ... d=C2358859

Z zewnatrz i wewnatrz troche podrapany, ale .... Czy ktos ma pojecie czy wyciek oleju jest objawem jakiejs powaznej awarii(zauwazylem wycieki po prawej i lewej stronie silnika AWX)? Czy moze wystarczy uszczelnienie i bedzie nadal latal. Z tego co sie naczytalem na tym forum to wycieki spowodowane sa zapchaniem odmy, lub innymi drobnymi incydentami.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: