.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 i naped Quattro https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=57020 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | some0NE [ 25.mar.2007 18:08:31 ] |
Tytuł: | A6 i naped Quattro |
znajomy zastanawia sie nad zakupem A6 2,5TDI kombi w Quattro (rocznik 2002)... jak zachowuje sie ten naped? co sie sypie? na co nalezy uwazac? z gory dzieki za jakiekolwiek info |
Autor: | quattro PETE [ 25.mar.2007 18:14:35 ] |
Tytuł: | |
Archiwum się popsuło? |
Autor: | some0NE [ 25.mar.2007 18:17:56 ] |
Tytuł: | |
quattro PETE napisał(a): Archiwum się popsuło?
trudno cos konkretnego na temat tego dokladnie modelu znalezc |
Autor: | BiLu [ 25.mar.2007 18:27:01 ] |
Tytuł: | |
zamiast zaprzatac sobie glowe napedem poczytaj o silniku |
Autor: | some0NE [ 25.mar.2007 18:33:21 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): zamiast zaprzatac sobie glowe napedem poczytaj o silniku
skoro wiesz cos na ten temat to dopisz tutaj |
Autor: | Dred [ 25.mar.2007 18:47:12 ] |
Tytuł: | |
ale po co pisać jeszce raz to samo wejdź na forum "kupujemy audi" i przeleć po tematach pierwsze 2 strony gwarantuje Ci że znajdziesz kilkanaście tematów a te wystarczy tylko poczytać czy to takie trudne?? na samej pierwszej stronie jest 5 tematów o 2.5 TDI. wystarczy ?? Nie?? to zobacz na następnej !!! ps Quattro się nie sypie chyba że je mocno zaniedbasz |
Autor: | some0NE [ 25.mar.2007 19:03:25 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): ale po co pisać jeszce raz to samo
wejdź na forum "kupujemy audi" i przeleć po tematach pierwsze 2 strony gwarantuje Ci że znajdziesz kilkanaście tematów a te wystarczy tylko poczytać czy to takie trudne?? na samej pierwszej stronie jest 5 tematów o 2.5 TDI. wystarczy ?? Nie?? to zobacz na następnej !!! ps Quattro się nie sypie chyba że je mocno zaniedbasz dzieki za info... bede musial jednak przejrzec wszystkie posty |
Autor: | hans [ 25.mar.2007 22:46:43 ] |
Tytuł: | |
awaryjnosc w przytpadku napedu nie wystepuje. w przypadku silnika owszem olej naped bo to ani awaryjne ani drogie a lepiej zajmij sie silnikiem bo to sie lubi posypac a jak sie sypie to wysysa z kieszeni wszystko co tam jest w danej chwili ale jak juz jezdzi to calkiem przyjemnie. szkoda ze to juz nie jest to samo 2.5 TDI co w C4 do 97 roku. te silniki do 2003 montowali w VW a do teraz po modyfikacji montuja z zasilaniem na pompowtryskach i smigaja te silniki az milo i jakos nic nie dolega im i robia po 100 tys rocznie |
Autor: | Piotruś [ 25.mar.2007 23:00:17 ] |
Tytuł: | |
Hans - nie jest tak różowo jak mówisz (z 2.5 na PD). W wielu egzemplarzach "po cichu" pękają głowice - początkowo tak minimalnie, że ubytek G12 można uznać za naturalny. Otrzeźwienie następuje po zaliczeniu pada turbiny (na ogół blisko 200 tyś.km. calkowitego przebiegu lub niewiele mniej). Oczywiście pad suszary pozostaje w ścisłym związku z pęknięciem głowicy ponieważ zetknięcie "zimnego" G12 z "rozpalonymi" łopatkami wirnika (po stronie gorącej) skutecznie go uszkadza. Podobno w (naj)nowszych modelach wada głowic została usunięta ale "kwas" i niepewność pozostały (na jakiś czas napewno). Za to osprzęt i napęd rozrządu w tych silnikach (przynajmniej na mnie) robi wrażenie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |