.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A6 i naped Quattro
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=57020
Strona 1 z 1

Autor:  some0NE [ 25.mar.2007 18:08:31 ]
Tytuł:  A6 i naped Quattro

znajomy zastanawia sie nad zakupem A6 2,5TDI kombi w Quattro (rocznik 2002)...

jak zachowuje sie ten naped?
co sie sypie? na co nalezy uwazac?

z gory dzieki za jakiekolwiek info :diabel:

Autor:  quattro PETE [ 25.mar.2007 18:14:35 ]
Tytuł: 

Archiwum się popsuło?

Autor:  some0NE [ 25.mar.2007 18:17:56 ]
Tytuł: 

quattro PETE napisał(a):
Archiwum się popsuło?


trudno cos konkretnego na temat tego dokladnie modelu znalezc :P

Autor:  BiLu [ 25.mar.2007 18:27:01 ]
Tytuł: 

zamiast zaprzatac sobie glowe napedem poczytaj o silniku ;)

Autor:  some0NE [ 25.mar.2007 18:33:21 ]
Tytuł: 

Bilu napisał(a):
zamiast zaprzatac sobie glowe napedem poczytaj o silniku ;)


:galy:

skoro wiesz cos na ten temat to dopisz tutaj :)

Autor:  Dred [ 25.mar.2007 18:47:12 ]
Tytuł: 

ale po co pisać jeszce raz to samo
wejdź na forum "kupujemy audi" i przeleć po tematach pierwsze 2 strony gwarantuje Ci że znajdziesz kilkanaście tematów a te wystarczy tylko poczytać
czy to takie trudne??
na samej pierwszej stronie jest 5 tematów o 2.5 TDI. wystarczy ?? Nie?? to zobacz na następnej !!!


ps Quattro się nie sypie chyba że je mocno zaniedbasz

Autor:  some0NE [ 25.mar.2007 19:03:25 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
ale po co pisać jeszce raz to samo
wejdź na forum "kupujemy audi" i przeleć po tematach pierwsze 2 strony gwarantuje Ci że znajdziesz kilkanaście tematów a te wystarczy tylko poczytać
czy to takie trudne??
na samej pierwszej stronie jest 5 tematów o 2.5 TDI. wystarczy ?? Nie?? to zobacz na następnej !!!


ps Quattro się nie sypie chyba że je mocno zaniedbasz


dzieki za info... bede musial jednak przejrzec wszystkie posty :diabel:

Autor:  hans [ 25.mar.2007 22:46:43 ]
Tytuł: 

awaryjnosc w przytpadku napedu nie wystepuje. w przypadku silnika owszem olej naped bo to ani awaryjne ani drogie a lepiej zajmij sie silnikiem bo to sie lubi posypac a jak sie sypie to wysysa z kieszeni wszystko co tam jest w danej chwili ale jak juz jezdzi to calkiem przyjemnie.
szkoda ze to juz nie jest to samo 2.5 TDI co w C4 do 97 roku. te silniki do 2003 montowali w VW a do teraz po modyfikacji montuja z zasilaniem na pompowtryskach i smigaja te silniki az milo i jakos nic nie dolega im i robia po 100 tys rocznie

Autor:  Piotruś [ 25.mar.2007 23:00:17 ]
Tytuł: 

Hans - nie jest tak różowo jak mówisz (z 2.5 na PD). W wielu egzemplarzach "po cichu" pękają głowice - początkowo tak minimalnie, że ubytek G12 można uznać za naturalny. Otrzeźwienie następuje po zaliczeniu pada turbiny (na ogół blisko 200 tyś.km. calkowitego przebiegu lub niewiele mniej). Oczywiście pad suszary pozostaje w ścisłym związku z pęknięciem głowicy ponieważ zetknięcie "zimnego" G12 z "rozpalonymi" łopatkami wirnika (po stronie gorącej) skutecznie go uszkadza. Podobno w (naj)nowszych modelach wada głowic została usunięta ale "kwas" i niepewność pozostały (na jakiś czas napewno).
Za to osprzęt i napęd rozrządu w tych silnikach (przynajmniej na mnie) robi wrażenie :!:

:peace:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/