.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Mój pierwszy samochód.... Help ----> Pliz https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=57580 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | snaper [ 04.kwi.2007 22:08:57 ] |
Tytuł: | Mój pierwszy samochód.... Help ----> Pliz |
Witam Mam mały problem, powoli przymierzam się do kupna samochodu mianowicie Audi A6 C5 98r 2.5 Ale co dalej... benzyna(gaz) czy diesel, manual czy tiptronic. I jak to może być ze 1.8 ma 150km http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2467816 i 2.5 ma 150km? Z góry dziękuje za odpowiedz.... http://moto.allegro.pl/item180600445_au ... sedan.html vs http://moto.allegro.pl/item181680612_audi_a6_2_4.html ^ktory wy byście wybrali i dlaczego ??^ |
Autor: | bubu05 [ 04.kwi.2007 22:15:20 ] |
Tytuł: | |
tez mi sie marzy ![]() ![]() ja bede bral 2.,5tdi z automat z tippem .jezdzilem takim i w rodzinie (de) jest wlasnie diablo takie (2.7 biturbo). i tylko tipp ![]() ![]() |
Autor: | Simpson [ 04.kwi.2007 22:18:33 ] |
Tytuł: | |
1.8T ma 150KM, 2.5TDI ma równierz 150KM co w tym dziwnego? Sam powinieneś wiedzieć najlepiej czy chcesz auto z automatyczną czy z manualną skrzynią, z silnikiem benzynowym czy diesla. Jeśli benzyna to 2.8 V6 30v, jeśli diesel to 2.5TDI + doprowadzenie silnika do jak najlepszego stanu by uniknąć ewentualnych kosztownych awarii (ale o tym poczytasz na forum) Pozdrawiam |
Autor: | snaper [ 05.kwi.2007 09:01:34 ] |
Tytuł: | |
Mianowicie chodzilo mi bardziej o awaryjnosc i spalanie. Czy na gazie przy silniku 150km beda odczuwalne duze zmiany niz na benzynie czy cos sie psuje bardziej na gazie? Jak "uniknąć ewentualnych kosztownych awarii" w silniku dieslela. Moim zdaniem lepszy był by chyba diesel.... można go puzniej podkrecic troche chipem http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=48 jak myslicie ?? |
Autor: | Simpson [ 05.kwi.2007 09:24:02 ] |
Tytuł: | |
Dobra instalacja w benzynie sie nie psuje (co może potwierdzić wielu forumowiczów z 1.8T), jedynie szybciej zużywają się świece i kable wysokiego napięcia. Co do silnika 2.5TDI to było napisane juz setki postów nt jego awaryjności. ![]() |
Autor: | ziper87 [ 05.kwi.2007 11:31:45 ] |
Tytuł: | |
Napisz jaki masz fundusz, to rozwieje sprawę benz - diesel. Jak szukasz tanio nie szukaj diesla, bo będziesz jeździł, ale do warsztatu. Pozdro |
Autor: | snaper [ 05.kwi.2007 22:48:09 ] |
Tytuł: | |
Na samochod wiadomo bede mial te +/- 30tys. tylko nie chce puzniej np. za 6msc. wymieniac czegos w silniku za 1500zł... to juz teraz wiem ze lepiej brac bez(gaz) sa prawie bezawaryjne i teraz tylko pozostaje dylemat tiptronic czy manual.... bardziej chyba bym sie zastanawial nad manualem, w przypadku padniecia czegos sa chyba mniejsze koszty czesci niz w tip. ?? Jakie jest spalanie takiego autka przy 150km silniku w ben(gaz) w trasie i miescie ?? |
Autor: | ziper87 [ 06.kwi.2007 09:01:30 ] |
Tytuł: | |
Za te pieniądze nie bierz 2.5 tdi. W razie czego to naprawa nie jest 1500 a czasem ponad 4000. Poczytaj o wałkach VP44 i powinno Cię odstraszyć ![]() |
Autor: | snaper [ 06.kwi.2007 12:16:15 ] |
Tytuł: | |
Chodzilo mi o konie mechaniczne ![]() |
Autor: | Simpson [ 06.kwi.2007 12:20:02 ] |
Tytuł: | |
Jeśli 4 cyl to tylko 1.8T, jeśli 6 cylindrów to tylko 2.8 30v. Kupowanie innych mija sie z celem gdyż eksploatacja kosztuje tyle samo, spalają praktycznie tyle samo, a koni pod maską mają więcej ![]() |
Autor: | meszrum [ 06.kwi.2007 14:14:14 ] |
Tytuł: | |
1.8T albo 2.8 ale bez gazu. przelicz ile jeżdzisz rocznie, gdyż może się okazać, że zaczniesz jeździć taniej po 3 latach - a wtedy trzeba będzie już uciekać z autem... wybaczcie moi mili - gaz kojarzy mi się z Daewoo. nie przystoi drucić przy tak szlachetnej marce, jak Audi. |
Autor: | snaper [ 06.kwi.2007 20:14:40 ] |
Tytuł: | |
Takie cudo by sie nadawalo ?? -----> http://moto.allegro.pl/item180530563_au ... atny_.html |
Autor: | mały v8 [ 07.kwi.2007 08:35:34 ] |
Tytuł: | |
Według mnie rozsądnym rozwiazaniem jest 2,8 ,quattro + mocny gaz, ale jezeli to Twój pierwszy samochód, to polecam 1,9 TDi z dziurą w dolocie ![]() |
Autor: | snaper [ 07.kwi.2007 09:09:30 ] |
Tytuł: | |
quattro raczej nie bede bral po pierwsze nie ma takiej potrzeby po drugie cena czesci w quattro jest znacznie wieksza niz w zwyklym... a z tego co sie juz tutaj dowiedzialem to nie warto kupowac 1.9 TDI... Mysle ze ten 1.8T benzyna w manualu bedzie w sam raz. |
Autor: | mały v8 [ 07.kwi.2007 09:20:05 ] |
Tytuł: | |
snaper napisał(a): quattro raczej nie bede bral po pierwsze nie ma takiej potrzeby po drugie cena czesci w quattro jest znacznie wieksza niz w zwyklym...
A gdzie się tak dowiedziałeś???, jakie to części są tak strasznie drogie, ??? i kiedy jest potrzeba posiadania quattro??? |
Autor: | snaper [ 07.kwi.2007 12:30:35 ] |
Tytuł: | |
nie dawno czytalem jakis artykol i tam wlasnie bylo napisane ze sam uklad quattro sie nie psuje tylko cos tam w silniku... i ze jak zacznie sie cos sypac to trzepa troche papy w to wsadzic zeby naprawic... A ja chce miec dobra bez awaryjna limuzyne ![]() |
Autor: | Simpson [ 07.kwi.2007 12:36:41 ] |
Tytuł: | |
snaper napisał(a): nie dawno czytalem jakis artykol i tam wlasnie bylo napisane ze sam uklad quattro sie nie psuje tylko cos tam w silniku... i ze jak zacznie sie cos sypac to trzepa troche papy w to wsadzic zeby naprawic... A ja chce miec dobra bez awaryjna limuzyne
![]() Większych bredni nie czytałem ![]() ![]() ![]() 1. 1.9TDI to jedne z lepszych diesli jakie wychodziły ale są za słabe do A6 dlatego nie polecane. 2. quattro sie nie psuje i silnik od quattro też (chyba że strzelasz non stop ze sprzęgła to padnie skrzynia i sprzęgło) 3. różnica w cenach częsci w A6 quattro a A6 ośka jest niewielka i dotyczy tylko elementów tylnego zawieszenia. 4. radze wypieprzyć gazete w której to czytaleś i nigdy więcej jej nie kupować |
Autor: | mały v8 [ 07.kwi.2007 14:31:12 ] |
Tytuł: | |
snaper napisał(a): nie dawno czytalem jakis artykol i tam wlasnie bylo napisane ze sam uklad quattro sie nie psuje tylko cos tam w silniku... i ze jak zacznie sie cos sypac to trzepa troche papy w to wsadzic zeby naprawic... A ja chce miec dobra bez awaryjna limuzyne Takie artykóły piszą ciemniaki i oszołomy pokroju Zientarskiego, którzy newet nie bardzo rozumieją swoje wypowiedzi, a jeżeli zakładasz że napęd Q jest awaryjny to poprzyj to konkretnymi dowodami, a nie teraz kręcisz że "coś tam w silniku" , nie rozumiem co ma silnik do napędu?. Pozaym audi A6 to nie jest żadna limuzyna, tylko zwyczajne wsółczesne jeżdzidło, a z silnikiem dizla to już wogóle grzech ciężki nazwać to limuzyną!!! (chyba że mowa o umownym określeniu rodzaju nadwozia ![]() ![]() |
Autor: | snaper [ 07.kwi.2007 15:43:20 ] |
Tytuł: | |
Dzięki Simpson za rade ![]() |
Autor: | Baskecior [ 07.kwi.2007 17:19:56 ] |
Tytuł: | |
snaper napisał(a): Dzięki Simpson za rade
![]() Odpowiedzi już udzielono, ale w telegraficznym skrócie ...: - Mały V8 ma trochę racji odradzając 1,9 TDI do A6 - po prostu będzie to toczydełko, niemniej taka opcja pod maską to spokój grabarza i jazda do emerytury bez zaglądania pod maskę (Simpson napisał prawdę) Niemniej chip jest antidotum na niedobór mocy i momentu. - 2,5 TDI z tego rocznika będzie loterią, czyli kupując go pakujesz sie na dzień dobry w grę zwaną "każdy dzień jest loterią i nie wiem co się zaraz wysra" vide lektura postów o AKN/AFB i innym podobnym dziadostwie na naszym forum i nie tylko na naszym - meszrum ma rację co do gazu , ale to sprawa indywidualna - znam takich, którzy do S8 zapakowali elpidżi ![]() - nie bój się quattro - z powazniejszych rzeczy może się sypnąć podpora wału lub przeguby - bardzo chwalony jest 2,8 z benzyniaków i to jest dobra opcja w tym nadwoziu |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |