yooo25 napisał(a):
Ja w ciągu 1,5 roku sprzedałem 2 c4 i jedna kupiłem.
NA niebieską miałem bardzo duże zaintersowanie. Sprzedałem w ciagu jednego dnia. a cena była bardzo podobna do twojej
KAżdy kto dzownił pytał się czy posiada klime (na jaki gaz i czy sprawna) czy naped quattro sprawny itd itp.
NIewiem jak ci się uda sprzedac za tą cene bez klimki i quattro ale za dużo ceny nie spuszczaj jesłi autko jest w idealnym stanie.
Znajomy mnie namawia zebym mu swoją 100 C4 sprzedał, daje mi takie pieniądze jakie ty chcesz za swoja, on szuka srebnej a6 Avanta quattro itd i do 17 000 nie może nic ciekawego znaleśc żeby była w org nie bita i mały przebieg itd. Dlatego kazde auto ma swojego kupca:)
Ja się swojego czasu bardzo za C4 naśmigałem. Zeby znaleśc coś ciekawego to w Polsce nie jest łatwy temat.Każda coś miała co odciągało.
Dlatego jak masz ładną trzymaj ceny i czekaj na kupca.
p.s.
troche w technicznym miałeś troche porblemów z autem wszystko doprowadziłeś do ładu

pamiętam Twoją czarną C4 a niebieską też widziałem na zdjątkach
jak swoją kupowałem, to też się trochę naśmigałem po Polsce. Nie jest to moje pierwsze C4 więc mam porównanie. Sprawdzana była też testerem do lakieru - wiem co mam. Każda śrubka jest na swoim miejscu. A kupiłem ją od jednego ze śląskich klubowiczów AKP
Co do technicznego, nie miałem większych problemów. Jedynie kiedyś pisałem wątek o ciśnieniu oleju, które u mnie wskazywało dosyć słabo na zegarku wewnątrz auta. Ale moje obawy ustąpiły jak sprawdziłem ciśnienie 2 różnymi analogowymi manommetrami i okazało się całkiem całkiem. Na gorącym silniku na wolnych obrotach 2 bary, przy 2-3 tys.obrotów między 4 a 5 barów. Od tamtej pory przejechałem ok.30 tys.km i jest wszystko oki. Silnik nie bierze oleju, a przynajmniej w normie. Dolałem jak narazie po 7 tys.km od wymiany 0,5 l. A co wskazań zegarka? No, cóż mam zagadkę do tej pory
