.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A8 2.8 V6 30V tiptronik - warto? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=58753 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | BiLu [ 27.kwi.2007 14:31:36 ] |
Tytuł: | A8 2.8 V6 30V tiptronik - warto? |
nie bede sie brandzlowac nad V8 ![]() naped - quattro skrzynia - tiptronik LPG - sekwencyjny wtrysk gazu landi renzo ![]() ![]() warto sie w takie cos pchac? |
Autor: | GrzesB [ 27.kwi.2007 17:25:18 ] |
Tytuł: | |
Takie 2.8 w Tipie i quattro średnio fajnie jeździ... Fakt, że jeździłem A6q Avant a to trochę ciężkie, ale po przesiadce z eSki będziesz odczuwał mega dyskomfort... No chyba, że się zestarzałeś (jak ja ![]() ![]() |
Autor: | Dred [ 27.kwi.2007 17:26:17 ] |
Tytuł: | |
jeśli zamiarem będzie przemieszczanie się z ptk A do B to tak frajdy już nie będziesz miał takiej o osiągach to w ogóle zapomnij będzie wygoda i będzie luxus ze spalaniem to tak różnie nie powinno być jakieś dramatyczne bo A8 jest dosyć lekkie jak na swoje gabaryty sprawdź BARDZO dokładnie skrzynie w A8 tiptron lubi się krzaczyć ![]() |
Autor: | Konrado84 [ 27.kwi.2007 20:27:43 ] |
Tytuł: | |
Nie jestem żadnym ekspertem w temacie, mogę się jedynie podzielić własnymi spostrzeżeniami, w A8, nawet biorąc pod uwagę, że jest to auto o masie zbliżonej do C5, to 2,8 quattro+tip będzie mulaste, nie wspominając już o tym, że przesiadasz się z eski... ![]() Jeśli jeździsz dużo to poszukaj takiego z ręczną skrzynią lub 2,5 TDI AKE ale znowu koszty utrzymania tego będą większe (nawet jeśli znajdziesz nie zajeżdżony egzemplarz...). Moim zdaniem jak A8 to 2,8 30V manual, 2,5 TDI AKE (też lepiej manual), lub 4,2+gaz. Jak dla mnie odpadałyby wszystkie 3,7 6,0 i 3,3 TDI A jeśli już wogóle tip (mało zresztą przydatny na trasie) to zwróć na to ustrojstwo szczególną uwagę bo często mają defekty będące oznakami ich dobiegającego końca. Zmienić olej przy dużym przebiegu to ryzyko, nie zmieniać to skazać skrzynię prędzej czy później na powolną śmierć ![]() |
Autor: | szwagier [ 27.kwi.2007 20:58:36 ] |
Tytuł: | |
Jak chcesz na trasy to wez traktora a nie takiego móła 2.8 w a8 jeszcze w tiptronie ,kopa zero a pali z 18 wiec to ma byc oszczednosc . ![]() |
Autor: | Piotruś [ 27.kwi.2007 21:30:14 ] |
Tytuł: | |
Bilu - żeby tylko nie okazało się tak, że "zmęczony" sprzedażą eSki z jednej, a koniecznością ograniczenia kosztów paliwa z drugiej strony - pójdziesz na zbyt daleko idące "ustępstwa" cenowe. Nie wiem jaki budżet potrafisz "wystrugać" na auto do codziennych dojazdów ale myślę, że dobrze utrzymany 1Z lub AFNik z wirusem byłby optymalny do celów zawodowych. Sorry, wiem że OT ale jakoś tak szkoda mi tej przepięknej eS-y ... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Simpson [ 27.kwi.2007 21:37:20 ] |
Tytuł: | |
Piotruś szkoda też żeby eSka wyjeżdżała 2 razy w miesiącu po zakupy. Bilu potrzebuje auta do jazdy do pracy i praktycznie do niczego innego. |
Autor: | BiLu [ 28.kwi.2007 11:41:07 ] |
Tytuł: | |
nie chodzi mi o dojezdzanie do roboty rakieta bo wowczas nie sprzedawalbym eSki. chce kupic auto ktore zapewni mi komfort i tanie bedzie w eksploatacji (paliwo, ale i serwis rowniez). stwierdzenie, ze to nie jedzie jakos do mnie nie przemawia - prawie 200 km w budzie lzejszej niz A6...rozumiem zmulenie napedem i skrzynia, ale bez przesady... mialem 1Zeta i AELa q wiec wiem jak sie jezdzi "normalnie" ![]() sam chyba siebie przekonuje bo: buda: pasuje mi duza fura do latania w trasy bo jazda nie bedzie az tak meczaca naped: wszystko jasne ![]() silnik: - silnik oszczedniejszy od AAH i do tego mocniejszy - bez specjalnego apetytu na olej (co przy takich przebiegach rocznych tez jest juz istotnym kosztem eksploatacyjnym) - z racji wystepowania w A4 i A6 ceny zwiazane z osprzetem nie beda pochodzic z "polki A8" (tak sobie mysle ![]() - ponoc jednostka wytrzymala i nie obarczona defektami fabrycznymi skrzynia: tu mam najwieksze obawy bo tip nie bedzie mi az tak przydatny w trasie a wygenerowac moze tylko koszty... |
Autor: | Konrado84 [ 28.kwi.2007 11:47:03 ] |
Tytuł: | |
Więc zagazowane 2,8 30V (ale z ręczną skrzynią) byłoby chyba dobrym wyborem ![]() |
Autor: | Dred [ 28.kwi.2007 11:56:59 ] |
Tytuł: | |
a zadam pytanko czy A8 z ACK i Q było w manualu?? |
Autor: | arthurr [ 28.kwi.2007 13:08:23 ] |
Tytuł: | |
ostatnio przerabiałem temat zakupu używanego tipa - gdziekolwiek nie zadzwonisz, całej skrzyni nikt nie ma, ale prawie każdy gość który zajmuje się automatami zapraszał mnie od razu do siebie na remont. Czas - max 2 dni, koszt - średnio 4.500 zł. Sprawdzone w kilku miejscach, w tym kilku przypadkowych i dwóch już znajomych i dane mniej więcej się pokrywają. W związku z tym kombinowałbym tak: jeśli auto z tipem jest w na tyle atrakcyjnej cenie że będę mógł położyć sobie na półce te 4.500 zł to dla mnie to załatwiałoby kwestię awaryjności tipa. Dwa dni w warsztacie - to chyba da się znieść a przecież wcale nie jest powiedziane że ci się tip zaraz sypnie. |
Autor: | Simpson [ 28.kwi.2007 13:14:49 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): a zadam pytanko czy A8 z ACK i Q było w manualu??
było http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2386263 |
Autor: | Konrado84 [ 28.kwi.2007 13:52:14 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Dred napisał(a): a zadam pytanko czy A8 z ACK i Q było w manualu?? było potwierdzam ![]() w benzynowych quattro w manualu nie było dostępne w 3,7 i 4,2 |
Autor: | Dred [ 28.kwi.2007 13:53:49 ] |
Tytuł: | |
czyli w benzynie był manual tylko w 2.8 |
Autor: | Konrado84 [ 28.kwi.2007 14:00:21 ] |
Tytuł: | |
Tak. I jeszcze w 4,2 S8 ![]() |
Autor: | j@cek [ 28.kwi.2007 18:32:36 ] |
Tytuł: | |
skoro nie przeszkadza Ci moc 2.8 30v to poszukalbym c4 2.8 30 quattro, po co Ci a8 z tipem ![]() |
Autor: | Monster [ 28.kwi.2007 19:31:15 ] |
Tytuł: | |
Może to pragnienie zmiany budy? ![]() Z C4 na D2 będzie przyjemnie ![]() |
Autor: | BiLu [ 28.kwi.2007 20:12:55 ] |
Tytuł: | |
j@cek napisał(a): skoro nie przeszkadza Ci moc 2.8 30v to poszukalbym c4 2.8 30 quattro, po co Ci a8 z tipem
![]() to nie jest kwestia tego co ja chce tylko tego co mi oferuja w zamian za eSke. |
Autor: | adrian_a8 [ 28.kwi.2007 23:12:09 ] |
Tytuł: | |
Szkoda na to czasu, tak samo jest z traktorem. Taki 2,8 paliwa zeżre tyle co 4,2 a jazda żadna. A w automacie to już zupełny kanał przy tych silnikach. Jak chcesz coś taniego do jazdy to kup A6 w dizelku bo "8" do ekonomicznych nie należy pod jakimkolwiek względem. "8" z silnikiem 2,8 albo dizelek nie pojedzie. Napęd 4x4, klimatronik, do tego automat i lacie 225. W tym zestawie będzie miał kłopot koła uciągnąć, a gdzie reszta budy? Pozdrawiam i szczerze odradzam. |
Autor: | Konrado84 [ 28.kwi.2007 23:43:34 ] |
Tytuł: | |
A co za różnica między "6" a "8"? Różnice zarówno w przyspieszeniu jak i zużyciu paliwa rzędu 0,2-0,3 sekundy/litra... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |