.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[audi coupe] + gaz?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=58847
Strona 1 z 1

Autor:  audimp [ 29.kwi.2007 15:49:49 ]
Tytuł:  [audi coupe] + gaz?

Witam!
Przymierzam się do zakupu Audi Coupe, i moje pytanie jaki model najbardziej opłaca się wybrać do zagazowania, myślałem nad 2.0 115, i 2.3 136 KM, powiedzcie mi na co zwrócić największą uwagę, i jakich aut się wystrzegać?

Autor:  ZiPi [ 29.kwi.2007 17:23:22 ]
Tytuł: 

Witam Na forum :welcome: I zapraszam do dzialu NEWBIE :):
wystrzegac sie trzeba:
- silnikow na mechanicznym wtrysku ( jak masz zamiar gazowac ) chyba ze pomyslisz nad czyms takim jak Blos.
- zdrutowanych Audi
- pordzewialych Audi
czyli do odsiania bedziesz mial 90% aut :zly:
Zwrocic szczegolna uwage trzeba na poprzedniego wlasciciela auta i na to jak sie z nim obchodzil.

Autor:  LykaN [ 29.kwi.2007 18:12:18 ]
Tytuł: 

ZiPi napisał(a):
silnikow na mechanicznym wtrysku
.


Bardzo dobre i wdzieczne silniki co przy odpowednim eksploatowaniu dają mnogo satysfakcji z uzytkowania. Do zagazowania polecam Poloneza lub TICO.


pzdr

Autor:  ZiPi [ 29.kwi.2007 19:10:38 ]
Tytuł: 

LykaN napisał(a):
ZiPi napisał(a):
silnikow na mechanicznym wtrysku
.


Bardzo dobre i wdzieczne silniki co przy odpowednim eksploatowaniu dają mnogo satysfakcji z uzytkowania. Do zagazowania polecam Poloneza lub TICO.


pzdr
Fakt, teraz widze ze sie zle wyrazilem. Chodzilo mi o to, ze silnik na mechanicznym wtrysku a konkretnie sam wtrysk - rozdzielacz paliwa, zle znosi instalacje LPG.

Autor:  sero c4 [ 29.kwi.2007 20:18:58 ]
Tytuł: 

Jeśli chodzi o coupe to najpopularniejsze dobre silniki to 7a i AAH.

Autor:  audimp [ 29.kwi.2007 21:51:23 ]
Tytuł:  o

takiego czegos sie wystrzegac?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2577240

Autor:  ZiPi [ 29.kwi.2007 22:01:46 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem, jak chcesz szybko i w miare oszczednie jezdzic Audi qoupe, to kup taka z silnikiem 2.6 lub 2.8 i zakladaj sekwencje.

Autor:  eszkesz [ 29.kwi.2007 22:06:49 ]
Tytuł: 

Fajna ta ta coupe-jka ale szkoda że quattro brak i silnik trochę słaby(ta moc wystarcza na jakiś miesiąc). Tak jak napisał kolega sero c4 tylko 7a albo aah + quattro(żeby później nie żałować).

Jeśli chodzi o 2.6 to zero rewelacji. Osobiście nie polecam.

Autor:  audimp [ 14.maja.2007 12:33:49 ]
Tytuł:  audi coupe

a jak odróżnić AUDI COUPE B3 od B4? w jakich latach które wychodziły? mozecie mi wytłumaczyć jakie to silniki aah itp? nie wiem gdzie jest rozpiska tych oznaczeń :) bo jestem nowy. Wiem jedno, chce dobre audi coupe i wstawie gaz bo nie zarabiam kokosów.

Autor:  audimp [ 14.maja.2007 12:40:51 ]
Tytuł:  yo

z tego co wyczytalem to w b3 nie bylo silnikow AAH czyli 2.8, a za to to 7A to jest 2.3 20V :D a więc do obu mozna zamontować sekwencje? a do zwykłego 2.3 jaką mozna zamontowac instalacje gazową? pewnie 3 generacji? dzieki za informacje i prosze o jakies ciekawe oferty moze aukcje albo linki

Autor:  Cysztof [ 14.maja.2007 12:49:08 ]
Tytuł: 

innyu przod (maska,grill i lampy chyba), aah to 2.8 v6

Autor:  jmm [ 14.maja.2007 17:54:49 ]
Tytuł:  Re: audi coupe

audimp napisał(a):
a jak odróżnić AUDI COUPE B3 od B4? w jakich latach które wychodziły? mozecie mi wytłumaczyć jakie to silniki aah itp? nie wiem gdzie jest rozpiska tych oznaczeń :) bo jestem nowy. Wiem jedno, chce dobre audi coupe i wstawie gaz bo nie zarabiam kokosów.


Inne przednie lampy i maska, w V6 inny zderzak. Modele po liftingu wychodziły od '91, nielicząc S2 bo one od '90.

Pozatym inne wzory tapicerki i troche inne duperele we wnetrzu

Autor:  Dred [ 14.maja.2007 18:16:58 ]
Tytuł: 

zobacz do wnętrza auta jesli przełączniki kierunków i wycieraczek są kanciaste to jest to jak nazwałeś B3
po lifcie sąprzełączniki bardziej zaokrąglone
z tymże w coupe nie ma podziału na B3 i B4

silniki przed liftem
1.8 DZ (112)
2.0 3A (113), NM (160)
2.2 KV (136)
2.3 NG (136), 7A (170)



silniki po lifcie 2.0 ABK(115) , ACE(140)
2.2 TURBO 3B (220) ABY (230)
2.3 NG (136)
2.6 ABC (150)
2.8 AAH (174)

Autor:  Route 66 [ 14.maja.2007 18:26:47 ]
Tytuł: 

polecam Coupe z silnikiem ACE,czli 2.0 16V.Niezawodny silnik,dosc ekonomiczny,dysponujacy moca 140KM.Z tego co wiem 2.3 10V nie jest udany i sa ustawiczne problemy z regulacja,a mechanicy klna na te silniki.Zapytaj kolege Lightmana,on mial taki silnik,wiec ci opowie co i jak.Z kolei silniki w ukladzie V nie sa zbyt ekonomiczne,a wada jest to ze pija olej.Nie ma wyciekow,jednak oleju trzeba pilnowac i dolewac.Taki ich urok.2.3 20V jest dobry,ale Coupe z tym silnikiem nie zjezdzone kosztuje fortune i troche pali.Jezeli chcesz ekonomiczny silnik to 2.0 8V lub 16V.A gazu nie wstawiaj,bo to ani nie pasuje do Coupe ani nie jest dobre dla silnika.Oszczedzisz na paliwie,ale wydasz na mechanika.Powodzenia i pozdro

Autor:  LykaN [ 14.maja.2007 18:37:04 ]
Tytuł: 

DreD Jak nie ma podziału? Przeciez rocznikowo inne przody są... porównując np z 80-tkami. Lampy tył...no i jak powiedziano te duperele w środku. JAk dla mnie...coupe B3, B4 to tak jak 80tka w innej budzie - B3,B4. Widac kolega sie nie zna a chce kupic audiczke i bedzie mina jak trafi na kaleke po dzwonie przodu B3/B4. A w ogóle to ja bym kolege "audimp" wysłał do FAQ bo tam jest duzo napisane co do "B" no i co do kodów silników i gazowania.

P.S IMHO: wole busem jezdzic niż cupete gazować.

pozdrawiam

Autor:  Dred [ 14.maja.2007 19:08:31 ]
Tytuł: 

coupe to coupe
typ 89
nie ma oznaczenia wewnętrznego B3 i B4
owszem różnice sa i co z tego

Autor:  LykaN [ 14.maja.2007 19:26:21 ]
Tytuł: 

Dred - to wiesz TY JA i inni wyjadacze forum. Powiedz to szaremu człowiekowi co sie napalił na cupete i powiedz mu ze cupeta z roku 89 nie rózni sie z tą z roku 93.

Autor:  jmm [ 14.maja.2007 20:59:59 ]
Tytuł: 

No bo ludzie są ślepi, różnica między 80 B3 a 80 B4 jest ogromna, to zupelnie inne modele, a Coupe z przed i po lifcie to są te same auta różniące się kilkoma detalami.
Śmiem twierdzić, że to 80 B4 jest oparte na Coupe :peace:

BTW Coupe w 1990 przeszly pierwszą modernizacje i juz wtedy dostaly zaokroaglone manetki przy kierownicy

Autor:  Cysztof [ 14.maja.2007 21:56:11 ]
Tytuł: 

jesli ktos twierdzi ze 2.0 16V jest ekonomiczne to popelnia naprawde duzy blad...z silnikow R4 napewno jest najciekawsze ale liczac sie ze spalaniem rzedu 12l. przy normalnej jezdzie wolalbym cos z gamy r5-tek z niewiele wiekszym spalaniem (rzedu +2l.) a z o wiele lepszymi osiagami i dzwiekiem... Fajtycznie to o Audi chyba nie mozna powiedziec ze jest ekonomiczne...

Autor:  Route 66 [ 14.maja.2007 22:15:21 ]
Tytuł: 

Cysztof napisał(a):
jesli ktos twierdzi ze 2.0 16V jest ekonomiczne to popelnia naprawde duzy blad...z silnikow R4 napewno jest najciekawsze ale liczac sie ze spalaniem rzedu 12l. przy normalnej jezdzie wolalbym cos z gamy r5-tek z niewiele wiekszym spalaniem (rzedu +2l.) a z o wiele lepszymi osiagami i dzwiekiem... Fajtycznie to o Audi chyba nie mozna powiedziec ze jest ekonomiczne...

12 to nie ekonomicznie?To ile ma palic?6 litrow?Jak ktos szuka takiego spalania,to niech szuka Corse a nie Audi :/ .Ja uwazam ze 12 jest ok,zwlaszcza ze Coupe jest ciezkie i w mojej wersji to 140km.Cos za cos :/ .Zreszta Audi nigdy nie bylo tanim autem,wiec mysle,ze jak sie szuka taniego transportu,to sugeruje zakup A2 1.4 TDi a nie Coupe.A LPG mowie nie.Tyle z mojej strony.Pozdro

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/