.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 C5 2.5TDI] vs Mercedes E 300 vs Avensis 2.0 lub 2.2 D4D https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=59101 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | RADEK_MARKO [ 04.maja.2007 14:45:37 ] |
Tytuł: | [A6 C5 2.5TDI] vs Mercedes E 300 vs Avensis 2.0 lub 2.2 D4D |
Witam, Zastanawiam się nad zakupem samochodu - opcje jak w temacie (zgaduję, że wszyscy murem staną za AUDI). A może powinienem zainteresować się innymi markami/modelami - jak na razie priorytetem jest silnik diesela. Z góry dzięki za porady. |
Autor: | ld_ven0m [ 04.maja.2007 15:16:27 ] |
Tytuł: | |
e 300 TD czy e 320 CDI? mietki maja dobre motory,szczególnie polecam 320 CDI (latałem takim swego czasu i miło wspominam) i dobrze znoszą upływ czasu natomiast co do avensisów to słyszałem, ze niezbyt żwawe i lubią łyknąć paliwko |
Autor: | GrzesB [ 04.maja.2007 15:24:21 ] |
Tytuł: | |
Avensisy nie cieszą się już tak dobrą opinią... co więcej, są ponoć dość awaryjne jak na Toyotę. A Mietek i Audi to niemiecka konstrukcja, ale już nie tak solidna jak kiedyś. Generalnie znaleźć dobrze utrzymane Audi jest dość ciężko - większość to padliny nawet z lat 2001-2003. A tak naprawdę każde auto się psuje niezależnie od marki ![]() |
Autor: | RADEK_MARKO [ 04.maja.2007 15:55:47 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za info odnośnie Toyotki. Co E-klasy to byłoby to raczej E300TD niż CDI. Planuję zakupić diesela i przezucić go na rzepak (instalacja dwuzbiornikowa w wymiennikiem ciepła i może podgrzewaczem przed pompą), a słyszałem że CDI nie za bardzo się do tego nadaje (nie czytałem jak to jest z A6). W A6 obawiam się problemów z rozrządem i pompą wtryskową - ze względu na miejsce zamieszkania - zakup auta jest relatywnie tani, jednak usuwanie usterek jest dość kosztowne (a nie dysponuję jak na razie własnym garażem). Czy możecie mi zasugerować jakimi jeszcze dieslami powinienem się zainteresować. W grę wchodzi też benzyna z konwerjsą na LPG, ale w tym wypadku muszę się dowiedzieć, czy można sobie instalację założyć w innym kraju. A może ktoś się orientuje jak to jest. |
Autor: | Baskecior [ 04.maja.2007 16:12:48 ] |
Tytuł: | |
Idąc zgodnie z twoimi wytycznymi: Mercedes 300 TD. Gdybyś V6 TDI poczęstował rzepakiem , rzuciłby robotę, zważywszy na fakt , że niektóre egzemplarze mają kłopot z jazdą na ON ![]() |
Autor: | Dawidek1 [ 04.maja.2007 18:39:25 ] |
Tytuł: | ....... |
Fakt starsze silniki mercredesa pojadą na niemal wszystkim:) a nowe juz wybrzydzająa jezeli nowy to i troche kosztuje bo te silniki mialy juz okulary a rok byl chybqa jak dobrze pamietam juz od 2000 roku wiec na twoim miejscu wybral bym mercedesa niz awensis poniewaz marka mowi za siebie i jest o 100 razy lepiej wypasoarzone no i bedzie owiele wiecej sluzyc ci merc |
Autor: | ZiPi [ 04.maja.2007 20:36:06 ] |
Tytuł: | |
Tez jestem tego zdania. Jak chcesz jezdzic na rzepaku, to kup starego Mercedesa z silnikiem 250d lub 300d najlepiej z przed 1996r |
Autor: | RADEK_MARKO [ 04.maja.2007 21:42:42 ] |
Tytuł: | |
No z Mercedesów chciałbym upolować W210 300D między 1996 a 1999. Tylko przeglądam ogłoszenia, aukcje i z wyposażeniem nie mogę utrafić - chciałbym wersję Avantgard ze skórą i w manualu, a w okolicy jak się trafia diesel to wszystko w ubogim wyposażeniu ![]() Ideał (nawet nie wiem czy w ogóle były takie produkowane, musze to gdzieś sprawdzić): E W210 Avantgarde 300D 4matic manual ![]() Zmartwiło mnie to że A6 nie lubi rzepaku ![]() |
Autor: | necro [ 04.maja.2007 22:08:05 ] |
Tytuł: | |
Nie było 300 d/td z 4matic,druga sprawa 300TD(177KM) był tylko w automacie,manual wystepowal w 2.9 TD oraz 3.0 D.Silnik nie do zajezdzenia,niestety 210 ma słabe blachy,gorsze od starego 124 |
Autor: | Dawidek1 [ 05.maja.2007 09:59:09 ] |
Tytuł: | .......... |
dokłądnie okulary mają strasznie słabe blachy korodują niesamaowicie autka z duzymi przebiegami gniją jak cholera widzialem takie przypadki |
Autor: | RADEK_MARKO [ 10.maja.2007 14:05:03 ] |
Tytuł: | |
Z tą rdzą w Mercach to jakieś przekleństwo. Oglądam E classę i prawie na każdym rdza (chociaż w UK zimy słabiutkie i solą nie sypią). Korozja występuje głównie na rantach błotników. Czy mocno się trzeba tym przejmować? Poczytałem, że silniki z W210 E 300 TD spokojnie nadają się do przeróbki na rzepak, co ciekawe znalazłem również info o A6 2.5TDI .... Tak odbiegając od tematu - ciekawa baza danych o dieselach zasilanych olejami roślinnymi http://vegburner.co.uk/database.html |
Autor: | flavios [ 10.maja.2007 18:18:46 ] |
Tytuł: | |
Celujesz w zupełnie złe marki. Jest tylko jedna alternatywa 530d BMW z tym silnikiem nie ma konkurentów na rynku. 300TD będzie dość słaby i spali ci 12L/100 2,5 V6 TDI to ogólnie pomyłka i powinno go firmować DAEWOUOŁU albo CHEWROLET. Innych opcji nie ma. Jak poczujesz jak ciągnie 530 od 140 do 250 i przy jeździe na poziomie 120-150 na trasie spali ci 7,2 litra a w miescie 8,5 to zrozumiesz o czym mówie. koszt utrzymania wprawdzie dośc duży ale z A6 jest podobnie. Jakbys przesledzil moje wątki to zobaczyl bys ze od roku mialem tai sam dylemat jak ty i udało mi sie dobrze wybrac. No i tylny napęd MIÓD MALINA. A i delikatnym programem robią z niego 220KM przy tym samym spalaniu a to już jest poza zasięgiem jakiegokolwiek audi i MB. |
Autor: | necro [ 10.maja.2007 19:18:10 ] |
Tytuł: | |
Tak 530D leci 250km/h ,skoncz palic to swinstwo. Czytaj dokladnie na czym kolega planuje jezdzic,na roslinnym 530D napewno długo pojezdzi,dobre. |
Autor: | flavios [ 10.maja.2007 19:28:03 ] |
Tytuł: | |
necro napisał(a): Tak 530D leci 250km/h ,skoncz palic to swinstwo.
Czytaj dokladnie na czym kolega planuje jezdzic,na roslinnym 530D napewno długo pojezdzi,dobre. Lepiej plaic niz brac KWAS tak jak ty ![]() licznikowe 250 w tiptronicu. Zrobie fote to chrom z grila zejdzie. Wsiadł z pasata na A8 i wielki PAN ![]() |
Autor: | necro [ 10.maja.2007 19:46:18 ] |
Tytuł: | |
Pasujesz idealnie do stereotypu typowego wlasciciela bmw ![]() |
Autor: | rafala6 [ 10.maja.2007 19:55:42 ] |
Tytuł: | |
Po virusie 530 pójdzie 250km/h ![]() |
Autor: | flavios [ 10.maja.2007 21:13:54 ] |
Tytuł: | |
v/max fabryczny to jest 240 ![]() Ale co wy możecie wiedziec o BMW ![]() |
Autor: | Mauzer [ 10.maja.2007 21:45:10 ] |
Tytuł: | |
no właśnie..tyle że dowiedziałem się że tylny napęd to MIÓD MALINA ![]() od tyłu najlepiej z kobietą nie autem ![]() |
Autor: | KORU [ 10.maja.2007 22:41:51 ] |
Tytuł: | |
No koledzy dyskusja jest monitorowana. Rodzaje napedu w tych modelach sa nieistotne, bo RADEK_MARKO pyta sie o ich silniki. Jezeli ktos wie to niech mu napisze. Wiadomo tez ze kazdy chwali swoje. ![]() |
Autor: | emcior [ 10.maja.2007 23:07:59 ] |
Tytuł: | |
Diesel (2,0 115PS)w Avensisie jest bez wyrazu, praktycznie nie ma dolu a i gora szybko sie konczy. Spalanie w miescie kolo 8 litrow, trasa spokojnie 5,8, ale szybciej to do 9 dojdziesz. Silniki raczej bezawaryjne, uzytkuje egzemplarz ktory na blacie ma 180kkm i poki co tylko ropke leje ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |