.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
AUDI A4 2.0 TDI/DPF https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=59546 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Bisua [ 11.maja.2007 17:51:30 ] |
Tytuł: | AUDI A4 2.0 TDI/DPF |
Hej witam czy ktoś mógłby mi nakreślić róźnice miedzy silnikami 2.0 TDI 2.0 DPF 140 2.0 DPF 170 cz warto dopłacać 10.000 PLN miedzy 2.0 TDI a 2.0 DPF 170 ?? prosiłbym o wady i zalety obu silników pozdrawiam |
Autor: | Dred [ 11.maja.2007 21:32:45 ] |
Tytuł: | |
DPF to filtr cząstek stałych więc jeśli masz zamiar to auto chipować to nie w przypadku DPF bo po 10 tyś km zacznie Ci się zapychać filtr i będą chocki klocki a4 140 ps bez DPF można fajnie zawirusować A4 170 PS z DPF nie można chipować różnice to inna turbawka i program a także DPF kupując nowe A4 170 PS w serii masz pakiet S-line exteriour czyli zderzaki, nakładki na progi z emblematem s-line, znaczki s -line na drzwiach tylnych dyfuzor w kolorze nadwozia i dwie rury wydechowe ( po jednej na każdą stronę) moim zdaniem kup 140 ps i zachipsuj będzie jeździć lepiej jak 170 PS i nie będzie problemu z filtrem cz. stałych |
Autor: | Simpson [ 11.maja.2007 21:41:41 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): A4 170 PS z DPF nie można chipować różnice to inna turbawka i program a także DPF
Masz jakieś stare informacje. ![]() Masters już od dawna chipuje te silniki (zaczęło sie od Leona 170) http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3232 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3300 |
Autor: | Dred [ 11.maja.2007 21:47:22 ] |
Tytuł: | |
wiesz zachipowac można ale potem masz mase problemów nie powiedziałem że się nie da bo jest to niewykonalne tylko że nie można bo jest to niebezpieczne i jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto. po 10 tkm masz problem rzędu kilku tysięcy złotych jeśli chcesz to prosze bardzo ![]() |
Autor: | Simpson [ 11.maja.2007 21:53:45 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): wiesz zachipowac można ale potem masz mase problemów nie powiedziałem że się nie da bo jest to niewykonalne tylko że nie można bo jest to niebezpieczne i jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto. po 10 tkm masz problem rzędu kilku tysięcy złotych jeśli chcesz to prosze bardzo
![]() Wgrać seryjny program i pójdzie na gwarancje ![]() ![]() PS. nie znam sie aż tak więc nie będe dyskutowal na ten temat ![]() |
Autor: | Dred [ 11.maja.2007 22:13:20 ] |
Tytuł: | |
będzie wiadomo, że było coś ruszane i wtedy nie masz gwarancji ![]() po za tym nie wszystkie są jeszce na gwarancjii więc tak czy inaczej wole 140 bez DPF tam chipsa i nie ma problemu a wypalanie filtra cz. stałych daje efekt , ale krótkoterminowy ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |