.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

CO WYBRAĆ? A3 TDI czy Pb+LPG
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=60301
Strona 1 z 2

Autor:  tqmeh [ 26.maja.2007 17:52:15 ]
Tytuł:  CO WYBRAĆ? A3 TDI czy Pb+LPG

Witam szanownych kolegów!

Zastanawiam sie nad kupnem A3 i teraz pytanie jest takie jak sie one zachowuja na LPG (bo jesli do kitu) to pozostaje Diesel

nie od dzis wiadomo ze benzyne wyrwie sie z mozliwym przebiegiem i stanem a diesel to wiadomo, interesuje mnie cos w okolicy 2000 roku

i oczywiscie cena paliwa LPG 1,82 ON 3,60

Z gory dzieki za wszystkie sugestje

Pozdrawiam

Autor:  Dred [ 26.maja.2007 21:11:02 ]
Tytuł: 

sory ale sam musisz zdecydować czy chcesz PB+LPG czy ON
nie podałeś żadnego z silników występujących w A3 więc co mamy Ci powiedzieć??

może jaki kolor wybrać


napisz więcej detali

co do samego gazu to przede wszystkim zależy kto i jak go instaluje i qrą generację

Autor:  tqmeh [ 26.maja.2007 22:30:45 ]
Tytuł: 

Witam

Napisalem "jak sie zachowuja na LPG " wiec ile tych silnkow jest 30 czy kilka???

Wiem ze MB "nie lubi" gazu nie wiem jak jest z Audi

Co do instalacji to reguluja to przepisy nie zalozycz zwyklej gaznikowej do EURO3, lub 4

Co do koloru to poradze sobie, dzieki za dobre checi

Autor:  atal [ 27.maja.2007 10:05:30 ]
Tytuł: 

tqmeh napisał(a):
Witam

Napisalem "jak sie zachowuja na LPG " wiec ile tych silnkow jest 30 czy kilka???

Wiem ze MB "nie lubi" gazu nie wiem jak jest z Audi

Co do instalacji to reguluja to przepisy nie zalozycz zwyklej gaznikowej do EURO3, lub 4

Co do koloru to poradze sobie, dzieki za dobre checi


Silniki benzynowe w A3: 1,6 1,8, 1,8T 150KM i 1,8T 180KM. Diesle 1,9TDI o mocach 90, 100, 110, 130KM . Naliczylem 8 silnikow :peace:

Tu masz wszystkie dane techniczne: http://cichy.100tka.net/akp/dane.php

Silniki Audi dobrze chodza na LPG, tylko musi byc dobra istalacja i dobrze zalozona ;)

Autor:  tqmeh [ 27.maja.2007 10:22:20 ]
Tytuł: 

Witam

Prosze mnie poprawic jak sie myle, ale do turbo sie raczej nie zagazuje?

Autor:  sebolec [ 27.maja.2007 10:26:27 ]
Tytuł: 

Sie zagazuje. Użytkownik (A)rturo posiada takowe 1.8t z lpg.

Autor:  Dred [ 27.maja.2007 10:47:57 ]
Tytuł: 

nie napisałem tego bez przyczyny
co do regulacji przepisów to prosze nie rozśmieszaj mnie
nie można zakładać Lpg bez kompa i co z tego ile takich aut jeździ??
EU3 czy EU4 ?? to też da radę obejść

silnik 1.8 T nie przepada za gazem ale da radę go dobrze zrobić
silniki wolnossące lepiej znosza gaz co wcale nie znaczy , że nie ma z nimi problemów , jak pisałem wyżej zależy od tego jaką instalkę założysz i kto bedzie to robił
aha dodam tylko że sekfencja nie jest równa innej sekfencjii

Autor:  dejf [ 04.cze.2007 18:05:47 ]
Tytuł: 

Ja bym polecal TDI, moja dziewczyna jezdzi tym i jest zajebiaszcze autko :diabel: pali srednio 5.5l/100km przy dobrym odejsciu! Gaz to gaz takie nieoryginalne.. Ale silniki 1.6 czy 1.8 chodza dobrze. Ja tam szukalbym TDI z przebiegiem do 180tkm :): pozdro peace

Autor:  (A)rturo [ 04.cze.2007 22:08:56 ]
Tytuł: 

Mam 1.8T [AGU] na gazie od 60tys km.
zero problemow.
1.8T kocha gaz pod warunkiem ze zalozymi najlepsza instalacje a nie wynalazli
Spalanie na poziomie 9-15 litrow, i wciagam kazdego dizla na dzien dobry.
Mam male problemy tylko ze 130KM po czipsie

Autor:  dejf [ 05.cze.2007 08:13:46 ]
Tytuł: 

130PS seryjnie juz ma 310N/m wiec po programie na okolo 160 i gdzies 360-370N/m uwazam ze jest najlepsza opcja połączenia przyspieszenia ze spalaniem.. :peace:

Autor:  spanky [ 05.cze.2007 12:28:50 ]
Tytuł: 

(A)rturo napisał(a):
i wciagam kazdego dizla na dzien dobry.
Mam male problemy tylko ze 130KM po czipsie


czyli same stare kondony .... :):

p.s a wracajac do tematu ... TDI a jak bym mial kase albo robil 30 km dziennie to PB 1.8T bez gaziu .... ;)

Autor:  tqmeh [ 05.cze.2007 19:14:50 ]
Tytuł: 

Witam

w tej chwili robie dziennie 80km nie licząc wyjazdów wekend-owych wiec 2000km przez miesiąc wyjdzie lekko i 500zł na paliwo idzie bez niczego, dlatego moje pytanie co wybrać,
inna sprawa jest taka że za określoną kase kupi sie wmiare PB lub TDI z przebiegiem 200tys wiec turbina i pare innych spraw do roboty,

Autor:  (A)rturo [ 05.cze.2007 22:11:48 ]
Tytuł: 

spanky: a jakie sa nowe? 2.0TDI ktora nie jezdza rowniez?

dejf: ale 130KM kosztuje ok 35-40tys za w miare ok egz. a 1.8T zaczynaja sie od 22tyszl

Autor:  Megster [ 06.cze.2007 07:07:56 ]
Tytuł: 

tqmeh napisał(a):
Witam

w tej chwili robie dziennie 80km nie licząc wyjazdów wekend-owych wiec 2000km przez miesiąc wyjdzie lekko i 500zł na paliwo idzie bez niczego, dlatego moje pytanie co wybrać,
inna sprawa jest taka że za określoną kase kupi sie wmiare PB lub TDI z przebiegiem 200tys wiec turbina i pare innych spraw do roboty,


Tych turbin to sie nie bój, bo to wyłącznie kwestia użytkowania. Na Twoim miejscu wziłąbym TDi. Z czysto ekonomicznych względów. Jak by nie patrzyć pali mniej, rzadziej jeździsz na stacje (co też bywa upierdliwe jak jest za zęste), masz miesce na koło ;) 1.8T na pewno lepiej się zbierze i będzie cichsze, ale biorąc pod uwagę przebieg jaki robisz to nie jest najlepsze rozwiązanie.

Pozdro.

Autor:  Kliku [ 06.cze.2007 08:19:29 ]
Tytuł: 

bierz TDi i najlepiej jak najmocniejszego, pojezdzisz, zobaczysz, zalowal nie bedziesz, jak masz kase to 1.8 T w inne benzynowki bym nie wchodzil.

Autor:  tqmeh [ 06.cze.2007 18:22:52 ]
Tytuł: 

Witam

wiem jakie sa zalety TDI mam w tej chwili A6C4 140KM ale szukam czegoś młodszego i z umiarkowanym apetytem,
oglądałem to:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2827811

jedno słowo : SZROT

za kłamanie w ogłoszeniach powinna być jakaś kara, OTOMOTO czy jakieś inne strony z autami powinny przyjmować zgłoszenia i wywalać takich urzytkowników ktorzy piszą "bezwypadkowy" w tym przypadku tzn walony z tyłu i z przodu dawno takiej taczki nie widziałem

Autor:  Baskecior [ 06.cze.2007 19:21:39 ]
Tytuł: 

(A)rturo napisał(a):
spanky: a jakie sa nowe? 2.0TDI ktora nie jezdza rowniez?

dejf: ale 130KM kosztuje ok 35-40tys za w miare ok egz. a 1.8T zaczynaja sie od 22tyszl

Nie palą to i nie jadą. Dobrze wiesz ze ilosc KM i Nm uzalezniona jest od fantazji i zasobnosci portfela kierownika. Niezaleznie od tego czy to jeździ na PB czy ON.
Po prostu trzeba sobie odpowiedziec na pytanie: jak czesto tankowanie ? ;)

Autor:  dejf [ 06.cze.2007 22:33:23 ]
Tytuł: 

Od razu po lampach przednich widac ze bity bo te lampy wychodzily w modelu po liftingu a wnetrze tego jest tą starszą wersją albo tak po polowie bo klimatronik i fajerka są stare :| Zresztą nie kieruj sie ceną bo 2000 rok w A3 z AFN z takim przebiegiem to zaczyna sie od 7000-7500 euro. Nie liczylbym ze ktos odda oryginalne nie klepane Audi tego typu za tą cenę.
Arturo - zgadza sie 1.8T jest tansze od TDI jednak obstawialbym za dieslem z roznych przeczyn... nie chce sie tu rozwodzic ;) Mam pytanie - czy nie miales absolutnie zadnych problemow z gazem w swoim aucie od poczatku zalozenia instalacji? Pozdro peace

Autor:  (A)rturo [ 07.cze.2007 10:33:37 ]
Tytuł: 

cieknacy kranik bo pekl poniewaz byl plastikowy - wymieny na metalowy
moze moje a3 chcesz? Najladniejsze jakie widziales :)

Autor:  Bilo [ 07.cze.2007 11:50:35 ]
Tytuł: 

Ja na razie poprosze wiecej zdjec tego A3 z sesji uzytej do avatarka :D

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/