.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
CO WYBRAĆ? A3 TDI czy Pb+LPG https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=60301 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | tqmeh [ 26.maja.2007 17:52:15 ] |
Tytuł: | CO WYBRAĆ? A3 TDI czy Pb+LPG |
Witam szanownych kolegów! Zastanawiam sie nad kupnem A3 i teraz pytanie jest takie jak sie one zachowuja na LPG (bo jesli do kitu) to pozostaje Diesel nie od dzis wiadomo ze benzyne wyrwie sie z mozliwym przebiegiem i stanem a diesel to wiadomo, interesuje mnie cos w okolicy 2000 roku i oczywiscie cena paliwa LPG 1,82 ON 3,60 Z gory dzieki za wszystkie sugestje Pozdrawiam |
Autor: | Dred [ 26.maja.2007 21:11:02 ] |
Tytuł: | |
sory ale sam musisz zdecydować czy chcesz PB+LPG czy ON nie podałeś żadnego z silników występujących w A3 więc co mamy Ci powiedzieć?? może jaki kolor wybrać napisz więcej detali co do samego gazu to przede wszystkim zależy kto i jak go instaluje i qrą generację |
Autor: | tqmeh [ 26.maja.2007 22:30:45 ] |
Tytuł: | |
Witam Napisalem "jak sie zachowuja na LPG " wiec ile tych silnkow jest 30 czy kilka??? Wiem ze MB "nie lubi" gazu nie wiem jak jest z Audi Co do instalacji to reguluja to przepisy nie zalozycz zwyklej gaznikowej do EURO3, lub 4 Co do koloru to poradze sobie, dzieki za dobre checi |
Autor: | atal [ 27.maja.2007 10:05:30 ] |
Tytuł: | |
tqmeh napisał(a): Witam
Napisalem "jak sie zachowuja na LPG " wiec ile tych silnkow jest 30 czy kilka??? Wiem ze MB "nie lubi" gazu nie wiem jak jest z Audi Co do instalacji to reguluja to przepisy nie zalozycz zwyklej gaznikowej do EURO3, lub 4 Co do koloru to poradze sobie, dzieki za dobre checi Silniki benzynowe w A3: 1,6 1,8, 1,8T 150KM i 1,8T 180KM. Diesle 1,9TDI o mocach 90, 100, 110, 130KM . Naliczylem 8 silnikow ![]() Tu masz wszystkie dane techniczne: http://cichy.100tka.net/akp/dane.php Silniki Audi dobrze chodza na LPG, tylko musi byc dobra istalacja i dobrze zalozona ![]() |
Autor: | tqmeh [ 27.maja.2007 10:22:20 ] |
Tytuł: | |
Witam Prosze mnie poprawic jak sie myle, ale do turbo sie raczej nie zagazuje? |
Autor: | sebolec [ 27.maja.2007 10:26:27 ] |
Tytuł: | |
Sie zagazuje. Użytkownik (A)rturo posiada takowe 1.8t z lpg. |
Autor: | Dred [ 27.maja.2007 10:47:57 ] |
Tytuł: | |
nie napisałem tego bez przyczyny co do regulacji przepisów to prosze nie rozśmieszaj mnie nie można zakładać Lpg bez kompa i co z tego ile takich aut jeździ?? EU3 czy EU4 ?? to też da radę obejść silnik 1.8 T nie przepada za gazem ale da radę go dobrze zrobić silniki wolnossące lepiej znosza gaz co wcale nie znaczy , że nie ma z nimi problemów , jak pisałem wyżej zależy od tego jaką instalkę założysz i kto bedzie to robił aha dodam tylko że sekfencja nie jest równa innej sekfencjii |
Autor: | dejf [ 04.cze.2007 18:05:47 ] |
Tytuł: | |
Ja bym polecal TDI, moja dziewczyna jezdzi tym i jest zajebiaszcze autko ![]() ![]() |
Autor: | (A)rturo [ 04.cze.2007 22:08:56 ] |
Tytuł: | |
Mam 1.8T [AGU] na gazie od 60tys km. zero problemow. 1.8T kocha gaz pod warunkiem ze zalozymi najlepsza instalacje a nie wynalazli Spalanie na poziomie 9-15 litrow, i wciagam kazdego dizla na dzien dobry. Mam male problemy tylko ze 130KM po czipsie |
Autor: | dejf [ 05.cze.2007 08:13:46 ] |
Tytuł: | |
130PS seryjnie juz ma 310N/m wiec po programie na okolo 160 i gdzies 360-370N/m uwazam ze jest najlepsza opcja połączenia przyspieszenia ze spalaniem.. ![]() |
Autor: | spanky [ 05.cze.2007 12:28:50 ] |
Tytuł: | |
(A)rturo napisał(a): i wciagam kazdego dizla na dzien dobry.
Mam male problemy tylko ze 130KM po czipsie czyli same stare kondony .... ![]() p.s a wracajac do tematu ... TDI a jak bym mial kase albo robil 30 km dziennie to PB 1.8T bez gaziu .... ![]() |
Autor: | tqmeh [ 05.cze.2007 19:14:50 ] |
Tytuł: | |
Witam w tej chwili robie dziennie 80km nie licząc wyjazdów wekend-owych wiec 2000km przez miesiąc wyjdzie lekko i 500zł na paliwo idzie bez niczego, dlatego moje pytanie co wybrać, inna sprawa jest taka że za określoną kase kupi sie wmiare PB lub TDI z przebiegiem 200tys wiec turbina i pare innych spraw do roboty, |
Autor: | (A)rturo [ 05.cze.2007 22:11:48 ] |
Tytuł: | |
spanky: a jakie sa nowe? 2.0TDI ktora nie jezdza rowniez? dejf: ale 130KM kosztuje ok 35-40tys za w miare ok egz. a 1.8T zaczynaja sie od 22tyszl |
Autor: | Megster [ 06.cze.2007 07:07:56 ] |
Tytuł: | |
tqmeh napisał(a): Witam
w tej chwili robie dziennie 80km nie licząc wyjazdów wekend-owych wiec 2000km przez miesiąc wyjdzie lekko i 500zł na paliwo idzie bez niczego, dlatego moje pytanie co wybrać, inna sprawa jest taka że za określoną kase kupi sie wmiare PB lub TDI z przebiegiem 200tys wiec turbina i pare innych spraw do roboty, Tych turbin to sie nie bój, bo to wyłącznie kwestia użytkowania. Na Twoim miejscu wziłąbym TDi. Z czysto ekonomicznych względów. Jak by nie patrzyć pali mniej, rzadziej jeździsz na stacje (co też bywa upierdliwe jak jest za zęste), masz miesce na koło ![]() Pozdro. |
Autor: | Kliku [ 06.cze.2007 08:19:29 ] |
Tytuł: | |
bierz TDi i najlepiej jak najmocniejszego, pojezdzisz, zobaczysz, zalowal nie bedziesz, jak masz kase to 1.8 T w inne benzynowki bym nie wchodzil. |
Autor: | tqmeh [ 06.cze.2007 18:22:52 ] |
Tytuł: | |
Witam wiem jakie sa zalety TDI mam w tej chwili A6C4 140KM ale szukam czegoś młodszego i z umiarkowanym apetytem, oglądałem to: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2827811 jedno słowo : SZROT za kłamanie w ogłoszeniach powinna być jakaś kara, OTOMOTO czy jakieś inne strony z autami powinny przyjmować zgłoszenia i wywalać takich urzytkowników ktorzy piszą "bezwypadkowy" w tym przypadku tzn walony z tyłu i z przodu dawno takiej taczki nie widziałem |
Autor: | Baskecior [ 06.cze.2007 19:21:39 ] |
Tytuł: | |
(A)rturo napisał(a): spanky: a jakie sa nowe? 2.0TDI ktora nie jezdza rowniez?
dejf: ale 130KM kosztuje ok 35-40tys za w miare ok egz. a 1.8T zaczynaja sie od 22tyszl Nie palą to i nie jadą. Dobrze wiesz ze ilosc KM i Nm uzalezniona jest od fantazji i zasobnosci portfela kierownika. Niezaleznie od tego czy to jeździ na PB czy ON. Po prostu trzeba sobie odpowiedziec na pytanie: jak czesto tankowanie ? ![]() |
Autor: | dejf [ 06.cze.2007 22:33:23 ] |
Tytuł: | |
Od razu po lampach przednich widac ze bity bo te lampy wychodzily w modelu po liftingu a wnetrze tego jest tą starszą wersją albo tak po polowie bo klimatronik i fajerka są stare ![]() Arturo - zgadza sie 1.8T jest tansze od TDI jednak obstawialbym za dieslem z roznych przeczyn... nie chce sie tu rozwodzic ![]() |
Autor: | (A)rturo [ 07.cze.2007 10:33:37 ] |
Tytuł: | |
cieknacy kranik bo pekl poniewaz byl plastikowy - wymieny na metalowy moze moje a3 chcesz? Najladniejsze jakie widziales ![]() |
Autor: | Bilo [ 07.cze.2007 11:50:35 ] |
Tytuł: | |
Ja na razie poprosze wiecej zdjec tego A3 z sesji uzytej do avatarka ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |