.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Kupno i sprawdzenie A6 C5 2,5 TDI AAT https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=60529 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Szuwar [ 31.maja.2007 15:54:14 ] |
Tytuł: | Kupno i sprawdzenie A6 C5 2,5 TDI AAT |
Witam! Zainteresowała mnie poniższa oferta: http://moto.allegro.pl/item198807597_a6 ... arto_.html Stąd moje pytania do Kolegów: 1. Może to jest autko ktoregoś z Klubowiczów? 2. Może ktoś z Was miał okazję oglądać to autko? 3. Gdzie w Warzawie można solidnie sprawdzić to autko i w miarę szybko? Przychodzi mi do głowy tylko Audi Szewczyk, ale są trochę obłożeni robotą teraz... Jestem otwary na wszelkiego rodzaju sugestie co do oceny tego autka, mam klapki na oczach, może ktoś z Was zauważy coś niepokojącego na zdjęciach? Wiem, jestem nowy, nikogo jeszcze nie znam, i trochę głupio mi prosić was o pomoc w ocenie auta, ale jak ktoś z was, solidny spec. mógłby poświęcić trochę czasu i obejrzeć ze mną auto, mógłbym zrewanżować sie nie tyko dobrym słowem Może ktoś z was widział solidne C4 2,5 w okolicy Wawki do wzięcia? Pozdrawiam Szuwar 604799104 |
Autor: | Szuwar [ 31.maja.2007 15:55:35 ] |
Tytuł: | |
przepraszam za pomyłką A6 C4 uch te ruskie klawiatury.... |
Autor: | peja2005 [ 31.maja.2007 17:06:53 ] |
Tytuł: | |
bardzo dobre auto tak samo jak 100 c4 reszta wycięta - wulgaryzmy Kolego hamuj się, rozumiem ,że nick zobowiązuje do kultury chamstwa, ale tutaj to nie przejdzie. Leo |
Autor: | martab99 [ 31.maja.2007 17:18:02 ] |
Tytuł: | |
Kolego, zacznij uzywac interpunkcji i przestań rzucac mięsem bo Cie zaraz MODpwie pogonia ![]() ![]() |
Autor: | newman [ 31.maja.2007 18:16:22 ] |
Tytuł: | |
"Jest to model 5 biegowy AAT. Jeśli ktoś jest w temacie to wie, że te wersje są bezawaryjne, w przeciwieństwie do 6-o biegowych, 140 konnych" ... to jakieś bzdury są ![]() "Cały rozrząd (paski, pompa, napinacze, koła zębate, śruba, której nikt ne wie, że trzeba wymieniać, bo się rozciąga itd) jeszcze jakieś 70tys. km spokoju. - udokumentowane"... kolega taki dokładny, a zapomniał o kole pasowym, które jest jednym z droższych elementów w tym silniku, a jest już pewnie blisko końca jakby inny odcień błotnika prawy tył - może tak słońce pada, zadbany środek, przebieg super - jeśli oryginał, ale jw. wg mnie ten silnik nie jest zbyt mocny |
Autor: | szneke [ 31.maja.2007 19:24:45 ] |
Tytuł: | |
2.5TDI16V napisał(a): "Jest to model 5 biegowy AAT. Jeśli ktoś jest w temacie to wie, że te wersje są bezawaryjne, w przeciwieństwie do 6-o biegowych, 140 konnych"
... to jakieś bzdury są ![]() Dokładnie to samo miałem napisać. Przecież to 1,5 tony więc te 115km to dobre ale do golfa II który waży 900kg ![]() Ja też się rozglądam za C4 i musi być to AEL, innego nie chcę ![]() |
Autor: | flavios [ 31.maja.2007 20:22:41 ] |
Tytuł: | |
szneke napisał(a): 2.5TDI16V napisał(a): "Jest to model 5 biegowy AAT. Jeśli ktoś jest w temacie to wie, że te wersje są bezawaryjne, w przeciwieństwie do 6-o biegowych, 140 konnych" ... to jakieś bzdury są ![]() Dokładnie to samo miałem napisać. Przecież to 1,5 tony więc te 115km to dobre ale do golfa II który waży 900kg ![]() Ja też się rozglądam za C4 i musi być to AEL, innego nie chcę ![]() Wypraszam sobie. AAT nie jest za słaby do C4. Wiem bo miałem ich kilka. Jeździ sie tym fajnie. jest czym wyprzedzić. Nie spala wogule ropy, jeździ na oparach. Nie występują w nim awarie. Jest tak samo niezniszczalny jak 200D w MB. Za kilka stów ROGAL zrobi z niego rakiete. A w dwójce to i AEL nie zrobił by furory. Powinienes dostac BANA za obrażanie jednej z najlepszych konstrukcji jaka udało sie wytworzyć rasie ludzkiej. |
Autor: | Dawidek1 [ 31.maja.2007 20:26:26 ] |
Tytuł: | ........... |
Nio moze i jest oszczedniejszy ale nie wiem jak jest z tym wyprzedzaniem a w AEL-u co moze sie takiego psuc jak sie dba i eksploatacja na czas to mozna jezdzic i jezdzic |
Autor: | szneke [ 31.maja.2007 20:31:14 ] |
Tytuł: | |
flavios napisał(a): Powinienes dostac BANA za obrażanie jednej z najlepszych konstrukcji jaka udało sie wytworzyć rasie ludzkiej.
Wyraziłem swoje zdanie na ten temat, Ty wyraziłeś swoje i na tym powinno sie skończyć. W końcu to jest forum dyskusyjne i każdy ma prawo do swojego. A tu od razu banem straszy ![]() |
Autor: | flavios [ 31.maja.2007 20:33:39 ] |
Tytuł: | |
szneke napisał(a): flavios napisał(a): Powinienes dostac BANA za obrażanie jednej z najlepszych konstrukcji jaka udało sie wytworzyć rasie ludzkiej. Wyraziłem swoje zdanie na ten temat, Ty wyraziłeś swoje i na tym powinno sie skończyć. W końcu to jest forum dyskusyjne i każdy ma prawo do swojego. A tu od razu banem straszy ![]() Moja wypowiedź miała byc żartobliwa. Don't worry be hapy. |
Autor: | newman [ 31.maja.2007 20:45:51 ] |
Tytuł: | |
flavios napisał(a): Wypraszam sobie. AAT nie jest za słaby do C4. Wiem bo miałem ich . Wow gratuluje, proponuje kupić AELa flavios napisał(a): Za kilka stów ROGAL zrobi z niego rakiete. To można sobie kupić od razu 140 konnego AELa, a za kilka stów ROGAL zrobi z niego jeszcze większą rakietę.flavios napisał(a): Powinienes dostac BANA za obrażanie jednej z najlepszych konstrukcji jaka udało sie wytworzyć rasie ludzkiej.
![]() |
Autor: | flavios [ 31.maja.2007 20:53:30 ] |
Tytuł: | |
2.5TDI16V napisał(a): flavios napisał(a): Wypraszam sobie. AAT nie jest za słaby do C4. Wiem bo miałem ich . Wow gratuluje, proponuje kupić AELa Aktualnie moc którą dysponuje AEL to dla mnie śmieszna cyferka. Więc nie pisz mi żeby się przesiadł do czegoś mocniejszego. ![]() ![]() Ps nie idźcie dlaej tym tropem bo S6 V8 też mialem ![]() |
Autor: | newman [ 31.maja.2007 21:05:39 ] |
Tytuł: | |
Flavios spoko, nikt nie pisze tu o "gównie", choć 1Z w C4... ![]() Chodziło mi tylko o to, że w tych pieniądzach można sobie zrobić tak, aby za np. pół roku nie żałować a decyzja i tak będzie należeć do Szuwara That's it Pozdro |
Autor: | newman [ 31.maja.2007 21:12:06 ] |
Tytuł: | |
szneke napisał(a): Ja też się rozglądam za C4 i musi być to AEL, innego nie chcę
![]() to jak się będziesz rozglądał do września, to będzie jeden taki w gratisie z pakietem S, chipkiem, xenonkiem ![]() |
Autor: | Szuwar [ 01.cze.2007 04:03:15 ] |
Tytuł: | |
Cóż, temat się rozwiał, bryczka zniknęła z aukcji zanim zdążyłem ją obejrzeć.... Więc będę odświeżał temat jak coś wpadnie mi w oko. Może wybijecie mi z głowy(lub polecicie), moim najgorszym doradcą jest pośpiech, stara bryka się sypie i nie chcę już ani centa w nią wkładać. Kolego 2.5TDI16V może ja też będę mógł poczekać do września? Nie da sie wcześniej? Oj Audi, potrzebuję Audi... |
Autor: | szneke [ 01.cze.2007 08:15:33 ] |
Tytuł: | |
Szuwar napisał(a): moim najgorszym doradcą jest pośpiech, stara bryka się sypie
Nie popełniaj tego błędu. Kupisz grata i dalej będziesz dokładał. |
Autor: | dziabel [ 01.cze.2007 08:38:24 ] |
Tytuł: | |
przesiadlem sie z gofra 2 1.6 do wlasnie AAT 6 bieglow. po drodze dane mi bylo przejechac sie v6 2.6(benzynka)- to ciagnelo ostro i 2.3 benzynka(dobita byla strasznie). do 2.6 nie ma porownania, do 2.3 bylo juz podobnie(ale berdziej na kozysc TDI... pewnie przez wrazenia z turbiny). troche autko muli, ciezej pali w temp 8-16st(z tym bede walczyl), narazie rozbujalem ten samochod do 187km/h(droga sie konczyla), predkosci podruzne dla mnie to ok 120-140km/h - na 5 biegu ma ok 3tys obrotow, na 6 2-2.5tys obrotow. co do wyprzedzania ja bierzesz z rozpedu to ok, jak musisz sie zebrac do wyprzedzania ... to wystarczy poczekac na turbinke i tez jest w miare. jak sie nie jezdzilo wczesniej dizlem to trzeba sie go nauczyc... |
Autor: | newman [ 01.cze.2007 16:18:46 ] |
Tytuł: | |
Szuwar napisał(a): Kolego 2.5TDI16V może ja też będę mógł poczekać do września? Nie da sie wcześniej?
Niestety nie, wyjeżdżam do Francji na 3msc do pracy i w zależności od tego jak mi tam pójdzie w tym roku zapadnie (lub nie) decyzja o sprzedaży. Pozdrawiam |
Autor: | rafalko [ 08.sie.2007 09:23:55 ] |
Tytuł: | |
dziabel napisał(a): wystarczy poczekac na turbinke i tez jest w miare.
jak sie nie jezdzilo wczesniej dizlem to trzeba sie go nauczyc... To prawda, że dieslem trzeba się nauczyć jeździć, ale nieprawda, że na turbinę trzeba czekać. Wystarczy zrobić redukcję, np. jadąc 80 km/h zredukować na 4. Wtedy turbina jest do dyspozycji w każdej chwili. Wystarczy włączyć kierunkowskaz i za chwilę jest już 120 km/h. Później 5 i nawet się nie spostrzeżesz kiedy będzie 200 km/h... Ale, jak napisałeś, tego trzeba się nauczyć. |
Autor: | Mauzer [ 08.sie.2007 20:58:47 ] |
Tytuł: | |
jest jeszcze efekt turbo dziury który w 2.5 R5 jest dosyć znaczny. popieram stwierdzenie ze to jeden z najlepszych silników diesla w starszych audi równie dobry jak okrojony brat 1.9 ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |