ciechwoj napisał(a):
po duzym czasie moze troszke pocic sie w okolicach uszczelki pod pokrywą głowicy, trzeba wymieinc, po duzych przebiegach jak zaczyna jesć olej do wymiany będą uszczelniacze zaworowe ( ale to tylko jezeli dokucza Ci w czyms zjadanie oleju, bo moj np kopci dlatego musze to zrobic, ale spozycie w granicach litr oleju na 1000 km to jeszcze jes tsuper). Lubi paść uiszczelka pod miską olejową, stamtąd tez moze ciec. Maglownica układu kierowniczego tez czasem cieknie.
Z częściami jest wspaniale, te auta powoli umierają, znajdziesz takie na kazdym szrocie, bardzo duzo ogłoszen o czesci etc.
Jak bedziesz oglądał, posluchaj tez silnika, dobra piątka powinna pięknie chodzic.
O olej sie nie boje bo moja stara osiemdziesiątja (B1a) paliła ok 1.5l/1000 km i to było w jak najlepszym porządku wg. danych producenta
Jaki może byc koszt wymiany uszczelniaczy? W 500 zl się zmieszczę?
