.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A100C3 2.3 Automat https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=60687 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kirdan_ [ 04.cze.2007 10:24:39 ] |
Tytuł: | A100C3 2.3 Automat |
Witam, Dawno mnie tu nie było ale różne względy to powodowały. Mam pytanie odnośnie A100C3 2.3 Automat '83. Mam możliwośc kupna takiego samochodu i chciałbym zasięgnąć języka odnośnie awaryjności, rzeczy, którze powinienem brac pod uwagę przy ewentualnym zakupie takiego auta. Samochodem podobno jeździ człowiek zakochany w tym aucie. Auto podobno jest w rewelacyjnym stanie technicznym (serwisowane przy uzyciu nowych części fabrycznych). Pisze podobno bo samochodu na oczy nie widzialem ![]() ![]() Będę wdzięczny za wszelkie informacje. Pozdrawiam ![]() |
Autor: | ciechwoj [ 04.cze.2007 13:45:51 ] |
Tytuł: | |
no ja jeżdżę czymś takim. ( jezdzilem bo wywaliłem automat) ogólnie rzecz biorąc to patrz na stan blacharki, na nic innego bo niestety w tym roku szedł tylko połowiczny ocynk. jezeli wszystko gra z blachą, to przypatrz sie dobrze skzryni biegów, lubią sobie wyciekac, oj bardzo lubią. silnik nie do zajeżdżenia, zwłaszcza na automacie, wiec o niego sie nie martw poza rzeczami które sprawzda sie w kazdym aucie przed zakupem. ogólnie rzecz biorąc to wielkie, świetne i wygodne auto. jezeli nie jest na wypasie to z elektryką tez problemy odpadają. jak cos konkretnego jeszcze chcesz wiedziec to pisz |
Autor: | Kirdan_ [ 04.cze.2007 14:03:31 ] |
Tytuł: | |
ciechwoj napisał(a): no ja jeżdżę czymś takim. ( jezdzilem bo wywaliłem automat) ogólnie rzecz biorąc to patrz na stan blacharki, na nic innego bo niestety w tym roku szedł tylko połowiczny ocynk. jezeli wszystko gra z blachą, to przypatrz sie dobrze skzryni biegów, lubią sobie wyciekac, oj bardzo lubią. silnik nie do zajeżdżenia, zwłaszcza na automacie, wiec o niego sie nie martw poza rzeczami które sprawzda sie w kazdym aucie przed zakupem. ogólnie rzecz biorąc to wielkie, świetne i wygodne auto. jezeli nie jest na wypasie to z elektryką tez problemy odpadają. jak cos konkretnego jeszcze chcesz wiedziec to pisz
Oj dzięki ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam ![]() |
Autor: | ciechwoj [ 04.cze.2007 14:56:14 ] |
Tytuł: | |
po duzym czasie moze troszke pocic sie w okolicach uszczelki pod pokrywą głowicy, trzeba wymieinc, po duzych przebiegach jak zaczyna jesć olej do wymiany będą uszczelniacze zaworowe ( ale to tylko jezeli dokucza Ci w czyms zjadanie oleju, bo moj np kopci dlatego musze to zrobic, ale spozycie w granicach litr oleju na 1000 km to jeszcze jes tsuper). Lubi paść uiszczelka pod miską olejową, stamtąd tez moze ciec. Maglownica układu kierowniczego tez czasem cieknie. Z częściami jest wspaniale, te auta powoli umierają, znajdziesz takie na kazdym szrocie, bardzo duzo ogłoszen o czesci etc. Jak bedziesz oglądał, posluchaj tez silnika, dobra piątka powinna pięknie chodzic. |
Autor: | Kirdan_ [ 04.cze.2007 16:35:02 ] |
Tytuł: | |
ciechwoj napisał(a): po duzym czasie moze troszke pocic sie w okolicach uszczelki pod pokrywą głowicy, trzeba wymieinc, po duzych przebiegach jak zaczyna jesć olej do wymiany będą uszczelniacze zaworowe ( ale to tylko jezeli dokucza Ci w czyms zjadanie oleju, bo moj np kopci dlatego musze to zrobic, ale spozycie w granicach litr oleju na 1000 km to jeszcze jes tsuper). Lubi paść uiszczelka pod miską olejową, stamtąd tez moze ciec. Maglownica układu kierowniczego tez czasem cieknie.
Z częściami jest wspaniale, te auta powoli umierają, znajdziesz takie na kazdym szrocie, bardzo duzo ogłoszen o czesci etc. Jak bedziesz oglądał, posluchaj tez silnika, dobra piątka powinna pięknie chodzic. O olej sie nie boje bo moja stara osiemdziesiątja (B1a) paliła ok 1.5l/1000 km i to było w jak najlepszym porządku wg. danych producenta ![]() Jaki może byc koszt wymiany uszczelniaczy? W 500 zl się zmieszczę? ![]() |
Autor: | ZiPi [ 04.cze.2007 16:56:25 ] |
Tytuł: | |
Procz tego, co koledzy wymienili, to pompa wspomagania lubi puszczac olej. Szczegolnie zwroc uwage na kondycje automatu, bo swap na manuala w tym roczniku malo co sie dzisiaj oplaca : - bezwzglednie skrzynia nie moze miec zadnych wyciekow - olej w skrzyni powinien miec kolor zolty, zolto - pomaranczowy i nie powinien smierdziec spalenizna - podczas jazdy biegi powinny wchodzic plynnie w gore i w dol bez zadnych szarpniec i podejrzanych dzwiekow. Tak samo na postoju, przy zmianie pozycji lewarkiem, wszystkie biegi powinny wchodzic z takim samym lekko wyczuwalnym oporem, bez zadnych stukow. - na R, D, 2, 1 po puszczeniu hamulca, auto na rownej powierzchni powinno sie toczyc. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |