.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 C4 czy A6 C5? aba 2,5 TDI który wybrać? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=61143 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wenon [ 14.cze.2007 06:12:55 ] |
Tytuł: | A6 C4 czy A6 C5? aba 2,5 TDI który wybrać? |
jak w temacie który model lepszy pod wzgledem awaryjności. obiło mi sie o uszy ze nowsze A6 maja problemy z pompa paliwa czy to prawda? a jak sie ma sprawa do zawieszenia sa w ktorejs jakies aluminiowe alementy w zawieszeniu jak np. a A4? |
Autor: | ld_ven0m [ 14.cze.2007 08:13:42 ] |
Tytuł: | |
na ten temat to już poematy na forum są więc http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php i wszystko jasne |
Autor: | toms001 [ 14.cze.2007 09:32:49 ] |
Tytuł: | |
Jak masz 60tysi to szukaj C5, a jak 30 to znajdź zadbanego ael`a quattro |
Autor: | ZiPi [ 14.cze.2007 10:51:15 ] |
Tytuł: | |
Jak 2.5 TDI to tylko silnik AEL w C-4 ( A-6 ) do 1997r |
Autor: | Dred [ 14.cze.2007 13:32:26 ] |
Tytuł: | |
zawiecha aluminiowa w C5 stara poczciwa konstrukcja C4 , i tak jak pisano wyżej jak masz do 30 tysi to szukaj AEL Q zadbanego jak masz coś rzędu 70 tysi to C5 AKE lub nowsze 180 PS osobiscie wolałbym C4/A6 i ładnie go zrobić |
Autor: | wenon [ 14.cze.2007 15:43:37 ] |
Tytuł: | |
dzieki za info, w kraju napewno nie bede nic szukac, wybiore sie z zamiarem kupna na zachód. przynajmniej zawieszenie nie bedzie wytłuczone. |
Autor: | Dred [ 14.cze.2007 19:20:01 ] |
Tytuł: | |
tak ale jak przyjedziesz to bewdziesz po pół roku zmieniał całą zawiechę ![]() |
Autor: | flavios [ 14.cze.2007 21:02:24 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): tak ale jak przyjedziesz to bewdziesz po pół roku zmieniał całą zawiechę
![]() A potem będzie "Chłopaki jest udało sie kupiłem wymarzoną C5. Jest tylko kłopot bo nie pali ani na zmmnym ani na ciepłym a pozatym jak juz zapali to jest strasznie słaba. A przecież turecka książka serwisowa ma wyraźnie napisane że auto ma 120 000 przebiegu i nowy silnik" Zanim kupisz C5 to najpierw zaopatrz się w: WAŁKI TURBO POMPĘ czyli wydaj 1/3 wartości auta na części ![]() ![]() |
Autor: | Monster [ 14.cze.2007 21:27:28 ] |
Tytuł: | |
Zadziwiający jest fakt, że nigdy nie miałem, nikt z mi znajomych nie posiadał, nikt akurat takim nie jeździ, ale wiem, że nigdy nie kupię 2.5tdi V6. Fama się rozniosła i generalnie już nikt mnie nie przekona. Mówię zupełnie subiektywnie, ale na sprawę patrzę bez wcześniejszych uprzedzeń. Tak się ostatnio na forum utarło, że te silniki potrafią być wadliwe i zrobić numer, że normalnie strach się bać (i tutaj pojawiają się "wyczytane" uprzedzenia). Autentyczny fenomen: wytworzył się system wczesnego ostrzegania przed zakupem. Zaznaczam, że, jak już napisałem, nie znam silnika i bardzo szanuję opinie Meszruma, Carlnova, Wowo i Piotrusia, którzy wiele działają na naprawę złej sławy tej jednostki, ale jednak wątpliwość pozostaje... |
Autor: | złoty [ 14.cze.2007 22:07:42 ] |
Tytuł: | |
Monster napisał(a): nigdy nie kupię 2.5tdi V6. Fama się rozniosła i generalnie już nikt mnie nie przekona.
no to jeżeli będziesz szukał jakiejś a6 (c5) w diselku to żadnej nie kupisz... 1.9 bardzo rzadko spotykana i za słaba na to auto... a akurat jak się porozglądać po ogłoszeniach to najwięcej jest v6 tdi... ja mam 2 takie autka - jedno od roku i drugie od miesiąca i złego słowa nie powiem... ale dobrego egzemplarza szukałem długo... i nie chodzi o naprawianie renomy tego silnika - nikt cię nie musi przekonywać, przejedź się choć raz i znajdź dobry egzemplarz i sam zobaczysz.... |
Autor: | Baskecior [ 14.cze.2007 23:10:54 ] |
Tytuł: | |
flavios napisał(a): Dred napisał(a): tak ale jak przyjedziesz to bewdziesz po pół roku zmieniał całą zawiechę ![]() A potem będzie "Chłopaki jest udało sie kupiłem wymarzoną C5. Jest tylko kłopot bo nie pali ani na zmmnym ani na ciepłym a pozatym jak juz zapali to jest strasznie słaba. A przecież turecka książka serwisowa ma wyraźnie napisane że auto ma 120 000 przebiegu i nowy silnik" Zanim kupisz C5 to najpierw zaopatrz się w: WAŁKI TURBO POMPĘ czyli wydaj 1/3 wartości auta na części ![]() ![]() Ani to smieszne ani smutne , ale duzo w tym prawdy ... W temacie - szukaj AEL`a quattro i ciesz sie autem ze starej epoki w poczuciu świetego spokoju, ew szukaj AKE > 2002 roku. |
Autor: | Sprinter [ 15.cze.2007 00:02:45 ] |
Tytuł: | |
@Monster Jakbym miał 2x C4 pod domem to też bym tak się pocieszał, hehehe... @Basket Ani ten 2002r. przełomowy, ani nic nie wniósł, więc nie ma co piać, że potem V6 TDI było bez wad ![]() |
Autor: | GrzesB [ 15.cze.2007 23:19:05 ] |
Tytuł: | |
Uffffffff, dobrze, że był tutaj ADAM 12 przedemną bo po ciężkim dniu chciałem to wszystko "posprzątać" i "rozliczyć". Co do tematu: ja kupiłem miesiąc temu 2.5 TDI i będę coś mógł powiedzieć o kosztach utrzymania takiego auta bo: - SAM JE MAM; - SAM BĘDĘ PŁACIŁ ZA EWENTUALNE NAPRWY; - SAM BĘDE UTRZYMYWAŁ V6; - NIE SŁUCHAM CZĘSTO PRZESADZONYCH NEGATYWNYCH OPINII OSÓB, KTÓRE NIGDY NIE MIAŁY STYCZNOŚCI Z ZADBANYM v6 TDI ALBO NAWET NIEZADBANYM V6 TDI! P.S. A na dodatek mam tiptronik - to tak dla tych co lubią narzekać ![]() ![]() |
Autor: | Przemysław [ 30.cze.2007 23:52:14 ] |
Tytuł: | |
zalezy za jaka kwote ???? jesli ci nei zalezy na szpanie i zeby sasiadow krew zalewala to podobno te 2.5 tdi w c4 sa mniej awaryjne |
Autor: | wenon [ 01.lip.2007 19:09:13 ] |
Tytuł: | |
strach sie bac. pytałem poludzku co lepsze A6 c4 czy c5. a bałagan niesamowity w tym temacie moze tylko kilka postów (z5) cos pomogły. wiem juz napewno ze bede szukac A6 C4 AEL. jakis 95-96 rok. ale jeszcze musze poczekac z 2 miesiace bo w sierpniu biore slub i bede musiał sprzedac swoja B4. teraz pytanie co sprawdzac w A6 C4 zeby nie kupic badziewia, chodzi mi o silnik bo blacharka to najmniejszy problem. ewentualnie jakies metody sprawdzenia zawieszenia,(bede szukac w niemczech a tam raczej nie przejade sie po dołach). |
Autor: | Dred [ 01.lip.2007 20:52:07 ] |
Tytuł: | |
nareszcie pozamiatałem tym co to czytali przepraszam , że musieliście na to patrzeć , kolejne wypowiedzi tego typu a posypią się kartki , narazie wszystko wykasowałem wracając do meritum jak będziesz szukał w DE to możesz podjechać do ASO i poprosić o sprawdzenie przed kupnem , wjedziesz na podnośnik i , sprawdzą czy nie ma luzów , czy nie było spawane z 2 lub 3 , co do silnika to podepnij się pod VAG'a i zobacz czy nie ma błędów , sprawdź czy ładnie przyśpiesza i czy równo pracuje , jak kopci ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |