.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A6 C4 czy A6 C5? aba 2,5 TDI który wybrać?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=61143
Strona 1 z 1

Autor:  wenon [ 14.cze.2007 06:12:55 ]
Tytuł:  A6 C4 czy A6 C5? aba 2,5 TDI który wybrać?

jak w temacie który model lepszy pod wzgledem awaryjności. obiło mi sie o uszy ze nowsze A6 maja problemy z pompa paliwa czy to prawda? a jak sie ma sprawa do zawieszenia sa w ktorejs jakies aluminiowe alementy w zawieszeniu jak np. a A4?

Autor:  ld_ven0m [ 14.cze.2007 08:13:42 ]
Tytuł: 

na ten temat to już poematy na forum są więc http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php i wszystko jasne

Autor:  toms001 [ 14.cze.2007 09:32:49 ]
Tytuł: 

Jak masz 60tysi to szukaj C5, a jak 30 to znajdź zadbanego ael`a quattro

Autor:  ZiPi [ 14.cze.2007 10:51:15 ]
Tytuł: 

Jak 2.5 TDI to tylko silnik AEL w C-4 ( A-6 ) do 1997r

Autor:  Dred [ 14.cze.2007 13:32:26 ]
Tytuł: 

zawiecha aluminiowa w C5 stara poczciwa konstrukcja C4 ,

i tak jak pisano wyżej jak masz do 30 tysi to szukaj AEL Q zadbanego
jak masz coś rzędu 70 tysi to C5 AKE lub nowsze 180 PS

osobiscie wolałbym C4/A6 i ładnie go zrobić

Autor:  wenon [ 14.cze.2007 15:43:37 ]
Tytuł: 

dzieki za info, w kraju napewno nie bede nic szukac, wybiore sie z zamiarem kupna na zachód. przynajmniej zawieszenie nie bedzie wytłuczone.

Autor:  Dred [ 14.cze.2007 19:20:01 ]
Tytuł: 

tak ale jak przyjedziesz to bewdziesz po pół roku zmieniał całą zawiechę :D

Autor:  flavios [ 14.cze.2007 21:02:24 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
tak ale jak przyjedziesz to bewdziesz po pół roku zmieniał całą zawiechę :D

A potem będzie "Chłopaki jest udało sie kupiłem wymarzoną C5. Jest tylko kłopot bo nie pali ani na zmmnym ani na ciepłym a pozatym jak juz zapali to jest strasznie słaba. A przecież turecka książka serwisowa ma wyraźnie napisane że auto ma 120 000 przebiegu i nowy silnik"
Zanim kupisz C5 to najpierw zaopatrz się w:
WAŁKI
TURBO
POMPĘ
czyli wydaj 1/3 wartości auta na części :peace: :peace:

Autor:  Monster [ 14.cze.2007 21:27:28 ]
Tytuł: 

Zadziwiający jest fakt, że nigdy nie miałem, nikt z mi znajomych nie posiadał, nikt akurat takim nie jeździ, ale wiem, że nigdy nie kupię 2.5tdi V6. Fama się rozniosła i generalnie już nikt mnie nie przekona.

Mówię zupełnie subiektywnie, ale na sprawę patrzę bez wcześniejszych uprzedzeń. Tak się ostatnio na forum utarło, że te silniki potrafią być wadliwe i zrobić numer, że normalnie strach się bać (i tutaj pojawiają się "wyczytane" uprzedzenia). Autentyczny fenomen: wytworzył się system wczesnego ostrzegania przed zakupem.

Zaznaczam, że, jak już napisałem, nie znam silnika i bardzo szanuję opinie Meszruma, Carlnova, Wowo i Piotrusia, którzy wiele działają na naprawę złej sławy tej jednostki, ale jednak wątpliwość pozostaje...

Autor:  złoty [ 14.cze.2007 22:07:42 ]
Tytuł: 

Monster napisał(a):
nigdy nie kupię 2.5tdi V6. Fama się rozniosła i generalnie już nikt mnie nie przekona.


no to jeżeli będziesz szukał jakiejś a6 (c5) w diselku to żadnej nie kupisz... 1.9 bardzo rzadko spotykana i za słaba na to auto... a akurat jak się porozglądać po ogłoszeniach to najwięcej jest v6 tdi... ja mam 2 takie autka - jedno od roku i drugie od miesiąca i złego słowa nie powiem... ale dobrego egzemplarza szukałem długo... i nie chodzi o naprawianie renomy tego silnika - nikt cię nie musi przekonywać, przejedź się choć raz i znajdź dobry egzemplarz i sam zobaczysz....

Autor:  Baskecior [ 14.cze.2007 23:10:54 ]
Tytuł: 

flavios napisał(a):
Dred napisał(a):
tak ale jak przyjedziesz to bewdziesz po pół roku zmieniał całą zawiechę :D

A potem będzie "Chłopaki jest udało sie kupiłem wymarzoną C5. Jest tylko kłopot bo nie pali ani na zmmnym ani na ciepłym a pozatym jak juz zapali to jest strasznie słaba. A przecież turecka książka serwisowa ma wyraźnie napisane że auto ma 120 000 przebiegu i nowy silnik"
Zanim kupisz C5 to najpierw zaopatrz się w:
WAŁKI
TURBO
POMPĘ
czyli wydaj 1/3 wartości auta na części :peace: :peace:

Ani to smieszne ani smutne , ale duzo w tym prawdy ...

W temacie - szukaj AEL`a quattro i ciesz sie autem ze starej epoki w poczuciu świetego spokoju, ew szukaj AKE > 2002 roku.

Autor:  Sprinter [ 15.cze.2007 00:02:45 ]
Tytuł: 

@Monster

Jakbym miał 2x C4 pod domem to też bym tak się pocieszał, hehehe...

@Basket

Ani ten 2002r. przełomowy, ani nic nie wniósł, więc nie ma co piać, że potem V6 TDI było bez wad ;)

Autor:  GrzesB [ 15.cze.2007 23:19:05 ]
Tytuł: 

Uffffffff, dobrze, że był tutaj ADAM 12 przedemną bo po ciężkim dniu chciałem to wszystko "posprzątać" i "rozliczyć".

Co do tematu: ja kupiłem miesiąc temu 2.5 TDI i będę coś mógł powiedzieć o kosztach utrzymania takiego auta bo:
- SAM JE MAM;
- SAM BĘDĘ PŁACIŁ ZA EWENTUALNE NAPRWY;
- SAM BĘDE UTRZYMYWAŁ V6;
- NIE SŁUCHAM CZĘSTO PRZESADZONYCH NEGATYWNYCH OPINII OSÓB, KTÓRE NIGDY NIE MIAŁY STYCZNOŚCI Z ZADBANYM v6 TDI ALBO NAWET NIEZADBANYM V6 TDI!


P.S. A na dodatek mam tiptronik - to tak dla tych co lubią narzekać :P To już chyba będzie karastrofa, nie to że 2.5 TDI to jeszcze tip - normalnie spać w nocy nie mogę tylko pracuję i zarabiam na remont silnika i skrzyni :):

Autor:  Przemysław [ 30.cze.2007 23:52:14 ]
Tytuł: 

zalezy za jaka kwote ???? jesli ci nei zalezy na szpanie i zeby sasiadow krew zalewala to podobno te 2.5 tdi w c4 sa mniej awaryjne

Autor:  wenon [ 01.lip.2007 19:09:13 ]
Tytuł: 

strach sie bac. pytałem poludzku co lepsze A6 c4 czy c5. a bałagan niesamowity w tym temacie moze tylko kilka postów (z5) cos pomogły.

wiem juz napewno ze bede szukac A6 C4 AEL. jakis 95-96 rok. ale jeszcze musze poczekac z 2 miesiace bo w sierpniu biore slub i bede musiał sprzedac swoja B4.

teraz pytanie co sprawdzac w A6 C4 zeby nie kupic badziewia, chodzi mi o silnik bo blacharka to najmniejszy problem. ewentualnie jakies metody sprawdzenia zawieszenia,(bede szukac w niemczech a tam raczej nie przejade sie po dołach).

Autor:  Dred [ 01.lip.2007 20:52:07 ]
Tytuł: 

nareszcie pozamiatałem tym co to czytali przepraszam , że musieliście na to patrzeć , kolejne wypowiedzi tego typu a posypią się kartki , narazie wszystko wykasowałem

wracając do meritum jak będziesz szukał w DE to możesz podjechać do ASO i poprosić o sprawdzenie przed kupnem , wjedziesz na podnośnik i , sprawdzą czy nie ma luzów , czy nie było spawane z 2 lub 3 , co do silnika to podepnij się pod VAG'a i zobacz czy nie ma błędów , sprawdź czy ładnie przyśpiesza i czy równo pracuje , jak kopci -> czarno, siwo , niebiesko

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/