.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[80 B4 140 KM] pytanie o ogłoszenie?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=61449
Strona 1 z 2

Autor:  OREŁ25 [ 20.cze.2007 21:31:21 ]
Tytuł:  [80 B4 140 KM] pytanie o ogłoszenie?

Ogladał ktos tą Audiczkę?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2794164

Co o tym sadzicie? Warto czy nie warto? Bo się zastanawiam mając ABK czy sie nie połakomic własnie na te 140 koników?

Autor:  ZiPi [ 20.cze.2007 21:47:18 ]
Tytuł: 

Jak nie bita i zadbana, to brac bez gadania ! ( niestety zdiecia nie oddaja wszystkiego )
To wersji competition, czyli jeszcze niepozorny rarytas, ale za pare lat ?
Ten model bedzie bardzo malo tracil na wartosci.

Autor:  OREŁ25 [ 20.cze.2007 21:53:08 ]
Tytuł: 

ZiPi napisał(a):
Jak nie bita i zadbana, to brac bez gadania ! ( niestety zdiecia nie oddaja wszystkiego )
To wersji competition, czyli jeszcze niepozorny rarytas, ale za pare lat ?
Ten model bedzie bardzo malo tracil na wartosci.


A jak wyglada sprawa z eksploatacją takiego auta?

Autor:  bubu05 [ 20.cze.2007 22:23:13 ]
Tytuł: 

nie ma tragedi :) Po za silnikiem to seria.

Autor:  ZiPi [ 20.cze.2007 23:08:56 ]
Tytuł: 

Z tymi silnikami, to nie problem, bo byly montowane w wersjach eksportowych w B-3 , B-4 i C-4, wiec troche tego jezdzi.

Autor:  Cysztof [ 21.cze.2007 07:02:46 ]
Tytuł: 

spalanie minimum trasa 10 miasto ok 12.... Jezeli komus wychodzi mniej to juz naprawde jest starym dziadem :D jak chcesz montowac gazownie to odpusc sobie bo szkoda takiego autka :D

Autor:  Kliku [ 21.cze.2007 08:32:55 ]
Tytuł: 

mialem podobne autko przez 2 lata, silnik jak dla mnie b.dobry, dynamiczny, spalanie tez w normie. Tylko czesci silnika troche drozsze, ale da sie zalatwic i jezeli bys chcial zagazowac to trzeba wstawic dobry gaz.
Naprawde polecam, jezeli nie bite to bralbym w ciemno. W moim wlasnie quattro brakowalo i sprzedalem za 15.000,- wiec to b. dobra cena za taka sztuke.

Autor:  sebolec [ 21.cze.2007 08:37:09 ]
Tytuł: 

Kliku napisał(a):
sprzedalem za 15.000,-


Teraz byś za tyle nie sprzedał. ;)

Autor:  OREŁ25 [ 22.cze.2007 09:15:47 ]
Tytuł: 

Ok panowie dzięki za porady wybieram sie w tamte rejony niedługo to bede dzwonił do goscia i moze tam pojade obejżec to cudo:)
Pozdro

Autor:  martab99 [ 22.cze.2007 09:43:14 ]
Tytuł: 

Kliku napisał(a):
mialem podobne autko przez 2 lata (...) W moim wlasnie quattro brakowalo i sprzedalem za 15.000,- wiec to b. dobra cena za taka sztuke.


Miałeś Competition bez quattro...?? :galy:

Autor:  jmm [ 22.cze.2007 10:03:55 ]
Tytuł: 

martab99 napisał(a):
Kliku napisał(a):
mialem podobne autko przez 2 lata (...) W moim wlasnie quattro brakowalo i sprzedalem za 15.000,- wiec to b. dobra cena za taka sztuke.


Miałeś Competition bez quattro...?? :galy:


Nie, miał 80tke w wersji na rynek włoski zapewne :P

Autor:  Luki147 [ 24.cze.2007 10:09:39 ]
Tytuł: 

Cysztof napisał(a):
spalanie minimum trasa 10 miasto ok 12.... Jezeli komus wychodzi mniej to juz naprawde jest starym dziadem :D jak chcesz montowac gazownie to odpusc sobie bo szkoda takiego autka :D



mówisz spalania minimum w trasie 10..... śmiech na sali.... mam b3 z takim silnikiem i na trasie mi siorbneła 7.5 litra za 60 zł dohechałem ze szczecina do świnoujścia i z powrotem do szczecina licząc cenę paliwa 4 zł litr - to jest 30 zł w jednąstronę i jeszcze mi ciut rezerwy zostało :) także ktoś się grubo pomylił pozdrawiam

Autor:  bubu05 [ 24.cze.2007 10:51:30 ]
Tytuł: 

no tak ,ale moja a3 katalogowo ma 5.6 na trasie :) oczywiscie ktos tu mowil o normalnych predkosciach :D

Autor:  Dred [ 24.cze.2007 20:22:23 ]
Tytuł: 

ja bym się raczej bardziej skupił na zawieszeniu bo to jest zawiecha od eSki , a to nie jest takie tanie jak w cywilnej 80 tce

Autor:  Luki147 [ 24.cze.2007 23:56:01 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
ja bym się raczej bardziej skupił na zawieszeniu bo to jest zawiecha od eSki , a to nie jest takie tanie jak w cywilnej 80 tce


i tutaj się z kolegą zgodzę ... przód zawiecha w mojej b3 jest taka sama jak w tej b4 competition za cały przód , wymieniałem co tylko było możliwe do wymiany - miało nie stukać takie było założenie poszło 1,5 tyś rzecz jasna z robocizną w sumie zamknąłbym się w 1200 ake musiałem wymienić mcphersony bo były zgnite konkret...

Autor:  KORU [ 25.cze.2007 00:14:08 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
ja bym się raczej bardziej skupił na zawieszeniu bo to jest zawiecha od eSki , a to nie jest takie tanie jak w cywilnej 80 tce

:galy: ja myslalem ze to tylko zwykle obnizone fabryczne zawieszenie plus inne amortyzatory no bo to wersja z napedem quattro w koncu, ale zeby zawiecha od eSki ? Fakt spalanie 12 litrow w miescie to normalka zreszta nawet w katalogu tyle podaja. Przydalaby mi sie taka wersja Audi 80 co by sprobowac utrzec nosa jednemu cwaniaczkowi w Astrze GSI :) Na zdjeciu z aukcji zauwazylem ze na tylniej klapie zamontowane jest tylko jedno swiatlo Hella Color Edition. Pewnie poprzedni wlasciciel to zrobil. Ciezko jest dostac takie lampy Color Edition na klape no a Competiton mialo zwykle lampy tylne jak kazde B4 wiec to jest fajny dodatek. Przypominam ze Competition to limitowana wersja Audi 80 ( 2500 egzemplarzy tylko) wiec to nie jest taki zwykly model.
-> http://competition16v.de/Competition%20Prospekt.htm <-

Obrazek
Lampy na klapie sa rarytasem, wprawne oko zauwazy roznice ;)

martab Kliku mial zwykle Audi 80 z silnikiem 2.0 16V oznaczenie kodowe ACE mial moc ok. 136 KM zamiast 140 KM jak mialo Competition. Silnik napedzany zebatym lancuchem rozrzadu ale brzmi zupelnie inaczej niz ten montowany w Competition quattro. Mowil mi o tym kiedys MariuszD ktory porownywal z silnikiem Klika.

OREŁ 25 Tu masz porownanie danych technicznych silnika 2.0 E ABK 115 KM z 2.0 16V ACE 140 KM
http://competition16v.de/Datenblatt.htm

Autor:  oliwer78 [ 25.cze.2007 04:05:45 ]
Tytuł: 

competition fajn a rzecz, ale te 140 koni to znowu nie taki zawrot glowy...
ja uwazam, ze competition powinno miec 180 koni, wtdy bylaby frajda.
POza tym powyzej 160kmh to auto lubi wypic, nie liczylem tego, ale wskazowka dostawlala dynamiki :) (doswiadczenia ostatnich 5 tygodni).
No i przyznam jeszcze, ze japonskie 16V robia wieksze zamieszanie.... Na gazie sie nie znam, ale jest dwoch takich uzytkownikow ACE z jakims gazem i jezdzi im to jakos.

Autor:  Cysztof [ 25.cze.2007 23:56:28 ]
Tytuł: 

Luki147 napisał(a):
mówisz spalania minimum w trasie 10..... śmiech na sali.... mam b3 z takim silnikiem i na trasie mi siorbneła 7.5 litra za 60 zł dohechałem ze szczecina do świnoujścia i z powrotem do szczecina licząc cenę paliwa 4 zł litr - to jest 30 zł w jednąstronę i jeszcze mi ciut rezerwy zostało :) także ktoś się grubo pomylił pozdrawiam


moze i smiech na sali ale takie sa fakty przynajmniej w moim przypadku... jechalem tym autem z wawy nad morze i naq slowacje latem i zima i ani razu nie zszedlem na trasie ponizej 10... jezeli lubisz duzo wyprzedzac i 160 Ci nie straszne to zapomnij o 7-8 litrach a powitaj dwu cyfrowy wynik spalania...Swoja droga Luki to gratulacje bo udalo Ci sie zejsc ponizej katalogow... :D

co do silnika to calkiem fajny ale jedzie dopiero od 3700 obrotow-wczesniej to straszny kibel i nie ma co porownywac z japonskimi 16V...sa znacznie ekonomiczniejsze i elastyczniejsze... no ale Audi to Audi :D

Autor:  myszon90 [ 26.cze.2007 12:27:42 ]
Tytuł: 

Ja chciałem tylko dodać, że ten samochód był wcześniej do sprzedania za niecałe 7 tysi zł, tylko że pod niemiecką granicą....
Koleś zwęszył interes, kupił od Polaka, znacznie taniej i teraz sprzedaje..
Ale to nieważne, jeśli jest w 100% sprawny to i tak warto...
Co do spalania i gazowni, gaz w tym silniku się sprawdza, tylko musi być dobra instalka i przede wszystkim dobrze wyregulowana, spalanie gazu: miasto 15-19l, w trasie 9-15l, wiadomo w zależności od ciężkości nogi...
Dane z bardzo wiarygodnego źródła :peace: :peace:

Autor:  Kliku [ 26.cze.2007 14:16:20 ]
Tytuł: 

KORU napisał(a):
Dred napisał(a):
ja bym się raczej bardziej skupił na zawieszeniu bo to jest zawiecha od eSki , a to nie jest takie tanie jak w cywilnej 80 tce

:galy: ja myslalem ze to tylko zwykle obnizone fabryczne zawieszenie plus inne amortyzatory no bo to wersja z napedem quattro w koncu, ale zeby zawiecha od eSki ? Fakt spalanie 12 litrow w miescie to normalka zreszta nawet w katalogu tyle podaja. Przydalaby mi sie taka wersja Audi 80 co by sprobowac utrzec nosa jednemu cwaniaczkowi w Astrze GSI :) Na zdjeciu z aukcji zauwazylem ze na tylniej klapie zamontowane jest tylko jedno swiatlo Hella Color Edition. Pewnie poprzedni wlasciciel to zrobil. Ciezko jest dostac takie lampy Color Edition na klape no a Competiton mialo zwykle lampy tylne jak kazde B4 wiec to jest fajny dodatek. Przypominam ze Competition to limitowana wersja Audi 80 ( 2500 egzemplarzy tylko) wiec to nie jest taki zwykly model.
-> http://competition16v.de/Competition%20Prospekt.htm <-

Obrazek
Lampy na klapie sa rarytasem, wprawne oko zauwazy roznice ;)

martab Kliku mial zwykle Audi 80 z silnikiem 2.0 16V oznaczenie kodowe ACE mial moc ok. 136 KM zamiast 140 KM jak mialo Competition. Silnik napedzany zebatym lancuchem rozrzadu ale brzmi zupelnie inaczej niz ten montowany w Competition quattro. Mowil mi o tym kiedys MariuszD ktory porownywal z silnikiem Klika.

OREŁ 25 Tu masz porownanie danych technicznych silnika 2.0 E ABK 115 KM z 2.0 16V ACE 140 KM
http://competition16v.de/Datenblatt.htm


Moje autko tez mialo 140 KM i silnik jest ten sam tylko ze Competition mialo wyzsze obrony, odciecie na wyzszych obrotach. A dzwiek inny bo i tlumiki inne.
A co do spalania to zgadzam sie, mi palił: miasto 13-19l, w trasie 8-13l,
A zwieche robilem i ceny nie najgorsze, drozszy jest tyl, zwlaszcza amorki.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/