.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Kupię B4 quattro https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=61975 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Skider [ 02.lip.2007 13:50:06 ] |
Tytuł: | Kupię B4 quattro |
![]() http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2871888 ![]() |
Autor: | sebolec [ 02.lip.2007 14:02:31 ] |
Tytuł: | |
Jeśli szukasz mocnego b4 z quattro to najlepiej rozglądaj się za 2.8 (oznaczenie AAH) i 2.6 (oznaczenie ABC) właśnie w tej kolejności. Silnik o poj. 2.6 to tak naprawdę okrojona wersja 2.8 - spalanie i koszty utrzymania te same, tylko mocy mniej. Pobaw się opcją "szukaj", bo o tych jednostkach na tym forum napisano już wszystko. Co do wyboru konkretnego egzemplarza, to nie licz, że ze zdjęć wywróżymy jego przeszłość. Musisz sam ocenić stan techniczny auta. ![]() |
Autor: | Dred [ 02.lip.2007 14:49:39 ] |
Tytuł: | |
witam po pierwsze Quattro pisze się przez "Q" a nie "G" po drugie cupety nie są szpanerskie , mająponad czasową linię po trzecie niepozorny ogień to ma RS2 a nie 2.6 ![]() po czwarte silniki zarówno 2.3 NG jaki i 2.6 ABC nie lubią gazu jak musisz to gazować to tylko i wyłącznie sekwencją w NG masz mechaniczny wtrysk , który nie jest łatwy w obsłudze i często mechanicy albo coś spitolą , albo w ogóle się nie podejmują tematu, na dodatek ABC ma plastikowy kolektor i jak cyklon Ci kichnie to masz niemiła i niemałe spustoszenie w silniku ![]() po piąte co do spalania i osiągów to zapraszam doMINIFAQ |
Autor: | myszon90 [ 02.lip.2007 16:10:49 ] |
Tytuł: | |
A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym.. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Skider [ 02.lip.2007 18:01:50 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | Dred [ 02.lip.2007 18:41:23 ] |
Tytuł: | |
nie czułem się urażony co do silników to przede wszystkim wszystko zależy od użytkowania generalnie bardzo trwałe silniki sam miałem w rodzinie 3 auta z 2.3 R5 i było zajefajnie mało problemowe silniki jeśli wtrysk jest ok co do gazu on skraca żywotność tłumików , wtrysków , częściej wymieniasz filtry świeczki i przewody . |
Autor: | Tomaszek [ 02.lip.2007 19:53:33 ] |
Tytuł: | |
jeśli co, jest do sprzedania b4 2.3 Q tylko ze w sedanie...ale za to stan wozu jest w porządku...! |
Autor: | Johny [ 02.lip.2007 20:10:19 ] |
Tytuł: | |
myszon90 napisał(a): A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym..
![]() ![]() ![]() Jak 2.3 jezdzi jak 2.6 i pali jak 2.0 to ja jestem Matka Teresa ![]() ![]() Dred ![]() Moja rada to szukaj najpierw 2.8 jak nic ciekawego nie bedzie to wtedy 2.6- reszta nie zawracaj sobie głowy ![]() |
Autor: | Dred [ 02.lip.2007 20:30:39 ] |
Tytuł: | |
najlepsza rada to szukaj auta w najlepszym stanie technicznym a potem patrz czy to jest 2.6 , 2.8 czy może 2.3 |
Autor: | Megster [ 02.lip.2007 20:39:06 ] |
Tytuł: | |
Szkoda że w B4 nie wrzucali 7A. Tylko żal cyklon wrzucać... Na serio to bierz Vkę. Skoro masz gazować, to zwis czy pali 13, 14, 15 czy 16. |
Autor: | matys80 [ 02.lip.2007 21:59:43 ] |
Tytuł: | |
Johny napisał(a): myszon90 napisał(a): A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym.. ![]() ![]() ![]() Jak 2.3 jezdzi jak 2.6 i pali jak 2.0 to ja jestem Matka Teresa ![]() ![]() Dred ![]() Moja rada to szukaj najpierw 2.8 jak nic ciekawego nie bedzie to wtedy 2.6- reszta nie zawracaj sobie głowy ![]() Zgadzam się z Johny w 100% |
Autor: | Monster [ 02.lip.2007 22:21:34 ] |
Tytuł: | |
Objeżdżam zagazowane b4 2,6 w avancie ![]() |
Autor: | bubu05 [ 02.lip.2007 22:22:37 ] |
Tytuł: | |
ja bym bral 2.8 z gazem ,jak o takowej sie cos dowiem to dam znac ![]() |
Autor: | Skider [ 03.lip.2007 11:20:26 ] |
Tytuł: | dzieki |
![]() ![]() |
Autor: | Skider [ 03.lip.2007 12:05:32 ] |
Tytuł: | |
![]() http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2757910 ![]() |
Autor: | Mauzer [ 03.lip.2007 12:05:56 ] |
Tytuł: | |
koledze monster już podziękujemy - objechac to mozna g..no lub kota na drodze a nie 2.6 na sekwencji tym bardziej ocięzałym aar w c4 czy ael w c4/a6 ![]() do kolegi pytającego - sprawdzony układ to 2.8 potem 2.6 na instalacji np. 4gas i nic innego 0 problemów a koszt tej instalki samych częsci to ok. 2.000pln papier ok. 300pln - więc szkoda przepłacać udaj się do kogoś kto ci to poupycha pod maske i w bagażnik i 1.000 masz w kieszeni na zawias i poprawe motoru. p.s quattro się pisze z małej jak już jesteśmy tacy upierdliwi ![]() |
Autor: | sebolec [ 03.lip.2007 12:16:59 ] |
Tytuł: | |
Skider napisał(a): -> aha i jeszcze jedno, szukałem w katalogach wersji 2.0 ,ale nigdzie nie znalazlem, znalazlem na allegro 2.0 guattro czy to możliwe dzieki, tu macie link :
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2757910 ![]() Były 2.0 quattro. Tu masz spis modeli audi, danych technicznych, etc. http://cichy.vis-maior.net/akp/dane.php. Akurat to co wkleiłeś to 16v z mechanicznym wtryskiem, prawdopodobnie auto z rynku włoskiego. Mauzer bardzo ładnie spuentował dyskusję, zresztą powielając to co wcześniej napisałem. Bierz 2.8, ewentualnie 2.6, do tego załóż dobry gaz. W takim zestawieniu + quattro będziesz miał 100% satysfakcji z b4. ![]() |
Autor: | Monster [ 03.lip.2007 12:54:28 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): koledze monster już podziękujemy - objechac to mozna g..no lub kota na drodze a nie 2.6 na sekwencji tym bardziej ocięzałym aar w c4 czy ael w c4/a6
![]() Na sekwencji zapewne, na zwykłym gazie o każdej porze dnia i nocy aar. |
Autor: | toms001 [ 03.lip.2007 13:40:17 ] |
Tytuł: | |
Pfff... ale żeście namieszali wszyscy. "A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym" a jeszcze zawsze mowicie, że 2.8 to jak 2.6 dlatego lepiej brac 2.8. Czyli 2.0 to w sumie 2.8 no brawo poprostu ![]() I sie nie jarajcie tak kto kogo objedzie, bo jak za 15 lat kupicie zdezelowane R8 to Was swoją setunią 2.0 objade ![]() ![]() ![]() ![]() Naprawde zwracaj uwage przede wszystkim na stan i nie upieraj sie betonowo przy takich kryteriach jak pojemnosc, czy kolor tapicerki. |
Autor: | sebolec [ 03.lip.2007 14:02:47 ] |
Tytuł: | |
toms001 napisał(a): Pfff... ale żeście namieszali wszyscy.
"A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym" a jeszcze zawsze mowicie, że 2.8 to jak 2.6 dlatego lepiej brac 2.8. Czyli 2.0 to w sumie 2.8 no brawo poprostu ![]() Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś, i potem zinterpretuj nam sens tej wypowiedzi. ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |