.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[80 16v] Warto za te cenę?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=62144
Strona 1 z 2

Autor:  OREŁ25 [ 05.lip.2007 14:17:41 ]
Tytuł:  [80 16v] Warto za te cenę?

Panowie mam pytanie warto ten model za te kase czy niebardzo? Za taki stan jak w opisie podobno igła.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2982568

Autor:  sebolec [ 05.lip.2007 14:33:51 ]
Tytuł: 

Auto super, unikatowe, wygląda na zadbane. Ale 15 000 zł za b4 z silnikiem na mechanicznym wtrysku to ja bym na pewno nie dał. ;)

Autor:  OREŁ25 [ 05.lip.2007 15:03:58 ]
Tytuł: 

sebolec napisał(a):
Auto super, unikatowe, wygląda na zadbane. Ale 15 000 zł za b4 z silnikiem na mechanicznym wtrysku to ja bym na pewno nie dał. ;)


Hmmm napewno jest to mechaniczny wtrysk w tym modelu?

Autor:  Sprinter [ 05.lip.2007 15:45:05 ]
Tytuł: 

Żaden tam mechaniczny, normalny elektroniczny wtrysk, o ile pamiętam to Bosch MPI, ale mogę się mylić. A z cenką to i tak kolunio trochę przesadził...

Autor:  Kornel [ 05.lip.2007 15:47:15 ]
Tytuł: 

OREŁ25 napisał(a):
sebolec napisał(a):
Auto super, unikatowe, wygląda na zadbane. Ale 15 000 zł za b4 z silnikiem na mechanicznym wtrysku to ja bym na pewno nie dał. ;)


Hmmm napewno jest to mechaniczny wtrysk w tym modelu?


Zdecydowanie tak, jak najbardziej mechaniczny.

Autor:  Sprinter [ 05.lip.2007 16:16:46 ]
Tytuł: 

KorNoLio napisał(a):
OREŁ25 napisał(a):
sebolec napisał(a):
Auto super, unikatowe, wygląda na zadbane. Ale 15 000 zł za b4 z silnikiem na mechanicznym wtrysku to ja bym na pewno nie dał. ;)


Hmmm napewno jest to mechaniczny wtrysk w tym modelu?


Zdecydowanie tak, jak najbardziej mechaniczny.


Faktycznie tam był KE Motronic, ale były też jakieś 2.0 16V na MPI coś pamiętam.

Autor:  Dred [ 05.lip.2007 16:28:28 ]
Tytuł: 

cena adekwatna do stanu i modelu auta
jesli jest igła to bylbym skłonny wydać taką gotówkę za to auto

tylko jedna uwaga tam zawieszenie jest od S2 limmo więc czasem niełatwo znaleźć w przystępnej cenie części :(

Autor:  OREŁ25 [ 05.lip.2007 16:35:18 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
cena adekwatna do stanu i modelu auta
jesli jest igła to bylbym skłonny wydać taką gotówkę za to auto

tylko jedna uwaga tam zawieszenie jest od S2 limmo więc czasem niełatwo znaleźć w przystępnej cenie części :(


Hmmm koleś twierdzi ze wszystko na podzespołach z quattro, czyli to od S2?

Autor:  *Robi* [ 05.lip.2007 16:57:06 ]
Tytuł: 

Autko ładne.Gorzej z cześciami jak to powiedział Dred.A jak bys chciał założyc do niego gaziore to zapomnij.To auto nie jezdzi na takim czymś.Cena ciut za wysoka,no ale tez autko nie codzienne.

Autor:  Dred [ 05.lip.2007 16:57:28 ]
Tytuł: 

podzespoły z quattro :)
a ciekawe czy mógłby powsadzać coś z ośki na tył :D

generalnie i competition i S2 mają takie samo zawieszenie , bo oba modele są z napędem quattro

Autor:  OREŁ25 [ 05.lip.2007 17:26:08 ]
Tytuł: 

*Robi* napisał(a):
Autko ładne.Gorzej z cześciami jak to powiedział Dred.A jak bys chciał założyc do niego gaziore to zapomnij.To auto nie jezdzi na takim czymś.Cena ciut za wysoka,no ale tez autko nie codzienne.



Hmmm a sekwencja?

Autor:  Dred [ 05.lip.2007 17:30:12 ]
Tytuł: 

jeśli ktoś siępodejmie założenia tego do mech wtrysku to czemu nie
tylko uwierz mi mech wtrysk jest ciężki do gazowania
więc albo tylko 3 gen (qtrej praktycznie już nikt ni e oferuje) albo pionierstwo w sekwencji :(

Autor:  Kovic [ 05.lip.2007 18:34:39 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
podzespoły z quattro :)
a ciekawe czy mógłby powsadzać coś z ośki na tył :D

generalnie i competition i S2 mają takie samo zawieszenie , bo oba modele są z napędem quattro


A zwykły z quattro ? Też jest ta sama zawiecha ?

Autor:  ZiPi [ 05.lip.2007 19:08:19 ]
Tytuł:  Re: [80 16v] Warto za te cenę?

OREŁ25 napisał(a):
Panowie mam pytanie warto ten model za te kase czy niebardzo? Za taki stan jak w opisie podobno igła.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2982568
Ja powiem tak. Jesli masz zapedy kolekcjonerskie, to kupuj, inwestuj w ten samochod a za kilka, kilkanascie lat odsprzedaz z zyskiem.
Do codziennej eksploatacji, to lepiej zwykle B-4 kupic, bynajmniej tansze bedzie.

Autor:  OREŁ25 [ 05.lip.2007 19:55:23 ]
Tytuł:  Re: [80 16v] Warto za te cenę?

ZiPi napisał(a):
OREŁ25 napisał(a):
Panowie mam pytanie warto ten model za te kase czy niebardzo? Za taki stan jak w opisie podobno igła.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2982568
Ja powiem tak. Jesli masz zapedy kolekcjonerskie, to kupuj, inwestuj w ten samochod a za kilka, kilkanascie lat odsprzedaz z zyskiem.
Do codziennej eksploatacji, to lepiej zwykle B-4 kupic, bynajmniej tansze bedzie.


No ja mam B4 115 konna tylko chciałem cos mocniejszego ale znowu nie kosztem pojemności. Moze pomysle o a4 tylko przeraza mnie zawias (koszta napraw) :(

Autor:  ZiPi [ 05.lip.2007 20:01:47 ]
Tytuł: 

Nie kosztem pojemnosci ? Turbiny tam nie ma :D
Ten silnik jezdzi prawie tak samo jak ABK, roznica zaczyna sie dopiero od 3500 obr/min.

Autor:  Dred [ 05.lip.2007 20:25:01 ]
Tytuł: 

Kovic napisał(a):
Dred napisał(a):
podzespoły z quattro :)
a ciekawe czy mógłby powsadzać coś z ośki na tył :D

generalnie i competition i S2 mają takie samo zawieszenie , bo oba modele są z napędem quattro


A zwykły z quattro ? Też jest ta sama zawiecha ?

nie

Autor:  emcior [ 05.lip.2007 20:43:42 ]
Tytuł: 

bylo ostatnio w QS Competition na mikserze, prychalo, kichalo, falowalo, trzymalo na wolnych 3tysie obr. Artur przerezal na Blosa i od tego czasu swiety spokoj, 4 miesiace gosc jezdzi i bardzo sobie chwali - podkresle ze wlasciciel jest lekarzem, wiec nie bardzo wie co drzemie pod maska w samochodzie , wazne ze nie musi tam zagladac :P

Autor:  OREŁ25 [ 05.lip.2007 21:24:56 ]
Tytuł: 

ZiPi napisał(a):
Nie kosztem pojemnosci ? Turbiny tam nie ma :D
Ten silnik jezdzi prawie tak samo jak ABK, roznica zaczyna sie dopiero od 3500 obr/min.


No turbiny nie ma ale nie powiesz że 140 koników nie daje temu modelowi polotu :D bo w to nie uwierzę, to 25 koni wiecej musi dawać pozytywny efekt.

Autor:  ZiPi [ 05.lip.2007 21:36:38 ]
Tytuł: 

OREŁ25 napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Nie kosztem pojemnosci ? Turbiny tam nie ma :D
Ten silnik jezdzi prawie tak samo jak ABK, roznica zaczyna sie dopiero od 3500 obr/min.


No turbiny nie ma ale nie powiesz że 140 koników nie daje temu modelowi polotu :D bo w to nie uwierzę, to 25 koni wiecej musi dawać pozytywny efekt.
No i daje, ale przy 6000 obr./ nim. bedziesz go tak pilowal ?
W normalnej eksploatacji wykorzystujemy raczej moment obrotowy a nie moc a skoro pojemnosci te same, to i przy tych samych obrotach podobny moment . Na kozysc ACE przemawia 16 zaworow i 185 Nm przy 4500 obr. ale, jak widac, zeby je odczuc trzeba silnik wysoko krecic.
( ABK ma max moment znacznie nizej 165 Nm przy 3200 obr )

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/