.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi B4 1Z czy BMW 318TDS?? :) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=62478 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Maryan [ 11.lip.2007 19:08:28 ] |
Tytuł: | Audi B4 1Z czy BMW 318TDS?? :) |
Pytanie może nie pasuje do tego foruma ale cóż:) Może ktoś z was mial kiedys takie BMW i może coś powiedzieć na jego temat.Waham sie pomiedzy tymi dwoma autami,poprostu chce aby byl dość tani w eksploatacji i w miare wytrzymaly.Bradziej jestem jednak za B4 z 95 roku co by pare lat poslużył:)Nie wiem natomiast ,ktory silnik jest mniej awaryjny, o tym z Beemki nic praktycznie nie wiem.Czekam na wasze opinie:) Pozdro |
Autor: | szwagier [ 11.lip.2007 19:17:35 ] |
Tytuł: | |
Obydwa to móły bagiennie ,do 1Z mozesz nalac nawet rzepaku nic mu niebedzie ,kumpel tankuje regularnie w LIEDLU natomiast TDS juz tego nieweznie bo tam jest elektroniczna pompa tak jak w 2.5tds-sie co smiga z bmki w omedze i te pompy sa strasznei awaryjne co chwile slychac ze pompa siada ze obroty kuleja albo niechce zapalic lub sama gasnie .Wolalbym bmke bo jest wygodniejsza wiecej jest w niej miejsca a B4 to ciasne pudelko jak dlamnie przy zwroscie 2 metrow,chodz silnik trwalszy to 1Z. |
Autor: | Baskecior [ 11.lip.2007 21:41:47 ] |
Tytuł: | |
TDS to konstrukcja eksperymentalna, którą BMW dostało od Steyera ... Jeśli chodzi o trwałość i nieupierdliwość to stawianie jej w jednym rzędzie z 1Z`tem jest mocnym nadużyciem słownym ![]() O jedenzetach na tym forum napisano juz tomy ... jesli znajdziesz w miarę zdrowy egzemplarz będziesz go tyrał do końca świata stosunkowo bezproblemowo (wyliczajac drobne i mało kosztowne detaliczne usterki do usunięcia). TDS`y omijaj szerokim łukiem. Nie wspomnę już o E36 - najpaskudniejszej karoserii w BMW ... ![]() Porządne diesle w BMW zaczeły się dopiero od 2.0 D |
Autor: | Przemysław [ 11.lip.2007 22:05:39 ] |
Tytuł: | |
cze ![]() wszyscy beda ci radzic ta marke ... zapytaj o 318 tds na forum bmw wyciagnij wnioski i kup to co ci sie trafi w dobrych pieniazkach i stanie ....przejedz sie jednym i drugim audi naped na przod bmw tyll no jazda audi czy bmw jest inna kazda ma swoj smaczek |
Autor: | przemik [ 11.lip.2007 23:07:38 ] |
Tytuł: | |
1Z to silnik nie do zajechania.. B4 - rewelacja - auto nie do zabicia Ech, ze znow zacytuje Basketa... jakby AFN-a wkladali do B4 uznałbym ze mam auto idealne.. pozdro |
Autor: | Maryan [ 12.lip.2007 05:52:56 ] |
Tytuł: | |
No tak wlasnie myslalem,ze wygra Audi:)W sumie ten TDS od początku mi śmierdzial,a ja nie chce auta problemowego ani też na wyścigi:)Wystarczy w zupelnosci 1Z.Tak apropos to wstawiajac chipa uzyskam ok 110 KM takze nie powinno byc źle.Jakie najlepiej zrobic modyfikacje silnika żeby to jakoś jeżdzilo,bo te 90 KM tak śmieszne brzmi:D??Wtryski od AFNa cos pomoga? |
Autor: | Baskecior [ 12.lip.2007 07:11:01 ] |
Tytuł: | |
Maryan, na wszystkie twoje pytania mogę odpowiedzieć twierdząco. 110 KM bez problemu, wtryski od AFN`a pomogą, ten motor mozna bezpiecznie chipsnąć na 120-130 KM. |
Autor: | j@cek [ 12.lip.2007 12:34:20 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): Ech, ze znow zacytuje Basketa... jakby AFN-a wkladali do B4 uznałbym ze mam auto idealne.. pozdro i jeszcze napęd quattro ![]() |
Autor: | bubu05 [ 12.lip.2007 15:14:28 ] |
Tytuł: | |
ciezko z 1z w q ... ja bym obstawial audi ,e36 jest troszke zwiesniaczone... (nie wszystkie) ,albo conajmniej sie tak kojarza ![]() |
Autor: | flavios [ 12.lip.2007 15:45:53 ] |
Tytuł: | |
Przemysław napisał(a): cze
![]() wszyscy beda ci radzic ta marke ... zapytaj o 318 tds na forum bmw wyciagnij wnioski i kup to co ci sie trafi w dobrych pieniazkach i stanie ....przejedz sie jednym i drugim audi naped na przod bmw tyll no jazda audi czy bmw jest inna kazda ma swoj smaczek Wypraszam sobie. Nie wszyscy są tu nastawieni tylko na audi. ![]() Co do 1Z to nie ma o czym gadać bo lepszego silnika nie znajdziesz. TDS to takie samo badziewie jak AFB {2,5 TDI V6} Co do karoseri to sam nie wiem co bym wybrał, ale i tak nie ma o czym dywagować bo silnik przemawia za Audi i to w stosunku 10:1. |
Autor: | rafala6 [ 12.lip.2007 16:03:05 ] |
Tytuł: | |
Ja nawet moge stwierdzić,że TDS jest o wiele mniej problemowy niż 2.5V6 TDI ![]() ![]() |
Autor: | Maryan [ 17.sie.2007 20:38:08 ] |
Tytuł: | |
Hmm...jeszce sie zastanawiam nad A100 C4 z silnikiem 2,5 TDI 115 km....napewno utrzymanie setki bedzie drozsze,ale jednak furacz większy i wygodniejszy:)Co sądzicie o tym silniku?Warto sie pchac czy juz pozostać przy 1Z ? ![]() |
Autor: | Baskecior [ 17.sie.2007 20:41:50 ] |
Tytuł: | |
AAT to 5-cylindrowy odpowiednik 1Z`ta. Tak samo prosty, nieupierdliwy i nie do zatyrania. Ja nawet bardziej wolałbym AAT w C4 ![]() |
Autor: | sebolec [ 18.sie.2007 06:56:09 ] |
Tytuł: | |
Zdecydowanie audi. Jedyna przewaga e36 nad b4 w kategorii diesel to układ jezdny - napęd na tył plus rewelacyjne prowadzenie. Reszta, tj. blachy, trwałość, ilość miejsca, to już nokaut ze strony audi. ![]() |
Autor: | bubu05 [ 18.sie.2007 09:33:55 ] |
Tytuł: | |
sebolec napisał(a): Zdecydowanie audi. Jedyna przewaga e36 nad b4 w kategorii diesel to układ jezdny - napęd na tył plus rewelacyjne prowadzenie. Reszta, tj. blachy, trwałość, ilość miejsca, to już nokaut ze strony audi.
![]() Zaznacz ,ze posiadasz e36 compact ![]() |
Autor: | Zuraw [ 18.sie.2007 11:49:09 ] |
Tytuł: | |
Do Poznania masz w sumie nie tak strasznie daleko, a ten jest dość nieprzeciętny ![]() http://moto.allegro.pl/item225978272__s ... _tdi_.html chyba że wolisz serie lub awanta? Ogólnie przpatrzylem cale allegro i wybor B4-ek z tym silnikiem, jest kiepski. Pozdrawiam |
Autor: | Maryan [ 18.sie.2007 14:36:25 ] |
Tytuł: | |
A sluchajcie....A6 w budzie C4 w AEL-u duzo bedzie droższy jeśli chodzi o cześci itp?W sumie juz konkretniejsze autko i z lepszym wypasem.Nie wiem czy nie ma juz wielowachaczowego zawieszenia. |
Autor: | Dred [ 18.sie.2007 16:24:53 ] |
Tytuł: | |
nie zawiecha jest taka sama jak w C4 silnik AEL bardzo fajny choć tutaj gorzej znaeźć dobry niezajeżdżony egzemplarz w ładnym stanie przewagą AEL'a nad AAT i 1Z to możliwość kupienia w 4 łapach ![]() |
Autor: | nivre [ 19.sie.2007 10:21:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: .Wolalbym bmke bo jest wygodniejsza wiecej jest w niej miejsca a B4 to ciasne pudelko
Kolego Szwagier Ty chyba nigdy nie siedziałeś w E36 albo w B4. W B4 jest o wiele więcej miejsca niż w E36 z przodu i z tyłu. Z przodu masz skrzynie między nogami kierowcy i pasażera, a z tyłu za fotelem kierowcy, jeśli ten jest wysoki, i zwinduje fotel na sam dół nie wsadzisz stóp pod fotel, tylko musisz ułożyć je w poprzek. Dlatego właśnie nie lubię jeździć jako pasażer tylnej kanapy w E36. Ja mam wzrostu 1,8 m i lubię jeździć rozłożony za kierownicą i w mojej B4 możesz siąść za mną spokojnie, a jak wsiąde do ojca E36 to z przodu jest o wiele mniej miejsca dla kierowcy, a z tyłu to tak jak pisałem z tymi stopami. Maryan 2 lata temu miałem taki sam problem jak Ty. Jeśli dziś miałbym kupować autko, kupiłbym B4. Nie piszę tego dlatego, że nie lubię BMW, bo E36 podoba mi się(pozdro dla Basketa ![]() Ojciec też już jeździ 2 lata E36 318 TDS, ale nie miał tak kolorowo. A przebieg BMW 160 tys. BMW robi dobre benzynówki i tak jak Basket napisał, dobre diesle zaczęły się od 2.0 D. Pozdrawiam |
Autor: | A6*2.5TDI*Quattro* [ 20.sie.2007 17:55:33 ] |
Tytuł: | |
TDS sa dobre do 150tyś,km. potem sie wszystko sypie. wiem bo miałem. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |