.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

KUPNO SPRAWDZENIE A8 4.2Q
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=62860
Strona 1 z 2

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 10:26:36 ]
Tytuł:  KUPNO SPRAWDZENIE A8 4.2Q

NA CO ZWROCIC UWAGE PRZY KUPNIE A8 4.2Q???97r CZY W AUTUR. SERWISIE JEST MOZLIWOSC SPRAWDZENIA WSZYSTKIEGO:ZAWIESZENIE,ELEKTRONIKA,ORG.PRZEBIEG JESLI JEST KS.SERW.,SILNIK WYPADKOWOSC ITP...ABY MIEĆ POZNIEJ SPOKOJNA GŁOWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I NAJWAZNIEJSZE CZY TAKI SERWIS MOZE MNIE PRZEKRECIC??????????????

Autor:  KRapicki [ 19.lip.2007 10:28:37 ]
Tytuł: 

Jeszcze wiekszymi literami i wiecej wykrzykników sie nie dało ?

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 10:32:08 ]
Tytuł: 

TO AKT DESPERACJI :galy: chyba kiedyś byłeś w podobnej sytuacji wiec zrozum...

Autor:  Morgi [ 19.lip.2007 10:51:33 ]
Tytuł: 

Nie widzę sensu krzyczenia na forum
Jakbyś wpadł z krzykiem wśród ludzi coby od razu mówili Ci co i jak to ciekawe czy ktoś by sie zainteresował pomocą. Spokojnie

Sprawdzić możesz w ASO, koszt kompleksowego przeglądu (pod kątem zakupu) chyba w granicach 300-400 PLN-ów

Albo przejedź się z doświadczonymi ludźmi z AKP z VAG-iną i posprawdzacie sami naperwno sporo taniej.... zwróć uwage na tiptronika

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 12:04:36 ]
Tytuł: 

a w ASO nie sprawdza
mi tipa?

Autor:  ZiPi [ 19.lip.2007 13:22:30 ]
Tytuł: 

amstafff napisał(a):
a w ASO nie sprawdza
mi tipa?
Sprawdza poziom oleju i zczytaja ewentualne bledy.

... i powiedza, ze oleju w tipie nie trzeba wymieniac :diabel:

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 13:42:21 ]
Tytuł: 

czyli sugerujesz ze i tak sie nie sprawdzi odpowiednio tipa w aso?

Autor:  Morgi [ 19.lip.2007 13:45:01 ]
Tytuł: 

powiedzą że jest OK i poczekają aż Ci się posypie....
wtedy będą Ci wciskać NOWEGO za 22000 PLN
:peace:

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 13:58:06 ]
Tytuł: 

to podpowiedz mi jak to sprawdzic zeby nie naciac sie na mine?bo juz nie wiem co robic! jutro jade po to auto zupelnie do innego miasta umowilem sie w aso audi myslalem ze to wystarczy zeby wykluczyc ewentualne wady wewnetrzne tego wozka!a tu cala konstrukcja widze powoli bierze w łeb...jakis kwit chyba mi musza dac?wydruk z komp.itp..

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 14:05:30 ]
Tytuł: 

I jeszcze jedna sprawa jesli chodzi o ks.serw. jak sprawdzic czy jest orginalna? bo gosc zapewnia ze jest. w aso sie chyba zorietuja jesli bedzie lewa?

Autor:  Morgi [ 19.lip.2007 14:22:27 ]
Tytuł: 

w aso sprawdz poziom i wygląd oleju w tipie oraz czy jeździ i nie szarpie (generalnie czy działa ok), jeżeli działa i kupisz to pierwsze co zrób to koniecznie zmień DYNAMICZNIE olej w skrzyni

Poczytaj sobie na automat.pl

Autor:  Dred [ 19.lip.2007 15:10:00 ]
Tytuł: 

w ASO też z biegu nie sprawdzą Ci poziomu oleju w skrzyni
bo olej w skrzyni musi mieć 30 stopni aby to sprawdzić , a w takie upały to auto musioało by stać przez noc aby się schłodziło i dopiero rano mogliby sprawdzić.
sprawdzą blędy , przejada się , zobaczą czy nie szarpie i tyle. generalnie sam możesz to stwierdzić. Co do ASO to owszem powiedzą Ci również , że się ni e wymienia ( fabryka nie przewiduje ;p)

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 15:20:23 ]
Tytuł: 

czyli jednym slowem jesli cos bedzie nie tak, to powinno wyjsc w serwisie?

Autor:  Dred [ 19.lip.2007 17:04:23 ]
Tytuł: 

tak powinno

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 17:31:30 ]
Tytuł: 

a mozesz mi jeszcze napisac jak taki przeglad wyglada?co napewno powinni spawdzic zeby przypadkiem o czyms nie zapomnieli......

Autor:  Dred [ 19.lip.2007 17:45:57 ]
Tytuł: 

wjeżdża na podnośnik , ogląda od spodu , sprawdza czy są luzy, czy nic nie cieknie , nie poci się, czy jakieś gumy nie sa pozrywane np przeguby, sprawdzane są płyny, przejażdżka , podpięcie pod Vaga , sprawdzenie świateł , spryskiwaczy, grubości lakieru(odpada), ostatniej wizyty w serwisie )w Twoim przypadku odpada ) no i ścieżka diagnostyczna ( amortyzatory, hamulce itd dokładnie wszystko to co na przeglądzie w SKP robią)

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 17:56:35 ]
Tytuł: 

dzieki dredu!a jesli chodzi o ocene naoczną czy np. coś jest nieorginalne ,wymieniane,czegos nie ma a byc powinno,ewentualna wypadkowosc tez mi powiedza? czy to juz inna bajka i musze atakowac blacharza i lakiernika?

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 18:00:44 ]
Tytuł: 

zapomniałem dodac...jesli jest ksiazka serw. orginalna z niemiec to nie bedzie problemu zeby sprawdzili historie auta co i kiedy bylo wymieniane.no i co najwazniejsze, przebieg tez wyjdzie..??.

Autor:  Dred [ 19.lip.2007 18:17:39 ]
Tytuł: 

słuchaj skoro auto jest sprowadzone z Włoch to jak może być auto serwisowane w Niemczech??
to że książka jest po niemiecku to nic nie znaczy :(
co do lakiernika to pogadaj z gościem z ASO aby przynajmniej "na oko" sprawdził czy nie było bite.
natomiast jeśli auto było w niemczech przez X lat i ktoś je sobie przyprowadził do Włoch i przez ostatnie lata tam jeździł to także może nie być historii <-
ewentualnie tylko do momentu kiedy było w niemczech

ups chyba pomyliłem topic

naturalnie jeśli auto było z niemiec i jest niemiecka książka to można ustalić przebieg na podstawie książki ale niestety w ASO mają zakaz dawania takich info

Autor:  amstafff [ 19.lip.2007 18:42:56 ]
Tytuł: 

no ok! ale czemu nie moga udzielac info o przebiegu..?jesli sie nie zgadza to powinni o tym powiedziec. to trzeba bedzie na logike patrzec skoro auto ma 168tys a wyjdzie ze rozrzad byl wyminiany np. przy 120tys np. trzy lata temu to mozna powiedziec ze przebieg mozebyc prawdziwy?albo ostatnia wizyta niemca w aso np.w 12.06r wymiana jakies pierdoly przy np. 150tys (bo chyba przebieg wpisuja przy kazdej wizycie?? i takich informacji co i kiedy robili w aso w niemczech tutaj mi udziela czy tez maja zakaz?)to wtedy mozna sadzic ze licznik jest ok!! bo przeciez nie nakrecil by np.150tys w pol roku!a pomyslowy polak nie cofnal tego??

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/