.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 21:53:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 do 20 000 zl
PostNapisane: 22.lip.2007 22:30:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Witam po krotkiej przerwie!
Pewnie byl juz ten temat, bo nawet chyba go widzialem pare miesiecy do tylu ale nie moge znalesc.
Musze wzbogacic sie o jakiegos diesla( znudzilo mi sie robienie na paliwo do NG :/ ) i wlasnie moge wydac na ten cel do 20 000zl. Zastanawiam sie czy jest sens kupowac za ta kwote audi A4 1,9 tdi avant??? Za ta kase moge liczyc na jakiegos dziesiecio latka z przebiegiem raczej nie mniejszym niz 250 000km, a chcialbym raczej auto pod ktorym nie bede musial czesto lezec :) Jesli macie jakies doswiadczenie z takim autem to prosze o opinie, a jesli stwierdzicie ze warto kupic to prosze tez o info na co zwrocic uwage zeby nie wtopic. I moze jakie wydatki czekaja mnie na poczatek w takim aucie.
PS
80 B4 kombi raczej odpada

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 22:42:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Za 20 kpln ciezko bedzie znaleźć to o czym myslisz , a w przebiegi <250 kkm lepiej przestań wierzyć ;)
Sugeruję za 15-16 kPLN szukac ładnego B4 TDI avant a za pozostala kase skupic sie na doprowadzeniu autka do serii...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 22:56:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
No wlasnie wiem ze to najlepsze rozwiazanie tzn najrozsadniejsze. Tylko ze jakos bardziej mi sie podoba A4..:-/ A zakladajac ze bedzie miec 400 000 km to juz jest pewnie koncowka tego auta i po kolejnych 100 000 bedzie juz szrot...? Nie wiem na co zwrocic uwage jak kupuje diesla bo to pierwszy w moim zyciu:-) A gdybym chcial taka A4 doprowadzic to wmiare dobrego stanu to co bede musial zmienic prawdopodobnie i ile kasy z miejsca wylozyc?? Zawieszenie zapewne z miejsca do roboty bedzie a jesli nie od razu to za pare miesiecy. Jeszcze pewnie turbina??? a jak skrzynia i przeguby przy wiekszych przebiegach- maja luzy?? Chcialbym takie auto zeby wszystko w miare sztywno i bez luzow chodzilo - lewarek, kierownica i zeby na ukladzie przeniesienia napedu nie bylo luzu... i w ogole zeby sie prowadzil jak nowy:-) jest to mozliwe????? czy juz wszystko bedzie zje..ne???

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2007 23:05:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Opre sie na moim skromnym doswiadczeniu.
Moje A4 AFN q ma na szafie 294 kkm (sprawdzone) a po sprowadzeniu w autku byla cisza ...
Wymienilem pare wahaczy 150+250+80+80 + elementy eksploatacyjne.
Musze go doinwestowac jeszcze na ok 2000 zł (pompa wtryskowa, moze wtryski) i bedzie ok.
400-500 tys km to autko zrobi bez wiekszych ceregieli, ale nie ma reguly kiedy padnie turbo czy sprzeglo ...
Wszystko zalezy od konkretnego egzemplarza.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 09:24:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zeby sie prowadzil jak nowy to zapraszam do salonu...:-)

a tak BTW: znajomek kupil A4 z 98 TDI (90 PS,AHU) - przyprowadzony z Holandii :)- sprawdzilismy przebieg w ASO - dobija do 300 000 ... ale jak zawiecha pracuje - po prostu cisza ...prowadzi sie pieknie - "jak nowy" :-).
Mechanicy ktorzy robili pierwsza serwisowke powiedzili ze auto jest generalnie w bardzo dobrym stanie.
Pierwszy serwis kosztował go 2000 PLN(czesci i robocizna) - rozrzad, 4 tarcze, klocki , płyny: hamulcowy i chlodzenia, filtry, paski itd...

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 05:45:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Licze sie z tym ze jak sie kupuje auto to hocby bylo nowe, to trzeba w nie zainwestowac- zawsze cos sie znajdzie... Tylko chcialbym zrobic co trzeba a pozniej cieszyc sie jazda a nie denerwowac ze co chwile psuje sie jakis drobiask albo ze silnik bierze olej.
Od przyszlego tygodnia bede szukal A4 ( moze sedana nawet) Powiedzcie jeszcze cos jak go sprawdzac i czy zawieszenie w tym aucie powinno byc absolutnie ciche podczas jazdy???

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 08:03:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
odpuść sobie A4 i to w tdi... szkoda czasu i nerwów.... jak nie silnik padaka to buda składak :/ wiem bo przerabiałem ten temat i najlepszym wyjściem jest dobre b4 tdi koło 15-16 (wiadomo reguły nie ma :peace: ) lub A4 ale w benzynie może coś sie uda znaleźć

Oczywiście życzę owocnych poszukiwań :diabel:
za A4 b5 00 avant 116PS kolega dał 7000 i to po szlifie całej prawej strony....

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 08:34:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Fazi1111 napisał(a):
odpuść sobie A4 i to w tdi... szkoda czasu i nerwów.... jak nie silnik padaka to buda składak.


Ośmielam sie niezgodzic z powyzszym.... ,a na twierdzenia "silnik padaka" - spuszczam zaslone milczenia.


Fazi1111 napisał(a):
wiem bo przerabiałem ten temat i najlepszym wyjściem jest dobre b4 tdi koło 15-16


wsrod B4 to sie padaki nie zdarzają ??? chyba jeszcze wiecej niz wsrod A4. Znalezeinie w miare dobrego B4 z org lakierem i w miare relanym przebiegiem graniczy z cudem.


Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 22:39:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
To juz nie wiem co mam robic??!!!! :/ Wlasciwie to dziewiedziesiatke zostawiam w domu( nie ma bata, kots mi moze da za nia dwa tysiaki ale przyjemnosc z jej posiadania jest dla mnie bezcenna.. :diabel: ) Musze jednak ostatnio sporo jezdzic i potrzebuje diesla najlepiej w kombi i najlepiej AUDI :): a kasy jest ile jest... Kupie fiata trzy lata mlodszego i z przebiegiem o 200 000mniejszym, ale nie sadze zeby byl lepszy od AUDI nawet po trzech niemcach...??? B4 moze jest twardsza od A4 ale przebieg przeciez nie bedzie miejszy( ludzie nie tylko A4 duzo jezdza chyba...)
Chyba kazdy diesel w kombi bedzie mial duzo nastukane wiec wole miec wytyrane AUDI niz cos innego. Prawdopodobnie od przyszlego tygodnia zaczynam poszukiwania i mam nadzieje ze znajde cos co zrobi jeszcze 150 000 km bez wiekszych problemow...

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 06:19:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jedyne co moge doradzić to ... mnóstwo cierpliwości i spokoju w czasie poszukiwań.
90`kę zostaw, jesli stac Cię na utrzymanie 2 autek ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 22:15:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
No cierpliwosc to mi sie przyda bo lubie sie napalac a pozniej miec problem... :/ Tak czy inaczej mam nadzieje ze stanie na audi.
90 zostaje ale nie wiem jak dlugo bo wydaje tyle na paliwo ze zastanawiem sie z kad tyle mam :): za duzo w nią wlozylem czasu i pieniedzy zeby teraz oddac za grosze a nikt mi nie da za duzo bo rocznik 87' i bita ( wyglada jak 80 b3 :zly: ale jezdzi jak 90 :diabel:
Jak bede mial jakies linki do czegos co mnie zainteresuje to pozwole sobie jeszcze pomarudzic. Narazie dzieki!

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 14:54:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Witam ponownie!
Dzis ogladalismy A4 19tdi 90 km za 97roku. Kolor czerwony klimatronik elektryczne szyby i lusterka, podgrzewane fotele. Nawet ladnie wygladal pomimo ze czerwony... kierownica nie byla bardzo wytarta. pedaly i fotele tez ok, szyba wmiare dobra, ogolnie bardzo mloda wygladalo. Tyl raczej nie byl rozbity, a z przodu tylko blotnik byl odkrecany, ale wszystki chlodnice i wszelkie plastiki nie popekane, wiec raczej nie byl bardzo rozbity a jesli tak to nie bylo oszczedzane na naprawe...
Tylko mam pytanie co do silnika. Przy mocnym gazowaniu w ogole nie kopcil i nawet jak na moje ucho ladnie chodzil. Zastanawiam sie tylko co moze byc nie tak ze bez gazu troche ciezko zapala tzn. musi obrocic pare razy i dopiero zapala troche ospale. A jak palilem i dawalem troszke gazu to odpalal od szczala... Myslicie ze to moze byc cos powaznego???? Prosze o rade czy taki objaw to moze byc cos powaznego??????
Dodam tylko ze cena to 21 do oplat. Zawieszenie wyglada ze jest OK i nawet wydaje mi sie ze bylo zmieniane( wszystkie elementy czyste jak nowe) Prosze o szybka odpowiedz

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 14:58:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
I jeszcze chcialem zapytac jak sprawdzic czy poduszki powietrzne sa jeszcze w aucie i po czym poznac padnieta turbine( powinna gwizdac przy pracy,czy moze jak jest zajechana to jakas kontrolka bedzie swiecic???) ( to moj pierwszy kupowany diesel i troche nie w temacie jestem)

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 21:41:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
Mi sie wydaje ze jak jest zajechana to bardzo głośno gwiżdżę, ale jak jej w ogóle nie słychać to jest ok? chodzi mi o turbo w 1Z i AFN jak powinno być??

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 21:41:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
1.Kazde TDi powinno palic od kopa - jesli tak nie jest to nie jest to sytuacja normalna (nieprawidlowy kat wtrysku ew. rozregulowana dawka rozruchowa - moze to swiadczyc o zuzyciu pompy ale nie musi).
2. Nigdy przy swoim nie dodaje "gazu" przy odpalaniu - zawsze pali od kopa.
3. Sprawdz jaki ma typ silnika(znajdziesz na naklejce we wnece koła zapasowego w bagazniku) i jaki przebieg pokazuje drogomierz - napisz na forum.
4. Kontrolka zuzycia turbiny - heh jeszcze czegos takiego nie wymyslili -
aby rozwiac watpliwosci co do poduszek, turbiny i innych podzespołow - popros kogos z VAG iem na ogledziny.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2007 12:23:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Chyba nie sprawdze tych danych o silniku bo auto jest 150km ode mnie i jak tam pojedziemy to juz raczej tylko kupic...
Wiem ze kontrolki od turbo raczej nie ma. tylko czy ta od silnika bedzie sie palic gdyby np. cisnienie doladowania bylo za male?? Z tego co widzialem to to audi jest chyba w najlepszym stanie wizualnie z wszystkich ktore widzialem i to mnie do niego przekonuje... tylko nie wiem co z tym motorem. Chyba zaryzykuje i postawie ze to tylko sprawa regulacji , a jesli nie to bede mial maly problem z silnikiem ale przynajmniej wnetrze nie zniszczone tak jak w innych.

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2007 22:27:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wydaje mi sie ze kierujesz sie złymi przeslankami przyy kupnie auta. Za dwie stowki wnetrze mozna doprowadzic do stanu " jak z fabryki" Gorzej z turbiną czy pompą wtryskową czy innym osprzetem nie mowiac juz o samym silniku.
Zwroc uwage przedewszystkim na stan techniczny auta a potem na to czy jest jest mozliwym doprowadzenie auta do stanu uzywalnosci jesli chodzi o srodek.
Jeszcze raz namawiam na zdiagnozowanie silnika VAG iem.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2007 08:30:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
ksenoon napisał(a):
Witam ponownie!
Dzis ogladalismy A4 19tdi 90 km za 97roku. Kolor czerwony klimatronik elektryczne szyby i lusterka, podgrzewane fotele. Nawet ladnie wygladal pomimo ze czerwony... kierownica nie byla bardzo wytarta. pedaly i fotele tez ok, szyba wmiare dobra, ogolnie bardzo mloda wygladalo. Tyl raczej nie byl rozbity, a z przodu tylko blotnik byl odkrecany, ale wszystki chlodnice i wszelkie plastiki nie popekane, wiec raczej nie byl bardzo rozbity a jesli tak to nie bylo oszczedzane na naprawe...
Tylko mam pytanie co do silnika. Przy mocnym gazowaniu w ogole nie kopcil i nawet jak na moje ucho ladnie chodzil. Zastanawiam sie tylko co moze byc nie tak ze bez gazu troche ciezko zapala tzn. musi obrocic pare razy i dopiero zapala troche ospale. A jak palilem i dawalem troszke gazu to odpalal od szczala... Myslicie ze to moze byc cos powaznego???? Prosze o rade czy taki objaw to moze byc cos powaznego??????
Dodam tylko ze cena to 21 do oplat. Zawieszenie wyglada ze jest OK i nawet wydaje mi sie ze bylo zmieniane( wszystkie elementy czyste jak nowe) Prosze o szybka odpowiedz

tdi odpala od razu ,cos jest nie hallo i raczej nie pierdola , turbina zawsze swista jak glosno to wtedy moze swiadczyc o zurzyciu ,ale pozna tylko wlasciciel takiegosamego silnika ,,albo wlasciciel dane samochodu. u mnie jest podobno a4. 1997 1.9tdi nie wiem ile ma przejechane co i jak... avant za 18000 na polskich tablicach ,kobieta ktora prowadzi sklep sprzedaje. wiec juz takie ogloszenie jest bardziej wartosciowe wydaje mi sie .a ten ogladany (tzw. czerwony) odposc... do 21 tys (z oplatami i ubezpieczeniem itp. wyjdzie min 25tys) to znajdziesz cos naprawde duzo lepszego.
Pozdrawiam
Pawel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2007 22:07:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Nie musialem odpuszczac bo dzis dzwonilem i juz nie ma tego auta i jest po problemie... :peace: Mysle co by jechac w weekend do Wroclawia Legnicy i okolic, bo znalazlem tam na allego kilka na ako ladnych sztuk. Jesli tam nic nie znajde to juz chyba nigdzie.
Z krakowa raczej nie chce auta bo tu sa najdrozsze w calym kraju. Ale w krakowie jestem prawie codziennie wiec jakbys BUBU05 mial jakies namiary na to auto to zawsze moge rzucic okiem jeszcze przed wyjazdem na Wroclaw- mam nadzieje ze juz ostatecznie cos tam znajde...

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2007 10:56:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
ksenoon napisał(a):
Nie musialem odpuszczac bo dzis dzwonilem i juz nie ma tego auta i jest po problemie... :peace: Mysle co by jechac w weekend do Wroclawia Legnicy i okolic, bo znalazlem tam na allego kilka na ako ladnych sztuk. Jesli tam nic nie znajde to juz chyba nigdzie.
Z krakowa raczej nie chce auta bo tu sa najdrozsze w calym kraju. Ale w krakowie jestem prawie codziennie wiec jakbys BUBU05 mial jakies namiary na to auto to zawsze moge rzucic okiem jeszcze przed wyjazdem na Wroclaw- mam nadzieje ze juz ostatecznie cos tam znajde...
do jutra mam sajgon w pract ale postaram sie dzis podjechac i luknac nie wiem czy bedzie jeszcze sklep otwarty a w pt wyjezdzam na kubice... chetnie pomoge.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: