.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
AUDI A6 2.7 QUATTRO https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=63616 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Pit71 [ 03.sie.2007 21:25:33 ] |
Tytuł: | AUDI A6 2.7 QUATTRO |
Witam, czy ktos podpowie mi cos na temat takiego samochodu jak w temacie. rocznik 2004. ? Pozdrawiam |
Autor: | meszrum [ 03.sie.2007 21:38:32 ] |
Tytuł: | |
a co chciałbyś wiedzieć? [pytam poważnie] dane techniczne: http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp ... 3.File.pdf |
Autor: | Pit71 [ 04.sie.2007 00:05:39 ] |
Tytuł: | |
Hmm ... znalazlem taki model i powaznie zastanawiam sie czy go kupic i chcialbym dowiedziec sie jak najwiecej za i przeciw Pozdrawiam Pit |
Autor: | MiKev [ 04.sie.2007 02:25:00 ] |
Tytuł: | |
ZA: dwie turbiny. wieksze mozliwosci niz np. 1.8 T, 2l, 2.4, 2.8, 3l (podkrecanie) przeciw: 2 turbiny. Audi 2.7 BT ma 230-250 koni, 4.2 ma 300 koni ale wiekszy silnik mniej wysilony, mniej narazony ale za to wieksze spalanie (nieznacznie). Wszystko zalezy czego oczekujesz po aucie. moze wcale tobie nie trzeba 2.7 BT, moze starczy 2.5 TDI. |
Autor: | meszrum [ 04.sie.2007 08:07:24 ] |
Tytuł: | |
z tego, co ja zauważyłem, to poprawna modyfikacja programu jest w 2.7BT bardzo trudna. |
Autor: | Pit71 [ 04.sie.2007 09:21:54 ] |
Tytuł: | |
Czy ktos na forum ma taki model i moglby podzielic sie informacjami jak taki samochodzic sprawuje sie w codziennej eksploatacji. Podoba mi sie wlasnie taki model 2.7 bit , zreszto samochodzik ktory znalazlem swietnie wyglada , jest sprowadzony z Niemiec ale ksiazka wypelniona wiec moze nie ma przygod za soba Co nalezaloby sprawdzic przed zakupem ? Pozdrawiam Pit |
Autor: | meszrum [ 04.sie.2007 09:47:50 ] |
Tytuł: | |
1. zapisać dokładnie nr VIN i udać się do ASO celem ustalenia dokładnego przebiegu [ostatni serwis] i porównać z tym, co wpisane jest w książce; 2. zrobić pełną diagnostykę silnika - nie tylko ograniczoną do odczytu błędów. na pewno nie zrobi Ci tego ASO. należy poszukać warsztatu doświadczonego w 2.7BT; 3. pokazać samochód dobremu lakiernikowi celem określenia, czy auto było malowane; 4. ocena układu jezdnego i zawieszenia to chyba oczywistość... ...a po szczęśliwym zakupie: 1. wymiana kompletnego rozrządu; 2. wymiana wszystkich płynów eksploatacyjnych; 3. wymiana wszelkich możliwych filtrów [polecam Knecht; broń Boże Filtron]; 4. wymiana oleju w skrzyni biegów [stat/dyn] jeżeli jest to tiptronic; 5. kontrola układu klimatyzacji [wymiana czynnika/oleju]; 6. zakup ogumienia, jeżeli jest taka potrzeba. w Łodzi/Wawie wyjdzie to ok. 4000 [bez ogumienia] w normalnych warunkach. |
Autor: | Galaxy [ 04.sie.2007 09:50:34 ] |
Tytuł: | |
ja mam tyle że nie ten rocznik, autko jak narazie sprawuje się dobrze, wciska w fotel i przy spokojnej jeździe względnie niewiele pali 10-12l . cos jeszcze ![]() PS. no i to co meszrum napisał ![]() ![]() A i jeszcze jedno dbaj o turbiny czyli po gazowaniu koniecznie poczekaj przed wyłączeniem silnika (są dwie więc wymiana trochę droga ![]() |
Autor: | MiKev [ 04.sie.2007 11:59:48 ] |
Tytuł: | |
meszrum napisał(a): z tego, co ja zauważyłem, to poprawna modyfikacja programu jest w 2.7BT bardzo trudna.
ale chyba mozliwa co. Trudniejsze jest to niz wsadzenie turbo do 2.8 i strojenie go? nie wydaje mi sie |
Autor: | Piotruś [ 04.sie.2007 12:09:24 ] |
Tytuł: | |
MiKev napisał(a): meszrum napisał(a): z tego, co ja zauważyłem, to poprawna modyfikacja programu jest w 2.7BT bardzo trudna. ale chyba mozliwa co. Oczywiście, że możliwe. Na temat trudności nie mnie się wypowiadać ale u niemieckich prof-itunerów panuje opinia, że 2.7BiT jest silnikiem z największym potencjałem tuningowym VAG (być może coś się zmieniło po wprowadzeniu FSi). Przyrosty ponad 100KM i "dodatkowe" (około) 250Nm-ów (praktycznie o 100% więcej niż seria) to "norma" ... i wcale nie koniec możliwości... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MiKev [ 04.sie.2007 12:18:45 ] |
Tytuł: | |
Piotruś napisał(a): MiKev napisał(a): meszrum napisał(a): z tego, co ja zauważyłem, to poprawna modyfikacja programu jest w 2.7BT bardzo trudna. ale chyba mozliwa co. Oczywiście, że możliwe. Na temat trudności nie mnie się wypowiadać ale u niemieckich prof-itunerów panuje opinia, że 2.7BiT jest silnikiem z największym potencjałem tuningowym VAG (być może coś się zmieniło po wprowadzeniu FSi). Przyrosty ponad 100KM i "dodatkowe" (około) 200Nm-ów (praktycznie o 100% więcej niż seria) to "norma" ... i wcale nie koniec możliwości... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() z tego tez powodu napisalem ze wieksze mozliwosci niz np. 1.8 T, 2l, 2.4, 2.8, 3l (podkrecanie), a meszrum wyjezdza ze modyfikacja jest trutna. Nikt nie powiedzial ze bedzie latwa tylko ze mozliwa. |
Autor: | meszrum [ 04.sie.2007 12:27:12 ] |
Tytuł: | |
MiKev napisał(a): Piotruś napisał(a): MiKev napisał(a): meszrum napisał(a): z tego, co ja zauważyłem, to poprawna modyfikacja programu jest w 2.7BT bardzo trudna. ale chyba mozliwa co. Oczywiście, że możliwe. Na temat trudności nie mnie się wypowiadać ale u niemieckich prof-itunerów panuje opinia, że 2.7BiT jest silnikiem z największym potencjałem tuningowym VAG (być może coś się zmieniło po wprowadzeniu FSi). Przyrosty ponad 100KM i "dodatkowe" (około) 200Nm-ów (praktycznie o 100% więcej niż seria) to "norma" ... i wcale nie koniec możliwości... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() z tego tez powodu napisalem ze wieksze mozliwosci niz np. 1.8 T, 2l, 2.4, 2.8, 3l (podkrecanie), a meszrum wyjezdza ze modyfikacja jest trutna. Nikt nie powiedzial ze bedzie latwa tylko ze mozliwa. meszrum wyjeżdza... wybacz, nie będę więcej tak agresywny. mam nadzieję, że już się uspokoiłeś... duża część pl modyfikacji 2.7BT kończy się notlaufami. mało kto wyjeżdza z PL do D tylko po to zrobić modyfikację za 3krotność tego, co może wydać w PL. to nie nasza natura. powtórzę - to jeden z trudniejszych silników. z resztą... ile jest źle zmodyfikowanych AFN'ów, czy AWX'ów... a co dopiero... |
Autor: | MiKev [ 04.sie.2007 16:32:49 ] |
Tytuł: | |
meszrum napisał(a): meszrum wyjeżdza...
wybacz, nie będę więcej tak agresywny. mam nadzieję, że już się uspokoiłeś... duża część pl modyfikacji 2.7BT kończy się notlaufami. mało kto wyjeżdza z PL do D tylko po to zrobić modyfikację za 3krotność tego, co może wydać w PL. to nie nasza natura. powtórzę - to jeden z trudniejszych silników. z resztą... ile jest źle zmodyfikowanych AFN'ów, czy AWX'ów... a co dopiero... ja sie nie denerwuje, uzywajac slowa wyjezdza tez nie mialem na mysli podkreslac twojej agresji (najmocniej przepraszam jezeli urazilem). w sumie nawet nie wiemy czemu akurat ten silnik (moze jest to pierwsze A6 ktore ogladal), sam nie jestem za tym silnikiem wolal bym osobiscie 4.2 jezeli trzeba mocy albo 2.8 jezeli az tak jej nie potrzeba. natomiast jezeli mysli o rozkreceniu i ma PLN to mysle ze jest to silnik juz czesciowo przygotowany do tego. w kazdym innym trzeba przeciez doliczyc koszty Turbo oraz inne idace w parze z uturbianiem. W takim wypadku koszty beda podobne, natomiast ani tu ani tu nie mozna byc pewnym efektu koncowego. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |