.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

AUDI C4
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=63839
Strona 1 z 1

Autor:  Jarzyna [ 09.sie.2007 08:22:25 ]
Tytuł:  AUDI C4

Witam!

Chciałbym kupić kombi z silnikiem diesla. Najchętniej wybrałbym Mercedesa-Benza S124, ale strasznie ciężko znaleźć ładnego.
Przez przypadek trafiłem na Audi C4 z silnikiem 2.5TDI.
Prosiłbym użytkowników tego modelu o opinie.
Konkretnie interesują mnie słabe punkty tego auta, koszty eksploatacji, jak sprawuje się i jak drogi w naprawach jest napęd Quattro, jak wytrzymały jest silnik 2.5 TDI, czym różnią się wersje 115PS od 140PS, jak wytrzymałe jest zawieszenie.

Znalazłem ładny egzemplarz na Allegro. Może ktoś zna ten samochód?

Z góry dziękuję za wszystkie opinie.

Autor:  krzycho0110 [ 09.sie.2007 08:34:10 ]
Tytuł: 

witam dużo tego jest w szukajce wpisz tylko AEL i czytaj ;)
http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php?mode=results

Autor:  ZiPi [ 09.sie.2007 14:31:14 ]
Tytuł: 

Akurat ten model C-4 nie ma slabych punktow, rownie mocny i trwaly jak slynny Merc 124 a Audi blachy ma duzo lepsze.
Zawieszenie C-4 quattro, kosztorysowo wyglada podobnie jak standardowe zawieszenie Merca 124
Naped quattro ( torsen ) nie psuje sie, szybciej padnie skrzynia, sprzeglo, przeguby - chyba ze ktos jezdzi bez oleju.
R 5 TDI, to rewelacyjny silnik, w ktorym nie ma sie do czego przyczepic, no chyba, ze do tego ze ma paskek rozrzadu ( w odroznieniu do lancucha w silniku Merca ) Lepiej szukaj AEL-a wersji 140 KM, w porownaniu od wersji 115 KM, to bardziej dopracowana, praktycznie nowa konstrukcja.

Autor:  datar [ 10.sie.2007 21:34:32 ]
Tytuł: 

A ze sie tak podlacze pod temat, to jak wyglada sprawa z wymiana rozrzadu w tym R5, czy tam faktycznie trzeba cos rozbierac z przodu zeby rozrzad zrobic, no i ewentualnie jak duzo trzeba rozebrac?

Autor:  BartekMMM [ 11.sie.2007 14:43:08 ]
Tytuł: 

trzeba zdjąć zderzak i chłodnicę

Autor:  datar [ 11.sie.2007 20:42:51 ]
Tytuł: 

no to przerąbane... ;)

Autor:  *Robi* [ 11.sie.2007 22:33:43 ]
Tytuł: 

datar napisał(a):
A ze sie tak podlacze pod temat, to jak wyglada sprawa z wymiana rozrzadu w tym R5, czy tam faktycznie trzeba cos rozbierac z przodu zeby rozrzad zrobic, no i ewentualnie jak duzo trzeba rozebrac?

BartekMMM nie tylko zderzak i chłodnice ale lampy ,górny pas.Praktycznie cały przód ,tylko chłodnice z klimy sie odsuwa na bok.
Moj AEL stoi na warsztacie z kompletna wymiana całego rozrzadu i innych rzeczy.Jak sie wymienia rozrad to odrazu lepiej wymienic wszystko co sie da przy okazji.A o to fota
Obrazek
Co do silników to Ael jest mocniejszy i sie to odczuwa.Inna skrzynia 6 biegowa.AAT jest slabszy,jest to odczuwalne delikatnie.Skrzynie ma 5 biegową ale jest super.Ja bym w takim AAT mile widział automata.Ogolnie silniki jak sie o nie dba sa nie do zarżniecia.Rozrzad + łozyska itd 1100-1200zł z robocinzną.

Autor:  Piotruś [ 12.sie.2007 15:57:05 ]
Tytuł: 

*Robi* napisał(a):
A o to fota
Obrazek


Robi - tyn czorny jak tera flek na chłodnicy (od klimy) z czego Ci sie zrobiył ??
To mosz jakoś szmera, oliwa abo jeszcze inne pieroństwo ??

:): :peace:

Autor:  *Robi* [ 12.sie.2007 17:50:37 ]
Tytuł: 

Piotruś napisał(a):
*Robi* napisał(a):
A o to fota
Obrazek


Robi - tyn czorny jak tera flek na chłodnicy (od klimy) z czego Ci sie zrobiył ??
To mosz jakoś szmera, oliwa abo jeszcze inne pieroństwo ??

:): :peace:

A nawet nie wiem od czego to jest.Ale nic nie cieknie.Jutro to obejrze dokładnie co tam w tym siedzi ;)

Autor:  Piotruś [ 12.sie.2007 18:10:00 ]
Tytuł: 

*Robi* napisał(a):
A nawet nie wiem od czego to jest.Ale nic nie cieknie.Jutro to obejrze dokładnie co tam w tym siedzi ;)


Rzondza Ci Synek - podziwej se tam dokładnie z czego to mosz, bo jako żeś to godoł w innym miyjscu - lepszy wszystko zreperować łoroz, cobyś potem nie musioł zaś przodku seblykać ... :galy: . A musza Ci jeszcze klarnyć, że mie sie ta plama zdowo fest szpetno i łona tam ni ma tak ino bez cufal ... .

;) :peace:

Autor:  maciu [ 12.sie.2007 21:23:32 ]
Tytuł: 

BartekMMM napisał(a):
trzeba zdjąć zderzak i chłodnicę



*Robi* napisał(a):
BartekMMM nie tylko zderzak i chłodnice ale lampy ,górny pas.Praktycznie cały przód ...


aż tak się rózni 2.5 od 2.2T?

chłodnic i świateł nie trzeba, chłodnice obydwie się odchyla do
przodu po stronie pasażera

http://s-cars.org/postnuke/downloads/pd ... %20R&R.pdf

powinno być baardzo podobnie pomijając napinacz

Autor:  newman [ 16.sie.2007 14:32:20 ]
Tytuł: 

Zwroc uwage w jakim stanie jest kolo pasowe-dosyc droga sprawa i duzo roboty przy wymianie [jak przy rozrzadzie]. Sprawdz zawieszenie, z przodu szybko leca gumy stabilizatora-mialem te przypadlosc w obydwu a6. Poza tym zawiecha jest tania i prosta jak budowa cepa[nie wiem jak tyl w q].
Z czestych usterek i uciazliwych w usunieciu-silniczki klapy klimy w desce rozdzielczej.
Olej okolo 4.5l, w zaleznosci kto na czym wczesniej jezdzil 150-200zl z filtrem
Spalanie: miasto nigdy nie przekroczylem 8l trasa 6,8l przy sredniej 128km/h tempomat/Niemcy jedna osoba na pokladzie+pelny bagaznik

Ps. Jesli szukasz kombi nie w q, moje bedzie do sprzedania kolo 15-20 wrzesnia po powrocie z Francji

Autor:  Dred [ 16.sie.2007 14:57:31 ]
Tytuł: 

panowie przestańcie pisać o samym rozrządzie jak to się wymienia i co komu cieknie bądź nie , bo nie taki temat przewodni jest tego wątku
inaczej będzie posprzątane więc wróćmy do meritum!!

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/