.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi b4 16v quattro...pytanie https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=64166 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Mathieus [ 16.sie.2007 17:48:16 ] |
Tytuł: | Audi b4 16v quattro...pytanie |
Witam, oglądałem wczoraj dokładnie ten egzemplarz http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3182679 auto troszkę wyobijane (sprowadzone z włoch) ale wyglądało na bezwypadkowe i miało zadbane wnętrze, jednak przejdźmy do sedna, mam B3 1.9SD o mocy 113KM na gazie i jest sporo mocniejszy choć tamten nie ma LPG, wiem że to jeździ dopiero powyżej 4 tys obr/min ale chyba i tak powinien być mocniejszy ![]() |
Autor: | Losiak [ 16.sie.2007 18:07:35 ] |
Tytuł: | |
a mnie zastanawia znaczek na tylnej klapie, bo 2.0E to chyba były 8V. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi. |
Autor: | Marianb [ 16.sie.2007 18:21:19 ] |
Tytuł: | |
Losiak napisał(a): a mnie zastanawia znaczek na tylnej klapie, bo 2.0E to chyba były 8V.
Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi. 2.0 16v ![]() http://i150.photobucket.com/albums/s89/ ... 1187284770 |
Autor: | Kubaj [ 16.sie.2007 21:08:25 ] |
Tytuł: | |
Swego czasu napaliłem sie właśnie na B4 avant 2.0 16v zjeździłem pół polski w poszukiwaniu ładnej. Wyposażenie zawsze jest dużo wyższe, sporo obejrzałem Quattro,sporo skór,elektryki itd, kilka ładnych egzemplarzy, ale nie kupiłem . Nie wiem czemu, ale miałem takie samo odczucie co Ty. Ewidentny brak mocy, auta nie jeździły.Może były zamulone,może zajechane,nie wiem ale się zraziłem. Prawie 140 koni już coś obiecuje a tu...Jak to jest naprawdę z tymi silnikami? |
Autor: | Fazi1111 [ 16.sie.2007 21:21:32 ] |
Tytuł: | |
zawsze 2,3 objedzie 2.0 16V... te silniki nie uchodziły za wytrzymałe... No i ng ma piękny pomruk 5 cylindrowy... |
Autor: | yooo25 [ 16.sie.2007 21:33:15 ] |
Tytuł: | |
Fazi1111 napisał(a): zawsze 2,3 objedzie 2.0 16V... te silniki nie uchodziły za wytrzymałe...
No i ng ma piękny pomruk 5 cylindrowy... oska to oska quattro to quattro wiadomo że 4 koła musi cos napędzic i cos kosztem czegos. 2.0 16V nie jest taka wolna jak piszećie, postaw 90 2.3 NG quattro a 2.0 16v nie bedzie wale różnicy, ale jesli te 2.0 16v bedzie w budzie b3 a nie w B4 i na dodatek Avant i quattro. Szukasz auta do wyścigu czy do normalnego uzytkowania ![]() kolego FAzi111 skąd wiesz że silniki 2,0 16V uchodziły za mało wytrzymałe ![]() |
Autor: | Mauzer [ 16.sie.2007 21:35:32 ] |
Tytuł: | |
2.0 16v też ma fajne brzmienie coś jak sieczkarnia pod maską ![]() w tym silniku jest przerost formy nad treścią nawalone troche kjeta troche elektronika i nie lubi to jeździć seryjnie po latach niestety ![]() powyżej 200tys gowice w tych motorach nadaja sie do gruntownego remontu, nie mówiąc o uszkodzeniach wtrysku (cieknące rozdzielacze, wytarte potencjometry) yooo25 napisał(a): ale jesli te 2.0 16v bedzie w budzie b3 a nie w B4 i na dodatek Avant i quattro.
chyba takiego nie było ![]() |
Autor: | malcik441 [ 16.sie.2007 22:14:39 ] |
Tytuł: | |
yooo25 napisał(a): ale jesli te 2.0 16v bedzie w budzie b3 a nie w B4 i na dodatek Avant i quattro. chyba takiego nie było ![]() Był był zarówno w B3 jak i B4 a także w Coupe, Cabrio, 100/A6(c4) |
Autor: | yooo25 [ 16.sie.2007 22:20:50 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): yooo25 napisał(a): ale jesli te 2.0 16v bedzie w budzie b3 a nie w B4 i na dodatek Avant i quattro. chyba takiego nie było ![]() http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=64084 |
Autor: | Mauzer [ 16.sie.2007 22:27:26 ] |
Tytuł: | |
to że silnik był to mnie nie trzeba tłumaczyć ![]() ![]() dobra eot. |
Autor: | KORU [ 16.sie.2007 22:41:24 ] |
Tytuł: | |
Fazi1111 napisał(a): zawsze 2,3 objedzie 2.0 16V... te silniki nie uchodziły za wytrzymałe...
No i ng ma piękny pomruk 5 cylindrowy... No tak pomruk jest fajny bo jest o jeden cylinder wiecej. Co do silnika 2.0 16V ACE o mocy 140 KM to szukalbym go tylko w wersji Competition quattro. On tez fajne odglosy wydaje jak na 4 cylindry przystalo. ![]() ![]() |
Autor: | Fazi1111 [ 16.sie.2007 22:52:15 ] |
Tytuł: | |
jakby nie było co 5 garów to nie cztery ![]() ![]() |
Autor: | Mathieus [ 16.sie.2007 22:57:40 ] |
Tytuł: | |
wiadomo że co 5 cyl to nie 4 ale ja nie chce przekraczać granicy 2 litrów ![]() ![]() ![]() |
Autor: | KORU [ 16.sie.2007 22:59:28 ] |
Tytuł: | |
Fazi1111 troche juz spamujemy bo nie na temat sie robi to ja ci powiem ze oba silniki o mocy 150 KM jedza tak samo a 2.6 V6 ma lepsza kulture pracy bo pomruku V6 nie zastapi ta turbinka. ![]() |
Autor: | bubu05 [ 16.sie.2007 23:23:20 ] |
Tytuł: | |
KORU napisał(a): Fazi1111 troche juz spamujemy bo nie na temat sie robi to ja ci powiem ze oba silniki o mocy 150 KM jedza tak samo a 2.6 V6 ma lepsza kulture pracy bo pomruku V6 nie zastapi ta turbinka.
![]() pomruku to może nie ,ale objechać objedzie ![]() prawde mówią c ja sie ostatnio bardziej zaraziłem odgłosem turbo niż porukiem v6 ![]() wracajac do tematu ja bym bral bez apelacyjnie 2.3 5 cylindrów.. to raj dla ucha audimaniaka ![]() |
Autor: | oliwer78 [ 17.sie.2007 05:01:13 ] |
Tytuł: | |
mam NG 2,3 q i ACE 2,0 16v q. NG lubie bardziej. JAk 16V to tylko japonski, polecam stara primere GT, silnik sie drze ale za tym idzie predkosc. CO od tego avanta - najwiecej b4 avant z silnikiem 2,0 16V poszlo wlasnie do Wloch. NIezle wyposazone. Jednak Wlosi robia z autami to co my, wiec przejrzyj dobrze ta knige serwisowa. |
Autor: | Darek B [ 17.sie.2007 06:55:29 ] |
Tytuł: | |
nie wiem jak w zwykłej B4 sprawuje się silnik 2,0 16v ale w moim competition nie nażekam (inne przełożenia skrzyni biegów), co do wytrzymałości silnika to mam raczej dobre zdanie silnik jest podobnej konstrukcji co jednostka VW 1,8 16v symbol KR silniki wytrzymują dużo i nie rozpadają się po 200 tyś. Co do odczucia małej mocy należałoby sprawdzic czy podczas jazdy i gwałtownego przyspieszania (lub próby) nie słychać od silnika spalania stukowego lub innych dziwnych dzwięków. Ja podczas kupowania swojego zbiłem na nim cene ponieważ samochód jechał jakby miał 90 KM a nie 140, winą za taką postać rzeczy ponosiły czujniki temperatury, po ich wymianie silnik ciągnie ładnie i równo ale wyrażny przyrost mocy odczuwalny jest od 3,5 tyś Co do układu wtryskowego też nie miałem kłopotów, nawet w golfi I GTI był wtrysk mechaniczny i jakoś po 25 latach nie przeciekał rozdzielacz, nie lały wtryski dawał się w pełni regulować |
Autor: | TORSEN [ 19.sie.2007 14:17:56 ] |
Tytuł: | |
Nie przesadzajcie z tymi osiągami NG, żaden NG nie objedzie 16V który jeździ tak jak powinien jeździć. Nie wiem jak jest w ośce ale w B4 quattro Competition ten silnik napewno lepiej przyspiesza niż NG. No chyba że te z którymi się ścigałem to były kompletne padaczki. Faktem jest że dzwięk ACE nie jest miły dla ucha:) |
Autor: | LykaN [ 19.sie.2007 14:34:07 ] |
Tytuł: | |
Chcesz dzwiięku? Kup sobie DODGE V12.Chcesz mocy? Kup sobie Vipera. Gadacie głupoty panowie ze ten jedzie lepiej bo ładniej BRZMI. Co ma piernik do wiatraka? Dobrze wyregulowane 2.0 objedzie 2.3 zgieła. Lub odwrotnie. Silnik to nie wszystko. Paliwo, masa, cisnienie w kapciach itp. Silnik jak silnik - KAZDY ma jakies wady jak i zalety. Tego sie nie uchronisz. pzdr |
Autor: | Mathieus [ 19.sie.2007 14:38:25 ] |
Tytuł: | |
różnic chyba specjalnych nie ma między 2.0 16v z competition a w zwykłym B4 więc coś musiało być chyba nie tak skoro dla mnie to nie jeździło w porównaniu do zagazowanego 1.9 113KM FWD więc teraz szukam 1.9TDI na wypasie ![]() więc tak przy okazji http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3242253 może ktoś oglądał?? czy nie powinna być osłona na silniku?? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |