.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

audi 90
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=64170
Strona 1 z 3

Autor:  Dawidek1 [ 16.sie.2007 19:16:07 ]
Tytuł:  audi 90

witam mam pytanko odnosnie takiej audi bede niedlugo oglądał bo koniecznie chce miec 2 audi w rodzinie.rok 90 kolor bordowy climatronic do nabicia 2 szyby elektryczne narazie tyle wiem i ze gaz lardi larenzo chyba czy to jest dobry gaz do takiej maszyny??spalanie jak mi mówil trasa 10 litrow gazu a pałowanie w miescie 14 doradzcie dzieki za pomoc

Autor:  Dawidek1 [ 16.sie.2007 19:16:50 ]
Tytuł:  ........

silnik 2,3 oczywiscie ośka

Autor:  eszkesz [ 16.sie.2007 19:40:41 ]
Tytuł: 

Gaz w tym silniku to wielka porażka. Problemy, problemy i jeszcze raz problemy. Jest tu na forum dużo o NG z gazem więc poczytaj trochę.

Autor:  Baskecior [ 16.sie.2007 19:44:29 ]
Tytuł: 

eszkesz napisał(a):
Gaz w tym silniku to wielka porażka. Problemy, problemy i jeszcze raz problemy. Jest tu na forum dużo o NG z gazem więc poczytaj trochę.

Bez przesady. Nie jest tak źle. Nasze A90 NG automat lata na gazie już prawie 4 lata i poza spadkiem mocy i smrodliwym zapachem spalin nic się nie dzieje.
Średnie spalanie od 11-14 /100
Jesli silnik jest w dorej kondycji , jakos to będzie jeździło, ale generalnie gaz to zło :D

Autor:  Dawidek1 [ 16.sie.2007 19:52:07 ]
Tytuł:  ..........

dzieki za info jak ktos moze to niech jeszcze wniesie cos do powiedzenia i nurtuje mnie takie pytanie czy ogólnie autko jest awaryjne czym sie rózni od B3 i co lepiej kupic B3 czy 90??czy czescie są te same ceny wieksze??czekam na odpowiedzi dzieki

Autor:  Fazi1111 [ 16.sie.2007 20:00:31 ]
Tytuł: 

tak w ogóle to czym 90 sie różni od 80, jedyne co mi się rzuca w oczy to zespolone przednie światła ... ??

Autor:  Baskecior [ 16.sie.2007 20:06:22 ]
Tytuł: 

Różni się:
- benzynowe silniki tylko 5-cylindrowe, diesle tylko 1,6 TD
- inna blenda tylna
- zespolone lampy (dużo skuteczniejsze od standartowych)
- zazwyczaj bogato wyposażone (elektryka, klimatyzacja, welur, worek na narty)
Generalnie to taka bardziej luksusowa odmiana 80-ki (analogicznie Audi 200 vs Audi 100).

Autor:  Dawidek1 [ 16.sie.2007 20:08:10 ]
Tytuł:  ........

super juz wiecej wiem słucham dalej uwaznie a jak zawieszenie czy ten silnik 2,3 NG 133Km (chyba) ma jakies wady??

Autor:  Baskecior [ 16.sie.2007 20:14:38 ]
Tytuł: 

Zawieszenie proste i tanie w naprawie. Największą wadą NG jest wtrysk mechaniczny - niewiele osób potrafi go naprawić.
Z opinii zaczytanych na tym forum powinieneś szukać mocniejszej wersji - 2,3 20V (7A) - najlepiej w quattro.

Autor:  Dawidek1 [ 16.sie.2007 20:19:28 ]
Tytuł:  .........

to juz mnie troche przestraszyles z tym wtryskiem no niestety nie stac mnie na mocniejszą wersje...bede musial te autko obejrzec i zobaczyc jak sie sprawuje ale dzieki za info no i jak ktos jeszcze moze ktos dodac co mial przygody z tym silnikiem to chetnie posłucham

Autor:  sebolec [ 16.sie.2007 20:29:08 ]
Tytuł: 

Zawieszenie i owszem, tanie w naprawie, ale w b3/b4 wiecznie coś puka/stuka/strzela w zawiasie. Za dużo tej gumy w tych wszystkich tulejach, sworzniach, łącznikach, łożyskach, etc. ;)

Autor:  Kovic [ 16.sie.2007 20:37:54 ]
Tytuł: 

sebolec napisał(a):
Zawieszenie i owszem, tanie w naprawie, ale w b3/b4 wiecznie coś puka/stuka/strzela w zawiasie. Za dużo tej gumy w tych wszystkich tulejach, sworzniach, łącznikach, łożyskach, etc. ;)


A kolege to wie, czy może coś słyszał czy może zazdrości ? :peace:

Autor:  Dawidek1 [ 16.sie.2007 20:38:19 ]
Tytuł:  .........

a jezeli bym wyrzucił z czasem instalacje gazowoą i zainstalował sekwencje to mysle ze taki pomysł mile widziany??

Autor:  Baskecior [ 16.sie.2007 20:50:15 ]
Tytuł: 

sebolec napisał(a):
Zawieszenie i owszem, tanie w naprawie, ale w b3/b4 wiecznie coś puka/stuka/strzela w zawiasie. Za dużo tej gumy w tych wszystkich tulejach, sworzniach, łącznikach, łożyskach, etc. ;)

To prawda, ale jak zwykle trzeba winić nie szkopskich projektantów a raczej stan polskich dróg ;)

Autor:  Fazi1111 [ 16.sie.2007 20:52:23 ]
Tytuł: 

nie da rady sekwencji, najwyżej i najlepiej IGS firmy Landi Renzo czyli 3 generacja

Autor:  Dawidek1 [ 16.sie.2007 20:53:51 ]
Tytuł:  .......

no to juz chyba jest landi renzo tylko nie wiem która generacja...a dlaczewgo nie mozna sekwencji silnik nie jest przystosowany??

Autor:  Fazi1111 [ 16.sie.2007 21:01:53 ]
Tytuł: 

bo tam nie ma co sterować sekwencja :):

Autor:  Mauzer [ 16.sie.2007 21:03:31 ]
Tytuł: 

podziwiam was za stoicki spokuj w tym temacie :diabel:

-> OPCJA SZUKAJ <- było tego od za...czytania ;)

Autor:  Baskecior [ 16.sie.2007 21:04:38 ]
Tytuł: 

Ty się Mauzero nie mądruj , tylko pomóż braciom w potrzebie ;)

Autor:  emge [ 16.sie.2007 22:18:45 ]
Tytuł: 

Tu masz troszkę o tym: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... +3+problem
Baskecior Trudno znaleźć temat o zagazowanym NG w którym nie zabrałeś głosu :D
Powiem tylko, że ja ze strachu przed zagazowaniem wtrysku mechanicznego wcale nie zagazowałem auta :)
Jak będę kupował B3/B4 postaram się o silnik 7A i wtedy spokojnie zapakuje sekwencję :)

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/