.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
kupilem Allroad'a 2.5V6 - 100% awaryjność https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=64193 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | grejf [ 17.sie.2007 11:12:46 ] |
Tytuł: | kupilem Allroad'a 2.5V6 - 100% awaryjność |
Witam, chce sie tylko podzielic, a raczej wyzalic chyba. Kilka miesiecy temu kupilem allroad'a z 2003r. manual przebieg 190 tyś top wersja, w niemczech zamawiana na indywidualne zamowienie, moc seryjna 204PS, wiec coz chce napisac, nie ktorzy pewnie beda ze mna polemizowac, ale to najbardziej awaryjny samochod jaki mialem, a mialem ich dziesiądki, np; acura 97, 2x 626, grand voyager, accord'a 93, bmw525, passata 1.8T 200PS naprawde troche tego bylo, audi ktore teraz obecniestoi w ASO ![]() ![]() ![]() ![]() pozdrawiam bezawaryjnych aut. |
Autor: | Monster [ 17.sie.2007 11:24:28 ] |
Tytuł: | |
Bardzo mi przykro z powodu listy usterek i awarii jakie Ciebie spotkały. A jeszcze bardziej mi przykro, że znowu się zacznie burzliwa dyskusja właścicieli 2,5tdi V6 z teoretykami ![]() |
Autor: | Morgi [ 17.sie.2007 11:30:06 ] |
Tytuł: | |
poprostu masz niezadbany egzemplarz "Największą wadą Audi - jego poprzedni właściciel" ![]() Co do 2.5 TDI V6 - j/w niezadbany i stąd te kwiatki (w polsce druciarze go serwisowali więc się mści...) |
Autor: | grejf [ 17.sie.2007 11:50:47 ] |
Tytuł: | |
![]() BTW; serwisuje go tylko w siedzibie Rowińskiego w Konstancinie. W niemczech od poczatku od 2003r, byl wychodzi z wydruku, 87 razy na interwencji poza serwisami. Wiec jezeli to jest samochod, w ktorym regularny serwis nie ustrzeze przed awaryjnoscia to dziekuje za takie auto. Plastikowa mazda GF 626 sprzedajac ja mialem 278 tys, i sprzedawalem z zalem poza serwisem NIC ! Zreszta b.zly przylad, ale tego modelu nieda sie porownac z niczym. Moj znajomy ma z 2003 A6 S-line 2.5, i jest zly na mnie, ze go namowilem wsadza $, a kupil od prawie rodziny z niemiec, przed kupnem, czytalem i slyszalem opinje, ze awaryjny troche, droga esploatacja, ale bez przesady, to zenujace jak te samochody sa krotko trfale. porownujac do przebiegow moich aut, ktoryvh juz mialem dosyc to A6 jest w wieku niemowlencym znienawidzonym dzieckiem. ![]() |
Autor: | meszrum [ 17.sie.2007 12:03:08 ] |
Tytuł: | |
lista usterek, które podałeś jest wręcz encyklopedyczna dla aut [z 2.5TDI] po silnym, przednim uderzeniu. ktoś źle złożył to auto. kupiłem AFB w 1998 - do tej pory zapchała się odma, popsuł lmm i pękła [fizycznie] dolna miska olejowa [pewnie spotkanie z gruntem]. od 2002 mam AYM - główne usterki to: G80, antena od navi [dzieło mojego kota], zaśniedziałe styki w zamku pasażera, czujnik pozycjonowania reflektorów. ...z tym, że ja nie uczestniczyłem w karambolu... |
Autor: | grejf [ 17.sie.2007 12:11:42 ] |
Tytuł: | |
byl na badaniach lakieru na pomiarach geometrii (aby ustawic jesli wyjdzie ciut krzywo)wszystko 97% perfekcji. Poza tym jezeli ktos strzeli autem w niemczech, trzeba go zlomowac jesli sie strzeli generalnie w cos mocniej, jezeli lzej, ale naruszeniem ukladu jezdnego to mozna go zrobic, ale na sprzedaz na eurpe wsch jest jeden szkopul, nie dadza brifu i jednoczenie niemiecki urzad nie wyda TUV. Generalnie sa problemy z wyrejestrowaniem z wszelkimi papierami. Moj posiada wszystko. ehh zreszta samochod jest ze znana historia od 2003. wiecej nie bede pisal, fakt fatem pażdzierz auto. ![]() pozdrawiam. |
Autor: | meszrum [ 17.sie.2007 12:25:18 ] |
Tytuł: | |
historię auta zna tylko ten, kto nim jeździł od początku. reszta jest czczym domysłem. zmień serwis, póki jeszcze to auto jeździ. ...bo z tym też trafiłeś źle... |
Autor: | Piotruś [ 17.sie.2007 12:32:04 ] |
Tytuł: | |
grejf napisał(a): Myslalem, ze ludze z klub audi, poland maja jakies rozeznanie.
pozdrawiam. Poczekaj - nie wiem do kogo "pijesz" ale pokazujesz nam samochód, w którym fabrycznie ( ![]() ![]() ![]() ![]() Wymieniać dalej czy wystarczy ??? Spointuję krótko - Meszrum trafił w samo sedno i genezę Twojego problemu ... . Jaka wina kogokolwiek z AKP, że kupiłeś bombę - pojęcia nie mam ... . No i jak to się stało, że zdecydowałeś się kupić samochód naprawiany 87 razy oprócz przeglądów - toż to ewidentnie widać, że przebieg można pomnożyć x 3 , a w "najlepszym" razie "zganić" na felery po wadliwej naprawie blacharskiej. I błagam - nie posądzajcie mnie o emocje związane z modelem samochodu - taki sam komentarz dopisałbym pod każdym innym postem, bez względu że typ silnika, karoserii, etc. ... . Grejf - nie obwiniaj nikogo z AKP, bo gdybyś śledził archiwum - wiedziałbyś żeby takiej bomby nie kupować ... . Poprawka - zapędziłem się z osłoną prawego zawiasu maski - sorry . To jednak i tak nie zmienia istoty problemu, w którym Grejf próbuje kogoś z nas obarczyć winą za własne niedopatrzenie (delikatniejszego określenia nie znajduję ... ![]() |
Autor: | atal [ 17.sie.2007 13:18:07 ] |
Tytuł: | |
Piotruś napisał(a): grejf napisał(a): Myslalem, ze ludze z klub audi, poland maja jakies rozeznanie. pozdrawiam. Poczekaj - nie wiem do kogo "pijesz" ale pokazujesz nam samochód, w którym fabrycznie ( ![]() ![]() ![]() ![]() Wymieniać dalej czy wystarczy ??? Spointuję krótko - Meszrum trafił w samo sedno i genezę Twojego problemu ... . Jaka wina kogokolwiek z AKP, że kupiłeś bombę - pojęcia nie mam ... . No i jak to się stało, że zdecydowałeś się kupić samochód naprawiany 87 razy oprócz przeglądów - toż to ewidentnie widać, że przebieg można pomnożyć x 3 , a w "najlepszym" razie "zganić" na felery po wadliwej naprawie blacharskiej. I błagam - nie posądzajcie mnie o emocje związane z modelem samochodu - taki sam komentarz dopisałbym pod każdym innym postem, bez względu że typ silnika, karoserii, etc. ... . Grejf - nie obwiniaj nikogo z AKP, bo gdybyś śledził archiwum - wiedziałbyś żeby takiej bomby nie kupować ... . Dokladnie, kupiles "tanio", i kupiles przez to kupe zlomu po bardzo mocnym dzwonie. Niewiem skad slyszales ze zabieraja papiery. Z samochodu moze nic nie zostac a i tak niemcy go sprzedzadza razem z papierami. Przykro mi ze sie nabrales polskim handlarzom i masz sterte zlomu ![]() |
Autor: | Piotruś [ 17.sie.2007 14:27:39 ] |
Tytuł: | |
Jeśli to możliwe - sugerowałbym kłódkę ... . Poszperałem w starszych postach i znalazłem to: grejf napisał(a): [....]Autko, sprawdzałem u znajomego w stacjii Szewczyk i Sobkol Warszawa, pełny wydruk historii serwisu [..........] na 188 tyś przebiegu wyszło mi w kalkulacji, ze auto bylo 25 razy na interwencji ogólnej, komputer pokazal 54 interwencje, ale to ogolny wzglad od 2003r. co bylo wklepane w komputer, wiadome wydruk jest dwu metrowy, ale to przeglądy pokonując sred. 45 tys km. rocznie autko bylo 2 razy ponad przeglady na interwencji. Daje to bliższe przyblizenie awaryjnosci auta jak podjechanie z "fachowcem" zeby rzucil okiem, badz tradycyjne zbadanie grubosci lakieru ect w stacjii Audi za 200-300 setki pln.
Komputery serwisów sa ogolno dostepne UE[....]. (Cytat skróciłem do treści istotnej dla sprawy, a najważniejszy fragment pokolorowałem na żółto. Cały post w oryginale leży tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1060904 ) Jak widać - autor ma duże problemy z liczeniem w zakresie od 1 do 100 (liczba przeglądów ![]() Mówiąc wprost - autor jest zwyczajnie niewiarygodny i spultał się podczas zakupów na własne życzenie ... ![]() ![]() |
Autor: | emge [ 17.sie.2007 14:39:40 ] |
Tytuł: | |
grejf napisał(a): Wiem kolego napomnialem, ze to temat dawny, wiesz nie znalazlem akurat takiego wpisu forum polega na dzieleniu sie informacjami, takze aby sie komus takie przeslanki przydaly, z natury temat przy takim zasobie wiedzy jaki uwazasz, ze odgrzewam kotlety, to pytanie nie odzowne zawsze, kazdy chyba widzial jak ludzie kupuja autka na komisach u importerow czy tez salon PL. n n/c, a pozniej pyt. czemu mi dymi, czemu mam dziwna prace silnika, ogolnikowe pytania 0 meritum. 1 mil przyczyn mozliwych. Wink jest jedna prawda, jedno audi jezdzi, a drugie stoi 80% czasu w serwisie. n
Cóż za zmiana frontu ![]() |
Autor: | rafala6 [ 17.sie.2007 14:57:21 ] |
Tytuł: | |
Napisze tak.Kupuje czasami auta u wroga rozbite na handel.Po naprawie dalej je sprzedaje na tym samym rynku.Kupują je przeważnie niemcy.Więc w niemczech też się można naciąć ![]() |
Autor: | Baron [ 17.sie.2007 15:01:58 ] |
Tytuł: | |
Można powiedzieć że "pośrednio" dymasz nas. ![]() |
Autor: | rafala6 [ 17.sie.2007 15:04:23 ] |
Tytuł: | |
ŻYCIE ![]() |
Autor: | Baron [ 17.sie.2007 15:19:05 ] |
Tytuł: | |
Do warsztatu kolegi od 7lat przyprowadza auta rodowity Franc. Fakt faktem że przysyła wszystkie części oryginalne ale są to auta najczęściej totalnie rozbite, po dachowaniu i innych masakrach. Auta to przeważnie bardzo nowe roczniki, uznane marki i topowe modele. Oczywiście wszystko później idzie z powrotem na zachód. Mimo wysokich kosztów (gość ciągnie auta do północno-wschodniej Polski) interes kwitnie bo się kumpel nie wyrabia z robotą a uznawany jest za jednego z lepszych i bardzo drogich. To tak ciągnąc OT. |
Autor: | grejf [ 17.sie.2007 15:29:05 ] |
Tytuł: | |
1.seryjne 204ps czytaj, dokladnie, mam to w brifie czyli jak bys nie wiedzial fakturze zakupu auta, zero orientacji nie chwal swego jak ktos pisze ze ma usterki, odpusc dume, pomysl mniej pisz. 2.plyn chlodniczy jak go kupilem mial minimum i dolalem na trase troche zwyklego. nie [rozowego] do alu blokow. doslownie 2x 100mil 3.sam go przywiozlem. 4. Czytajac wasze doslownie piszac ''glaskanie konia'' na temat swoich aut i jak to ktos moze miec do nich zarzuty, to mozna dojsc do wniosku, ze wiekszosc z Was jak napisal to kolega w/w poscie, szkoda ze , ale i szkoda ze zara bedzie wojna slowna z uzytkownikami 2.5 czyli tzw szmery, a teoretykami, i widze tu jednego, ktory cos mu dzwoni tylko nie wie w jakim kosciele, sprowadzilem tyle aut, ze nawet w zyciu nie bedziesz mial tylu, i nietlumacz jak dziecko co kto robi i jak skladaja. Bo moze i znasz to ale tylko z pisanych postow innych klubowiczow. ostatn raz AUDI co ma sie to co japisze do tego co niektorzy z Was pisza. mozna zamknac topik ![]() |
Autor: | Baskecior [ 17.sie.2007 15:53:32 ] |
Tytuł: | |
Po pierwsze: Kupujac auto, którego historia napraw jest tak bogata, powinieneś się bardzo mocno zastanowić co robisz. Po drugie: 204 PS w 2,5 TDI w 2003 roku ? O ile mnie pamięć nie myli 204-konne V6 TDI zaczeły się od silnika 3.0 TDI V6, a ten pojawił się w C6. Po trzecie: współczuję Ci. Po czwarte: nie wrzucaj wszystkich Audi do jednego worka. |
Autor: | GrzesB [ 17.sie.2007 16:04:37 ] |
Tytuł: | |
No to żegnamy grejf - ja płakał za Tobą nie będę... Serwisuj sobie auto u Rowińskiego - życzymy powodzenia... Co do meritum Twoich wypowiedzi pozostawię je bez komentarza i niech ocenią je osoby je czytające... grejf napisał(a): mozna zamknac topik
![]() Dziękuję za powolenie, już to robię... ![]() |
Autor: | grejf [ 17.sie.2007 16:05:41 ] |
Tytuł: | |
pisze o tym modelu, pisze po raz 300 samochod na indywidualne zamowienie na zmienionej elektryce od nowosci mam to w papierach z audi w raz zakupoem, aha i nie wrzucam tu wszystkich aut stare modele po przejsciciowkach sa b.wytrzymale ect, pisze poprostu jak mi sie sprawuje auto konkretny model, ale ktos cos komentuje nie po mysli innych ze audi to aj waj w tym problem, mam mnostwo tajich znajomych ktorzy caly czas maja problemy z jakims autem, a co tak wychwalaja jak dziecko, ktore kradnie a rodzinie sie mowi ze jest grzeczne. koniec, zegnam.teraz juz powaznie nie ma co polemizowac. wedl was bity z przodu a mialem awarje w tyle samochodu co do regulacji zawiesz. i czujnikow, a co do szyb sa podwujne grube i sie odkrecil podnosnik i przezunela sie o 3 mm i zahaczalo, pompa ciekla na wolnyych obr nie ''wpomagala'' a teraz cos z wtryskami czy pompa wtrys. to zenad jaka moze byc w serwisie do mnie znajomy, ''pytam pompa pi 200 tys ??? , a on czlowieku ile bylo pomp po 100 tys'' ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |