.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A8 2.8v6] Kupno pare pytan i opini https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=64339 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | pawel denis [ 20.sie.2007 19:54:45 ] |
Tytuł: | [A8 2.8v6] Kupno pare pytan i opini |
Witam państwa w tej chwili jeżdżę oplem omega b 2.0 16v z sekwencja. Pali mi średnio 12-15 litrów gazu w mieście. Auto jest wygodne i porostu zal mi sie z nim rozstawać. Ale czas na zmianę. Poszukuje audi a8 2.8 v6 z początkowych roczników 94-96 w cenie do 26 tys zl. Autko musi być dobrze wyposażone i mieć manualna skrzynie i gaz sekwencje. Poruszam sie po miescie jak i w trasie. Poszukuje auta wygodnego i dosc dużego gabarytów mojego opelka. Moj wybór jest pomiedzy audi a8 i bmw serii 7. Co możecie o tym autku mi powiedzieć szczerze mówiąc jeździłem tylko 1 audi była to coupe z 1994 roku i powiem szczeze ze silniczek mnie troszke zaskoczył nie miało to okropnego kopa ale fajnie sie jeździło, a było to 2.6 na gazie. Piszcie coś o tym autku spalanie częste awarie, jak sie sprawuje i wogule. Lubie duze autka i wygodne. W małych czuje sie jakbym byl zamkniety w klatce. Zastanawiałem sie tez na v8 lecz nie posiadam jeszcze takich dochodów żeby je utrzymać moze za pare latek zamienie na v8 i to pod wielkim znakiem zapytania. Mysle ze po audi nadejdzie czas na baware 740 diesel plus czip i kolosalny moment obrotowy wychodzi 600+ i do juz duzo i okolo 300 paru koników. Robi wrażenie , a spalanie to zaledwie 12 litrów ropki w miescie. Piszcie i pomóżcie dokonać słusznego wyboru w audi a8 z v6, manualem i gazem w cenie do 26 tys zl. Na co zwrócic uwage przy kupnie bede wdzieczny pozdrawiam |
Autor: | sebolec [ 20.sie.2007 20:00:34 ] |
Tytuł: | Re: [A8 2.8v6] Kupno pare pytan i opini |
pawel denis napisał(a): Na co swrócic uwage przy kupnie bede wdzieczny pozdrawiam
Proponuję zwracać większą uwagę na pisownię, interpunkcję i ortografię. |
Autor: | A6*2.5TDI*Quattro* [ 20.sie.2007 21:26:41 ] |
Tytuł: | |
2.8 na dobrym wypasie?? czyzby welur? do 26tyś. kupisz ładne 4.2 z wyposażeniem(nie z welurem) |
Autor: | Morgi [ 21.sie.2007 09:16:00 ] |
Tytuł: | |
Olej 2,8 Kup 4,2 ![]() ![]() dlaczego to poszukaj na forum - dużo tego |
Autor: | pawel denis [ 21.sie.2007 19:25:00 ] |
Tytuł: | |
a moze cos wiecej sie wypowiecie bo przeczytalem wszystkie posty o tym autku i doszlem do wniosku ze 2.8 jest w waszych oczach jakims bublem i wogule. Tez myslalem ze bede chcial 2.8 ale to podpowiada mi rozum a za 4.2 v8 serce. Nie wiem jaka róznica jest w utrzymaniu tych sprzetów bo nie ma porównania ich na forum. Zastanawiam sie tez nad bawara 4.0 lub 4.4 w manualu plus sekwencja ale pierwsza bedzie adiczka przypadla mi do gustu. Jeszcze pojade sie przejechac jakie sa wrazenia w jezdzie ale napiscie o utrzymaniu tych obu silnikow jakie sa awarie i wogule co ile moze kosztowac. Na poczatek to rozzad oleje, i co jeszcze i ile to moze kosztowac w obu silnikach. Mysle ze 2.8 mozna dorwac w dobrym wyposazeniu bo sa takie egzemplaze. Pare soi na allegro i calkiem niezle stany. Napisciue cos wiecej a nie tylke biez 4.2 i olej 2.8 bo to mi w niczym nie pomaga |
Autor: | Kobra7 [ 21.sie.2007 20:03:46 ] |
Tytuł: | |
2.8 w A8 to stanowczo za słaby silnik, a spalanie 4.2 nie powinno być dużo większe. |
Autor: | A6*2.5TDI*Quattro* [ 21.sie.2007 20:10:03 ] |
Tytuł: | |
dokładnie dużej róznicy w spalaniu nie bedzie. jak chcesz oszczędzic to 2.5 tdi ![]() |
Autor: | pawel denis [ 21.sie.2007 20:39:31 ] |
Tytuł: | |
nie chce zabardzo oszczedzac ale na razie nie posiadam stalej roboty wiec musze sie zastanowic czy bede dal rade taki sprzecik utrzymac w nienagannym stanie. Tez mysle o tej v8 ale slyszalem ze ceny za czesci to kosmos co dla niektórych rozzad cos kolo 3 tys a inne zeczy juz nie licze. Mam ciezka noge i nie chce zeby auto mi palilo w miescie 25 litrów np tylko 20 tak jak w v6 kumpel posiadal v6 2.8 to max spalila mu 18 litrów a znajomego opelek 3.0 v6 osobiscie testowalem tokomp wskazal 45 na sto i sie zdziwilem ,a normalnie to pokazuje max 18 litrów gazu i 16 benzy. Wiec jak mozecie napiscie co ile kosztuje w v8 moze sie skusze jak nie bedzie za duzo lykac. gaz oczywiscie bedzie, auto ma słozyc do jazdy na codzien po miescie i w traske jakas czasem z rodzina. To jak myslicie czy osoba która zarabia 120ozl dla przyklau dje da rade utrzymac auto nie chodzi o spalanie ale o czesci które trzeba czasami wymienic |
Autor: | necro [ 21.sie.2007 21:01:42 ] |
Tytuł: | |
pawel denis napisał(a): To jak myslicie czy osoba która zarabia 120ozl dla przyklau dje da rade utrzymac auto nie chodzi o spalanie ale o czesci które trzeba czasami wymienic
Nie da rady,na same opony bedziesz pracowal 2 miesiace,na rozrzad drugie 2 miesiace,na AC 3 miesiace,na sekwencje takze 3 miesiace,chyba ze kupisz auto z dobrymi oponami,wymienionym rozrzadem i sekwencja ![]() Poszukaj w archiwum,sporo było napisane o eksploatacji A8,tak na szybko -klocki 250-300zł -tarcze 450-600 -swiece 45zł/szt -8l oleju do silnika -jakies wahacze z przodu po 150-300zł/szt koszty tych czesci w przypadku V6 i V8 sa takie same,no moze troche mniej oleju i 2 swiece mniej(sa chyba takze tansze),koszt rozrzadu jest porownywalny,sa to silniki b.podobne Aha i szukaj tylko 4.2 ![]() |
Autor: | adrian_a8 [ 21.sie.2007 23:19:41 ] |
Tytuł: | |
Przy dochodach 1200 zł nie utrzymasz A8, łatwiej będzie z BMW. Jest tańsza dużo w eksploatacji ale gorzej się jeździ tym sprzętem. Pozdrawiam. |
Autor: | Todos [ 22.sie.2007 00:58:17 ] |
Tytuł: | |
Tragedia! Niech ktoś TO wklei do FUN! |
Autor: | pawel denis [ 22.sie.2007 07:52:45 ] |
Tytuł: | |
dalem tylko kwote ta na przyklad. A tak szczeze zarabiam okolo 2500tys miesiecznie i mysle ze sie uda mi auto utrzymac w nienagannym stanie. O opony to wy sie nie martwcie bo mam znajomego który przeda mi na raty , a fele bede wstawial minimum 18 cali czyli kupie z oponami ( orginalne audi te takie fajne.). J\Jescze ojciec mi pomoze przy pierwszych wymianach. Jak mam kase na auto to i bede mial na utrzymanie jego. Czyli chyb jak ktos kupuje auto tak duze to mysle ze da rade utrzymac je. Mysle ze bede wstani utrzymac bo poszukuje z napedem, quattro. Pozdro |
Autor: | Morgi [ 22.sie.2007 08:51:35 ] |
Tytuł: | |
Więc podam Ci kilka danych o V8 (o V6 nie wiem) Spalanie: trasa const 90 km/h to 8.9 FIS (ale jak dodasz gazu to od razu 25-33) jazda około 90 km/h to około 10.5 - 11 jaza na 4ce w trybie tiptronik jak najstarszy emeryt świata: 10.1 zwykła tarsa około 11.5-12 litrów trasa lekko dynamiczna 12.5-13 litrów trasa jak dawca organów: 16.5 litra miasto: 16-25 litrów (szcuję) tryb mieszany: 12.88 (min) - 15.5 (max) Vmax = 255 km/h FIS: 50.8 l / 100 km Vconst = 200 km/h FIS: 12.9 l / 100 km Rozrząd: częsci podobno około 1500 zł / komplet (V6 troche tańsze) 8 litrów porządnego oleju 5w50 syntetyk: 300 zł Chla oleju: lekka normalna jazda 50-100 ml / 1000 km jazda jak dawca organów: 500 ml / 1000 km generalnie obszary gdzie V8 droższy: spalanie (powiedzmy 1-2 litry więcej niż 2.8) rozrząd świece olej i to wszystko, różnice naprawde nie dużę 2.8 często ubogie wersje, V8 często full-wypas No i w 2.8 były wersje bez Q [fuj!] i bez Tipa, a w 4.2L V8 masz zawsze Q i zawsze tip [poza S8 gdzie jest man] Ważne podsumowanie: Bierz tylko V8 Bierz tylko 4.2 Bierz tylko Quattro Bierz tylko Tiptronika (tutaj to moja opinia) Pozdrawiam |
Autor: | pawel denis [ 22.sie.2007 09:18:09 ] |
Tytuł: | |
od 2 tygodni czytam na tym i w necie na temat tego autyka. Przypadlo mi do gustu i chyba wezme je tylko trzeba dobrze poszukac bo podobno zdazaja sie bite i zle zrobione. Pewnie pojade na sprawdzenie jej do jakiegos serwisu. Bede szukal tylko dwóch aut bmw 7xx i audi a8 4.2 q i tip bo manual zadkosc. Pozdro i czekam na bardziej dokladniejsze wypowiedzi. Wiem ze auta które maja q to wiecej pala i to o 2 lub nawt 3 litry. Jezdzilem audi w quattro i jest git jak to chodzi miut i malina. Lepiej niz na jedna os. Bede szukal az znajde w bdb |
Autor: | Morgi [ 22.sie.2007 09:25:02 ] |
Tytuł: | |
szuak zadbanej A8 4.2QTip w full-wypasie, nie będziesz żałował Silnik 4.2 podobno bardzo udany (ja na razie na nic nie narzekam) Jak masz jakieś pytanka wal na GGówno ![]() Pozdrawiam ![]() |
Autor: | pawel denis [ 22.sie.2007 10:03:23 ] |
Tytuł: | |
dzieki sie odezwe. Jak jest z czesciami czy sa jakies zamienniki czy tylko orginal. O rozzad sie nie martwie bo i tak autem nie przejade tych 80tys czy ilu tam zeby go wymienic. Na poczatku przyzakupie sie wymieni i potem juz on z glowy jest oponki na 2 lub 3 sezony stykna wiec kase sie odlozy na jakies pozadne oponki. nA RESZTE WYDATKOW SIE ZNAJDZIE KASKA BO PODOBNO TA AuDICZKA JEST TANSZA W UTRZYMANIU OD BAWARy E38. Jeszcze sie zastanowie nad zakupem, najbardziej wstrzymam sie do wyboru silnika. nIE RAJCUJE MNIE SPALANIE 28 PRZY DEPNIEnieciu. nie wiem jeszcze ale wyposazenie musi miec skóre elektryke, klime i jeszcze pare zeczy. nie musi byc ful wybas ale chcialbym miec takowe. |
Autor: | Morgi [ 22.sie.2007 10:12:00 ] |
Tytuł: | |
Utrzymanie A8 4.2 jest znośne..... CO do spalania przy depnięciu to zależy, średnie czy chwilowe Chwilowe przy max gazie masz 50.8 - i co z tego, nijak to się ma do średniego W TDI 1.9 na FIS-ie też jak dasz w palik bedzie ze 20-25 litrów, a widziałeś TDI (1.9) coby paliło chociażby 15 ?? Koszty częsci na razie Filtr paliwa: około 50-70 zł Filtr powietrza: około 30-50 zł Filtry przeciwpyłkowe (kabinowe): 2 szt: 120 zł Łozysko lewego koła: 220 zł Wymaina oleju w skrzyni (dynamiczna, na oryginalnym oleju): 1400 zł Żarówka tylnia: 1 zł I tyle przez 3 miesiące: jak widać nic z tych rzeczy nie musiałem koniecznie robić filtry: można poczekać łożysko: szumiało od początku a tydzień temu namierzyłem że to ono olej w skrzyni: mogłem nie wymieniać żarówka: co coż raczej konieczność: 1 zł Przed zimą rozrząd i olej - i chyba na tyle będzie, chyba że coś wypadnie niespodziewanie |
Autor: | A6*2.5TDI*Quattro* [ 22.sie.2007 10:32:08 ] |
Tytuł: | |
utrzymanie utrzymaniem ale jeździć taką maszyną to zaszczyt. ![]() |
Autor: | adrian_a8 [ 22.sie.2007 11:05:44 ] |
Tytuł: | |
pawel denis napisał(a): dzieki sie odezwe. Jak jest z czesciami czy sa jakies zamienniki czy tylko orginal. O rozzad sie nie martwie bo i tak autem nie przejade tych 80tys czy ilu tam zeby go wymienic. Na poczatku przyzakupie sie wymieni i potem juz on z glowy jest oponki na 2 lub 3 sezony stykna wiec kase sie odlozy na jakies pozadne oponki. nA RESZTE WYDATKOW SIE ZNAJDZIE KASKA BO PODOBNO TA AuDICZKA JEST TANSZA W UTRZYMANIU OD BAWARy E38. Jeszcze sie zastanowie nad zakupem, najbardziej wstrzymam sie do wyboru silnika. nIE RAJCUJE MNIE SPALANIE 28 PRZY DEPNIEnieciu. nie wiem jeszcze ale wyposazenie musi miec skóre elektryke, klime i jeszcze pare zeczy. nie musi byc ful wybas ale chcialbym miec takowe.
Piszesz że zarabiasz, stać Cię, to kupuj a nie zawracaj głowy jak wiesz i tak lepiej. Na każdy post odpowiadasz "a unas taka banana". Widzę że jesteś fest napalony, bierz i nie gadaj. Tylko proszę, nie drutuj i nie sznurkuj jak przyjdzie coś do wymiany. A8 tańsze w utrzymaniu od BMW, zaraz spadnę z krzesła. Miałem to wiem. Pozdrawiam i życzę udanego zakupu. ![]() |
Autor: | pawel denis [ 22.sie.2007 11:29:31 ] |
Tytuł: | |
dzieki i nie krytykujcie za bardzo bo juz od dawna chce zmienic samochód moim pierwszym mazeniem byla omega wygodne i tanie auto . Kupilem za wlasne pieniadze które zarobilem w wakacje bo wyjechalem za granice i wtedy zaplacilem 18 tysiecy za omeszke. teraz sie chce przesiasc do audicy fajne i duze auto na którym mysle sie nie zawiode tak samo jak na omedze. Jestem zadowolony wygodnie sie jezdzi ale czas na zmiane. Mysle ze nie bedzie tragedi. Zawsze trzeba miec z pare tysiecy na poczatek w zapasie na niespodziewane wydatki. Pozdrawiam P.S. Ile mozna uzyskac koni po czip tuningu tego silniczka ma niby 300 koni plus jakies 10 do 15% mocy czy to prawda.Czy wydoli 340 koni na gazie |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |