.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

audi C3 zapytanie
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=64823
Strona 1 z 1

Autor:  Dawidek1 [ 30.sie.2007 21:09:42 ]
Tytuł:  audi C3 zapytanie

witam własnie dzisiaj juz oglądałem rok 89 kolor biały gaz w kole silnik 2,2 jezdzi ok bylem zdziwiony jego przyspieszeniem na plus jutro pewnie jade go zabierac interewsuje mnie moc silnika ile one miały??no i czy są awaryjne?? niz 2,3 i czy mocno sie róznią dzieki za info

Autor:  ciechwoj [ 30.sie.2007 21:13:44 ]
Tytuł: 

najczesciej 2,2 to były silniki oznaczone KU o mocy 138 koni. hulały na zwykłym k-jetroniku bez elektroniki. 2,3 to był juz ke3-jetronik o mocy 136 koni.
chyba ze to turbo ale nie sądzę.
te auta są bardzo lekkie dlatego dobrze chodzą, a co do przyspieszenia- jezeli jest tam mikser i standardowy gaz i checsz to łyknąć od odłóż 300 zł na blosa, zobaczysz co ten silnik potrafi...

generalnie silniki bezawaryjne i bardzo długowieczne, dowiedz sie tylko jak dlugo gaz hula w samochodzie i sprawdz czy dobrze smiga w miare na benzynie, rowno trzyma wolne obroty etc, musisz dobrze dbać o instalacje elektryczną jak bedziesz jezdził na gazie i na poprawną mieszankę żęby nie kichnął bo będziesz mógł miec kłopoty z przepływką.

a tak ode mnie - to są naprawdę świetne auta, niepowtarzalne...

Autor:  Dawidek1 [ 30.sie.2007 21:16:55 ]
Tytuł:  .......

no i jest to dobry silniik nie ma problemu??myslalem ze jakis nietypowy bo wiecej bylo 2.3

Autor:  ciechwoj [ 30.sie.2007 21:21:55 ]
Tytuł:  Re: .......

Dawidek1 napisał(a):
no i jest to dobry silniik nie ma problemu??myslalem ze jakis nietypowy bo wiecej bylo 2.3


nie prawda ze było wiecej, po prostu ludzie bardzo mylą się w nomenklaturze nazywaja 2,2 - 2,3 i na odwrót.
pierwsze dwie litery na numerze silnika na bloku to symbol silnika powinno byc KU
silnik wyjątkowo udany, jako jedyny szedł od początku produkcji c3 az do jej zakonczenia...

Autor:  Dawidek1 [ 31.sie.2007 21:07:02 ]
Tytuł:  .........

wiec jest juz drugie audi w rodzinie zakup byl dnia 31.08.2007 czyli dzisiaj chodz zadarzyla sie przygoda zatankowalem gaz w jakies malej miejscowosci zajechalem do rodzinnego miasta na SHELL podpąpowac oponki no i zgaz niechcial zapalic dopiero na pych udalo sie na bezynie na gazie niechcial chodzic sie dławił zatankowalem jeszcze gazu z SHELLA i przedkał silnik no i teraz jak narazie chodzi bezproblemowo mysle ze to byla tylko przycyzna gazu ,mam nadzieje ze sie nie myle:)

Autor:  ciechwoj [ 01.wrz.2007 08:44:58 ]
Tytuł: 

wymien profilaktycznie filterek gazu

Autor:  Dawidek1 [ 01.wrz.2007 11:07:48 ]
Tytuł:  ..........

nio pojade do gazownika zobaczymy co on powie i mam pytanko bo widze ze jestes miłosnikiem tego modelu ile on pali Pb?? A i ni ewiesz dlaczego nie działa czujnik temperatury silnika?? co trzeba wymienic??o i jeszcze nalałem płynu do spyskiwaczy bo nie bylo ale nie pryska dalej bo chyba silniczek nie dziala moze tak byc?? dziekuje za odpowiedzi

Autor:  ciechwoj [ 01.wrz.2007 13:06:24 ]
Tytuł: 

zaleznie od stylu jazdy, bardzo delikatnej jazdy po miescie, taksowkarskiej mysle ze ok 10. normalnej, w miare dynamicznej ( ale bez uzywania wyzszych obrotow) mysle ze powinienes zmiescic sie w niecalych 12. w tym silniczku masz dwie przepustnice, mala i wieksza, najpierw uchyla sie mala a potem duza, wyraznie czuc ten moment otwierania sie wiekszej, do momentu otwierania sie duzej auto jest naprawde ekonomiczne, ale i raczej jezdzi sie relaksujaco:)
nie jezdzilem duzo na benzynie wiec do konca Ci nie powiem, ale we wroclawskich korkach gazu palil mi kolo13,5 litra, ale juz wystarczylo zjechac z miasta na trase 100km/h i potrafil zmiescic sie w 10 ( ale ja mialem dluga skrzynie nieoryginalna). osobiscie polecam Ci zainwestowac 300 zl w blosa.

czujnik temperatury silnika nie dziala, bo w jego srodku sniadzieja styki zlaczone z obudowa ktora wchodzi w krociec na silniku, generalnie pozostaje ci kupic nowy, uzywany ale sprawny, albo go zregenerowac, ale to juz potrzebna dobra pilka:) popatrz tez moze po prostu sfajdala sie kostka albo jakis kabelek.

z silniczkiem tak samo posprawdzaj kostki, bezpiecznik, jezeli nie slyszysz ze dziala, jak chodzi ale plyn nie leci to musisz poodtykac przewody i dysze wylotowe.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/