.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
audi C3 zapytanie https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=64823 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Dawidek1 [ 30.sie.2007 21:09:42 ] |
Tytuł: | audi C3 zapytanie |
witam własnie dzisiaj juz oglądałem rok 89 kolor biały gaz w kole silnik 2,2 jezdzi ok bylem zdziwiony jego przyspieszeniem na plus jutro pewnie jade go zabierac interewsuje mnie moc silnika ile one miały??no i czy są awaryjne?? niz 2,3 i czy mocno sie róznią dzieki za info |
Autor: | ciechwoj [ 30.sie.2007 21:13:44 ] |
Tytuł: | |
najczesciej 2,2 to były silniki oznaczone KU o mocy 138 koni. hulały na zwykłym k-jetroniku bez elektroniki. 2,3 to był juz ke3-jetronik o mocy 136 koni. chyba ze to turbo ale nie sądzę. te auta są bardzo lekkie dlatego dobrze chodzą, a co do przyspieszenia- jezeli jest tam mikser i standardowy gaz i checsz to łyknąć od odłóż 300 zł na blosa, zobaczysz co ten silnik potrafi... generalnie silniki bezawaryjne i bardzo długowieczne, dowiedz sie tylko jak dlugo gaz hula w samochodzie i sprawdz czy dobrze smiga w miare na benzynie, rowno trzyma wolne obroty etc, musisz dobrze dbać o instalacje elektryczną jak bedziesz jezdził na gazie i na poprawną mieszankę żęby nie kichnął bo będziesz mógł miec kłopoty z przepływką. a tak ode mnie - to są naprawdę świetne auta, niepowtarzalne... |
Autor: | Dawidek1 [ 30.sie.2007 21:16:55 ] |
Tytuł: | ....... |
no i jest to dobry silniik nie ma problemu??myslalem ze jakis nietypowy bo wiecej bylo 2.3 |
Autor: | ciechwoj [ 30.sie.2007 21:21:55 ] |
Tytuł: | Re: ....... |
Dawidek1 napisał(a): no i jest to dobry silniik nie ma problemu??myslalem ze jakis nietypowy bo wiecej bylo 2.3
nie prawda ze było wiecej, po prostu ludzie bardzo mylą się w nomenklaturze nazywaja 2,2 - 2,3 i na odwrót. pierwsze dwie litery na numerze silnika na bloku to symbol silnika powinno byc KU silnik wyjątkowo udany, jako jedyny szedł od początku produkcji c3 az do jej zakonczenia... |
Autor: | Dawidek1 [ 31.sie.2007 21:07:02 ] |
Tytuł: | ......... |
wiec jest juz drugie audi w rodzinie zakup byl dnia 31.08.2007 czyli dzisiaj chodz zadarzyla sie przygoda zatankowalem gaz w jakies malej miejscowosci zajechalem do rodzinnego miasta na SHELL podpąpowac oponki no i zgaz niechcial zapalic dopiero na pych udalo sie na bezynie na gazie niechcial chodzic sie dławił zatankowalem jeszcze gazu z SHELLA i przedkał silnik no i teraz jak narazie chodzi bezproblemowo mysle ze to byla tylko przycyzna gazu ,mam nadzieje ze sie nie myle:) |
Autor: | ciechwoj [ 01.wrz.2007 08:44:58 ] |
Tytuł: | |
wymien profilaktycznie filterek gazu |
Autor: | Dawidek1 [ 01.wrz.2007 11:07:48 ] |
Tytuł: | .......... |
nio pojade do gazownika zobaczymy co on powie i mam pytanko bo widze ze jestes miłosnikiem tego modelu ile on pali Pb?? A i ni ewiesz dlaczego nie działa czujnik temperatury silnika?? co trzeba wymienic??o i jeszcze nalałem płynu do spyskiwaczy bo nie bylo ale nie pryska dalej bo chyba silniczek nie dziala moze tak byc?? dziekuje za odpowiedzi |
Autor: | ciechwoj [ 01.wrz.2007 13:06:24 ] |
Tytuł: | |
zaleznie od stylu jazdy, bardzo delikatnej jazdy po miescie, taksowkarskiej mysle ze ok 10. normalnej, w miare dynamicznej ( ale bez uzywania wyzszych obrotow) mysle ze powinienes zmiescic sie w niecalych 12. w tym silniczku masz dwie przepustnice, mala i wieksza, najpierw uchyla sie mala a potem duza, wyraznie czuc ten moment otwierania sie wiekszej, do momentu otwierania sie duzej auto jest naprawde ekonomiczne, ale i raczej jezdzi sie relaksujaco:) nie jezdzilem duzo na benzynie wiec do konca Ci nie powiem, ale we wroclawskich korkach gazu palil mi kolo13,5 litra, ale juz wystarczylo zjechac z miasta na trase 100km/h i potrafil zmiescic sie w 10 ( ale ja mialem dluga skrzynie nieoryginalna). osobiscie polecam Ci zainwestowac 300 zl w blosa. czujnik temperatury silnika nie dziala, bo w jego srodku sniadzieja styki zlaczone z obudowa ktora wchodzi w krociec na silniku, generalnie pozostaje ci kupic nowy, uzywany ale sprawny, albo go zregenerowac, ale to juz potrzebna dobra pilka:) popatrz tez moze po prostu sfajdala sie kostka albo jakis kabelek. z silniczkiem tak samo posprawdzaj kostki, bezpiecznik, jezeli nie slyszysz ze dziala, jak chodzi ale plyn nie leci to musisz poodtykac przewody i dysze wylotowe. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |