datar napisał(a):
1.Czy te modele Audi z silnikiem 2,5TDI AEL wychodziły z wyposażeniem S-line,czyli jakieś srebrne relingi,kierownica trójramienna w środku i nie wiem co tam jeszcze, chyba lusterka, bo zacząłem się zastanawiać,czy czasami ktoś nie włożył sobie sam przy jakiejś okazji takiego wyposażenia do tego auta,czy takie coś wychodziło z fabryki???
tak, wychodzily.
datar napisał(a):
2.Mam też problem z wyborem silnika w tym aucie, 2,5TDI czy 1,9TDI,dużo czytałem na forum na temat tych modeli,ale nadal nie mogę podjąć decyzji. Boję się trochę silnika 2,5TDI, że będą duże koszta eksploatacyjne i problem z częściami oraz warsztatami które będą wogóle chciały do niego zaglądać,a 1,9TDI,- jeździ tego od cholery więc napewno ewentualne problemy będą mniej kosztowne i zrobi to każdy warsztat.
chyba nie czytales dostatecznie duzo skoro rozwazasz te silniki
albo szukajac informacji o 2,5 tdi czytales o V6
2,5 tdi R5 to idealny kompromis miedzy osiagami a kosztami eksploatacji i w miare daje sobie rade z ciezkim A6/C4
datar napisał(a):
3.Na co zwrócić uwagę przy kupnie diesela,czy wystarczy że silnik będzie suchy, będzie dobrze odpalał i nie bedzie dymił (oczwiście podobno każdy może dymić na zimnym silniku i przy dodaniu gazu czy się mylę?)
suchy to on i tak pewnie bedzie bo bedzie wymyty jak nowy
zrob testy drogowe z VAGiem a dowiesz sie w jakiej kondycji jest turbina, przeplywomierz, wtryski i ogolnie ca autku moze dolegac.
poza tym typowa organoleptyczna analiza calosci (zawieszenie, blacha, etc...)
datar napisał(a):
Poradżcie coś, czy naprawdę powinienem bać się kosztów związanych z silnikiem 2,5 TDI 140KM???
nie powinienes.