.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 23:06:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 vs A8
PostNapisane: 15.wrz.2007 20:16:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2007 20:09:54
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
jestem nowy na forum i chciałbym sie przywitać. Na razie nie posiadam samochodu marki Audi ale powoli przymierzam się do tematu. Chciałbym coś kupić na wiosnę.
Zastanawiam się nad A6 3.0 TDI quattro z 2004/2005, ale w podobnej cenie można mieć A8 4.0 TDI quattro z 2003. Czy eksploatacja A8 jest znacząco droższa od A6, a może jakość elementów powoduje mniejsze problemy eksploatacyjne. Nie ukrywam że bardziej podoba mi się A8 no i ten silnik...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 20:24:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
w jednym masz racje ,ale tylko w polowie :) a6 juz moim zdaniem ma jakosc a8 ,eksploatacja nie jest znow taka droga sa to nowe samochody... jednak jak sie cos spitoli w a8 to boziu... :) pozatym... stac Cie jest na a8 z "03 to i bedzie Cie stac na jego naprawe :))) i nie zakladaj odrazu ,ze silnik Ci wybuchnie czy kapitalka... bo jak kazdy by tak podchodzil... to wiesz czym bysmy jezdzili.. szukaj zadbanego i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 20:25:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
A8 będzie droższe w eksploatacji , szczególnie z tym silnikiem (części silnikowe praktycznie tylko w ASO, bo mało wyszło tych motorków) po za tym zawiecha też nieco droższa

bubu05 napisał(a):
a6 juz moim zdaniem ma jakosc a8 ,eksploatacja nie jest znow taka droga sa to nowe samochody... jednak jak sie cos spitoli w a8 to boziu... :) pozatym... stac Cie jest na a8 z "03 to i bedzie Cie stac na jego naprawe
i tutaj kolego się GRUBO mylisz kupno to jedno utrzymanie to drugie uwierz mi
bubu05 napisał(a):
szukaj zadbanego i tyle.
święta racja :D

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 20:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Model 4.0 prekursor technologii Common-Rail nowej generacji TDI jest OK ale jeszcze nie posiadał wtryskiwaczy piezoelektrycznych.
jak cos poleci w 4.0 TDI to koszty masakryczne dlatego elementem kluczowym jest poprzedni wlasciciel

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 20:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2006 10:23:45
Posty: 175
Lokalizacja: Zielona Góra
PABLO a 3.3 tdi nie był pierwszym TDI audi z CR ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 21:44:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bartass_1 napisał(a):
PABLO a 3.3 tdi nie był pierwszym TDI audi z CR ?

Był.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 06:42:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2006 10:23:45
Posty: 175
Lokalizacja: Zielona Góra
wiem wiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 08:38:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2007 20:09:54
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Pablo200 napisał(a):
Model 4.0 prekursor technologii Common-Rail nowej generacji TDI jest OK ale jeszcze nie posiadał wtryskiwaczy piezoelektrycznych.
jak cos poleci w 4.0 TDI to koszty masakryczne dlatego elementem kluczowym jest poprzedni wlasciciel


A jaka jest typowa żywotność tego silnika? W większości konstrukcji przy normalnym użytkowaniu i tak przychodzi moment w którym trzeba zacząć coś wymieniać bo na pewno sie popsuje. Ale czy to jest 200, 300 tys czy 150. Średnio uśmiecha mi się scenariusz kupienia samochodu i od razu wywalenia kolejnych 10 tys na coś tam, bo może lepiej dołożyć te 10 tys i kupić egzemplarz w którym nie trzeba grzebać. Na co zwracać uwagę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 11:00:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
zgadzam sie z toba ze lepiej dolozyc nawet 20 tys a kupic dobry samochod jesli szukasz w niemczech to szukaj z " audi gebrauchtwagen plus " np tu masz http://vtp.audi.com/awdwbek/controller. ... &id=banner
fajne samochody .... Ja np nie zgadzam sie w pelni z tymi waszymi opiniami poniewaz i 3.0 i 4.0 tdi jest b. drogi w utrzymaniu.... i takie gdybanie jest bezsensu... jak kupimy auto zjezdzone to kazdy z tych silnikow moze nadwyrężyć domowy budżet a jak kupimy dobry samochod to wykonujemy podstawowe czynnosci i koniec ....(sami dobrze wiecie np silnik 2.5 tdi nie jeden kupowal a mial pewnie 1/3 tego co kolega na samochod i jezdzi a nikt nie powie ze w razie naprawy jest tani w utrzymaniu)

kup sobie taki samochodzik jaki ci sie najbardziej bedzie podobał - kupienie sobie a6 i byc niezadowolonym - tzn chorowac na a8 bez sensu . pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 11:05:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
tu masz ladne a6
http://vtp.audi.com/awdwbek/controller. ... &id=banner


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: