moim zdaniem....
silniki 2,6 i 2,8 zdecydowanie odpadają w kwestii montażu instalacji gazowej, z naprawdę wielu powodów, poprostu te auto po pierwsze zniszczy się od każdego rodzaju gazu, a po drugie elektronika w V6 tak ciężko znosi gazownię, każdego rodzaju, że po zamontowaniu gazu będzie źle zarówno z gazem jak i z benzyną.
ja zdecydowanie polecam silnik 2,3l. Po pierwsze jest prosty jak budowa .... więc nawet jakby po zamontowaniu gazu (biorąc pod uwagę że kupisz auto z dużym przebiegiem) coś się stało niedobrego z silnikiem to przywrócenie motorowi stanu niemal nowości jest nieporównywalnie tańsze i szybsze do wykonania niz w V6.
Co go gazu w 2,3, np. firma Lovato produkuje do tego silnika specjalny reduktor gazu oraz specjalny mixer więc wierz mi.... po zamontowaniu tego reduktora i miksera nie odczujesz różnicy czy jedziesz na benzynie czy na gazie a współczynnik problemów związanych z dołożonym (profesionalnie) zasilaniem gazowym jest niemal zerowy... i wszyscy będa szczęśliwi.
Jeżeli o mnie chodzi to jestem zdecydowanym przeciwnikiem LPG, ale oczywiście, tylu co nas jes, tyle będzie opinii
W razie dodatkowych pytań pisz na GG lub dzwoń to ci wszystko opowiem co i jak powinno być zrobione abyś miał radość z jazdy.
Pozdrawiam, SebastianJ