.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

zakup V8
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=65838
Strona 1 z 2

Autor:  sebek26 [ 20.wrz.2007 17:25:51 ]
Tytuł:  zakup V8

sie ma mam pytanko, mam zamiar kupic audi V8, ale zastanawiam sie nad silnikem miedzy 3.6 a 4.2 i na co zwrócić uwagę przy wyborze silnika i kupnie auta. za pomoc z góry dziekuję!

Autor:  rafala6 [ 20.wrz.2007 17:28:32 ]
Tytuł: 

4.2 i wszystko jasne :peace:

Autor:  ciechwoj [ 20.wrz.2007 18:17:10 ]
Tytuł: 

i manual rzecz jasna :peace:

Autor:  SLAWKO 83 [ 20.wrz.2007 18:23:15 ]
Tytuł: 

quattro dają gratis :peace:

Autor:  adik [ 20.wrz.2007 19:00:59 ]
Tytuł: 

na poczatek radze troche uzyc opcji szukaj bo byl podobny temat ;)
a od siebie dodam ze jest to samochod ktorym jezdzi sie swietnie ale niestety z roku na rok coraz mniej przyzwoitych egzemplarzy niestety jest chyba jednym modelem audi z tamtych lat w ktorym czesto spotyka sie rdze :(: a poza tym oczywiscie tylko 4,2 no i ja polecam automat :): zreszta manuali bardzo malo i dosc drogie zycze powodzenia w zakupie :d
ps v8 mozna nazwac choroba bo ja mimo kupna samochodu swiezszego jakim jest s6 1996 znow przegladam ogloszenia z nimi

Autor:  Dred [ 21.wrz.2007 09:07:04 ]
Tytuł: 

życzę owocnego czytania
pozdro

Autor:  sebek26 [ 21.wrz.2007 11:46:59 ]
Tytuł: 

dzięki za info, przekonaliście mnie do 4.2 wręcz się napaliłem na tą wersję, ale jak z użytkowaniem V8-ki?może ktoś szczerze powiedzieć ile to cacko pali?(co nie znaczy, żejestem sknerą na paliwko dla przyszłej V-ki), bo spotkałem sie zóżnymi wersjami.

Autor:  Morgi [ 21.wrz.2007 12:00:32 ]
Tytuł: 

powyżej 15 średnio

Autor:  Dred [ 21.wrz.2007 12:13:01 ]
Tytuł: 

spalanie zależy przede wszystkim od poziomu położenia prawej nogi i stylu jazdy
jednemu pali 25
drugiemu pali 15 więc tutaj nie ma jakiejś reguły
pozdro

Autor:  Morgi [ 21.wrz.2007 12:27:16 ]
Tytuł: 

naturalnie :peace:
Miałem na myśli że da się osiągnąć 15 średnie

Autor:  Heveliusz [ 21.wrz.2007 14:26:30 ]
Tytuł: 

Spalanie jak koledzy powiedzieli jest takie, jakie sobie wypracujesz :peace:
Ja rekord osiągnąłem schodząc do 10,6 na trasie (ale baaaaaardzo spokojnej ;)) Ale średnio mam 15L (jeżdżę spokojnie bardzo). Na trasie przy dynamicznej jeździe miałem spalanie takie, jak koledzy w 2.8, więc znośnie ;)

Auto genialne, ale poczytaj, żebyś się nie wtąkał w bagno...
Wadliwe są hamulce, klima zazwyczaj nie działa, wycieki oleju (jak to w Vkach - trudne do opanowania), lubi podjeść oleju (do 1L/1000km), spalanie jednych przeraża innych nie ;), wnętrze zazwyczaj zniszczone, prawie każdy walony itd...
Ale nie ma sięco zrażać, tylko szukać, szukać, szukać dobrego egzemplarza, bo jeszcze się trafiają...

A z pozytywów: genialne prowadzenie (2 torseny), genialny silnik, ponadczasowa stylistyka, komfort nie do osiągnięcia za te pieniądze, fantastyczny dźwięk, w miarę tanie części, i klasyka w pełnym słowa znaczeniu...

Polecam z czystym sumieniem. Jak trafisz manuala, to spalanie spadnie, ale zazwyczaj mają kosmiczne ceny, zupełnie nieadekwatne do stanu, ale automaty zbierają się również wyśmienicie, a do tego nie trzeba wajchować. 400Nm zapewnia wystarczająco dużo wrażeń, więc śmiało bierz automat (zwłaszcza, że są mało awaryjne)...

To chyba tyle...

Ps. Kto jeszcze kupuje takie stare strucle?? :peace:

Autor:  szwagier [ 21.wrz.2007 16:27:54 ]
Tytuł: 

Mi palilo zawsze od 20 w gore :peace:

Autor:  kuba411vm [ 21.wrz.2007 21:50:22 ]
Tytuł: 

Z tego co pamiętam, moje (4.2 automat) paliło między 17 a 22 l i ponad litr oleju na 1000 km, ale to chyba wynikało ze sposobu użytkowania - głównie kręcenie się po mieście i "szofer, strzel jakiś popis na szosie".
Ten model jest w tym wieku, że przestał się już starzeć.

Autor:  SLAWKO 83 [ 22.wrz.2007 05:56:23 ]
Tytuł: 

Heveliusz napisał(a):
A z pozytywów: genialne prowadzenie (2 torseny),


:galy: :okulary2:

coś w stylu starych b2-jek blokada na tył standard + jeszcze blokada centralnego mechanizmu ?? to jest ten drugi ??

Autor:  Dred [ 22.wrz.2007 07:14:15 ]
Tytuł: 

jeden jest w skrzyni tak jak we wszystkich późniejszych
a drugi jest w moście

Autor:  dobro&zło [ 22.wrz.2007 09:12:56 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
jeden jest w skrzyni tak jak we wszystkich późniejszych
a drugi jest w moście

Czy każda ma torsen w moście tylnym i czy jest on kompatybilny pod względem przełożenia z mostem s6 c4 w automacie? :peace:

Autor:  sebek26 [ 22.wrz.2007 11:09:28 ]
Tytuł: 

wielkie dzięki, rozwialiście moje wątpliowości:) teraz muszę tylko znaleść dobry egzemplasz V 8-ki. i cieszyć sie autkiem:) jeszcze vraz wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor:  ciechwoj [ 22.wrz.2007 12:09:20 ]
Tytuł: 

a tydzien po zakupie nowy temat w dziale paliwa "jaka najtansza i najlepsza i wogole nicniepalaca sekwencja do v8 " :D:D:D

Autor:  Dred [ 22.wrz.2007 18:26:53 ]
Tytuł: 

dobro&zło napisał(a):
Czy każda ma torsen w moście tylnym i czy jest on kompatybilny pod względem przełożenia z mostem s6 c4 w automacie? :peace:


każde V8 ma 2 torseny a czy jest kompatybilny?? w automacie?? nie wiem musiałbys uderzyć do Radomiaka on takie rzeczy przerabiał :)
oczywiście masz na myśli V8 z C4 S4/S6

Autor:  Mauzer [ 22.wrz.2007 19:58:54 ]
Tytuł: 

ciechwoj napisał(a):
a tydzien po zakupie nowy temat w dziale paliwa "jaka najtansza i najlepsza i wogole nicniepalaca sekwencja do v8 " :D:D:D


widze że kolega ma g..no do powiedzenia tylko spamuje :<

mnie spala na trasie do 120km/h 9-9.5L po mieście 17L, a mieszanie 14.5-15.3L w/g tego co na BC.

do kolegi pytającego:
Pamietaj - szukaj wersji 4.2 i tylko po 9/92r silnik nie bierze wcale oleju i zostało generalnie dużo detali zmienionych za ten rocznik można dać nawet 12-15tyś w jeśli w dobrym stanie.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/