.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
zakup V8 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=65838 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | sebek26 [ 20.wrz.2007 17:25:51 ] |
Tytuł: | zakup V8 |
sie ma mam pytanko, mam zamiar kupic audi V8, ale zastanawiam sie nad silnikem miedzy 3.6 a 4.2 i na co zwrócić uwagę przy wyborze silnika i kupnie auta. za pomoc z góry dziekuję! |
Autor: | rafala6 [ 20.wrz.2007 17:28:32 ] |
Tytuł: | |
4.2 i wszystko jasne ![]() |
Autor: | ciechwoj [ 20.wrz.2007 18:17:10 ] |
Tytuł: | |
i manual rzecz jasna ![]() |
Autor: | SLAWKO 83 [ 20.wrz.2007 18:23:15 ] |
Tytuł: | |
quattro dają gratis ![]() |
Autor: | adik [ 20.wrz.2007 19:00:59 ] |
Tytuł: | |
na poczatek radze troche uzyc opcji szukaj bo byl podobny temat ![]() a od siebie dodam ze jest to samochod ktorym jezdzi sie swietnie ale niestety z roku na rok coraz mniej przyzwoitych egzemplarzy niestety jest chyba jednym modelem audi z tamtych lat w ktorym czesto spotyka sie rdze ![]() ![]() ![]() ps v8 mozna nazwac choroba bo ja mimo kupna samochodu swiezszego jakim jest s6 1996 znow przegladam ogloszenia z nimi |
Autor: | Dred [ 21.wrz.2007 09:07:04 ] |
Tytuł: | |
życzę owocnego czytania pozdro |
Autor: | sebek26 [ 21.wrz.2007 11:46:59 ] |
Tytuł: | |
dzięki za info, przekonaliście mnie do 4.2 wręcz się napaliłem na tą wersję, ale jak z użytkowaniem V8-ki?może ktoś szczerze powiedzieć ile to cacko pali?(co nie znaczy, żejestem sknerą na paliwko dla przyszłej V-ki), bo spotkałem sie zóżnymi wersjami. |
Autor: | Morgi [ 21.wrz.2007 12:00:32 ] |
Tytuł: | |
powyżej 15 średnio |
Autor: | Dred [ 21.wrz.2007 12:13:01 ] |
Tytuł: | |
spalanie zależy przede wszystkim od poziomu położenia prawej nogi i stylu jazdy jednemu pali 25 drugiemu pali 15 więc tutaj nie ma jakiejś reguły pozdro |
Autor: | Morgi [ 21.wrz.2007 12:27:16 ] |
Tytuł: | |
naturalnie ![]() Miałem na myśli że da się osiągnąć 15 średnie |
Autor: | Heveliusz [ 21.wrz.2007 14:26:30 ] |
Tytuł: | |
Spalanie jak koledzy powiedzieli jest takie, jakie sobie wypracujesz ![]() Ja rekord osiągnąłem schodząc do 10,6 na trasie (ale baaaaaardzo spokojnej ![]() ![]() Auto genialne, ale poczytaj, żebyś się nie wtąkał w bagno... Wadliwe są hamulce, klima zazwyczaj nie działa, wycieki oleju (jak to w Vkach - trudne do opanowania), lubi podjeść oleju (do 1L/1000km), spalanie jednych przeraża innych nie ![]() Ale nie ma sięco zrażać, tylko szukać, szukać, szukać dobrego egzemplarza, bo jeszcze się trafiają... A z pozytywów: genialne prowadzenie (2 torseny), genialny silnik, ponadczasowa stylistyka, komfort nie do osiągnięcia za te pieniądze, fantastyczny dźwięk, w miarę tanie części, i klasyka w pełnym słowa znaczeniu... Polecam z czystym sumieniem. Jak trafisz manuala, to spalanie spadnie, ale zazwyczaj mają kosmiczne ceny, zupełnie nieadekwatne do stanu, ale automaty zbierają się również wyśmienicie, a do tego nie trzeba wajchować. 400Nm zapewnia wystarczająco dużo wrażeń, więc śmiało bierz automat (zwłaszcza, że są mało awaryjne)... To chyba tyle... Ps. Kto jeszcze kupuje takie stare strucle?? ![]() |
Autor: | szwagier [ 21.wrz.2007 16:27:54 ] |
Tytuł: | |
Mi palilo zawsze od 20 w gore ![]() |
Autor: | kuba411vm [ 21.wrz.2007 21:50:22 ] |
Tytuł: | |
Z tego co pamiętam, moje (4.2 automat) paliło między 17 a 22 l i ponad litr oleju na 1000 km, ale to chyba wynikało ze sposobu użytkowania - głównie kręcenie się po mieście i "szofer, strzel jakiś popis na szosie". Ten model jest w tym wieku, że przestał się już starzeć. |
Autor: | SLAWKO 83 [ 22.wrz.2007 05:56:23 ] |
Tytuł: | |
Heveliusz napisał(a): A z pozytywów: genialne prowadzenie (2 torseny),
![]() ![]() coś w stylu starych b2-jek blokada na tył standard + jeszcze blokada centralnego mechanizmu ?? to jest ten drugi ?? |
Autor: | Dred [ 22.wrz.2007 07:14:15 ] |
Tytuł: | |
jeden jest w skrzyni tak jak we wszystkich późniejszych a drugi jest w moście |
Autor: | dobro&zło [ 22.wrz.2007 09:12:56 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): jeden jest w skrzyni tak jak we wszystkich późniejszych
a drugi jest w moście Czy każda ma torsen w moście tylnym i czy jest on kompatybilny pod względem przełożenia z mostem s6 c4 w automacie? ![]() |
Autor: | sebek26 [ 22.wrz.2007 11:09:28 ] |
Tytuł: | |
wielkie dzięki, rozwialiście moje wątpliowości:) teraz muszę tylko znaleść dobry egzemplasz V 8-ki. i cieszyć sie autkiem:) jeszcze vraz wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Autor: | ciechwoj [ 22.wrz.2007 12:09:20 ] |
Tytuł: | |
a tydzien po zakupie nowy temat w dziale paliwa "jaka najtansza i najlepsza i wogole nicniepalaca sekwencja do v8 " ![]() |
Autor: | Dred [ 22.wrz.2007 18:26:53 ] |
Tytuł: | |
dobro&zło napisał(a): Czy każda ma torsen w moście tylnym i czy jest on kompatybilny pod względem przełożenia z mostem s6 c4 w automacie?
![]() każde V8 ma 2 torseny a czy jest kompatybilny?? w automacie?? nie wiem musiałbys uderzyć do Radomiaka on takie rzeczy przerabiał ![]() oczywiście masz na myśli V8 z C4 S4/S6 |
Autor: | Mauzer [ 22.wrz.2007 19:58:54 ] |
Tytuł: | |
ciechwoj napisał(a): a tydzien po zakupie nowy temat w dziale paliwa "jaka najtansza i najlepsza i wogole nicniepalaca sekwencja do v8 "
![]() widze że kolega ma g..no do powiedzenia tylko spamuje ![]() mnie spala na trasie do 120km/h 9-9.5L po mieście 17L, a mieszanie 14.5-15.3L w/g tego co na BC. do kolegi pytającego: Pamietaj - szukaj wersji 4.2 i tylko po 9/92r silnik nie bierze wcale oleju i zostało generalnie dużo detali zmienionych za ten rocznik można dać nawet 12-15tyś w jeśli w dobrym stanie. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |