.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi 200 20V vs Audi V8 4.2 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=65901 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | j@cek [ 21.wrz.2007 15:05:46 ] |
Tytuł: | Audi 200 20V vs Audi V8 4.2 |
Znajomy chce kupić autko dla fun-u (typowy maniak audi) na weekendowe wycieczki, prosił mnie abym zamieścił ten wątek bo nie może się zdecydować czy: AUDI 200 20V 3B (silnik wymagadący specjalistycznej wiedzy oraz troski) AUDI V8 4.2 (silnik trwały ale nie dający tyle funu z jazdy, natomiast zdecydowanie przyspazający mniej kłopotów) Koledzy doradzcie, wszytkie za i przeciw ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Heveliusz [ 21.wrz.2007 15:17:20 ] |
Tytuł: | |
Wybór nieco większy, ale to daje więcej szrotów. Dobrych jest tle samo, czyli tyle co nic ![]() 4.2 jeśli do "funu", to tylko w manualu, a to nie jest łatwe (wręcz niewykonalne)... Dlatego lepiej 20V... 20V jest lżejszy co znów przemawia na jego korzyść. Dlej ma większe możliwości jeśli chodzi o rasowanie i podnoszenie mocy. W 4.2 te operacje ciągną mnóstwo pieniędzy i zmian za sobą... 20V samym chipem można zdrowo podrasować... Stylistyka 20V jest kaszmarna (jak dla mnie) - takie niedopracowane V8. Brak rozdmuchanych błotników powoduje, że auto wygląda jak anorektyczne V8 ![]() Poza tym jest OK... Dlatego jeśli do zabawy to 20V, a jeśli do jazdy na codzień to V8... Ps. 20V nie będzie miało jednej rzeczy, która jest urzekająca w 4.2 - Dźwięk silnika... ![]() |
Autor: | j@cek [ 21.wrz.2007 15:26:07 ] |
Tytuł: | |
Heveliusz napisał(a): Ps. 20V nie będzie miało jednej rzeczy, która jest urzekająca w 4.2 - Dźwięk silnika...
![]() Dokładnie to przemawia na rzecz V8 Kolega boi się awaryjności silnika 3B oraz braku możliwości napraw (brak fachowców w dziedzinie silnika 3B), fakt chipem mozna go pieknie podkrecić ale jak będzie trzymała serie a prawdopodobieństwo kupna 200 20V trzymające serie graniczy z cudem. ps. Ewentualnie wchodzi w grę 3.6 w manualu ![]() |
Autor: | ciechwoj [ 21.wrz.2007 15:27:57 ] |
Tytuł: | |
ale v8 brak popularnosci zawdziecza 200 20v ![]() ja bylbym za 200 20v, V8 to takie wielkie krowsko, krazownik, 200 20v to juz jest rarytas.. z o wiele wiekszym potencjalem no chyba ze 200 20v z 3,6 na dwoch turbinach jak tutaj ![]() http://www.mobile.de/SIDL.Boh2IrB0.j7iE ... 277857661& ![]() ![]() |
Autor: | Sprinter [ 21.wrz.2007 15:33:27 ] |
Tytuł: | |
Heveliusz napisał(a): Stylistyka 20V jest kaszmarna (jak dla mnie) - takie niedopracowane V8. Brak rozdmuchanych błotników powoduje, że auto wygląda jak anorektyczne V8
![]() Poza tym jest OK... Dlatego jeśli do zabawy to 20V, a jeśli do jazdy na codzień to V8... Ps. 20V nie będzie miało jednej rzeczy, która jest urzekająca w 4.2 - Dźwięk silnika... ![]() Po pierwsze 200 20V ma szeroki błotnik co powoduje już że jest dużo ładniejsze niż zwykłe C3, powiedziałbym nawet, że jest bardzo ładne, a do tego ma bardzo fajny agresywny przód. Po drugie dźwięk 2.2T jest piękny, moim zdaniem przyjemniejszy niż V8, a do tego te charakterystyczne "sapnięcia" z WG ![]() Mój typ 20V turbo. |
Autor: | j@cek [ 21.wrz.2007 15:36:12 ] |
Tytuł: | |
a co powiedzie o wersji AUDI 200 20V AVANT ![]() |
Autor: | Heveliusz [ 21.wrz.2007 15:42:46 ] |
Tytuł: | |
200 20V Avant powinna stać w muzeum, a nie byc "do funu"... Sprinter ma rację (zapomniałem, że 20V ma już rozdmuchane błotniki), a przód mnie też się podoba... ![]() |
Autor: | j@cek [ 21.wrz.2007 15:44:46 ] |
Tytuł: | |
własnie 20V AVANT to jest cacko ![]() Pięknie wyglada z boku (ahhh te błotniki), śmiało można nazwać go "RS1" ![]() |
Autor: | jmm [ 21.wrz.2007 16:26:10 ] |
Tytuł: | |
j@cek napisał(a): własnie 20V AVANT to jest cacko
![]() Pięknie wyglada z boku (ahhh te błotniki), śmiało można nazwać go "RS1" ![]() Racja, racja, moje marzenie z dzieciństwa ![]() ![]() |
Autor: | Dred [ 21.wrz.2007 17:05:45 ] |
Tytuł: | |
J@cku wybór jest jeden 3B z chipsem większa turbawką wydechem 2.5 cala i masz: auto qre objedzie V8 dookoła zanim tamto się rozpędzi do 100km/h dźwięk dużo ładniejszy od V8 IMO wygląd bardziej zadziorny od "cywilnego" cygara a jak chcesz jechać "oszczędnie" to da rade zejśc takim autem po mieście nawet do jakiś 10 L po za tym tutaj masz na starcie manuala co daje większy fun !!! |
Autor: | kuba411vm [ 21.wrz.2007 21:22:57 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli kolega jest "typowym maniakiem audi" to wie, że 200 20V ![]() Miałem niegdyś okazję użytkować oba auta (mojego taty). Mimo iż w latach '90 V84.2 robiło spore wrażenie, to z większym sentymentem wspominam 200. A co do dżwięku - ósemek różnej maści na ulicach nie brakuje, syczące pięć cylindrów to już niemal ewenement... |
Autor: | Mauzer [ 22.wrz.2007 20:06:24 ] |
Tytuł: | |
do fun'u audi s2 a nie cieżkie v8 czy 200, zresztą to sa dwa całkiem różne auta. ciekawe ilu z was słyszało dzwięk v8 z odetkanym wydechem...r5 to przy tym tico ![]() aha, jeszcze jedno 4.2 od 4000tyś urywa głowe a 20vT sobie tylko jedzie bo rożnica w momencie obr to blisko 100Nm więc w manualu to jest harpagan z 6.5 do setki przy 6.9 audi 200 ważącej troche mniej ![]() spostrzeżenia: miałem seryjne zawieszenie wywaliłem bo był tapczan jest teraz to co w podpisie i z auta sie nie chce wysiadać a na zakrętach to taki duży gokart więc to jest pierwsza żecz która trzeba zrobić po kupnie v8 zawias w dół + dystanse na piasty 2.5cm na strone. |
Autor: | mały v8 [ 23.wrz.2007 05:25:15 ] |
Tytuł: | |
V8 4,2 +GAZ a co!!! w weekend obskoczy i góry i morze ![]() P.S A swoją drogą co to za "audimaniak" który nie wie czego chce? Ja jak chciałem V8 to poczekałem 10 lat ale kupiłem, i wiedziałem że to ma być V8 a nie setki , dwusetki i inne osiemdziesiątkowate chwasty. |
Autor: | Dred [ 23.wrz.2007 12:15:04 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): do fun'u audi s2 . Popieram ![]() Mauzer napisał(a): jeszcze jedno 4.2 od 4000tyś urywa głowe a 20vT sobie tylko jedzie no nie przesadzaj z tym "sobie tylko jedzie" Mauzer napisał(a): w manualu to jest harpagan z 6.5 do setki przy 6.9 audi 200 ważącej troche mniej
sprostowanie A 200 ma 6.6 do setki a przy mniejszej wadze objeżdża V8 |
Autor: | DeS [ 23.wrz.2007 15:10:26 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): a jak chcesz jechać "oszczędnie" to da rade zejśc takim autem po mieście nawet do jakiś 10 L
A Ty znowu te 10 litrów... zejdź na ziemię...13 litrów to jest absolutne minimum dla 20VT. ![]() |
Autor: | Dred [ 23.wrz.2007 15:53:00 ] |
Tytuł: | |
nie Des wiem jak jeździłem (emerycko non stop ) i wyszło 10 L przy normalnej 13 L |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |