.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi 200 20V vs Audi V8 4.2
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=65901
Strona 1 z 1

Autor:  j@cek [ 21.wrz.2007 15:05:46 ]
Tytuł:  Audi 200 20V vs Audi V8 4.2

Znajomy chce kupić autko dla fun-u (typowy maniak audi) na weekendowe wycieczki, prosił mnie abym zamieścił ten wątek bo nie może się zdecydować czy:
AUDI 200 20V 3B (silnik wymagadący specjalistycznej wiedzy oraz troski)
AUDI V8 4.2 (silnik trwały ale nie dający tyle funu z jazdy, natomiast zdecydowanie przyspazający mniej kłopotów)
Koledzy doradzcie, wszytkie za i przeciw :/ dotyczące w/w autek będą mile widziane. Stylistyka podobna, wybór cieżki choć w v-łkach nieco większy wybór.
Pozdrawiam

Autor:  Heveliusz [ 21.wrz.2007 15:17:20 ]
Tytuł: 

Wybór nieco większy, ale to daje więcej szrotów. Dobrych jest tle samo, czyli tyle co nic :)

4.2 jeśli do "funu", to tylko w manualu, a to nie jest łatwe (wręcz niewykonalne)... Dlatego lepiej 20V...
20V jest lżejszy co znów przemawia na jego korzyść.
Dlej ma większe możliwości jeśli chodzi o rasowanie i podnoszenie mocy. W 4.2 te operacje ciągną mnóstwo pieniędzy i zmian za sobą...
20V samym chipem można zdrowo podrasować...

Stylistyka 20V jest kaszmarna (jak dla mnie) - takie niedopracowane V8. Brak rozdmuchanych błotników powoduje, że auto wygląda jak anorektyczne V8 :peace:
Poza tym jest OK...

Dlatego jeśli do zabawy to 20V, a jeśli do jazdy na codzień to V8...

Ps. 20V nie będzie miało jednej rzeczy, która jest urzekająca w 4.2 - Dźwięk silnika... :diabel:

Autor:  j@cek [ 21.wrz.2007 15:26:07 ]
Tytuł: 

Heveliusz napisał(a):
Ps. 20V nie będzie miało jednej rzeczy, która jest urzekająca w 4.2 - Dźwięk silnika... :diabel:

Dokładnie to przemawia na rzecz V8
Kolega boi się awaryjności silnika 3B oraz braku możliwości napraw (brak fachowców w dziedzinie silnika 3B), fakt chipem mozna go pieknie podkrecić ale jak będzie trzymała serie a prawdopodobieństwo kupna 200 20V trzymające serie graniczy z cudem.
ps. Ewentualnie wchodzi w grę 3.6 w manualu :!:

Autor:  ciechwoj [ 21.wrz.2007 15:27:57 ]
Tytuł: 

ale v8 brak popularnosci zawdziecza 200 20v :)
ja bylbym za 200 20v, V8 to takie wielkie krowsko, krazownik, 200 20v to juz jest rarytas.. z o wiele wiekszym potencjalem
no chyba ze 200 20v z 3,6 na dwoch turbinach jak tutaj ->
http://www.mobile.de/SIDL.Boh2IrB0.j7iE ... 277857661&


:D:D:D::D :peace:

Autor:  Sprinter [ 21.wrz.2007 15:33:27 ]
Tytuł: 

Heveliusz napisał(a):
Stylistyka 20V jest kaszmarna (jak dla mnie) - takie niedopracowane V8. Brak rozdmuchanych błotników powoduje, że auto wygląda jak anorektyczne V8 :peace:
Poza tym jest OK...

Dlatego jeśli do zabawy to 20V, a jeśli do jazdy na codzień to V8...

Ps. 20V nie będzie miało jednej rzeczy, która jest urzekająca w 4.2 - Dźwięk silnika... :diabel:


Po pierwsze 200 20V ma szeroki błotnik co powoduje już że jest dużo ładniejsze niż zwykłe C3, powiedziałbym nawet, że jest bardzo ładne, a do tego ma bardzo fajny agresywny przód.

Po drugie dźwięk 2.2T jest piękny, moim zdaniem przyjemniejszy niż V8, a do tego te charakterystyczne "sapnięcia" z WG :peace:

Mój typ 20V turbo.

Autor:  j@cek [ 21.wrz.2007 15:36:12 ]
Tytuł: 

a co powiedzie o wersji AUDI 200 20V AVANT :?:

Autor:  Heveliusz [ 21.wrz.2007 15:42:46 ]
Tytuł: 

200 20V Avant powinna stać w muzeum, a nie byc "do funu"...

Sprinter ma rację (zapomniałem, że 20V ma już rozdmuchane błotniki), a przód mnie też się podoba... :diabel:

Autor:  j@cek [ 21.wrz.2007 15:44:46 ]
Tytuł: 

własnie 20V AVANT to jest cacko :D
Pięknie wyglada z boku (ahhh te błotniki), śmiało można nazwać go "RS1" :)

Autor:  jmm [ 21.wrz.2007 16:26:10 ]
Tytuł: 

j@cek napisał(a):
własnie 20V AVANT to jest cacko :D
Pięknie wyglada z boku (ahhh te błotniki), śmiało można nazwać go "RS1" :)


Racja, racja, moje marzenie z dzieciństwa :): :peace:

Autor:  Dred [ 21.wrz.2007 17:05:45 ]
Tytuł: 

J@cku wybór jest jeden
3B z chipsem większa turbawką wydechem 2.5 cala i masz:
auto qre objedzie V8 dookoła zanim tamto się rozpędzi do 100km/h
dźwięk dużo ładniejszy od V8 IMO
wygląd bardziej zadziorny od "cywilnego" cygara a jak chcesz jechać "oszczędnie" to da rade zejśc takim autem po mieście nawet do jakiś 10 L

po za tym tutaj masz na starcie manuala co daje większy fun !!!

Autor:  kuba411vm [ 21.wrz.2007 21:22:57 ]
Tytuł: 

Jeżeli kolega jest "typowym maniakiem audi" to wie, że 200 20V :d
Miałem niegdyś okazję użytkować oba auta (mojego taty). Mimo iż w latach '90 V84.2 robiło spore wrażenie, to z większym sentymentem wspominam 200. A co do dżwięku - ósemek różnej maści na ulicach nie brakuje, syczące pięć cylindrów to już niemal ewenement...

Autor:  Mauzer [ 22.wrz.2007 20:06:24 ]
Tytuł: 

do fun'u audi s2 a nie cieżkie v8 czy 200, zresztą to sa dwa całkiem różne auta.

ciekawe ilu z was słyszało dzwięk v8 z odetkanym wydechem...r5 to przy tym tico :diabel:

aha, jeszcze jedno 4.2 od 4000tyś urywa głowe a 20vT sobie tylko jedzie bo rożnica w momencie obr to blisko 100Nm więc w manualu to jest harpagan z 6.5 do setki przy 6.9 audi 200 ważącej troche mniej :d

spostrzeżenia:
miałem seryjne zawieszenie wywaliłem bo był tapczan jest teraz to co w podpisie i z auta sie nie chce wysiadać a na zakrętach to taki duży gokart więc to jest pierwsza żecz która trzeba zrobić po kupnie v8 zawias w dół + dystanse na piasty 2.5cm na strone.

Autor:  mały v8 [ 23.wrz.2007 05:25:15 ]
Tytuł: 

V8 4,2 +GAZ a co!!! w weekend obskoczy i góry i morze :D

P.S A swoją drogą co to za "audimaniak" który nie wie czego chce? Ja jak chciałem V8 to poczekałem 10 lat ale kupiłem, i wiedziałem że to ma być V8 a nie setki , dwusetki i inne osiemdziesiątkowate chwasty.

Autor:  Dred [ 23.wrz.2007 12:15:04 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
do fun'u audi s2 .

Popieram :)

Mauzer napisał(a):
jeszcze jedno 4.2 od 4000tyś urywa głowe a 20vT sobie tylko jedzie
no nie przesadzaj z tym "sobie tylko jedzie"



Mauzer napisał(a):
w manualu to jest harpagan z 6.5 do setki przy 6.9 audi 200 ważącej troche mniej

sprostowanie A 200 ma 6.6 do setki a przy mniejszej wadze objeżdża V8

Autor:  DeS [ 23.wrz.2007 15:10:26 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
a jak chcesz jechać "oszczędnie" to da rade zejśc takim autem po mieście nawet do jakiś 10 L



A Ty znowu te 10 litrów... zejdź na ziemię...13 litrów to jest absolutne minimum dla 20VT. :!!:

Autor:  Dred [ 23.wrz.2007 15:53:00 ]
Tytuł: 

nie Des wiem jak jeździłem (emerycko non stop ) i wyszło 10 L przy normalnej 13 L

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/