witam,
tak pomalu zbieram pieniazki na jakies nowe autko. Kiedys mialem Audi 80B2 , potem Polo 86c , a teraz mam Xantie I. Ogolnie zadowolony jestem z Xantii ale chcialbym cos zmienic bo juz 2 latka tym jezdze

Szukam czegos wygodnego, duzego, wyciszonego, ale w miare szybkiego. Teraz mam 2.0 i 123PS, nastepny ma byc mocniejszy i conajmniej 1 cylinder wiecej

Kwota ktora dozbieram bedzie cos kolo 10kzl. Optycznie moim faworytem jest 200 lub V8. Najlepiej 200 Quattro 20V Turbo, ale ciezko dostac bedzie do tej qwoty jakis model z lat 90. Bo tak za 10kzl to mozna dostac cos mlodszego

Pare pytan:
- Czy 200 Quattro lub 200 Turbo, nawiazuja pod wzgledem przysp i vmax do 20V? czy to inna bajka?
- Czy mozna 100 przerobic w miare tanim kosztem zeby wygladala jak 200 ???
- Ile konikow trzeba miec w takiej 100/200 zeby szlo ponizej 10sek do 100, i ogolnie dawalo dobrze rade takiej kascie ?
- czy taka 100 z silnikami V6 2.6 2.8 jest lepsza od 5 cylindrowych ???
Pozdrawiam i ciesze sie z kazdej odpowiedzi
Dawid