.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A6 C4 - warto?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=66132
Strona 1 z 2

Autor:  ZbylR [ 26.wrz.2007 11:32:05 ]
Tytuł:  A6 C4 - warto?

Witajcie,
Pisałem już o ofercie jaką otrzymałem na zakup. Wersja bogata, na zdjęciach piknie wyglądająca, więc pojechałem wczoraj obejrzeć na własne oczęta.
Cena jaką podaje sprzedawca to 21 tys.

Zdjęcia:
http://img175.imageshack.us/my.php?image=p9130024ee9.jpg
http://img175.imageshack.us/my.php?image=p9130025as9.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?image=p9130026iy2.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?image=p9130027rw3.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?image=p9130028ys2.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?image=p9130029gx8.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?image=p9130030pt7.jpg

Opis:
audi a6 pakiet s6 96r. xenony, climatronik, abs, wspomaganie kier., elektryczne szyby (przód) oraz lusterka, fotele recaro szara skóra podgrzewane przód + tył, podłokietnik, zestaw głośnomówiący z telefonem przód i tył, pokrowiec na narty, webasto, oryginalne radio cd + subwoofer - BOSSE, odpinany hak holowniczy, silnik 2,5 tdi 140 km, 6-biegowa skrzynia, relingi, przegląd do 2008 03, oc do 2008 05, po wymianie rozrządu, oleju w silniku, klocków hamulcowych stan bdb, przebieg 230 tys.

Z mojego oglądu:
Lewy bok siedzenia - skóra wytarta, dziura 1x1,5 cm, uszkodzony potencjometr w CD, żarówka pod prędkościomierzem do wymiany, bąble i bąbelki na lakierze przy wszystkich uszczelkach praktycznie. Prawy bok zarysowany ostrym narzędziem przez wroga poprzedniego właściciela zalakierowany (podobno bez uszkodzenia ocynku), w dwóch miejscach plamki 1x1 cm rdzy na ocynku (?). Praktycznie każdy element karoserii na brzegach ma odpryski (do blachy). Sprzedawca powiedział, że mógł to pięknie na sprzedaż wyszykować (ma zakład mechaniczny oraz lakierniczy) ale chce być wobec mnie uczciwy, co z nim jest. Cieknie też (leciutko) pod pompą, zgodnie z informacją właściciela uszczelka do wymiany, 3 listwy boczne na drzwiach trzy do wymiany - odgięte do zewnątrz końcówki listew, skóra na kierownicy w kierunku twarzy kierowcy zmatowiona (wytarta), nie oryginalna szyba od strony pasażera przód (włam?)
Czy auto warte jest te 21 tys Waszym zdaniem? Dokumentacji nie oglądałem, ale auto jest sprowadzane więc nie spodziewam się jej dużej przydatności.
Czy orientujecie się po zdjęciu, który to model silnika w trzyliterowym oznaczeniu, bo ja się na tym kompletnie nie znam? AEL? AKE? Bo gość powiedział, że to AKG!!!
Przejechałem się kawałek i jest - nie powiem - miło, cicho i przyjemnie, ale nie za bardzo chce mi się wierzyć w te 140KM.

Autor:  datar [ 26.wrz.2007 12:19:44 ]
Tytuł: 

21tys do rejestracji?-jesli tak to ja bym zbijal cene za te rysy,rdze,dziure w fotelu i purchle,a przedewszystkim dowiedzial sie czy to jest silnik AEL 140 koniuchów, bo jeśli nie to dałbym sobie spokoj z nim,chyba że ładnie z ceny zejdzie,to wtedy można się zastanowić,tylko czy warto brać 115KM przy takiej samej pojemności.

w nich byly diesele,AAK to chyba ten 116-KM i AEL-140KM,innych z tego co pamietam nie było,oczywiście o pojemności 2,5TDI, bo byly tez 1,9TDI,

daleko ta fura że zapytam?

Autor:  datar [ 26.wrz.2007 12:28:08 ]
Tytuł: 

wiec doszukalem sie na forum:

AKE - 2,5TDI V6
AKG - 4,2 V8

wiec pan sie pomylil napewno, kurde nie pamietam jakie oznaczenie mialy te slabsze 116KM 2,5TDI R5 w C4

Autor:  ZbylR [ 26.wrz.2007 12:33:06 ]
Tytuł: 

datar napisał(a):
21tys do rejestracji?-jesli tak to ja bym zbijal cene za te rysy,rdze,dziure w fotelu i purchle,a przedewszystkim dowiedzial sie czy to jest silnik AEL 140 koniuchów, bo jeśli nie to dałbym sobie spokoj z nim,chyba że ładnie z ceny zejdzie,to wtedy można się zastanowić,tylko czy warto brać 115KM przy takiej samej pojemności.

w nich byly diesele,AAK to chyba ten 116-KM i AEL-140KM,innych z tego co pamietam nie było,oczywiście o pojemności 2,5TDI, bo byly tez 1,9TDI,

daleko ta fura że zapytam?


Nie. Auto ma w Polsce obecnie 2-go właściciela. Ilu ich było u niemiaszków nie wiem.
Nie wiem jak jest z purchlami, czy to częste w tym roczniku (1996), czy też świadczy o jakichś uszkodzeniach blachy? Gość mówił, że to w wyniku mikro szczelin przez które dostała się wilgoć. Wygląda na to, że wcześniej nie był pryskany więc brzmi niby logicznie.
Zapytam się o numer silnika, po tym pewnie będzie można sprawdzić, co zacz?

Autko jest w Łodzi.

Autor:  ZbylR [ 26.wrz.2007 12:35:35 ]
Tytuł: 

datar napisał(a):
wiec doszukalem sie na forum:

AKE - 2,5TDI V6
AKG - 4,2 V8

wiec pan sie pomylil napewno, kurde nie pamietam jakie oznaczenie mialy te slabsze 116KM 2,5TDI R5 w C4


Znalazłem tak samo :) i stąd moje pytanie o typ silnika.
Na pewno nie jest to V6 tylko rzędówka. Zatem AEL? Bo AKG z forum wyszło mi również, że na pewno nie :)

Autor:  datar [ 26.wrz.2007 12:41:39 ]
Tytuł: 

No to kawalek miales, ja juz sie tyle najezdzilem i kazdy oszukiwal,teraz szukam czegos blisko.

Z tymi purchlami to pewnie zalezy czy auto bylo wczesniej garazowane,audi ma ocynk wiec jesli nie bylo bite to raczej nie powinno byc takich rzeczy.Mysle ze jakis tam purchel jeden czy dwa moze sie zdarzyc,ale jesli ma wiele takich miejsc to juz jest to podejrzane,najlepiej zalatwic przyrzad do badania lakieru i pokaze ci wszystko.

Grunt to sie nie napalac i nie spieszyc,zawsze bedzie nastepny.

Autor:  datar [ 26.wrz.2007 12:48:39 ]
Tytuł: 

Tak czy inaczej musisz zadzwonic do goscia,bo to jednak robi roznice,jaki silnik w nim jest,chyba ze Tobie nie,ale ja osobiscie nie wzialbym tego slabszego.

Autor:  ZbylR [ 26.wrz.2007 12:58:12 ]
Tytuł: 

Robi :) 140KM albo wcale! :)

Autor:  flavios [ 26.wrz.2007 14:44:28 ]
Tytuł: 

Przepraszam drogie dzieci (bez urazy) ale dorosły wkracza do waszej piaskownicy.
Silniki AAT 115 KM 2,5tdi R5
AEL 140 KM 2,5tdi R5
1Z 90 km 1,9tdi R4

Jakie bąble???
Nie ma prawa być żadnych bąbli!! tzn mogą być na kazdym elemencie który był walony.
Sztrucel że aż strach. I co tam jest z pakietu S???
Taki pakiet S czyli kiere i fotele to ma co 3 A6 C4.
Po kierze powiedzial bym że ma z 800 000km przebiegu ale biorąc pod uwagę ze jest ze skaji to myśle ze coś około 650 000. powiedz niech pacjent pokaze ci mieszek i gałke od zmiany biegów. Ale tą co była orginalnie!
Odpuśc sobie skarbone i szukaj dalej.
Albo powiedz mu ze jak zarejstruje i oplaci to mu dasz 17 tysiecy.

Autor:  ZbylR [ 26.wrz.2007 15:10:05 ]
Tytuł: 

Gracias :)
Auto jest zarejestrowane już w Polsce. Niemniej jednak dziura w fotelu i te purchle i purchelki przy wszystkich właściwie uszczelkach oraz "zjechana" kierownica wzbudziły moje poważne wątpliwości co do dystansu jakie to auto pokonało. Te purchle są malutkie, ale są. Takie pęcherzyki z powietrzem na lakierze. No wzdłuż wszystkich uszczelek przy szybach i na krawędziach karoserii. W kilku miejscach te "pęcherzyki" odprysły i jest rdzawy nalot na blasze albo ocynku. Ja nie potrafię tego rozpoznać.
Silnik niby bez zarzutu, ale przecież auto nie tylko silnikiem jeździ. I tego się właśnie boję, że to może być skarbona...
Gość mówi, że to 140KM, znaczy się AEL, ale jak się przejechałem, to nie mam pewności. Kopa ma niewiele większego jak V40 dziewczyny z 1,9 TDI 90KM. Jak na mój gust, ale nie zaliczam siebie do profesjonalnych kierowców czy znawców.

Autor:  ciechwoj [ 26.wrz.2007 15:13:11 ]
Tytuł: 

flavios napisał(a):
1Z 110 km 1,9tdi R4

:peace:
ale szlo dobrze, 1z ma 90 koni, potem mozna bylo znalezc jeszcze w a6 110 konny 1,9 ale to juz był AFN[/quote]

kolego zbylR jezeli auto ma wady które wymieniłeś to poszukaj innej "okazji"...
za 21 tys do rejestracji auto powinno byc porządne, bo za 24-25 mozna juz kupić stan BDB+

Autor:  datar [ 26.wrz.2007 15:16:24 ]
Tytuł: 

flavios:
no wlasnie tego AAT zapomnialem.. :peace:

Autor:  datar [ 26.wrz.2007 15:20:34 ]
Tytuł: 

zalezy co kto rozumie przez stan bardzo dobry,bo ja jeszcze z A6 c4 do 30tys nie znalazlem auta w stanie bardzo dobrym,zawsze cos bylo nie tak,a to lampeczka,a to dziureczka lub inne pierdoly,ale przyznaje, ja straszny pedant jestem :)

Autor:  flavios [ 26.wrz.2007 15:20:53 ]
Tytuł: 

ciechwoj napisał(a):
flavios napisał(a):
1Z 110 km 1,9tdi R4

:peace:
ale szlo dobrze, 1z ma 90 koni, potem mozna bylo znalezc jeszcze w a6 110 konny 1,9 ale to juz był AFN


kolego zbylR jezeli auto ma wady które wymieniłeś to poszukaj innej "okazji"...
za 21 tys do rejestracji auto powinno byc porządne, bo za 24-25 mozna juz kupić stan BDB+[/quote]
to jakas prowokacja. nigdy nie napisalem ze 1,9 ma 110km.
Prosze o OSTa dla tego użytkownika :peace: :peace: :peace:
Fajnie ze jest EDIT

Autor:  ZbylR [ 26.wrz.2007 15:23:25 ]
Tytuł: 

ciechwoj napisał(a):
kolego zbylR jezeli auto ma wady które wymieniłeś to poszukaj innej "okazji"...
za 21 tys do rejestracji auto powinno byc porządne, bo za 24-25 mozna juz kupić stan BDB+


Auto jest już zarejestrowane i ma 2-go użytkownika w Polsce. Pierwszemu pojechano bok ostrym narzędziem jak napisałem na początki i mam obawy (nie wiem, nie znam się), czy nie naruszyło to warstwy ocynku?

Autor:  Monster [ 26.wrz.2007 15:23:36 ]
Tytuł: 

flavios napisał(a):
Fajnie ze jest EDIT

Fajnie że nie działa na cytowanie :diabel:

Autor:  *Robi* [ 26.wrz.2007 15:23:45 ]
Tytuł: 

Panowie.Silniki tam są AEL 140KM i AAT 115KM .
Silnik 115KM nie jest złym silnikiem.Jest to jednostka nie do zajechania.Jest słabszy niz AEL 140KM ale bardzo dobry.

Autor:  datar [ 26.wrz.2007 15:35:25 ]
Tytuł: 

no, ale lepiej miec 140 niz 115 za ta sama pojemnosc i spalanie :)

Autor:  flavios [ 26.wrz.2007 17:29:52 ]
Tytuł: 

datar napisał(a):
no, ale lepiej miec 140 niz 115 za ta sama pojemnosc i spalanie :)

znajdz niedojechana AEL w polsce. Z aat jest łatwiej

Autor:  tqmeh [ 26.wrz.2007 21:08:01 ]
Tytuł: 

Witam

sprawdz Vin

w bagazniku masz nalepke i jest na niej moc jesli to AEL to pisz 103kW
na bloku jest nr z oznaczenim -- miedzy bagnetem a pompa wspomagania

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/