.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[Wschowa] lub [Warszawa-kupiony] [A6 C4] jeśli ktoś może
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=66360
Strona 1 z 2

Autor:  dragan36 [ 01.paź.2007 07:30:46 ]
Tytuł:  [Wschowa] lub [Warszawa-kupiony] [A6 C4] jeśli ktoś może

Witam Wszystkich !
Prośba jak w temacie a tutaj znajduje się link:
http://allegro.pl/show_item.php?item=250158994
Ewentualnie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3511096
Pozdrawiam

Autor:  dragan36 [ 04.paź.2007 13:13:05 ]
Tytuł: 

hmm.. każdy zarobiony czy dla siebie ktoś bierze ?? :-)

Autor:  krzycho0110 [ 04.paź.2007 14:14:56 ]
Tytuł: 

powiem tyle ze strasznie zapuszczone te audi
>brak pułki pod kierownicą
>tłumik jakis obwisły
>mieszek i gałka jakaś dziwaczna
>komora silnika zapuszczona ,jak by od nowości szmaty nie widziała ,no i ma jakiś chyba brak na obudowie
>syf pod dywanikami jak by nie można było posprzątać!!!!

ogólnie mi sie te auto nie podoba ,ale to auto dla ciebie wiec spoko ;)

te drugie ogłoszenie ma słabe fotki aby dobrze oblukać ,ale prezentuje sie o niebo lepiej

Autor:  Dred [ 04.paź.2007 16:38:50 ]
Tytuł: 

w przyszłym tyg bedę miał wolne to opstaram się podjechać obejrzeć to auto z 2 linka

Autor:  TymoOon [ 04.paź.2007 18:36:01 ]
Tytuł: 

Sam zastanawialem sie nad ta na czarnych blachach ale po obejrzeniu zdjec postanowilem zrezygnowac.Ten samochod to jeden wielki syf :/ istna tragedia.Szkoda ze nikt nie moze do niej podjechac i jej oblukac bo bardzo chetnie bym zobacz opis tej A6.Ta co jedzie ogladac Dred zapowiada sie duzo duzo lepiej,jednak ma spory przebieg.Ciekawe jak byl eksploatowany ten samochód.No nic czekamy na opis Dreda :D

Autor:  dragan36 [ 05.paź.2007 07:13:19 ]
Tytuł: 

hmmm... ten wielki syf to nie problem wiem ze jest zaniedbana co do stanu wnetrza... ale wole zajac sie takimi rzeczami niz "sprzatniem" silnika :-)
co do drugiej to tez bardziej mi podchodzi ale cena tez sie liczy :-) pierwszy jest na czarnych blachach pierwszy wlasciciel, moze nawet nie spowadzana i nie skladana :-) wiec jesli jest roznica 5k to wole to wlozyc w doprowadzenie samochodu do stanu jaki powinien miec tej klasy samochod. No ale jednak stan silnika, skrzyni generalnie mechaniki jest wazniejszy.
Aczkowiel jesli ta druga bylaby w dobrym stanie to tez nie widze przeciwwskazan zeby dac wiecej pieniedzy za porzadne auto.

Autor:  eszkesz [ 05.paź.2007 22:31:23 ]
Tytuł: 

Jesli gosc nie potrafil zadbac o pozadek w srodku to jak myslisz dbal o silnik i skrzynie czy nie?

Autor:  TymoOon [ 06.paź.2007 00:11:07 ]
Tytuł: 

eszkesz :peace: :peace:

Autor:  dragan36 [ 06.paź.2007 05:10:42 ]
Tytuł: 

Mysle ze poza walorami estetycznymi dobrze jest znac stan techniczny.
Nie twierdze ze ten samochod jest najlepszy na allegro. Nie Twierdze tez ze samochod nie posprzatany to samochod do wyrzucenia. Dlatego wlasnie poprosilem o pomoc na tym forum zeby to ustalic. I tak mysle ze skoro nie dbal o wyglad wewnetrzny to nie znaczy ze od pocztaku nie zmienil oleju i zadnego z filtrow ( na przyklad).

Autor:  myszon90 [ 06.paź.2007 13:08:18 ]
Tytuł: 

A ja mam troszkę inne pytanie, ale dotyczące tegoż samochodu...
Od kiedy silniki 2.8 były 24 zaworowe??
Bo mi się wydaje, że dopiero w 97r i wtedy miały 193KM... :(: :(:

Autor:  TymoOon [ 06.paź.2007 13:15:35 ]
Tytuł: 

myszon90 jezeli juz cos to 30V a nie 24V

Autor:  myszon90 [ 06.paź.2007 16:44:45 ]
Tytuł: 

TymoOon napisał(a):
myszon90 jezeli juz cos to 30V a nie 24V
a jednak :):)

Autor:  Dred [ 06.paź.2007 18:36:02 ]
Tytuł: 

w C4/A6 były silniki 2.8 24 V ACK :) a dokładnie od 10.95 roku i szczerze jest to najfajniejszy silnik wolnossący w C4/A6.

Autor:  myszon90 [ 06.paź.2007 22:41:38 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
w C4/A6 były silniki 2.8 24 V ACK :) a dokładnie od 10.95 roku i szczerze jest to najfajniejszy silnik wolnossący w C4/A6.
Czyli trafiając na A6/C4 z motorkiem 2.8 z 96 i 97r, trafia się właśnie na 193KM :?: :?: ;) ;)

Autor:  TymoOon [ 06.paź.2007 23:19:44 ]
Tytuł: 

Dred mowi chyba o 174 konnym motorze bo ja nie znam oznaczec 2.8 wydaje mi sie ze silniki 2.8 193 KM mialy 30V czy nie mam racji ?? :)

Autor:  KORU [ 06.paź.2007 23:30:01 ]
Tytuł: 

-> 2.8 V6 AAH 12V moc 174 KM
-> 2.8 V6 ACK 30V moc 193 KM

TymoOon tak racja bo mialy one 30V wlasnie. Silnik 2.8 V6 ACK idzie poznac po napisie 5V na plastikowej obudowie silnika, poniewaz ma on po pięć zaworów na kazdy cylinder. Silnik ten byl tez montowany w Audi A8 D2. ACK to jeden z najlepszych silnikow bardzo trwaly i oszczedny jak na jednostke V6.

Autor:  Dred [ 07.paź.2007 09:23:58 ]
Tytuł: 

myszon90 napisał(a):
Czyli trafiając na A6/C4 z motorkiem 2.8 z 96 i 97r, trafia się właśnie na 193KM :?: :?: ;) ;)


nie nie silniki AAH 174PS i ACK 193 PS były montowane równolegle
z tym że AAH był od 91 roku a ACK tak jak wyżej pisałem od 10. 95 roku
niestety bardzo żadko można spotkać ACK w budzie C4/A6 :( dużo żadziej jak AAH

Autor:  Byk [ 07.paź.2007 10:06:32 ]
Tytuł: 

KORU napisał(a):
ACK to jeden z najlepszych silnikow bardzo trwaly i oszczedny jak na jednostke V6.


Tylko niestety chyba dużo droższy w utrzymaniu niż AAH ? Pytam bo od pewnego czasu mam zamiar zmienić auto i rozważam m.in. jeden z powyższych. Np. wydech w ACK będzie droższy, bo dwa katalizatory a nie jeden jak w AAH, z czego jeden katalizator połączony z na stałe z "połową" wydechu, droższe tłumiki środkowy i końcowy, wiadomo rozrząd. Czy jeszcze coś ? Mam rację czy się mylę ?

Autor:  Dred [ 07.paź.2007 10:11:21 ]
Tytuł: 

stary ale nawet jesli jest droższy to co ile wymieniasz tłumik??
ja w swoim cygarze z 90 roku jeszcze 3 lata temu miałem oryginalny więc o czym my tu w ogóle rozmawiamy??
rozrząd tak będzie trochę droższy bo tam chyba dojdzie jeszcze jedna rolka i bedzie dłuższy pasek. ale za to bedzie mniej palił wiec Ci się to wyrówna , a osiagi lepsze

Autor:  KORU [ 07.paź.2007 12:15:57 ]
Tytuł: 

Byk napisał(a):
Np. wydech w ACK będzie droższy, bo dwa katalizatory a nie jeden jak w AAH, z czego jeden katalizator połączony z na stałe z "połową" wydechu, droższe tłumiki środkowy i końcowy, wiadomo rozrząd. Czy jeszcze coś ? Mam rację czy się mylę ?

Silnik 2.8 AAH tez mial po 2 katalizatory w ukladzie wydechowym jak 2.8 ACK

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/