.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi 80 b4 2,6 v6-proszę o opinię
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=66517
Strona 1 z 1

Autor:  dylan80 [ 03.paź.2007 18:01:13 ]
Tytuł:  Audi 80 b4 2,6 v6-proszę o opinię

Witam szanownych kolegów
Prosiłbym o opinię znawców tej marki na temat tego autka.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc
http://moto.allegro.pl/item252241602_la ... i_lpg.html


Pozdrawiam

Autor:  SLAWKO 83 [ 03.paź.2007 18:51:20 ]
Tytuł: 

na gazie sie nie znam ale 2.6 v6 ma plastikowe kolektory ssące i jeśli coś sie tam działo mogą być spore problemy

z ceną trochę przesadził o jakieś 2-3 tyś chyba że na prawdę w dobrym stanie nie bita
no niby ma gaz ale przy takiej cenie niema 4x4 :|

-ciekawe czy klima działa
-obserwuj temperaturę silnika jak nie będzie 90 stopni to możesz wytargować 100 ;) na nowy termostat (70-80zł) częste przypadki

spalanie w mieście to podał raczej bęzyne, mi na trasie 1300 km + 750 poruszania sie po wioskach wyszło 9.7 na 100 średnio 110-130, wioski 70-90

Autor:  mario911 [ 03.paź.2007 19:33:46 ]
Tytuł: 

SLAWKO 83 napisał(a):
na gazie sie nie znam ale 2.6 v6 ma plastikowe kolektory ssące i jeśli coś sie tam działo mogą być spore problemy



Przeczytaj kolego uważnie opis. Tam jest sekwencja więc Twoje obawy są raczej bezpodstawne :):

Autor:  ZiPi [ 03.paź.2007 19:55:15 ]
Tytuł: 

Cena troche zaporowa, ale jak opis zgodny ze stanem faktycznym, to warto nawet pojechac i obejrzec :D

Autor:  matys80 [ 04.paź.2007 10:23:30 ]
Tytuł: 

Z tego co czytam to ma bardzo dobre wyposażenie.Ładna felga,prezentuje się naprawdę fajnie.Trzeba podjechać i obejrzeć.

Autor:  Esperak [ 04.paź.2007 19:15:42 ]
Tytuł: 

Autko niezle silnik troche nie z tej ery ale za to bardzo trwaly bo nie wycisniety jak cytryna tylko spokojnie sobie kreci. jesli zadbany to bedzie krecił jeszcze bardzo dlugo. co do gazu mam i niemoge powiedziec zebym miał powody do nażekania tylko to spalanie troche nie calkiem żeczywiste podał 10L to nigdy w rzyciu nie osiagniesz nawet przy 90 na teasie. powiedziałbym ze przy dobrej konfiguracji i dopracowaniu mapy można zejśc na trasie przy spokojniej jezdzie do 12L mniej bym nieliczył, miasto licz 14-15 bez wariactwa jak go pogonisz to i 18L łyka.
Jesli myślisz ze te 2,6 to rakieta to sie rozczarujesz ma niezły przyspieszenie ale obecnie ti małe swistaki z 1,4 16V tez mają podobne . moment obrotowy tylko 220Nm nie jest zadną rewelacją. reasumujac jezdzi sie tym wygodnie i pewnie wyścigówka to nie jest i z ekonomią też ma na bakier ale i tak go lubie.

poszkukaj tematu o dwótorowości sterowania wtryskami w tym silniku z tego brały sie problemy z instalacją LPG, co do firmy to pierwsze slysze taką nazwe co to bedzie warte przekonasz się po 80 tys km.

jesli wersja utrzymana to jeszcze pojezdzi ale nie daj sie nabrac na 10-11L LPG bo to mrzonki przy tym silniku tyle to on palił PB.

Autor:  xatrix [ 05.paź.2007 08:31:12 ]
Tytuł: 

witam.. mam ten sam silnik u siebie.. coz moge powiedziec jestem bardzo zadowolony..moze nie jest to wyścigówka ,ale zawsze mozna przyspieszyc wyprzedzic itp..w trasie po prostu super.. w miescie tez jest ok ..ale niestety spalanie jest spore.. trzeba te 15l/100 liczyc... co do gazu nie wiem..ogolnie nie zamierzam montowac.. jesli chodzi o wyposarzenie to wszystko jest..wazne,zeby działalo..srodek widac zadbany itp itd.. tylko cena chyba troche za duza ? .. tyle odemnie pozdrawiam

Autor:  scob [ 05.paź.2007 23:50:40 ]
Tytuł: 

cenę - powiem szczerze - wziął z dupy. zresztą sam masz porównanie oglądając ogłoszenia.
Z drugiej strony - gdybym dzisiaj miał 15 tys (no - 20 :-) zawsze jest coś do załatwienia, zrobienia, odchwaszczenia) , gdyby powyższe auto miało quattro i było w stanie opisywanym w ogłoszeniu - poważnie bym się zastanawiał :)

Pamiętaj, że silnik BAC to nie demon wydajności - ale sam taki mam w B4q i jestem całkiem zadowolony (no, poza spalaniem ;-) ) . Obejrzyj. Jak jest "igła", i chcesz się męczyć "ośką" - weź.
I tak za dwa lata kupisz quattro.

Autor:  gitmar [ 06.paź.2007 17:52:21 ]
Tytuł: 

moim zdaniem autko godne uwagi, cena może odzwierciedlać stan pojazdu, sama sekwencja kosztuje 3000zł. Spalanie 10-11 l LPG na trasie JEST MOŻLIWE!!! sam mam dwa auta z podobnym silnikiem, quattro i sekwencją. Przy lekkiej nodze moje B4 jest w stanie zejść poniżej 11l i ok.8.5-9 L Pb/100 km. Jeśli mówicie że to 13 l/100 to norma to macie coś nie tak albo z mapą wtrysku albo z dolotem.
do autora wątku -> możesz luknąć na moje ogłoszenie w podpisie. Też chcę swoją B4 sprzedać. Rocznik co prawda starszy ale cena też będzie duuużo niższa, zawsze możemy negocjować. No i masz quattro :peace:

P.S. autko należy do jednego z klubowych kolegów, tylko dziwi mnie że nie chce się przyznać,a ja go nie ujawnię :diabel:

Autor:  Esperak [ 06.paź.2007 20:05:03 ]
Tytuł: 

zaworoowa napisał(a):
moim zdaniem autko godne uwagi, cena może odzwierciedlać stan pojazdu, sama sekwencja kosztuje 3000zł. Spalanie 10-11 l LPG na trasie JEST MOŻLIWE!!! sam mam dwa auta z podobnym silnikiem, quattro i sekwencją. Przy lekkiej nodze moje B4 jest w stanie zejść poniżej 11l i ok.8.5-9 L Pb/100 km. Jeśli mówicie że to 13 l/100 to norma to macie coś nie tak albo z mapą wtrysku albo z dolotem.
do autora wątku -> możesz luknąć na moje ogłoszenie w podpisie. Też chcę swoją B4 sprzedać. Rocznik co prawda starszy ale cena też będzie duuużo niższa, zawsze możemy negocjować. No i masz quattro :peace:

P.S. autko należy do jednego z klubowych kolegów, tylko dziwi mnie że nie chce się przyznać,a ja go nie ujawnię :diabel:


Dobrze że napisałeś że z podobnym bo 2,8 niestety bywa czasem oszczedniejszy od 2,6. generalnie to 2,6 wyszlo im tak drohe jakby z dupy spalanie podobne badz wyższe od 2,8 pojemność tez niewiele mniejsza i moc zamiast 174 tylko 150KM. ten silnik został chyba zrobiony wyłacznie ze względów ubezpieczeniowych i uwczesnych przepisów w RFN.

12L LPG w trasie to minimum może przy ośce 11L da się osiągniac.

Autor:  Madness [ 07.paź.2007 06:17:23 ]
Tytuł: 

Mam w ośce 2,6 ale w A6 C4 Avant. Trochę cięższe autko. Full załadowane (4 osoby + bagaż) potrafiło na trasie spalić 11,5l/100km (gazu - instalacja sekwencyjna). Prędkość średnia ok. 130km/h.
Ale jak trzeba to 18 też weźmie ;)

Autor:  dylan80 [ 07.paź.2007 19:49:32 ]
Tytuł: 

A więc dziękuje za wszystkie opinie.
Byłem,widziałem i faktycznie autko w bardzo ładnym stanie wszystko co posiada działa bez zarzutu tj.klima czy podgrzewane fotele :peace: .Siliczek pracuje bardzo ładnie na Pb jak i na Lpg równo nie trzęsie autkiem,temperatura po krótkiej rundzie 90*.A,co do ceny to staneliśmy na 14,7-14,5tys i chyba nie jest wygórowana,bo odzwierciedla ona jej stan.Za nim pojechałem ją obejrzeć,obejrzałem dwie inne jedną za 11,5tys druga 13,5tys i niestety ich stan był o dużo gorszy niz tej co wam pokazałem.Także teraz muszę jeszcze dozbierać parę złotych i będzie moja :diabel:
A autko jest faktycznie klubowe lecz kolega nie komentuje waszych opini ze względów technicznych z internetem(chwilowy brak dostępu)

Autor:  gitmar [ 08.paź.2007 21:18:59 ]
Tytuł: 

Esperak napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
moim zdaniem autko godne uwagi, cena może odzwierciedlać stan pojazdu, sama sekwencja kosztuje 3000zł. Spalanie 10-11 l LPG na trasie JEST MOŻLIWE!!! sam mam dwa auta z podobnym silnikiem, quattro i sekwencją. Przy lekkiej nodze moje B4 jest w stanie zejść poniżej 11l i ok.8.5-9 L Pb/100 km. Jeśli mówicie że to 13 l/100 to norma to macie coś nie tak albo z mapą wtrysku albo z dolotem.
do autora wątku -> możesz luknąć na moje ogłoszenie w podpisie. Też chcę swoją B4 sprzedać. Rocznik co prawda starszy ale cena też będzie duuużo niższa, zawsze możemy negocjować. No i masz quattro :peace:

P.S. autko należy do jednego z klubowych kolegów, tylko dziwi mnie że nie chce się przyznać,a ja go nie ujawnię :diabel:


Dobrze że napisałeś że z podobnym bo 2,8 niestety bywa czasem oszczedniejszy od 2,6. generalnie to 2,6 wyszlo im tak drohe jakby z dupy spalanie podobne badz wyższe od 2,8 pojemność tez niewiele mniejsza i moc zamiast 174 tylko 150KM. ten silnik został chyba zrobiony wyłacznie ze względów ubezpieczeniowych i uwczesnych przepisów w RFN.

12L LPG w trasie to minimum może przy ośce 11L da się osiągniac.



w takim razie schodzę swoją nie-ośką poniżej minimum :D albo jeżdżę jak emeryt :P

Autor:  Esperak [ 09.paź.2007 12:45:44 ]
Tytuł: 

zaworoowa napisał(a):
Esperak napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
moim zdaniem autko godne uwagi, cena może odzwierciedlać stan pojazdu, sama sekwencja kosztuje 3000zł. Spalanie 10-11 l LPG na trasie JEST MOŻLIWE!!! sam mam dwa auta z podobnym silnikiem, quattro i sekwencją. Przy lekkiej nodze moje B4 jest w stanie zejść poniżej 11l i ok.8.5-9 L Pb/100 km. Jeśli mówicie że to 13 l/100 to norma to macie coś nie tak albo z mapą wtrysku albo z dolotem.
do autora wątku -> możesz luknąć na moje ogłoszenie w podpisie. Też chcę swoją B4 sprzedać. Rocznik co prawda starszy ale cena też będzie duuużo niższa, zawsze możemy negocjować. No i masz quattro :peace:

P.S. autko należy do jednego z klubowych kolegów, tylko dziwi mnie że nie chce się przyznać,a ja go nie ujawnię :diabel:


Dobrze że napisałeś że z podobnym bo 2,8 niestety bywa czasem oszczedniejszy od 2,6. generalnie to 2,6 wyszlo im tak drohe jakby z dupy spalanie podobne badz wyższe od 2,8 pojemność tez niewiele mniejsza i moc zamiast 174 tylko 150KM. ten silnik został chyba zrobiony wyłacznie ze względów ubezpieczeniowych i uwczesnych przepisów w RFN.

12L LPG w trasie to minimum może przy ośce 11L da się osiągniac.



w takim razie schodzę swoją nie-ośką poniżej minimum :D albo jeżdżę jak emeryt :P


apmietaj ty masz 2.8 a ty inny silnik i faktycznie pali na LPG mnie nie ty jeden masz takie osiagi przy tym silniku natomiast my rozmawiamy o 2,6 a tu juz niestety troszke wieciej wacha gazu.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/