.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Bardzo proszę o pomoc w sprawie RS6!
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=66748
Strona 1 z 2

Autor:  dawidos117 [ 08.paź.2007 15:47:16 ]
Tytuł:  Bardzo proszę o pomoc w sprawie RS6!

Nie chciałem zakładać nowego tematu,ale nikt mi jeszcze nie pomógł.Chciałem się dowiedzieć jakie są istotne różnice w budowie nadwozia pomiędzy S6 a RS6.Zwykłe A6 jest zbudowane z blachy ocynkowanej,prawda?Powiedzcie mi,jeśli się mylę.A S6 i RS6?Jestem zainteresowany kupnem RS6 i dlatego pytam fachowców w tym temacie.Czy w RS6 nie ma ani trochę aluminium?Z wyjątkiem zawieszenia :) Czy jest coś tam w nadwoziu zbudowane z aluminium?Bardzo dziękuję za pomoc :)
Ps.:
Interesuje mnie rocznik 2003 lub 2004.

Autor:  Simpson [ 08.paź.2007 15:50:53 ]
Tytuł: 

Wszystkie zbudowane z tych samych meteriałów :peace:

Autor:  dawidos117 [ 08.paź.2007 15:58:45 ]
Tytuł: 

Czyli ocynk?Dwustronny?

Autor:  dawidos117 [ 08.paź.2007 16:16:01 ]
Tytuł: 

Czy istnieje możliwość,żeby gdzieś puścił się rdzawy w samochodzie oczywiście nie bitym?Gdzie nie jest naruszona struktura ocynku?

Autor:  arturro_mitsu [ 08.paź.2007 16:50:40 ]
Tytuł: 

dawidos117 napisał(a):
Czy istnieje możliwość,żeby gdzieś puścił się rdzawy w samochodzie oczywiście nie bitym?Gdzie nie jest naruszona struktura ocynku?


np na dachu pod listewka lub przy uchwytach od drzwi (zamkow).

Autor:  Dred [ 08.paź.2007 21:50:02 ]
Tytuł: 

no kolego a maska przednia i błotniki w A6?? chyba jednak nie jest z blachy
istotne różnice to szerokość błotników widoczna na pierwszy rzut oka :)

Autor:  dawidos117 [ 08.paź.2007 21:54:38 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
no kolego a maska przednia i błotniki w A6?? chyba jednak nie jest z blachy
istotne różnice to szerokość błotników widoczna na pierwszy rzut oka :)

No tak,te różnice są widoczne.Ale powiedziałeś że maska i błotniki nie są z blachy,tzn. z czego są.Może powinienem wiedzieć,ale właśnie chcę się jak najwięcej o tym dowiedzieć od Was.

Autor:  Dred [ 08.paź.2007 21:56:56 ]
Tytuł: 

no aluminiowe

Autor:  dawidos117 [ 08.paź.2007 22:03:35 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
no aluminiowe

No to mnie troszkę uspokoiłeś przyjacielu :d
A co jeszcze jest z aluminium?Możesz mi powiedzieć?Bo nareszcie coś się więcej o tym dowiedziałem :)

Autor:  Dred [ 08.paź.2007 22:15:52 ]
Tytuł: 

z tego co kojarze to raczej nic więcej

Autor:  dawidos117 [ 08.paź.2007 22:24:24 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
z tego co kojarze to raczej nic więcej

Tzn.,że maska i przednie błotniki?Tylne już nie?Bo właśnie raz w życiu widziałem A6,które !uwaga! miało zgnity tylny prawy błotnik.To było w UK.Ale może to był już klepany błotnik,bo przecież ocynk by nie gnił :(::
Tak na marginesie,to ludzie w Wielkiej Brytanii nie dbają o samochody :(:
Pytam się,bo nie mogłem uwierzyć w to,co zobaczyłem :(

Autor:  Dred [ 08.paź.2007 22:28:19 ]
Tytuł: 

powiem Ci jeszce jedno ocynk nie ocynk ale i tak może wyjść rudzielec . Dlaczego?? a to przez naszych drogowców qrzy sypią sół qra niestety niweczy pracę inżynierów i ocynk przestaje już istnieć :( dlatego warto myć auto przed i po zimie od spodu, oczywiście w zimie też :):

Autor:  dawidos117 [ 08.paź.2007 22:42:28 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
powiem Ci jeszce jedno ocynk nie ocynk ale i tak może wyjść rudzielec . Dlaczego?? a to przez naszych drogowców qrzy sypią sół qra niestety niweczy pracę inżynierów i ocynk przestaje już istnieć :( dlatego warto myć auto przed i po zimie od spodu, oczywiście w zimie też :):

Chyba masz rację.To wszystko przez drogowców.A więc dobrze widziałem :(
To był straszny widok.Audiolka w takim stanie :( Bo przymierzam się do zakupu i wybierałem na początku pomiędzy S8 a S6.Póżniej pomiędzy S8 a RS6.S8 jest wykonane w całości z aluminium,więc nie ma problemu z rdzawym,prawda?Ale RS6 to jest :): Poprostu się rozmarzyłem.
Teraz to nie wiem co mógłbym wybrać.Oba samochody są wyjątkowe.S8 jest tańsze.

Autor:  MiKev [ 09.paź.2007 00:59:49 ]
Tytuł: 

dawidos117 napisał(a):
Dred napisał(a):
z tego co kojarze to raczej nic więcej

Tzn.,że maska i przednie błotniki?Tylne już nie?Bo właśnie raz w życiu widziałem A6,które !uwaga! miało zgnity tylny prawy błotnik.To było w UK.Ale może to był już klepany błotnik,bo przecież ocynk by nie gnił :(::
Tak na marginesie,to ludzie w Wielkiej Brytanii nie dbają o samochody :(:
Pytam się,bo nie mogłem uwierzyć w to,co zobaczyłem :(
u mnie tez wychodzi rdza na tylnym nadkolu i z tego co wiem nie byl walony wlasnie tam, ja przyhaczylem ale jest to w innym miejscu. czy ten model w Anglii tak ma? tu nie sypia jak w polsce wiec co sie dzieje?

Autor:  Morgi [ 09.paź.2007 09:35:05 ]
Tytuł: 

jak boisz się rdzy bierz S8, jak chcesz poszalceć to bierz RS6 :peace:

Autor:  dawidos117 [ 09.paź.2007 15:45:55 ]
Tytuł: 

MiKev napisał(a):
dawidos117 napisał(a):
Dred napisał(a):
z tego co kojarze to raczej nic więcej

Tzn.,że maska i przednie błotniki?Tylne już nie?Bo właśnie raz w życiu widziałem A6,które !uwaga! miało zgnity tylny prawy błotnik.To było w UK.Ale może to był już klepany błotnik,bo przecież ocynk by nie gnił :(::
Tak na marginesie,to ludzie w Wielkiej Brytanii nie dbają o samochody :(:
Pytam się,bo nie mogłem uwierzyć w to,co zobaczyłem :(
u mnie tez wychodzi rdza na tylnym nadkolu i z tego co wiem nie byl walony wlasnie tam, ja przyhaczylem ale jest to w innym miejscu. czy ten model w Anglii tak ma? tu nie sypia jak w polsce wiec co sie dzieje?

No właśnie!Tu nie sypią jak w Polsce,a jednak chyba moje oczy nie kłamią :)
Całe prawe nadkole było zgnite,tzn. spod lakieru wychodziła rdza poprzez wstrętne pęcherze :(: Jak wspominałem,normalnie serce się krajało!
Więc RS6 jes takie same :(

Autor:  Heveliusz [ 09.paź.2007 17:28:42 ]
Tytuł: 

dawidos117 napisał(a):
Całe prawe nadkole było zgnite,tzn. spod lakieru wychodziła rdza poprzez wstrętne pęcherze Jak wspominałem,normalnie serce się krajało!
Więc RS6 jes takie same :(


Jeżeli jedynym, co cię powstrzymuje przd kupnem RS6 jest rdza, to raczej poszukaj plastikowego wózka (proponuję Melexa :peace: ). Rudzielec wyjdzie zawsze i wszędzie jeśli została naruszona ciągłość ocynku, poprzez stłuczkę lub nawet zadrapanie, które nie zostało w porę zaprawione. Jeśli auto było lakierowane z przyczyn kosmetycznych, to jeśli ranty nie zostaną dobrze przygotowane, to ruda i tak wyjdzie. Stal, czy aluminium - nie ma znaczenia. Jeśli stal, to rudzielec, a jeśli aluminium, to będzie śniedź. Tak czy siak purchle wyjdą i nie ma co rozpaczać, tylko to poprawić.

Na Twoim miejscu zająłbym się zawieszeniem, silnikiem z głównym naciskiem na sprawdzenie i późniejsze użytkowanie dmuchawek, bo lepsze auto z purchlami, które jeździ jak szalone, niż wyglądające szalenie stojące w warsztacie...

Takie moje zdanie...[/quote]

Autor:  Cysztof [ 09.paź.2007 17:54:31 ]
Tytuł: 

podsumowujac:


BIERZ RSa !!!!


:peace:

Autor:  dawidos117 [ 09.paź.2007 18:16:57 ]
Tytuł: 

Heveliusz napisał(a):
dawidos117 napisał(a):
Całe prawe nadkole było zgnite,tzn. spod lakieru wychodziła rdza poprzez wstrętne pęcherze Jak wspominałem,normalnie serce się krajało!
Więc RS6 jes takie same :(


Jeżeli jedynym, co cię powstrzymuje przd kupnem RS6 jest rdza, to raczej poszukaj plastikowego wózka (proponuję Melexa :peace: ). Rudzielec wyjdzie zawsze i wszędzie jeśli została naruszona ciągłość ocynku, poprzez stłuczkę lub nawet zadrapanie, które nie zostało w porę zaprawione. Jeśli auto było lakierowane z przyczyn kosmetycznych, to jeśli ranty nie zostaną dobrze przygotowane, to ruda i tak wyjdzie. Stal, czy aluminium - nie ma znaczenia. Jeśli stal, to rudzielec, a jeśli aluminium, to będzie śniedź. Tak czy siak purchle wyjdą i nie ma co rozpaczać, tylko to poprawić.

Na Twoim miejscu zająłbym się zawieszeniem, silnikiem z głównym naciskiem na sprawdzenie i późniejsze użytkowanie dmuchawek, bo lepsze auto z purchlami, które jeździ jak szalone, niż wyglądające szalenie stojące w warsztacie...

Takie moje zdanie...
[/quote]
Myślę,że masz dużo racji.Melexem nie zamierzam jeżdzić :d
Poprostu mam dosyć samochodów,w których występuje problem z korozją.RS6 jest przepiękne.S8 także jest ładne.Tylko który będzie bardziej funkcjonalny?RS6 może przecież występować w Avancie.A jeśli chodzi o śniedż na aluminium,to jeszcze nie widziałem S8 z purchlami :)
Masz rację co do tego,że stan techniczny pojazdu jest najważniejszy.To fakt.

Autor:  dawidos117 [ 09.paź.2007 21:56:44 ]
Tytuł: 

Dziękuję Wam bardzo za pomoc.Jeszcze muszę się zastanowić.Jak nabędę,to na pewno się z Wami podzielę.Chyba mnie nie zlinczujecie jak wybiorę S8? :d
To tak tylko pytam na wszelki wypadek :d Jak bym potrzebował od Was pomocy.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/