.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 C5 TDI quattro] poszukiwania, oględziny, zakup - pomóżmy https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=67395 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | TomWPR [ 22.paź.2007 10:53:01 ] |
Tytuł: | [A6 C5 TDI quattro] poszukiwania, oględziny, zakup - pomóżmy |
Prośba o pomoc ![]() ![]() ![]() http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3635456 ![]() |
Autor: | rafala6 [ 22.paź.2007 16:32:44 ] |
Tytuł: | |
Nie będzie musiał inwestować ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | meszrum [ 22.paź.2007 16:53:58 ] |
Tytuł: | |
1. w 1998 nie było AKE [180PS], zatem tutaj już jest nieprawda*; 2. wydech drutowany od OTTO; 3. kierownica drutowana od Bóg Wie Czego. *jeżeli jest kręcony, to w ogóle odpada. 99% tuningów AGB/AKN czynionych jest po to, by ukryć usterkę. generalnie, lepiej by kupił 2.8Q. 2.5TDI za ok. 30 000 PLN zje go finansowo [pojedzie na wstępie od 3 000 do 12 000 PLN]. |
Autor: | Sprinter [ 22.paź.2007 17:11:38 ] |
Tytuł: | |
meszrum napisał(a): 1. w 1998 nie było AKE [180PS], zatem tutaj już jest nieprawda*;
2. wydech drutowany od OTTO; 3. kierownica drutowana od Bóg Wie Czego. *jeżeli jest kręcony, to w ogóle odpada. 99% tuningów AGB/AKN czynionych jest po to, by ukryć usterkę. generalnie, lepiej by kupił 2.8Q. 2.5TDI za ok. 30 000 PLN zje go finansowo [pojedzie na wstępie od 3 000 do 12 000 PLN]. 1. Ma pewnie soft, a czy przez wałki ładowany, to trzeba po prostu sprawdzić. 2. Całkiem ładnie wyszedł ten wydech. 3. Kierownica to typowy s-line, pasuje do każdej B5/C5 z tych roczników i żadna to rzeźba, bo jest bardzo wygodna i ładna. Na zdjęciach jak każde wygląda nieźle. Cena niska, więc trzeba sprawdzić co pod deklami i dokładnie zdiagnozować żeby nie wpakować się w potężne koszty. W ogóle 2,5TDI V6 i tania eksploatacja mocno się wyklucza ![]() |
Autor: | meszrum [ 22.paź.2007 17:29:27 ] |
Tytuł: | |
w 1998 nie było S-Line. ![]() [kierownicy nie przekłada się bez powodu] |
Autor: | TomWPR [ 22.paź.2007 18:31:43 ] |
Tytuł: | |
sprzedający zapomniał dopisać w ogłoszeniu, że jest po gradobiciu więc dach i maska do roboty ![]() |
Autor: | meszrum [ 22.paź.2007 18:50:17 ] |
Tytuł: | |
zapomnijcie o tym. to straszny parch. spójrz jak powinno wyglądać prawie 10letnie AFB w środku: http://img236.imageshack.us/img236/464/afb1jp4.jpg . |
Autor: | GrzesB [ 22.paź.2007 19:19:53 ] |
Tytuł: | |
meszrum - nie porónuj swojej lalki do innych aut... tutaj nawet nie ma co porónywać... Co do tematu wątku - od razu pachnie trupem ![]() |
Autor: | meszrum [ 22.paź.2007 19:25:46 ] |
Tytuł: | |
Grześ, wszystko, czego wymaga samochód, by dobrze wyglądać, to: - odkurzacz [używam Zelmer a.d. 1990 - trochę śmierdzi po rozruchu], - spray do deski Shell [mat], - mydło [może być do skóry suchej], - płyn Vanish do mycia dywanów i tapicerki [do foteli]. ![]() |
Autor: | GrzesB [ 22.paź.2007 20:00:45 ] |
Tytuł: | |
Tutaj bardziej chodzi o stosunek do samochodu niż używane machinerie ![]() |
Autor: | Sprinter [ 22.paź.2007 20:34:21 ] |
Tytuł: | |
meszrum napisał(a): w 1998 nie było S-Line.
No i co z tego, wyraźnie napisałem, że pasuje do tych modeli każda kierownica, nawet S-line z A4, wieloklin i taśma jest ta sama... Jak zmienił wydech, założył nakładki na lusterka, jakieś felgi, to równie dobrze mógł wrzucić kierownicę. Akurat jak ktoś tłucze auto, to wrzuca tą tańszą, a nie szuka wersji droższej... Nie twierdzę, że to ładne auto i warte uwagi, ale wszystko można ocenić tylko sprawdzeniem, a nie nawijaniem, że kiera inna i gdybać. Co do stanu w środku, to i roczne auta widziałem w gorszym stanie, z toną śmieci w środku... |
Autor: | meszrum [ 22.paź.2007 22:18:52 ] |
Tytuł: | |
Sprinter, nie polemizuję z Tobą. jednak z racji wrodzonych potrzeb z zakresu estetyki otoczenia przejawy takiego tuningu mnie zniechęcają. ...zupełnie inną historią jest, że najczęściej nowa kierownica pojawia się po wypadku, podobnie wydech od OTTO [wraz z całym zderzakiem]. być może w innym kraju uznałbym to za tuning, lecz w PL mam ku temu wewnętrzne opory. |
Autor: | Sprinter [ 22.paź.2007 22:25:21 ] |
Tytuł: | |
meszrum napisał(a): Sprinter,
nie polemizuję z Tobą. jednak z racji wrodzonych potrzeb z zakresu estetyki otoczenia przejawy takiego tuningu mnie zniechęcają. ...zupełnie inną historią jest, że najczęściej nowa kierownica pojawia się po wypadku, podobnie wydech od OTTO [wraz z całym zderzakiem]. być może w innym kraju uznałbym to za tuning, lecz w PL mam ku temu wewnętrzne opory. O ile z wydechem czy lusterkami możnaby dyskutować, o tyle kierownica s-line jest bardzo ładna i pożądana przez 95% właścicieli swoich OOOO. A większość to i tak kwestia gustu. Tak czy inaczej żeby nie robić tu OT, niech ktoś to obejrzy, oceni i nie będzie trzeba bić piany. ![]() |
Autor: | marcinpoznan74 [ 23.paź.2007 08:38:08 ] |
Tytuł: | |
meszrum napisał(a): 2.5TDI za ok. 30 000 PLN zje go finansowo [pojedzie na wstępie od 3 000 do 12 000 PLN].
Ale jak zrobi po swojemu i wpakuje tych pare tysięcy, to będzie piękne autko. Co do kiery, sam wymieniałem, bo miałem plastik, który był beznadziejny, i nie żaden tuning, ale komfort jazdy. Cały czas nie mogę zrozumieć jednej sprawy. Wszyscy wiemy ze 2,5 nie są tanie, ale mimo to bardzo poszukiwane. Wg mnie kasa jaką pakujemy w nasze auta przekłada sie na jazdę i zadowolenie. Choć przyznam, że nie raz mnie szlag trafiał jak w ASO karta mi sie paliła. To chyba jak z 60 letnim prezesem , z młoda 18 letnią , droga w utrzymaniu 'przyjaciółką' . Kosztuje mase kasy , ale jaka frajda i duma jak inni na nia patrzą . Mesz, czy to nie rertusz na Twoich fotkach ??? |
Autor: | meszrum [ 23.paź.2007 09:38:01 ] |
Tytuł: | |
nie, nie retusz - po prostu fotografia wykonana zgodnie ze sztuką. spójrz, to pierwsza lepsza fotografia [inna]: http://img205.imageshack.us/img205/6475/img2372ee1.jpg ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |