.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A8 4.2 97-98r. https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=6740 |
Strona 1 z 9 |
Autor: | darm [ 14.sie.2004 20:24:31 ] |
Tytuł: | A8 4.2 97-98r. |
W najbliższych 2 tygodniach zamierzam kupić A8 z silnikiem V8 4.2 z lat 97-98. Zamierzam jechać po niego do niemiec. Na co zwrócić w szcególności uwage i co sprawdzać przy zakupie najbardziej . Boje sie też aby licznik nie był przekrecony.Bo to, czy był bity czy, nie moim zdaniem nie ma wiekszego znaczenia, aby był dobrze naprawiony. A może lepiej kupić w Polsce Gdzie mam wieksze możliwości sprawdzenia. Wszelkie rady mile widziane. Chciałbym zaznaczyć że, robie 70-80 tys. rocznie. Jakie przebiegi te silniki wytrzymują? |
Autor: | Lukasik [ 14.sie.2004 21:04:44 ] |
Tytuł: | |
Ja bym wlasnie zworcil uwage czy nie byl bity no chyba ze mial stluczke. Zamierzasz jezdzić na benzynie? 4,2l to jest duzy silnik i wydaje mi sie ze bez problemu zrobi pół miliona +, szczegolnie ze dosc nowy samochod 97-98. W kazdym razie jeszcze z 10 lat pojeździ |
Autor: | darm [ 14.sie.2004 21:33:14 ] |
Tytuł: | |
zdecydowanie na benzynie. jezdze teraz 2.8 v6 193 km benzyna i nie zdecydowalem sie na gaz. I jestem zadowolony. |
Autor: | michu [ 14.sie.2004 22:41:13 ] |
Tytuł: | |
to masz chyba duuzo kasy do wydawania... albo fujka Wrobelka z orlenu... |
Autor: | darm [ 14.sie.2004 22:49:18 ] |
Tytuł: | |
nie używam samochodu do wożenia dupska tylko dla wygody, ale niestety samochód to m.in. moje narzedzie pracy. Zarabia na siebie. A propos chciałbym aby ktoś rzeczywiście o ile to możliwe doradził mi na co szczególnie trzeba uwazać przy zakupie takiego auta. |
Autor: | michu [ 14.sie.2004 23:02:07 ] |
Tytuł: | |
mi tez do tego sluzy - dlatego wole jezdzic taniej i zarabiac wiecej.... the choice is yours ofkors. a uwage warto zwrocic na zawieszenie - bo jest wielowahacz - nie tak jak teraz u Ciebie (no chyba, ze masz c5 to wiesz o czym mowie). jesli nie jest nic robione i chodzi jak nowe to znaczy, ze jak go sprowadzisz to wymienisz zawieche w 2-3 miesiace.... a to nie sa tanie rzeczy. no i standardy - sprzeglo, rozrzad. a reszte to juz musisz looknac do szukarki - kiedys hans to opisywal. pozdrawiam michu |
Autor: | mq [ 16.sie.2004 10:09:40 ] |
Tytuł: | |
Ja bym jednak PRZEDEWSZYSTKIM zwrocil uwage czy nie byl walony. Pamietaj ze poza zewnetrznymi blachami rowniez caly szkielet nosny nadowzia jest wykonany z aluminium. A jak wiadomo aluminium sie najlepiej nie prostuje i nie spawa |
Autor: | hans [ 17.sie.2004 10:34:49 ] |
Tytuł: | |
za te pieniazki mozan juz tam kupic dosc nowe auto takze prawdopodobienstwo kupienia czegos pochodzacego ze zlomu jest niewielkie ale jak to polska mentalnosc kaze robic , sprawdz wszystko ... poczawszy do tego czy nie byl bity , czy nie ma wad prawnych , czy nie ma znamion uzytkowania .... wbrew pozorom uklad napedowy i silnik w takim aucie w tym wieku sa jeszcze niedotarte bo tak mozna powiedziec o silniku 4.2 po przejchaniu 100-150 tys km .... jedna bardzo istotna uwaga dotyczy skrzyni biegow ... jako ze ze swieczka mozesz szukac manulala tak wiec napewno kupisz tiptronic'a i tam musisz przede wszystkim sprawdzic dzialanie skrzyni , sprawdzic kiedy osatatni raz byl wymieniany olej w automacie .... jezeli masz jakiegos fachowca od elektroniki to najlepiej niech jedzie z Toba obejzec auto .... tego typu auta sa dosc znacznie napakowane elektronika ktora wrecze wszedzei ma swoje czujniki i jakakolwiek usterka ktora moglaby w pozniejszym czasie skutkowac awaria bedzie zawczasu odnotowana w komputerze , w pamieci bledow , warto to sprawdzic ... no i na koniec zycze powodzenia, wybrales ladne auto i napewno bedziesz zadowolony z zakupu |
Autor: | darm [ 28.sie.2005 14:50:44 ] |
Tytuł: | Spóżnione A8/S8 |
Trochę spóżniony post,Ale. Od września 2004 jestem szczęśliwym posiadaczem A8 4,2Quattro Tiptronic o mocy 300KM z 1998r.. A od marca 2005 Audi A8/S8 3,7 Quattro Tiptronic Maxymalna opcja, ale bez skóry o mocy 260KM z 2000r. zdjęcie w pod postami. Chętnych do wymiany doświadczeń i innych na temat A8/S8 zapraszam. email:daboli@wp.pl |
Autor: | bobby25 [ 29.sie.2005 06:32:16 ] |
Tytuł: | Re: Spóżnione A8/S8 |
darm napisał(a): Trochę spóżniony post,Ale.
Od września 2004 jestem szczęśliwym posiadaczem A8 4,2Quattro Tiptronic o mocy 300KM z 1998r.. A od marca 2005 Audi A8/S8 3,7 Quattro Tiptronic Maxymalna opcja, ale bez skóry o mocy 260KM z 2000r. zdjęcie w pod postami. Chętnych do wymiany doświadczeń i innych na temat A8/S8 zapraszam. email:daboli@wp.pl czy bedziesz na zlocie pod W-wa? Interesuje mnie ten model a8 4,2 a do tej pory nie bylo nikogo z takim autem na zlocie bardzo chcialbym go sobie dokladnie obejrzec. |
Autor: | mały v8 [ 29.sie.2005 07:56:13 ] |
Tytuł: | |
O co chodzi z tym S8 3,7??? chyba jedynie o pakiet kierownica, siedzenia, felgi??? Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Jak możesz to opisz jaśnij. |
Autor: | Pablo200 [ 29.sie.2005 08:22:18 ] |
Tytuł: | |
A8 to naprawde wielka klasa |
Autor: | adik [ 29.sie.2005 10:01:36 ] |
Tytuł: | |
nic dodac nic ujac kto jezdzil a8 dla niego kazdy samochod juz bedzie gorszy jak powiedzial moj sasiad po podwozce przez tate "to nie samochod a samolot" u nas w domnu od czasu sprzedazy wciaz panuje smutek |
Autor: | Zapp [ 29.sie.2005 12:46:24 ] |
Tytuł: | Re: Spóżnione A8/S8 |
darm napisał(a): ...A8/S8 3,7
S8 3,7? hmmm Masz pewnie na myśli tzw.pakiet S-line - ale do S8 to jeszcze trochę :576: Ale w podpisie groźnie to S8 wygląda |
Autor: | darm [ 29.sie.2005 20:45:46 ] |
Tytuł: | |
Zdjęcia tego auta są tutaj na moim serwerze, zrobione przezemnie osobiście ftp://ftp.audi8.home.pl/Mozart/My_inny_Audi/. W książce serwisowej i w briefie i dowodzie rejestracyjnym stoi S8. Wiem o tym doskonale, że S8 z takim motorem nie występuje. Nawet w Etce go nie znalazłem, choć w serwisie powiedziano mi, że czasami, bardzo rzadko na życzenie klienta taki dziwoląg wychodził np. gdy jego bazą był model S8, i to jego przerobino, a nie gdy bazą jest A8 stylizowany na S8, z tzw. pakietem S-Line. Dlatego też piszę często A8/S8, a nie tylko S8, choć na podstawie dokumentów niemieckich TO JEST BEZWZGLĘDNIE S8, tylko że zmodyfikowane nie w tą strone co trzeba Ja tylko stwierdzam fakty i nikt na to nic nie poradzi. A tak poza tym to ten motor 3,7 (260KM) V40 to jest wielka kicha. Porównuje go np. do Audi A8 z 1998 4,2 Quattro (299KM) V32 którego też posiadam. I teraz we wrześniu/pażdzierniku jak pojadę po następny to już tylko i wyłącznie z morem 4,2, i napewno będzie to normalne S8, myślę że z 2000-2002, ale najpierw muszę sprzedać którykolwiek z tych dwóch, a jest ciężko. A co do wyposażenia dokładnie tego pojazdu to jest następujące: - ESP, ASR, EBD, ABS - SKRZ. TIPTRONIC - KSENONY I ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE. - WSPOM. UKŁADU KIEROWNICZEGO Z UKŁADEM SERVOTRONIC - CZUJNIKI PARKOWANIA PRZÓD I TYŁ - 8 POD. POWIETRZNYCH + KURTYNY - LUSTERKA WEWNETRZNE I ZEWNETRZNE TYPU KONWEX PRZYCIEMNIANE AUTOMATYCZNIE,REGULOWANE,OGRZEWANE I SKŁADANE(CHROM) - PODGRZEWANE SPRYSKIWACZE ORAZ WYCIERACZKI Z CZUJNIKIEM DESZCZU. - LUSTERKO WEWNĘTRZNE Z CZUJNIKIEM ZMIERZCHU - SIEDZENIA ERGONOMICZNE PODGRZEWANE Z PAMIĘCIĄ x 4 PEŁNA ELEKTRYKA PRZÓD I TYŁ. - ELEKTRYCZNIE REGULOWANA KIEROWNICA, PASY BEZP. I ZAGŁOWKI PRZÓD I TYŁ - NAVIGACJA PLUS Z EKRANEM LCD + TV KOLOR. RADIEM, ORAZ TELEFONEM W PODŁOKIETNIKU Z POLSKĄ KARTĄ PREPAID. - KIEROWNICA WIELOFUNKCYJNA SKÓRZANA Z PEŁNĄ OBSŁUGĄ, RADIA I TELEFONU. - TEMPOMAT - ŻALUZJE PRZECIWSŁONECZNE ELEKTRYCZNE TYLNA,BOKI - SZYBERDACH ELEKT. + SOLAR ZAPEWNIA WENTYLACJĘ NONSTOP, BEZ POTRZEBY WŁĄCZANIA SILNIKA SAMOCHODU. - WEBASTO – OGRZEWANIE POSTOJOWE Z FUNKCJĄ URUCHAMIANIA NP. W LATO NAPĘDZA KLIMATYZACJĘ NA POSTOJU. - PILOT DO ZDALNEGO URUCHAMIANIA KLIMY I WEBASTO . - AUTOALARM ZE ZDALNYM STEROWANIEM - SZYBY DRZWIOWE BOCZNE I TYLNA DŻWIĘKOSZCZELNE, TYLNA OGRZEWANA - HAK HOLOWNICZY FABRYCZNY "AUDI" ZE ZDEJMOWANĄ KOŃCÓWKĄ. - TAPICERKA WELUR + DREWNO+ PODŁOK. SKÓRA - SYSTEM INFORMACYJNY FIS (WIELOFUNKCYJNY KOMPUTER POKŁADOWY) Z KOLOROWYM WYŚWIETLACZEM - MENU DO STEROWANIA NIEKTÓRYMI OPCJAMI AUTA (NAMIASTKA MMI)ZA POMOCĄ JOYSTICA NA TUNELU POMIEDZY SIEDZENIAMI W MIEJSCU GDZIE MAJĄ UMIESZCZONE NIEKTÓRE AUTA STEROWANIE MAŁĄ NAWIGACJĄ (BEZ LCD) - ZMIENIARKA 6xCD - AUTOCHECK CONTROL KOLOR - KLAMKI I BĘBENKI ZAMKA PODGRZEWANE - I WIELE POMNIEJSZYCH UDOGODNIEŃ. Więc jest kompletne, i znaleść podobnie wyposażone S8 jest trudno, bo zawsze czekoś zabraknie, bo ze zbliżonym to są, ale z takim identycznym naprawdę ciężko. Oba Auta powinny już być w Galerii wózków Klubowiczy na jednym Foto umieściłem dwa zdjęcia. |
Autor: | spanky [ 29.sie.2005 20:54:39 ] |
Tytuł: | |
.... ale wypas nic dodac nic ujac.. samochod marzenie......... moze kiedys tez bede mial takie. P.S fakt dziwne to S8 ... ale moze i takie byly na zamowienie...... |
Autor: | Pablo200 [ 29.sie.2005 21:09:28 ] |
Tytuł: | |
Ja jestem biednym studentem i kupiłem A8 w dieslu Autko jest niesamowite wyski komfort i niskie spalanie na trasie przy sredniej prekosci 160 na poziomie 7 L Wczesniej jezdzilem Oplem Calibra |
Autor: | spanky [ 29.sie.2005 21:12:05 ] |
Tytuł: | |
Pablo200 napisał(a): Ja jestem biednym studentem i kupiłem A8 w dieslu
rozbawiles mnie do łez................... az spadlem z krzesla.......... |
Autor: | GrzesB [ 29.sie.2005 21:13:08 ] |
Tytuł: | |
darm napisał(a): A tak poza tym to ten motor 3,7 (260KM) V40 to jest wielka kicha.
Porównuje go np. do Audi A8 z 1998 4,2 Quattro (299KM) V32 którego też posiadam. To fajne te motorki... ja mam V6 i uszy spuszczam po sobie jak mam zrobić głowicę... a takie V32 czy V40 to kupa cylindrów i jeszcze więcej zaworów Jak oznaczasz ilość zaworów to V występuje po ich liczbie, czyli oznaczenie silnika sześcio-cylindrowego a dwunasto zaworowego powinno wyglądać tak: V6 12V - tak na przyszłość może się przydać |
Autor: | mały v8 [ 29.sie.2005 21:14:00 ] |
Tytuł: | |
Darm bez urazy ale jakies głupoty opowaiadasz, to tak jak by ktos powiedział ze ma Audi 100/S4 2,6 szkoda gadac masz zwykłe A8 i tyle . Ja juz silnie choruje na taka 4,2 ale niestety tez musze sie czegos pozbyc. |
Strona 1 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |